abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:58:15 #201
146823 Marcel_V
Were Back!
pi_37998684
Gister me w800i eindelijk gekregen
Beetje zitten kutten toen kwam ik het 'toverwoord' ofzo tegen
Weet iemand wat het is en wat je ermee kan?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 21:39:21 #202
132766 pindapeller
niks nuttigs:)
pi_38001579
ik ben ook me oranje knopje kwijt en geen zin om op te sturen is het verstandig om er een druppel lijm op te doen?
pindapeller
pi_38007275
ik vind de kwaliteit van filmpjes echt bagger, tuurlijk verwacht ik geen dvd of divx kwaliteiten maar gewoon kwaliteit van een webcam filmpje bijvoorbeeld moet toch mogelijk kunnen zijn. Zeker met een 512 mb kaartje aan boord. 3gp

verder echt een chille phone maakt mooie foto's goeie geluidskwaliteit.
0023
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:11:23 #204
65673 NaZa
Yipiekayeeh
pi_38007744
ik zou zeggen: RTFM

Codememo is een spreuk die je inspreekt en zodra je dat gedaan hebt, kan je verschillende wachtwoorden opslaan. Pinpas etc. kheb het zelf nog niet geprobeerd.

Succes
pi_38007918
Heb hem ook een paar weken leuk toestel batterij gaat lekker lang mee, foto's zijn van echt SUPER kwaliteit, geluid is ook dik ok.

Gelukkig geen problemen tot nu toe.
pi_38047932
Ik heb niet alle topics tot nu toe doorgelezen, maar ik wilde even iets weten, misschien dat iemand mij hier kan helpen... Het lukt mij niet om een filmpje (mpeg, avi, etc.) naar de telefoon te zetten. Het kopiėren lijkt goed te gaan, maar op de telefoon wordt het bestand niet herkend. Wel zit deze op de memory card, dit kan ik zien aan de hoeveelheid geheugen voor en na. Weet iemand wat ik moet doen om dit voor elkaar te krijgen? Bestand converteren? Naar wat, en hoe?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_38048381
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb niet alle topics tot nu toe doorgelezen, maar ik wilde even iets weten, misschien dat iemand mij hier kan helpen... Het lukt mij niet om een filmpje (mpeg, avi, etc.) naar de telefoon te zetten. Het kopiėren lijkt goed te gaan, maar op de telefoon wordt het bestand niet herkend. Wel zit deze op de memory card, dit kan ik zien aan de hoeveelheid geheugen voor en na. Weet iemand wat ik moet doen om dit voor elkaar te krijgen? Bestand converteren? Naar wat, en hoe?
Je moet hem eerst converteren naar 3gp formaat, via google kun je zo een aantal programma vinden... Ik weet niet precies welke een beetje goed is, maar ik geloof dat deze wel oke is
pi_38048409
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef heiden6 het volgende:
Kan je het niet zien met bestandsbeheer? (heb je bij elke map gekeken? Dus ook overige?)

Verder zit er volgens mij op de cd een sony ericsson programma en daar zit ook een programma in waarmee je video kan converteren.

Ik weet iig dat de telefoon .3gp (veelal op Nokia's te vinden) en .MP4 afspeelt...
  zondag 21 mei 2006 @ 16:29:26 #209
49739 Kriebbel
Feanfan!
pi_38048656
Is er ook een auto telefoonlader voor de W800i? Wel makkelijk voor op vakantie

[ Bericht 4% gewijzigd door Kriebbel op 21-05-2006 19:21:37 ]
Trots van het Noorden!
pi_38050692
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef yup het volgende:

[..]

Kan je het niet zien met bestandsbeheer? (heb je bij elke map gekeken? Dus ook overige?)

Verder zit er volgens mij op de cd een sony ericsson programma en daar zit ook een programma in waarmee je video kan converteren.

Ik weet iig dat de telefoon .3gp (veelal op Nokia's te vinden) en .MP4 afspeelt...
Ik heb overal gekeken inderdaad.

Dat programma'tje zal ik even naar zoeken, en ik probeer dat ding wat hier gepost wordt (xilisoft), thanks.

Btw, 3gp is toch voor quicktime?
pi_38050898
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:37 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik heb overal gekeken inderdaad.

Dat programma'tje zal ik even naar zoeken, en ik probeer dat ding wat hier gepost wordt (xilisoft), thanks.

Btw, 3gp is toch voor quicktime?
Yep .3gp kan je met quicktime afspelen.

Vele nokia's gebruiken dit formaat, vandaar dat het lekker is dat de w800i dat ondersteunt, kan je lekker films onderling sturen zonder converteren gekloot.
  zondag 21 mei 2006 @ 18:16:39 #212
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_38052229
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:29 schreef Kriebbel het volgende:
Is er ook een telefoonlader voor de W800i? Wel makkelijk voor op vakantie
Ik neem aan dat je een car-charger bedoelt ofzo?

Ik heb de mijne op de markt gekocht voor ¤8,00 het is dan eentje die voor het type K750i gemaakt is maar ook op de W800i past
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  zondag 21 mei 2006 @ 19:22:07 #213
49739 Kriebbel
Feanfan!
pi_38054789
quote:
Op zondag 21 mei 2006 18:16 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je een car-charger bedoelt ofzo?

Ik heb de mijne op de markt gekocht voor ¤8,00 het is dan eentje die voor het type K750i gemaakt is maar ook op de W800i past
Eh ja sorry stond er niet bij

Zo'n ding bedoel ik inderdaad Waar kun je die nog meer krijgen behalve op de markt?
Trots van het Noorden!
  zondag 21 mei 2006 @ 22:28:43 #214
112013 Nathox
.... is er (n) iets..??
pi_38064975
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef pindapeller het volgende:
ik ben ook me oranje knopje kwijt en geen zin om op te sturen is het verstandig om er een druppel lijm op te doen?
pindapeller
Druppel lijm als in vervanging voor het rubberen knopje? of heb je het dingetje bewaard en wil je 'm vastlijmen? In beide gevallen lijkt t me wel een optie. Als die lijm maar goed hard wordt en jij een vaste hand hebt..
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:48 schreef ikJur het volgende:
ik vind de kwaliteit van filmpjes echt bagger, tuurlijk verwacht ik geen dvd of divx kwaliteiten maar gewoon kwaliteit van een webcam filmpje bijvoorbeeld moet toch mogelijk kunnen zijn. Zeker met een 512 mb kaartje aan boord. 3gp

verder echt een chille phone maakt mooie foto's goeie geluidskwaliteit.
Ik vind die filmpjes best ok. Ik ren regelmatig mn kleine nichtje achterna met dat ding aan, en ze is nog prima te herkennen zegmaar. Weetje zeker dat ie op de beste kwaliteit staat en niet op MMS formaat? En heb je de laatste firmware? Ergens halverwege de softwareversies is de bitrate van filmpjes opgeschroefd van 20 naar 25 frames/s geloof ik.
If you just don't give a shit about things, everything gets so much easier...
  maandag 22 mei 2006 @ 01:37:00 #215
54473 DeFlip
eet je op
pi_38072681
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:28 schreef Nathox het volgende:

[..]

Druppel lijm als in vervanging voor het rubberen knopje? of heb je het dingetje bewaard en wil je 'm vastlijmen? In beide gevallen lijkt t me wel een optie. Als die lijm maar goed hard wordt en jij een vaste hand hebt..
Gebruik in iedere geval lijm op siliconen basis die ten minste nog een beetje makkelijk zijn om weg te halen.
  maandag 22 mei 2006 @ 13:40:19 #216
14149 MadScientist
i was there
pi_38082151
overigens zit ik te kijken naar een 1 GB memory ding (je wil toch altijd meer he ), ik zie nogal wat prijsverschil, van 20 tot 80 euro of zo (op tweakers pricewatch... moet bij SD & MMC geheugen kijken toch?), maakt dat nog wat uit denken jullie?
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_38088358
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:40 schreef MadScientist het volgende:
overigens zit ik te kijken naar een 1 GB memory ding (je wil toch altijd meer he ), ik zie nogal wat prijsverschil, van 20 tot 80 euro of zo (op tweakers pricewatch... moet bij SD & MMC geheugen kijken toch?), maakt dat nog wat uit denken jullie?
SD en MMC? Dat krijg je niet in je W800i hoor

Uhhh dude je moet kijken naar Memory Stick Pro Duo.

Goedkoopste wat ik heb gezien was ongeveer 60 euro voor 1 gb.
  maandag 22 mei 2006 @ 17:26:39 #218
14149 MadScientist
i was there
pi_38090921
crap, ja ik kon het zo gauw nergens vinden...

hm, 60 euries voor de cheapste... voorlopig heb ik wel andere prioriteiten vrees ik
overigens zie ik bij die pricewatch al eentje staan van 40 euro van sandisk
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_38091046
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:26 schreef MadScientist het volgende:
crap, ja ik kon het zo gauw nergens vinden...

hm, 60 euries voor de cheapste... voorlopig heb ik wel andere prioriteiten vrees ik
overigens zie ik bij die pricewatch al eentje staan van 40 euro van sandisk
HEy dat is wel cheap hoor voor 40 euro serieus. Mooi prijsje.
pi_38128785
als ik een heel zacht tikje geef op m'n w800i, valt ie uit
Hoi.
pi_38128911
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:29 schreef yup het volgende:

[..]

HEy dat is wel cheap hoor voor 40 euro serieus. Mooi prijsje.
ik heb hem geruild, tegen mijn standaard 512mb

over El Cheapo gesproken
pi_38129402
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef pekel het volgende:
als ik een heel zacht tikje geef op m'n w800i, valt ie uit
Hehe ik hoorde vandaag in de sportschool ook iemand praten over zijn batterij:
hij moest hem een flinke tik geven om hem weer aan de praat te krijgen
"Gelukkig" heb ik alleen nog maar problemen met mijn Memory Card gehad...
pi_38134603
Mijn memorycard flikkert er soms uit.

Heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat er deze of volgende week een actie komt bij KPN waarbij je een abonnement kunt nemen i.c.m. de w800i (of k750i) en een gratis SE car kit krijgt, of met korting, afhankelijk van welk abonnement je neemt.

Ik krijg er als het goed is ook eentje volgende week, maar aangezien ik geen auto heb, ga ik deze voor een leuk prijsje van de hand doen.
pi_38136097
Hmm, ik denk dat ik hem aan eind van gerantie-periode maar ff laat repareren... Al die kleine probleempjes
  dinsdag 23 mei 2006 @ 20:32:07 #225
86072 thatsme
and That's you!
pi_38136132
heeft iemand ook de standaard nokia sms toon voor de w800i? dus gewoon een mp3tje?
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')