Je moet hem eerst converteren naar 3gp formaat, via google kun je zo een aantal programma vinden... Ik weet niet precies welke een beetje goed is, maar ik geloof dat deze wel oke isquote:Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb niet alle topics tot nu toe doorgelezen, maar ik wilde even iets weten, misschien dat iemand mij hier kan helpen... Het lukt mij niet om een filmpje (mpeg, avi, etc.) naar de telefoon te zetten. Het kopiėren lijkt goed te gaan, maar op de telefoon wordt het bestand niet herkend. Wel zit deze op de memory card, dit kan ik zien aan de hoeveelheid geheugen voor en na. Weet iemand wat ik moet doen om dit voor elkaar te krijgen? Bestand converteren? Naar wat, en hoe?
Kan je het niet zien met bestandsbeheer? (heb je bij elke map gekeken? Dus ook overige?)quote:Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb niet alle topics tot nu toe doorgelezen, maar ik wilde even iets weten, misschien dat iemand mij hier kan helpen... Het lukt mij niet om een filmpje (mpeg, avi, etc.) naar de telefoon te zetten. Het kopiėren lijkt goed te gaan, maar op de telefoon wordt het bestand niet herkend. Wel zit deze op de memory card, dit kan ik zien aan de hoeveelheid geheugen voor en na. Weet iemand wat ik moet doen om dit voor elkaar te krijgen? Bestand converteren? Naar wat, en hoe?
Ik heb overal gekeken inderdaad.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef yup het volgende:
[..]
Kan je het niet zien met bestandsbeheer? (heb je bij elke map gekeken? Dus ook overige?)
Verder zit er volgens mij op de cd een sony ericsson programma en daar zit ook een programma in waarmee je video kan converteren.
Ik weet iig dat de telefoon .3gp (veelal op Nokia's te vinden) en .MP4 afspeelt...
Yep .3gp kan je met quicktime afspelen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb overal gekeken inderdaad.
Dat programma'tje zal ik even naar zoeken, en ik probeer dat ding wat hier gepost wordt (xilisoft), thanks.
Btw, 3gp is toch voor quicktime?
Ik neem aan dat je een car-charger bedoelt ofzo?quote:Op zondag 21 mei 2006 16:29 schreef Kriebbel het volgende:
Is er ook een telefoonlader voor de W800i? Wel makkelijk voor op vakantie![]()
Eh ja sorry stond er niet bijquote:Op zondag 21 mei 2006 18:16 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een car-charger bedoelt ofzo?
Ik heb de mijne op de markt gekocht voor ¤8,00 het is dan eentje die voor het type K750i gemaakt is maar ook op de W800i past
Druppel lijm als in vervanging voor het rubberen knopje? of heb je het dingetje bewaard en wil je 'm vastlijmen? In beide gevallen lijkt t me wel een optie. Als die lijm maar goed hard wordt en jij een vaste hand hebt..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef pindapeller het volgende:
ik ben ook me oranje knopje kwijt en geen zin om op te sturen is het verstandig om er een druppel lijm op te doen?
pindapeller
Ik vind die filmpjes best ok. Ik ren regelmatig mn kleine nichtje achterna met dat ding aan, en ze is nog prima te herkennen zegmaar. Weetje zeker dat ie op de beste kwaliteit staat en niet op MMS formaat? En heb je de laatste firmware? Ergens halverwege de softwareversies is de bitrate van filmpjes opgeschroefd van 20 naar 25 frames/s geloof ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:48 schreef ikJur het volgende:
ik vind de kwaliteit van filmpjes echt bagger, tuurlijk verwacht ik geen dvd of divx kwaliteiten maar gewoon kwaliteit van een webcam filmpje bijvoorbeeld moet toch mogelijk kunnen zijn. Zeker met een 512 mb kaartje aan boord. 3gp
verder echt een chille phonemaakt mooie foto's goeie geluidskwaliteit.
Gebruik in iedere geval lijm op siliconen basis die ten minste nog een beetje makkelijk zijn om weg te halen.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:28 schreef Nathox het volgende:
[..]
Druppel lijm als in vervanging voor het rubberen knopje? of heb je het dingetje bewaard en wil je 'm vastlijmen? In beide gevallen lijkt t me wel een optie. Als die lijm maar goed hard wordt en jij een vaste hand hebt..
SD en MMC? Dat krijg je niet in je W800i hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 13:40 schreef MadScientist het volgende:
overigens zit ik te kijken naar een 1 GB memory ding (je wil toch altijd meer he), ik zie nogal wat prijsverschil, van 20 tot 80 euro of zo (op tweakers pricewatch... moet bij SD & MMC geheugen kijken toch?), maakt dat nog wat uit denken jullie?
HEy dat is wel cheap hoor voor 40 euro serieus. Mooi prijsje.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:26 schreef MadScientist het volgende:
crap, ja ik kon het zo gauw nergens vinden...
hm, 60 euries voor de cheapste... voorlopig heb ik wel andere prioriteiten vrees ik
overigens zie ik bij die pricewatch al eentje staan van 40 euro van sandisk
ik heb hem geruild, tegen mijn standaard 512mbquote:Op maandag 22 mei 2006 17:29 schreef yup het volgende:
[..]
HEy dat is wel cheap hoor voor 40 euro serieus. Mooi prijsje.
Hehe ik hoorde vandaag in de sportschool ook iemand praten over zijn batterij:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef pekel het volgende:
als ik een heel zacht tikje geef op m'n w800i, valt ie uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |