quote:Op maandag 15 mei 2006 16:40 schreef latislos het volgende:
[..]
werkt dat? (heb headset nu niet bij)
ik dacht dat dat juist niet werkte...
Dit staat wel ergens in een vorig topic. Ik heb zelf volgens mij een nieuw mapje aangemaakt via Windows Verkenner, maar waar precies weet ik ook niet. Lees ff 1,5 topic terug zou ik zeggen, het is hier vaak genoeg vermeldquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:52 schreef Remzz het volgende:
Jeyik heb er een. Ik heb hem pas net maar als ik nummer toevoeg en ze gewoon ergens neerzet kan ik ze niet zien in de walkman optie
Klopt dat moet ik ze dan speciaal ergens heen slepen ?
En ik heb nu 2 beschermde plaatjes van Robbie Williams erop staanVolgensmij mag ik het niet vragen maar toch doe ik het, dat is echt het enige wat ik wil die t-mobile kroam boeit me verder niet zo. Kan ik ze er dus op een manier vanaf halen?
Aansluiten via de USB kabel, dan zie je je telefoon als je op 'Deze Computer' klikt. Vervolgens zie je een mp3-mapje. Daar gooi je je mp3's in en klaar is Remzz. Vreemd genoeg werkt dit alleen bij mij als ik het er via een cardreader op zet. Als ik het via de telefoon zelf in dat mapje zet wist hij bepaalde mp3's enzo, supervaag.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:56 schreef Remzz het volgende:
Sorry ik kan het niet vinden(lees ik ben te lui om na deel 9 ook nog deel 8 te gaan doorlezen), maar hij werkt voor de rest perfect
Ik zoek dus alleen nog waar ik mijn liedjes moet neerzetten als ik wil dat de telefoon ze meteen ziet als ik op het walkman logo klik
linkjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:51 schreef Gamedemon het volgende:
weet iemand een progamma waarmee ik SMSjes kan kopieren van me telefoon naar me pc?
ik weet het al... gewoon in een map zetten en dan installeren met de phonequote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:34 schreef thatsme het volgende:
hoe moet je spelletjes van de computer in de telefoon zetten?
Je moet hem eerst converteren naar 3gp formaat, via google kun je zo een aantal programma vinden... Ik weet niet precies welke een beetje goed is, maar ik geloof dat deze wel oke isquote:Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb niet alle topics tot nu toe doorgelezen, maar ik wilde even iets weten, misschien dat iemand mij hier kan helpen... Het lukt mij niet om een filmpje (mpeg, avi, etc.) naar de telefoon te zetten. Het kopiėren lijkt goed te gaan, maar op de telefoon wordt het bestand niet herkend. Wel zit deze op de memory card, dit kan ik zien aan de hoeveelheid geheugen voor en na. Weet iemand wat ik moet doen om dit voor elkaar te krijgen? Bestand converteren? Naar wat, en hoe?
Kan je het niet zien met bestandsbeheer? (heb je bij elke map gekeken? Dus ook overige?)quote:Op zondag 21 mei 2006 16:03 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb niet alle topics tot nu toe doorgelezen, maar ik wilde even iets weten, misschien dat iemand mij hier kan helpen... Het lukt mij niet om een filmpje (mpeg, avi, etc.) naar de telefoon te zetten. Het kopiėren lijkt goed te gaan, maar op de telefoon wordt het bestand niet herkend. Wel zit deze op de memory card, dit kan ik zien aan de hoeveelheid geheugen voor en na. Weet iemand wat ik moet doen om dit voor elkaar te krijgen? Bestand converteren? Naar wat, en hoe?
Ik heb overal gekeken inderdaad.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef yup het volgende:
[..]
Kan je het niet zien met bestandsbeheer? (heb je bij elke map gekeken? Dus ook overige?)
Verder zit er volgens mij op de cd een sony ericsson programma en daar zit ook een programma in waarmee je video kan converteren.
Ik weet iig dat de telefoon .3gp (veelal op Nokia's te vinden) en .MP4 afspeelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |