abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:55:53 #151
148554 Michiel1992
BENNY RODRIGUES !
pi_37689586
Ik kan geen liedjes op m'n W800i zetten. Telkens als ik hem aansluit hoor je dat ''tududu'' en geen "tudu" (beetje scheeft uitgelegd maar jullie begrijpen het wel denk ik ), dan komt er ook niet eens een wizard met Nieuwe Hardware gevonden wat in het boekje staat. (Hij kwam wel 1 keer maar omdat ik iets anders wou doen heb ik hem weggeklikt en heb ik hem nooit meer gezien) Ik leg nu uit wat ik gedaan heb en of iemand weet wat ik fout heb gedaan? Dus ik ga naar Configuratiescherm en klik op Hardware, de wizard Hardware toevoegen begint -> volgende -> Hij zoekt naar Hardware wat onlangs is aangesloten -> Ja, ik heb de hardware al aangesloten -> Volgende -> Sony Ericsson W800 zie ik staan (achter het icoon staat ook nog een geel driehoekje met een uitroepteken erin?!?!) -> Dit is de status van de door u geselecteerde hardware: ''De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)'' Klik op voltooien om de probleemoplosser te starten (volgens mij gaat het hier verkeerd dat er al een probleem opstaat) -> Voltooien ->Met deze software kunt u software installeren voor Sony Ericsson W800. Wat moet de wizard doen? -> De Software automatisch installeren (aanbevolen) -> zoekt... zoekt... -> Krijg je een melding over die Logo test ofzo -> Toch doorgaan -> Gaat ie een back-up maken -> En nu vraagt ie om het bestand 'w800bus.sys' (Ik heb het gevonden staat op de cd dat je bij de tel. krijgt bij Drivers en dan USB-Cable) nou dat gedaan, toch raar?!?! Krijgen jullie dit ook!?!? En nou krijg ik het bericht: "Deze hardware kan niet worden geinstalleerd. Er is een probleem met de installatie van deze hardware: Sony Ericsson W800. Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat. De gegevens zijn ongeldig. Klik op Voltooien als u de wizard wilt sluiten." Wat heb ik fout gedaan? Hij vind hem gewoon niet, in andere USB ingangen van m'n pc lukt het ook niet.. Het probleem is dus dat Disc2Phone geen telefoon kan herkennen..
Iemand die hetzelfde probleem heeft gehad of weet wa tik moet doen???

EDIT: Ik heb nu trouwens wel die software geinstalleerd van Tweakers en dat autobus krijg ik nu niet meer maar bij Disc2Phone herkent die hem nog niet, aan het einde van de wizard staat nog steeds dat die hem niet kan installeren en dat er ook geen gegevens over zijn!!!
Get hyped on this !
  dinsdag 9 mei 2006 @ 14:37:13 #152
35482 LeisureSuitLarry
a.k.a. KenSentMe
pi_37690378
Ik heb een probleempje met het browsen. Ik wil namelijk via de W800i op mijn webmail kunnen inloggen (ja, ik weet dat je ook je mail op kunt halen, maar om verschillende redenen wil ik dat via een webinterface). Nou kan ik bij het wachtwoordveld niet alle tekens invullen die er in mijn wachtwoord zitten. Zo kan ik bijvoorbeeld niet het $-teken invoeren. Is hier een omweg/oplossing voor, behalve dat ik mijn wachtwoord verander?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 14:37:46 #153
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37690386
GEBRUIK EEN CARD READER
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:24:09 #154
148554 Michiel1992
BENNY RODRIGUES !
pi_37691476
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:37 schreef One_conundrum het volgende:
GEBRUIK EEN CARD READER
Wat is een Card Reader en hoe gebruik ik dat?
(Jij bent zeker Coolman op Tweakers )
Get hyped on this !
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:31:37 #155
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37694374
uh niet echt, en sorry van de Capslcok. maar koop een card reader en alles zal je duidelik worden
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:42:14 #156
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_37694616
En als je gewoon die USB driver van de site van SE gebruikt?

Die software van SE is gewoon prut, knal er gewoon via je verkenner liedjes op.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:38:43 #157
148554 Michiel1992
BENNY RODRIGUES !
pi_37696110
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:42 schreef hollander172 het volgende:
En als je gewoon die USB driver van de site van SE gebruikt?

Die software van SE is gewoon prut, knal er gewoon via je verkenner liedjes op.
Jah maar het probleem is dus dat mijn computer hem ook niet via de Verkenner vind.. Hij kan gewoon niet de USB vinden.
EDIT: Ik heb trouwens ook een PSP waar de Memory Stick ook in past, kan ik hem niet gewoon in mijn PSP doen (Memory Stick) en dan via de USB van m'n PSP liedjes er op zetten ?? Of word de Memory Stick dan anders geformateerd zodra die in de PSP zit?
Get hyped on this !
  dinsdag 9 mei 2006 @ 22:47:11 #158
112013 Nathox
.... is er (n) iets..??
pi_37698842
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef Michiel1992 het volgende:
Ik kan geen liedjes op m'n W800i zetten. Telkens als ik hem aansluit hoor je dat ''tududu'' en geen "tudu" (beetje scheeft uitgelegd maar jullie begrijpen het wel denk ik ), dan komt er ook niet eens een wizard met Nieuwe Hardware gevonden wat in het boekje staat.

.. verhaal..
In het begin moet je voor de w800 echt iets van 3/4 verschillende drivers installeren, een hoop doorklikken dus. goede pad aanwijzen en "untrusted/unlicensed" dingen OK-en. Dat is normaal.

Als ik jou was zou ik je w800 uit je hardware lijst flikkeren zodat ie er opnieuw om vraagt. Zorg dan dat je van de sony site de w800 drivers download en in een map zet die je onthoudt. Op de SE site staan 2 soorten drivers, de USB update drivers ofzoiets zijn alleen voor als je wilt updaten, niet voor liedjes overzetten enzo.

Ik heb nog nooit een cardreader gebruikt. Als je alles netjes hebt werkt het nu allemaal heel ok. Overigens gebruik ik geen Disc2Phone meer, daar krijg ik lichte angstaanvallen van. Dus ik zet het gewoon in de goede mapstructuur. Artist > Album en dan in de MP3 map.

succes
If you just don't give a shit about things, everything gets so much easier...
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:22:45 #159
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_37706162
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:38 schreef Michiel1992 het volgende:

[..]

Jah maar het probleem is dus dat mijn computer hem ook niet via de Verkenner vind.. Hij kan gewoon niet de USB vinden.
EDIT: Ik heb trouwens ook een PSP waar de Memory Stick ook in past, kan ik hem niet gewoon in mijn PSP doen (Memory Stick) en dan via de USB van m'n PSP liedjes er op zetten ?? Of word de Memory Stick dan anders geformateerd zodra die in de PSP zit?
Lijkt me niet dat een PSP gaat formateren (zonder dat te vragen) dus dat zou moeten werken.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_37706825
Ik heb gisteren m'n W810i binnengekregen.
Wat een telefoon, wat een functies.. daar ben ik voorlopig wel ff zoet mee.

Enige nadeel, ze hebben onderaan de telefoon een Vodafone stickertje geplakt, dat ziet er gewoon niet uit.
  woensdag 10 mei 2006 @ 13:47:46 #161
54473 DeFlip
eet je op
pi_37707031
Op Howardforums.com is er iemand die custom joysticks maakt die je gewoon op je oude kan zetten zonder dissemblage. Het werkt beter en is ook bestendiger voor stof. Heel handig voor spelletjes of gewoon navigeren door je telefoon

Foto's van een tevreden klant in Belgie

Ik ga er ook eentje halen omdat mijn oranje rubbertje van mn joystick eraf is. Dit lijkt me dan een mooie vervanger. De maker verkocht ze in kleine oplage voor $10, dit vanwege de arbeidsintensieve proces.

Topic op howardforums:
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=832609
Topic van de tevreden klant in Belgie op Franstalige forum:
http://www.forummobiles.com/index.php?s=77a8522a72592245a6b7ac9f9d9eebff&showtopic=77248
pi_37707637
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 11:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb gisteren m'n W810i binnengekregen.
Wat een telefoon, wat een functies.. daar ben ik voorlopig wel ff zoet mee.

Enige nadeel, ze hebben onderaan de telefoon een Vodafone stickertje geplakt, dat ziet er gewoon niet uit.
ik durf het niet heel zeker te zeggen (wacht nog wat andere reacties af) maar ik heb gehoord dat als je een zakdoekpuntje in de thinner doopt en daarmee rustig over dat plakkertje van vodafone 'aait' dat het spontaan zou moeten smelten terwijl de telefoon helemaal in tact blijft.
I'm not just a guy with a big dick.. I'm an artist!
  donderdag 11 mei 2006 @ 02:30:56 #163
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_37727004
Hmm, de laatste tijd geeft Windows XP aan dat ik de usb-drivers moet installeren als ik m'n W800i aansluit met de usb-kabel. Als ik op Cancel klik krijg ik nog een foutmelding, maar ik kan verder gewoon (handmatig) mp3's en foto's uitwisselen tussen m'n mobiel en pc.
Toch wil ik er iets aan doen om bijv. de updates voor de telefoon te blijven ontvangen. Moet ik gewoon die van het schijfje wat ik bij de W800i heb gekregen genruiken voor het installeren van de usb-drivers? Of toch downloaden van de SE of Microsoft site?

Enne, in een ander topic kwam ik deze site tegen, navigeren op je mobieltje. Iemand al ervaring mee op de W800i en werkt ie snel en accuraat?
The Internets, I needs it..
pi_37727933
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:10 schreef infra-roodborstje het volgende:

[..]

ik durf het niet heel zeker te zeggen (wacht nog wat andere reacties af) maar ik heb gehoord dat als je een zakdoekpuntje in de thinner doopt en daarmee rustig over dat plakkertje van vodafone 'aait' dat het spontaan zou moeten smelten terwijl de telefoon helemaal in tact blijft.
Ghehe ja maar dan is dat hele stickertje zeker weg?
Dan heb je dus zo'n open gat, ik heb liever dat walkman stickertje er op.
pi_37730495
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 08:36 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Ghehe ja maar dan is dat hele stickertje zeker weg?
Dan heb je dus zo'n open gat, ik heb liever dat walkman stickertje er op.
nou als ik moest kiezen dus een bescheiden kaal plekje of een lelijk goor vodafone logo wat geheel niet met de rest van de vormgeving overeen komt, dan wist ik het wel
pi_37730544
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 02:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmm, de laatste tijd geeft Windows XP aan dat ik de usb-drivers moet installeren als ik m'n W800i aansluit met de usb-kabel. Als ik op Cancel klik krijg ik nog een foutmelding, maar ik kan verder gewoon (handmatig) mp3's en foto's uitwisselen tussen m'n mobiel en pc.
Toch wil ik er iets aan doen om bijv. de updates voor de telefoon te blijven ontvangen. Moet ik gewoon die van het schijfje wat ik bij de W800i heb gekregen genruiken voor het installeren van de usb-drivers? Of toch downloaden van de SE of Microsoft site?

Enne, in een ander topic kwam ik deze site tegen, navigeren op je mobieltje. Iemand al ervaring mee op de W800i en werkt ie snel en accuraat?
wat beteft dat navigeren, ik heb begrepen dat je daar een abonnement op die kaarten voor nodig hebt, + een extern gps apparaat.
als het nou alleen een stukje software was zou het voor mij al een stuk aantrekkelijker zijn
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:17:03 #167
112013 Nathox
.... is er (n) iets..??
pi_37732798
Inderdaad want ons mobieltje heeft geen gps intern.
Van dat abonnement op kaarten weet ik niet, maar wel dat je bakken met geld betaald voor de data die binnengehaald moet worden...
En Vodafone heeft iig geen fatsoenlijke data-pakketjes als aanvulling op je abo. Alleen voor vodafone-L*ve
If you just don't give a shit about things, everything gets so much easier...
pi_37735098
ik heb ook weer een probleempje...
mijn vader heeft een k750i gekocht en daarbij een 1gig kaartje. nu heb ik dus een leuke deal gesloten om zijn 1gb kaartje voor mijn 512mb te ruilen en dan zal ik hem helpen met muziek op zijn telefoon te zetten. voor mij een goede deal dus..

nu komt het probleem, ik heb alles van mijn 512 kaartje overgezet naar de computer en vanaf daar overgezet naar het 1 gig kaartje. via de computer kan ik zien dat er nog 998mb vrij is op mijn telefoon. maar als ik door mijn telefoon ga bladeren kan ik de gig-kaart niet vinden en geeft ie aan dat er nog maar een paar mb vrij is. met mijn telefoon kan ik de kaart dus niet vinden maar met de computer kan ik hem via de telefoon wel vinden...

heeft iemand enige idee hoe dit op te lossen is....?

//edit: na veel gekloot is het al gelukt.

[ Bericht 4% gewijzigd door CittaR op 11-05-2006 13:57:07 ]
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:29:42 #169
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_37739649
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:45 schreef infra-roodborstje het volgende:

[..]

wat beteft dat navigeren, ik heb begrepen dat je daar een abonnement op die kaarten voor nodig hebt, + een extern gps apparaat.
als het nou alleen een stukje software was zou het voor mij al een stuk aantrekkelijker zijn
Maar het is nog altijd goedkoper dan een losse Tomtom Go oid.
The Internets, I needs it..
pi_37740659
Toptelefoon die W800i! Ik kan niet anders zeggen. Hier staat mijn custom theme en mp3 ringtone. Have fun!

[ Bericht 2% gewijzigd door siliconix.harmonix op 11-05-2006 17:08:42 ]
pi_37771591
Ik ben mijn headset al een week kwijt

Weet iemand waar ik eentje relatief goedkoop kan halen? Want laatst wou een vriend eentje kopen voor zijn k750 was het in een telecomzaak iets van 50+ euro ofzo?
pi_37772365
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 21:07 schreef obl het volgende:
Ik ben mijn headset al een week kwijt

Weet iemand waar ik eentje relatief goedkoop kan halen? Want laatst wou een vriend eentje kopen voor zijn k750 was het in een telecomzaak iets van 50+ euro ofzo?
ThePhoneHouse, 30 euro, en anders bij inktshopper.nl (oid), 33 euro
  zondag 14 mei 2006 @ 00:40:33 #173
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_37804558
Kan niet wachten totdat ik hem eindelijk kan betasten
Is de bijgeleverde software voor het zetten van muziek erop een beetje van kwaliteit?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_37808581
quote:
Op zondag 14 mei 2006 00:40 schreef JimmyJames het volgende:
Is de bijgeleverde software voor het zetten van muziek erop een beetje van kwaliteit?
Gewoon lekker met "Deze Computer" gaan knippen en plakken
Hoi.
pi_37816832
quote:
Op zondag 14 mei 2006 00:40 schreef JimmyJames het volgende:
Neen, dat doen de meeste gebruikers gewoon handmatig. Hoe precies weet ik niet, in ieder geval via Windows Verkenner. (ik doe het altijd op de "blinde tast" zodat ik niet eens meer weet waar en hoe ik het doe )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')