Wat is een Card Reader en hoe gebruik ik dat?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:37 schreef One_conundrum het volgende:
GEBRUIK EEN CARD READER
Jah maar het probleem is dus dat mijn computer hem ook niet via de Verkenner vind.. Hij kan gewoon niet de USB vinden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:42 schreef hollander172 het volgende:
En als je gewoon die USB driver van de site van SE gebruikt?![]()
Die software van SE is gewoon prut, knal er gewoon via je verkenner liedjes op.![]()
In het begin moet je voor de w800 echt iets van 3/4 verschillende drivers installeren, een hoop doorklikken dus. goede pad aanwijzen en "untrusted/unlicensed" dingen OK-en. Dat is normaal.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef Michiel1992 het volgende:
Ik kan geen liedjes op m'n W800i zetten. Telkens als ik hem aansluit hoor je dat ''tududu'' en geen "tudu" (beetje scheeft uitgelegd maar jullie begrijpen het wel denk ik ), dan komt er ook niet eens een wizard met Nieuwe Hardware gevonden wat in het boekje staat.
.. verhaal..
Lijkt me niet dat een PSP gaat formateren (zonder dat te vragen) dus dat zou moeten werken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:38 schreef Michiel1992 het volgende:
[..]
Jah maar het probleem is dus dat mijn computer hem ook niet via de Verkenner vind.. Hij kan gewoon niet de USB vinden.
EDIT: Ik heb trouwens ook een PSP waar de Memory Stick ook in past, kan ik hem niet gewoon in mijn PSP doen (Memory Stick) en dan via de USB van m'n PSP liedjes er op zetten ?? Of word de Memory Stick dan anders geformateerd zodra die in de PSP zit?
ik durf het niet heel zeker te zeggen (wacht nog wat andere reacties af) maar ik heb gehoord dat als je een zakdoekpuntje in de thinner doopt en daarmee rustig over dat plakkertje van vodafone 'aait' dat het spontaan zou moeten smelten terwijl de telefoon helemaal in tact blijft.quote:Op woensdag 10 mei 2006 11:45 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb gisteren m'n W810i binnengekregen.
Wat een telefoon, wat een functies.. daar ben ik voorlopig wel ff zoet mee.
Enige nadeel, ze hebben onderaan de telefoon een Vodafone stickertje geplakt, dat ziet er gewoon niet uit.
Ghehe ja maar dan is dat hele stickertje zeker weg?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:10 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ik durf het niet heel zeker te zeggen (wacht nog wat andere reacties af) maar ik heb gehoord dat als je een zakdoekpuntje in de thinner doopt en daarmee rustig over dat plakkertje van vodafone 'aait' dat het spontaan zou moeten smelten terwijl de telefoon helemaal in tact blijft.![]()
nou als ik moest kiezen dus een bescheiden kaal plekje of een lelijk goor vodafone logo wat geheel niet met de rest van de vormgeving overeen komt, dan wist ik het welquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:36 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ghehe ja maar dan is dat hele stickertje zeker weg?
Dan heb je dus zo'n open gat, ik heb liever dat walkman stickertje er op.
wat beteft dat navigeren, ik heb begrepen dat je daar een abonnement op die kaarten voor nodig hebt, + een extern gps apparaat.quote:Op donderdag 11 mei 2006 02:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmm, de laatste tijd geeft Windows XP aan dat ik de usb-drivers moet installeren als ik m'n W800i aansluit met de usb-kabel. Als ik op Cancel klik krijg ik nog een foutmelding, maar ik kan verder gewoon (handmatig) mp3's en foto's uitwisselen tussen m'n mobiel en pc.
Toch wil ik er iets aan doen om bijv. de updates voor de telefoon te blijven ontvangen. Moet ik gewoon die van het schijfje wat ik bij de W800i heb gekregen genruiken voor het installeren van de usb-drivers? Of toch downloaden van de SE of Microsoft site?
Enne, in een ander topic kwam ik deze site tegen, navigeren op je mobieltje. Iemand al ervaring mee op de W800i en werkt ie snel en accuraat?
Maar het is nog altijd goedkoper dan een losse Tomtom Go oid.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:45 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
wat beteft dat navigeren, ik heb begrepen dat je daar een abonnement op die kaarten voor nodig hebt, + een extern gps apparaat.
als het nou alleen een stukje software was zou het voor mij al een stuk aantrekkelijker zijn![]()
ThePhoneHouse, 30 euro, en anders bij inktshopper.nl (oid), 33 euroquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:07 schreef obl het volgende:
Ik ben mijn headset al een week kwijt![]()
![]()
Weet iemand waar ik eentje relatief goedkoop kan halen? Want laatst wou een vriend eentje kopen voor zijn k750 was het in een telecomzaak iets van 50+ euro ofzo?![]()
Gewoon lekker met "Deze Computer" gaan knippen en plakkenquote:Op zondag 14 mei 2006 00:40 schreef JimmyJames het volgende:
Kan niet wachten totdat ik hem eindelijk kan betasten![]()
Is de bijgeleverde software voor het zetten van muziek erop een beetje van kwaliteit?
Neen, dat doen de meeste gebruikers gewoon handmatig. Hoe precies weet ik niet, in ieder geval via Windows Verkenner. (ik doe het altijd op de "blinde tast" zodat ik niet eens meer weet waar en hoe ik het doequote:Op zondag 14 mei 2006 00:40 schreef JimmyJames het volgende:
Kan niet wachten totdat ik hem eindelijk kan betasten![]()
Is de bijgeleverde software voor het zetten van muziek erop een beetje van kwaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |