abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38136317
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:32 schreef thatsme het volgende:
heeft iemand ook de standaard nokia sms toon voor de w800i? dus gewoon een mp3tje?
Ja die zoek ik ook
En ik zoek eigenlijk ook nog het tel sell tunetje, ik heb al overal gezocht maar kan hem echt nergens vinden.... toevallig iemand die hem heeft?
pi_38172115
zo, robbie williams is ook binnen
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  donderdag 25 mei 2006 @ 09:29:09 #228
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_38190113
Hey

Ik wil mp3's op mijn w800i zetten. Ik heb al de software geinstalleerd, pc opnieuw opgestart enzo..
Nu prik ik dat usb kabeltje in mijn pc.. dan moet mijn pc toch die telefoon 'zien' ?
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  donderdag 25 mei 2006 @ 12:12:47 #229
86072 thatsme
and That's you!
pi_38193657
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 09:29 schreef Et-Cetera het volgende:
Hey

Ik wil mp3's op mijn w800i zetten. Ik heb al de software geinstalleerd, pc opnieuw opgestart enzo..
Nu prik ik dat usb kabeltje in mijn pc.. dan moet mijn pc toch die telefoon 'zien' ?
dan moet je het via de disc2phone software doen. of de USB drivers voor een verwisselbare schrijf nog downloaden van de SE site.

Ook kan je MyPhoneExplorer gebruiken om je geheugen te benaderen.
Om problemen te voorkomen met de Mp3 speler op de walkman altijd deze stuctuur gebruiken:
..:\mp3\artist\album\liedjes.mp3
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_38195846
Bij mij ging het zo.

Telefoon aan, kabel in usb poort, kabel in telefoon.

Daarna vraagt windows om software, je doet dan die cd die je bij je telefoon hebt gekregen erin, en daarna kies je gewoon als bron cd drive. Drivers vind windows van zelf en na de installatie van de drivers ziet windows je telefoon gewoon als verwisselbare schijf. Kan je daarna gewoon muziek oppleuren zonder programma.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:05:40 #231
66130 Erasmusch
easy easy
pi_38248106
Volgens mij heb ik nooit iets geinstalleerd, gewoon slepen vanaf My computer.
Die headset pleurt na een paar maanden wel uit elkaar En er is dus nog steeds geen trucje om die camerasound uit te zetten?
pi_38251099
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij heb ik nooit iets geinstalleerd, gewoon slepen vanaf My computer.
Die headset pleurt na een paar maanden wel uit elkaar En er is dus nog steeds geen trucje om die camerasound uit te zetten?
Ja die camerasound problemen snap ik dus niet, bij mij maakt hij geen geluid als ik een foto maak (alleen met geluid uitgeschakeld dan)..
pi_38255865
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:09 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Ja die camerasound problemen snap ik dus niet, bij mij maakt hij geen geluid als ik een foto maak (alleen met geluid uitgeschakeld dan)..
Idd bij mij maakt ie geen geluid als je focust en ook niet als je een plaatje neemt als je profiel op stil staat.

Normaal doet ie het wel (bij gewone profiel met geluid).

Ik heb wel de nieuwste (of een na nieuwste) firmware op de telefoon, en me telefoon is van week 6 van 2006.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:07:55 #234
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38269187
Mijn MemoryStick Duo word steeds kleiner qua beschikbare ruimte als ik alles er af gooi. Hoe krijg ik hem weer terug naar 512mb beschikbaar?
Formatteren?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:40:45 #235
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38270318
er staan van die standaard mappen op je telefoon ik weet niet of die er daarna wel weer op staan.

Misschien moet je eerst al die mappen even ergens anders heen kopieren, dan formatteren en dan die mappen er weer opzetten. Kijk anders even op Tweakers. Die weten zoiets vast wel
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38283739
Vandaag dit telefoontje binnengekregen.. wist niet dat ie zo populair was (niet echt in verdiept).

Geil toestelletje wel!
pi_38312311
KUT dinggg!

Ik liet hem van 70cm op een parketvloer vallen, in het eerste opzicht leek alles het nog te doen, maar later (30 sec) blijkt ineens de schakeling tussen lensschuifje en cameratoestand het niet meer te doen Als ik dus de lens openschuif, krijg ik niet meer automatisch het beeld wat ik zou moeten zien. Ook handmatig (via menu en dan camera) werkt het niet meer, gvd. Dat schuifje wilde eerst na opening ook niet meer terug, maar na gefriemel zit dat nu weer goed.
Maar nu kan ik dus geen foto's meer maken!
Van het weekend maar laten maken dan...
pi_38313699
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Jurrio het volgende:
KUT dinggg!

Ik liet hem van 70cm op een parketvloer vallen, in het eerste opzicht leek alles het nog te doen, maar later (30 sec) blijkt ineens de schakeling tussen lensschuifje en cameratoestand het niet meer te doen Als ik dus de lens openschuif, krijg ik niet meer automatisch het beeld wat ik zou moeten zien. Ook handmatig (via menu en dan camera) werkt het niet meer, gvd. Dat schuifje wilde eerst na opening ook niet meer terug, maar na gefriemel zit dat nu weer goed.
Dat is kut ja Mijn cameramode begint ook niet altijd meteen meer als ik hem open schuif..
  zondag 28 mei 2006 @ 22:37:41 #239
112013 Nathox
.... is er (n) iets..??
pi_38317231
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Jurrio het volgende:
KUT dinggg!
... Als ik dus de lens openschuif, krijg ik niet meer automatisch het beeld wat ik zou moeten zien. Ook handmatig (via menu en dan camera) werkt het niet meer, gvd. Dat schuifje wilde eerst na opening ook niet meer terug, maar na gefriemel zit dat nu weer goed.
Als je je achtercover eraf haalt krijg je dit friemeldingetje te zien:

Wat op de foto niet goed te zien is, is een klein zwart uitstekend schakelaartje wat door je knopje heen en weer geschoven wordt, misschien heb je geluk en is ie verkeerd geschoten (en staat ie in "uit" stand waardoor het schuifje 'm niet meer mee pakt bijvoorbeeld). Maar misschien heb je pech is het afgebroken.

De achterkant verwijderen om dit te zien is heel makkelijk, alleen twee kleine kruiskopschroefjes los onder het batt klepje en dan met bijv een mesje het achterplaatwerk losklikken. (kan zonder beschadigingen als je het goede gereedschap gebruikt of heel voorzichtig doet.)
Hier staat het netjes voorgedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nathox op 29-05-2006 01:01:05 ]
If you just don't give a shit about things, everything gets so much easier...
pi_38320302
quote:
Op zondag 28 mei 2006 22:37 schreef Nathox het volgende:

[afbeelding]

Wat op de foto niet goed te zien is
Ik zie niks .
  maandag 29 mei 2006 @ 00:03:14 #241
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_38320405
http://www.se-nse.net/pix/Modding/K750 - W800 Conversion/10.jpg

nu wel?

nee dus, je moet de %20 uit de URL halen en dan het plaatje opnieuw laden, dan werkt het.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  maandag 29 mei 2006 @ 05:48:11 #242
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_38323574
weet iemand een iets waarmee ik me winamp niet alleen via bluetooth kan bedienen maar ook de titel van t nummer enzo op me telefoon kan zien?
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_38336572
quote:
Op maandag 29 mei 2006 00:03 schreef Oosthoek het volgende:
http://www.se-nse.net/pix/Modding/K750 - W800 Conversion/10.jpg

nu wel?

nee dus, je moet de %20 uit de URL halen en dan het plaatje opnieuw laden, dan werkt het.
Ja nu werkt het!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 12:17:22 #244
112013 Nathox
.... is er (n) iets..??
pi_38365037
Hoe krijg ik op een makkelijke manier al m'n smsjes op mijn pc?

*met MyPhone Explorer dus

[ Bericht 53% gewijzigd door Nathox op 30-05-2006 12:28:20 ]
If you just don't give a shit about things, everything gets so much easier...
pi_38380842
EN weer voor mekaar, de linker oordop geeft nog maar 10% geluidssterkte .... grmbl ...
dit is al m'n tweede setje dopjes, iemand een tip of ze ook schoon te maken zijn ?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 30 mei 2006 @ 20:56:36 #246
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_38385795
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 19:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
EN weer voor mekaar, de linker oordop geeft nog maar 10% geluidssterkte .... grmbl ...
dit is al m'n tweede setje dopjes, iemand een tip of ze ook schoon te maken zijn ?
Ja.. er zit een sponsje in, als je het schelpje eraf haalt..
Die kan je met een speld eruit jassen en die ff schoonmaken(voorzichtig, erg klein!).
pi_38436486
Heb dit toestel sinds 2 dagen in bezit. Leuk ding.
pi_38449154
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:53 schreef heiden6 het volgende:
Mijn memorycard flikkert er soms uit.

Heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat er deze of volgende week een actie komt bij KPN waarbij je een abonnement kunt nemen i.c.m. de w800i (of k750i) en een gratis SE car kit krijgt, of met korting, afhankelijk van welk abonnement je neemt.

Ik krijg er als het goed is ook eentje volgende week, maar aangezien ik geen auto heb, ga ik deze voor een leuk prijsje van de hand doen.
Iemand een leuk bod voorde car kit + professionele inbouw, eventueel bij jou voor de deur zonder extra kosten? Ook te gebruiken met de K750i en enkele andere SE toestellen.

Winkelwaarde is 449,50 euro.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:52:37 #249
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_38451483
Ik heb het nu compleet gehad met de manier waarop mn telefoon aan kabels vastgemaakt wordt

Eerst gaat mn normale lader kapot, één van de pinnetjes is naar binnen geschoten (erg stevig systeem, NOT) en nu is mn usbkabel ook al aan het muiten Straks kan ik hem helemaal niet meer opladen!

!
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:05:07 #250
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_38452049
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:17 schreef Nathox het volgende:
Hoe krijg ik op een makkelijke manier al m'n smsjes op mijn pc?

*met MyPhone Explorer dus
Werkt prima, thanks. Gebruikte vroeger float's nogwat maar dat is zo buggy dat 't na een verse windows install niet meer wilde draaien

Nu kan ik tenminste weer in één keer al die ouwe smsjes verwijderen
deed het licht uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')