Ja die zoek ik ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:32 schreef thatsme het volgende:
heeft iemand ook de standaard nokia sms toon voor de w800i? dus gewoon een mp3tje?
dan moet je het via de disc2phone software doen. of de USB drivers voor een verwisselbare schrijf nog downloaden van de SE site.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:29 schreef Et-Cetera het volgende:
Hey
Ik wil mp3's op mijn w800i zetten. Ik heb al de software geinstalleerd, pc opnieuw opgestart enzo..
Nu prik ik dat usb kabeltje in mijn pc.. dan moet mijn pc toch die telefoon 'zien' ?
Ja die camerasound problemen snap ik dus niet, bij mij maakt hij geen geluid als ik een foto maak (alleen met geluid uitgeschakeld dan)..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij heb ik nooit iets geinstalleerd, gewoon slepen vanaf My computer.
Die headset pleurt na een paar maanden wel uit elkaarEn er is dus nog steeds geen trucje om die camerasound uit te zetten?
Idd bij mij maakt ie geen geluid als je focust en ook niet als je een plaatje neemt als je profiel op stil staat.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:09 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ja die camerasound problemen snap ik dus niet, bij mij maakt hij geen geluid als ik een foto maak (alleen met geluid uitgeschakeld dan)..
Dat is kut jaquote:Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Jurrio het volgende:
KUT dinggg!
Ik liet hem van 70cm op een parketvloer vallen, in het eerste opzicht leek alles het nog te doen, maar later (30 sec) blijkt ineens de schakeling tussen lensschuifje en cameratoestand het niet meer te doenAls ik dus de lens openschuif, krijg ik niet meer automatisch het beeld wat ik zou moeten zien. Ook handmatig (via menu en dan camera) werkt het niet meer, gvd. Dat schuifje wilde eerst na opening ook niet meer terug, maar na gefriemel zit dat nu weer goed.
Maar nu kan ik dus geen foto's meer maken!
Van het weekend maar laten maken dan...
Als je je achtercover eraf haalt krijg je dit friemeldingetje te zien:quote:Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Jurrio het volgende:
KUT dinggg!
... Als ik dus de lens openschuif, krijg ik niet meer automatisch het beeld wat ik zou moeten zien. Ook handmatig (via menu en dan camera) werkt het niet meer, gvd. Dat schuifje wilde eerst na opening ook niet meer terug, maar na gefriemel zit dat nu weer goed.
Maar nu kan ik dus geen foto's meer maken!
Van het weekend maar laten maken dan...
Ik zie niksquote:Op zondag 28 mei 2006 22:37 schreef Nathox het volgende:
[afbeelding]
Wat op de foto niet goed te zien is
Ja nu werkt het!quote:Op maandag 29 mei 2006 00:03 schreef Oosthoek het volgende:
http://www.se-nse.net/pix/Modding/K750 - W800 Conversion/10.jpg
nu wel?
nee dus, je moet de %20 uit de URL halen en dan het plaatje opnieuw laden, dan werkt het.
Ja.. er zit een sponsje in, als je het schelpje eraf haalt..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
EN weer voor mekaar, de linker oordop geeft nog maar 10% geluidssterkte .... grmbl ...
dit is al m'n tweede setje dopjes, iemand een tip of ze ook schoon te maken zijn ?
Iemand een leuk bod voorde car kit + professionele inbouw, eventueel bij jou voor de deur zonder extra kosten? Ook te gebruiken met de K750i en enkele andere SE toestellen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:53 schreef heiden6 het volgende:
Mijn memorycard flikkert er soms uit.
Heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat er deze of volgende week een actie komt bij KPN waarbij je een abonnement kunt nemen i.c.m. de w800i (of k750i) en een gratis SE car kit krijgt, of met korting, afhankelijk van welk abonnement je neemt.
Ik krijg er als het goed is ook eentje volgende week, maar aangezien ik geen auto heb, ga ik deze voor een leuk prijsje van de hand doen.
Werkt prima, thanks. Gebruikte vroeger float's nogwat maar dat is zo buggy dat 't na een verse windows install niet meer wilde draaienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:17 schreef Nathox het volgende:
Hoe krijg ik op een makkelijke manier al m'n smsjes op mijn pc?
*met MyPhone Explorer dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |