Weet iemand of er een nieuw frontje opgezet kan worden en wat dan ongeveer kost?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:32 schreef elixer het volgende:
Ik heb mn w800 gesloopt![]()
Heb em altijd in mn broekzak zitten. Ik liep dus net met m'n been langs de hoek van een tafel en die hoek kwam precies tegen het schermpje van m'n telefoon aanHeb nu dus een grote ster in het schermpje zitten. Hij doet het gelukkig nog wel.
Weet iemand of ik dit makkelijk kan laten maken? Dat ze er een nieuw frontje opzetten ofzo?
Ik zou het niet weten, maar je kunt het natuurlijk altijd vragen aan de dealer, dus de winkelier bij wie je hem hebt gekocht. Misschien zit het wel bij de garantie inbegrepen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:52 schreef elixer het volgende:
[..]
Weet iemand of er een nieuw frontje opgezet kan worden en wat dan ongeveer kost?
Ik heb er nu een stuk of 16quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:21 schreef pekel het volgende:
Pfff...ben de rubbertjes voor op de oordopjes kwijt..
één keer 3 paar gekregen toen ik de telefoon+headset kreegquote:
Check op deze site hoe je je phone verantwoord slooptquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:52 schreef elixer het volgende:
[..]
Weet iemand of er een nieuw frontje opgezet kan worden en wat dan ongeveer kost?
hm is het niet nog handiger om gewoon je GPRS instellingen goed te krijgen zodat je gewoon op internet kunt. Dan open je een Gmail account en browse je met je phony naar www.m mail.gmail.com en check je je mail voor een paar centen per keer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:44 schreef C2C het volgende:
he mensen ik heb sinds 2 dagen ook een w800i, ik had een vraagje over het instellen van de email..
.. blabla..
het probleem is dus dat hij zegt dat hij se server niet kan vinden
weet iemand wat te doen?
Ik heb een heeeel liev mailtje naar SE gestuurdquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:33 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
één keer 3 paar gekregen toen ik de telefoon+headset kreeg
één keer 2 paar gekregen toen ik Sony Ericsson een mailtje stuurde (gratis)
één keer 3 paar gekregen toen ik een nieuwe headset kocht.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:08 schreef DeFlip het volgende:
Ik ben mijn oranje rubbertje op mn joystick kwijt:(:(
quote:Opinion: Beste Sony Ericsson,
Ik ben nu al een tijdje in het bezit van een W800i, wat me erg goed bevalt.
Echter beginnen er na een tijdje zeer irritant mankementen aan te komen. Zo is
bijvoorbeeld enkele dagen geleden het eerste hoofdtelefoonsnoer ( van de
telefoon naar de oordopjes ) gesneuveld, ik krijg nu geluiden met erg veel echo
en totaal geen lage tonen meer. Ook is mijn joystick sinds enkele weken zeer
slecht, het oranje middenstukje is er ook uitgevallen. En, wat ik al erg lang
heb, maar nu echt begint te irriteren is het accuklepje, deze valt er iedere
keer vanaf, ik hoef de telefoon maar uit mijn zak te halen en hij valt er al
vanaf. Ik was er in het begin erg blij mee, ik heb deze al een tijdje, dit was
een van de eerste leveringen, maar nu begint hij mij steeds meer te irriteren.
Ik heb enkele vrienden met dezelfde telefoon maar die hebben de problemen niet,
deze zijn ook van een latere datum. Nu is het dus nog hopen dat Sony Ericsson
zijn reputatie qua klantenservice waar kan maken en ik tevreden kan vertellen
over hoe goed de klantenservice wel niet is.
Mvg.
Kan ik me telefoon dus mooi opsturen, njah, denk dat ik het toch maar doe maarja.. nog ergens een fatsoenlijk leentoestel vinden..quote:Geachte heer Pouwels,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
U heeft de mogelijkheid uw toestel en uw headset ter repareatie aan te bieden
bij ons hoofdrepair center. We verzoeken u een klachten omschrijving, een kopie
van het aankoopbewijs van uw toestel en de accu toe te voegen.
Simkaart dient u niet mee te sturen.
U kunt dit opsturen naar het volgende adres:
Leentoestel?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:22 schreef Kriebbel het volgende:
Wat had je dan verwacht, dat ze zeggen kijk hier heb je een nieuwe telefoon, en och, hou die oude maar?
Check hier voor een complete lijst met SE service points: http://gathering.tweakers(...)//ericsson%2Cservicequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Leentoestel?
Kunnen ze daar trouwens niet iets van maken? Ik heb hem wel verzekerd met een leentoestel e.d. , of gaat dit gewoon compleet buiten de verzekering om? ( wat mij wel lijkt eigenlijk )
Gewoon naar de map 'tracks' gaan als je alles los in MP3 hebt geplaatst, staat alles inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:52 schreef MadScientist het volgende:
pfff is dat walkman systeem gebaseerd op de iPod? dan hoef ik ook geen iPod....
waarom zit er niet standaard een "playlist" in die alles draait? kun je die evt. op shuffle zetten of zo...
je wil toch niet eerst gaan hannessen met een playlist omdat je gewoon ff wat mp3'tjes wil luisteren?
hij past 't gewoon zelf aan..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:40 schreef KumA het volgende:
weet iemand de hoogte en de breedte van de contact pictures?
Ik heb de telefoon al ruim een half jaar maar dit wist ik gewoon nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:35 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
hij past 't gewoon zelf aan..
maar wat ik meestal doe.. als ik een foto van een contact heb. ik zoom er gewoon een beetje op in, tot die lelijke kop het scherm vult. je kunt de afbeelding dan opslaan en er word gevraagd of je de afb. klein, med of groot wil opslaan.. kies dan voor klein en je hebt een mooi formaat voor de contact afb. (ori afb. blijft bewaard)
nope je kan niet spoelen in filmpjes best jammer idd, misschien met een firmaware update maar dat betwijfel ikquote:Op zondag 7 mei 2006 13:32 schreef MadScientist het volgende:
zeg in filmpjes kun je niet spoelen he?
wel jammer want ik heb Monty Python & the Holy Grail in 3GP formaat op mijn w800i gezet(is maar 60 MB)
ikke wel hoor. Als je vanuit de mediaplayer filmpjes opent, pookje naar rechts ingedrukt houden. En in fullscreen mode pookje naar beneden.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:34 schreef ikJur het volgende:
[..]
nope je kan niet spoelen in filmpjes best jammer idd, misschien met een firmaware update maar dat betwijfel ik
ja je heb gelijk dan werkt het wel, maar niet als je het vanuit bestandsbeheer>video's doet.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:56 schreef Nathox het volgende:
[..]
ikke wel hoor. Als je vanuit de mediaplayer filmpjes opent, pookje naar rechts ingedrukt houden. En in fullscreen mode pookje naar beneden.
Ik heb wel de laatste firmware inderdaad, maar volgens mij kon het voorheen ook al hoor.
welke software gebruik je om het om te zetten?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:32 schreef MadScientist het volgende:
zeg in filmpjes kun je niet spoelen he?
wel jammer want ik heb Monty Python & the Holy Grail in 3GP formaat op mijn w800i gezet(is maar 60 MB)
Ik had er wel eentje.. Av...nogwat.. of au... geen ideequote:Op zondag 7 mei 2006 15:52 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
welke software gebruik je om het om te zetten?
ik kom alleen maar terecht bij kut proggie's waar of een tekst in beeld blijft staan dat je nog moet betalen, of je maar een max van 2 mb kan omzetten ofzo![]()
Ik heb wel vaak dat het even duurt voordat tracks geupdate is. Dan heb ik er net 500mb aan muziek op gezet en pas na een paar keer kijken staat alles er. NIet echt storend, maar wel gewoon wat gekquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:37 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Gewoon naar de map 'tracks' gaan als je alles los in MP3 hebt geplaatst, staat alles in
Ja dat heb ik dus ook, ik vind het niet echt prettig ofzoquote:Op zondag 7 mei 2006 16:55 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak dat het even duurt voordat tracks geupdate is. Dan heb ik er net 500mb aan muziek op gezet en pas na een paar keer kijken staat alles er. NIet echt storend, maar wel gewoon wat gek.
haha nee .. bedankt wil ik niet zeggenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:16 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik had er wel eentje.. Av...nogwat.. of au... geen ideeOke hier heb je ook echt niks aan... Maar die was goed!
onbeperkt als je ff uitzet dat de video voor een mms is.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:26 schreef Marcel_V het volgende:
Ik zit erom te denken 1tje te gaan kopen, omdat het me echt een goed toestel lijkt, maar ik heb 1 vraag. Hoe lang zijn de video's die je ermee kan maken, en kan bij de video's ook de flitser aan, als ik dit weet, dan weet ik of ik hem moet kopen ofniet![]()
jep die heb ik gebruikt. best prettig, je kunt ook de bitrate instellen en alles.quote:
zelfde hier, k heb ali g in tha house er op gezet en een zooi filmpjes van mastermovies.nlquote:Op zondag 7 mei 2006 22:23 schreef MadScientist het volgende:
[..]
jep die heb ik gebruikt. best prettig, je kunt ook de bitrate instellen en alles.
ik heb al een videoclip en een aflevering van Ren & Stimpy erop gezet (voor als ik me verveel in de trein of zo)...
niet alle instellingen werken bij mij (2-pass encoden bijvoorbeeld, en een hoop bitrate opties van het geluid) maar wel strak proggie toch.
En je andere vraag > je kunt ook het lampje aanzetten tijdens filmpjes en zelfs de nachtstand. Werkt prima. Als je eenmaal opneemt kun je dat niet veranderen totdat je een nieuw filmpje begint.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:45 schreef C2C het volgende:
[..]
onbeperkt als je ff uitzet dat de video voor een mms is.
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:14 schreef Nathox het volgende:
[..]
Je kunt trouwens ook pauzeren en dan weer verder gaan met opnemen, best een leuke optie.
Ok dan, bedankt, ga hem vanmiddag bestellenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:14 schreef Nathox het volgende:
[..]
En je andere vraag > je kunt ook het lampje aanzetten tijdens filmpjes en zelfs de nachtstand. Werkt prima. Als je eenmaal opneemt kun je dat niet veranderen totdat je een nieuw filmpje begint.
Je kunt trouwens ook pauzeren en dan weer verder gaan met opnemen, best een leuke optie.
dat is omdat z'n opvolger .. de w810 uit is..quote:Op maandag 8 mei 2006 19:28 schreef JimmyJames het volgende:
Iemand enig idee vanwaar de aanzienlijke prijsdaling van de W800 samen met een abo? Nu kun je hem namelijk al krijgen met een 1-jarig abo van 12,50 per maand bij bijna alle providers.
inderdaad.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:36 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
dat is omdat z'n opvolger .. de w810 uit is..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |