Instellen dat hij automatisch een ander profiel pakt als je de headset inplugt? Kan bij de instellingen geloof ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:19 schreef carmi005 het volgende:
Ja hoor, heb ik weer. Ik heb mijn nieuwe W800i van tmobile net binnen, gelijk langs de simlockboer gebracht. Toen ik thuis kwam en m'n headset op deed viel het mij op dat hij niet automatisch in handsfree stand ging. Nou blijkt dus mijn headset niet meet te werken. Ben nog bij een andere telefoon toko langs geweest om een andere headset te proberen, maar het mocht niet baten! De simlockboer vergoed mijn W800i wel als het niet lukt, maar toch héél vervelend!
Kent iemand anders dit probleem?
Nope, ik heb echt alles al geprobeerd. Ik denk dat hij softwarematig naar de knoppen is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:33 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Instellen dat hij automatisch een ander profiel pakt als je de headset inplugt? Kan bij de instellingen geloof ik.
Controleer het volgende eens: Activeer het profiel "Port. Handsfree" en ga dan naar profiles > edit profile. De onderste optie zegt 'Accessories' (lol spelfout in mn phonequote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:58 schreef carmi005 het volgende:
[..]
Nope, ik heb echt alles al geprobeerd. Ik denk dat hij softwarematig naar de knoppen is.
Opsturen, heb ik ook gedaan, en ben er wel over te spreken.. Gewoon naar de klantenservice emailen, en zij helpen je verder..quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:09 schreef Boink het volgende:
Hey, mijn pookje wil niet echt goed meer naar beneden, kan ik dit schoonmaken o.e.a. manier?
Ik wil niet als je moeder overkomen, maar pas je op je oren? Zeker met die in-ear dopjes hoef je niet veel moeite te doen om je gehoor te beschadigen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik zat te denken, is er een manier om m'n mp3 volume te boosten? Als ik bijvoorbeeld een Samsung D600 hoor komt daar veel geluid uit en komt er bij mij amper geluid uit. Weet dat dit normaal is bij de W800i, maar is er ergens een manier om dat geluid een boost te geven?
Behalve met de EQ spelen
De meeste telefoons hebben dat hoor... DAt je de volume van je wekker niet kan instellen...quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:17 schreef Oosthoek het volgende:
Oh zo. Ach, er zijn wel meer dingen totaal niet doordacht aan deze telefoon. Heb me er al bij neergelegd. Zo irriteer ik me nogal aan het feit dat je het volume van de wekker niet kan instellen. Welke idioot heeft dat verzonnen
Dit vind ik dan nog het minste probleem.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:17 schreef Oosthoek het volgende:
Oh zo. Ach, er zijn wel meer dingen totaal niet doordacht aan deze telefoon. Heb me er al bij neergelegd. Zo irriteer ik me nogal aan het feit dat je het volume van de wekker niet kan instellen. Welke idioot heeft dat verzonnen
Ja mamaquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:47 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik wil niet als je moeder overkomen, maar pas je op je oren? Zeker met die in-ear dopjes hoef je niet veel moeite te doen om je gehoor te beschadigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |