abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38478548
Ja hoor, heb ik weer. Ik heb mijn nieuwe W800i van tmobile net binnen, gelijk langs de simlockboer gebracht. Toen ik thuis kwam en m'n headset op deed viel het mij op dat hij niet automatisch in handsfree stand ging. Nou blijkt dus mijn headset niet meet te werken. Ben nog bij een andere telefoon toko langs geweest om een andere headset te proberen, maar het mocht niet baten! De simlockboer vergoed mijn W800i wel als het niet lukt, maar toch héél vervelend!
Kent iemand anders dit probleem?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:33:58 #252
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_38479106
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:19 schreef carmi005 het volgende:
Ja hoor, heb ik weer. Ik heb mijn nieuwe W800i van tmobile net binnen, gelijk langs de simlockboer gebracht. Toen ik thuis kwam en m'n headset op deed viel het mij op dat hij niet automatisch in handsfree stand ging. Nou blijkt dus mijn headset niet meet te werken. Ben nog bij een andere telefoon toko langs geweest om een andere headset te proberen, maar het mocht niet baten! De simlockboer vergoed mijn W800i wel als het niet lukt, maar toch héél vervelend!
Kent iemand anders dit probleem?
Instellen dat hij automatisch een ander profiel pakt als je de headset inplugt? Kan bij de instellingen geloof ik.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_38479962
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:33 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Instellen dat hij automatisch een ander profiel pakt als je de headset inplugt? Kan bij de instellingen geloof ik.
Nope, ik heb echt alles al geprobeerd. Ik denk dat hij softwarematig naar de knoppen is.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 01:00:36 #254
112013 Nathox
.... is er (n) iets..??
pi_38580052
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:58 schreef carmi005 het volgende:

[..]

Nope, ik heb echt alles al geprobeerd. Ik denk dat hij softwarematig naar de knoppen is.
Controleer het volgende eens: Activeer het profiel "Port. Handsfree" en ga dan naar profiles > edit profile. De onderste optie zegt 'Accessories' (lol spelfout in mn phone *edit ownee toch niet klopt wel in 't engels.. ) Daar moet de 'port. handsfree' tussen staan. Als ie er al tussenstaat heeft het er dus weinig mee te maken, zo niet dan kun je 'm daar proberen in te zetten..
En anders zou ik een software update proberen via de SonyEricsson site... dat zou dan zowieso helpen zou je zeggen.
If you just don't give a shit about things, everything gets so much easier...
pi_38581988
Ga em overmorgen hier in Bangladesh kopen, 220 euro... Stukje goedkoper dan in NL
pi_38630939
wacht dan even in Bangladesh tot de k800 uit is ? of wacht hier natuurlijk
m'n abbo loopt over 3 maanden af en dan neem ik zelf ook de k800.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 14 juni 2006 @ 22:09:15 #257
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_38864860
Hey, mijn pookje wil niet echt goed meer naar beneden, kan ik dit schoonmaken o.e.a. manier?
pi_38868745
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:09 schreef Boink het volgende:
Hey, mijn pookje wil niet echt goed meer naar beneden, kan ik dit schoonmaken o.e.a. manier?
Opsturen, heb ik ook gedaan, en ben er wel over te spreken.. Gewoon naar de klantenservice emailen, en zij helpen je verder..

Je moet gewoon meteen al je kleine mankementjes vermelden, dat is het makkelijkste, ben je er meteen vanaf, en over de reparatie e.d. was ik zeer te spreken, snelle afhandeling, en goed gerepareert.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_38873732
Sorry, maar ik vin hem niet zo mooi.
Dan vind ik deze leuker.
pi_38937955
houp toch op, geniaal toch zo'n oranje toestel. vooral nu
pi_38940028
+ dat de mp3 speler in de w800i stukken beter is
pi_38940246
Wie heeft er allemaal de W800i in oktober gehaald met die Belcompany actie toen?

Ik heb hier voor nooit een abbo gehad, het is een 1-jarig contract, dus ik wil hem in oktober beëindigen en dan wil ik wachten tot een goede abbo met telfort dat ik weer een andere tele haal. Maar ik vraag me af of ik dan nog wel me nummer kan behouden in die tussen tijd dat ik hem heb afgesloten en de tijd dat ik een nieuwe abbo haal.

Of stel dat wanneer ik die abbo beëindig gelijk een nieuwe haal met Telfort kan ik dan wel mijn nummer behouden?
pi_38948511
Ja ik heb ook mijn w800i bij Belcompany gehaald tijdens hun 250-jarig bestaan. Het is een 1-jarig contract en de opzegging kan dus september verstuurd worden.

of je sluit een nieuw contract af waarbij je het nummer meeneemt ....
  zondag 18 juni 2006 @ 18:32:51 #264
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_38976963
Mijn W800i geeft al 2 dagen niks meer dan een wit scherm, de software werkt gewoon, kan bellen, walkmannen, bluetoothen, foto's maken, smsjes ontvangen (maar niet lezen ). Weet iemand waar ik flash software kan downloaden? Updaten via SE software helpt ook niet
Of kan ik morgen beter bij een service punt binnenlopen (hoeveel gaat dat kosten? )
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_39072922
Ik zat te denken, is er een manier om m'n mp3 volume te boosten? Als ik bijvoorbeeld een Samsung D600 hoor komt daar veel geluid uit en komt er bij mij amper geluid uit. Weet dat dit normaal is bij de W800i, maar is er ergens een manier om dat geluid een boost te geven?

Behalve met de EQ spelen
Signature
pi_39078861
Heb je de nieuwste firmware? Geloof dat het met de nieuwste FW stukken beter is dan met de oude
Trots van het Noorden!
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:47:30 #267
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_39084995
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik zat te denken, is er een manier om m'n mp3 volume te boosten? Als ik bijvoorbeeld een Samsung D600 hoor komt daar veel geluid uit en komt er bij mij amper geluid uit. Weet dat dit normaal is bij de W800i, maar is er ergens een manier om dat geluid een boost te geven?

Behalve met de EQ spelen
Ik wil niet als je moeder overkomen, maar pas je op je oren? Zeker met die in-ear dopjes hoef je niet veel moeite te doen om je gehoor te beschadigen.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_39085996
Ik denk dat hij geluid via de speaker bedoelt... Is ook verdomd laag bij mij

Ringtones: BIZAR hard, echt niet normaal. Dus stel je doet een MP3 als ringtone, is het geluid keihard als er gebeld worD (en dus je ringtone afgaat) maar als je via bestandsbeheer/mp3 speler het bestand afspeelt hoor je het geluid zacht en je volume is al op max...

woensdag 21 juni 2006 @ 19:17:35 #269
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_39086177
Oh zo. Ach, er zijn wel meer dingen totaal niet doordacht aan deze telefoon. Heb me er al bij neergelegd. Zo irriteer ik me nogal aan het feit dat je het volume van de wekker niet kan instellen. Welke idioot heeft dat verzonnen
deed het licht uit
pi_39086391
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:17 schreef Oosthoek het volgende:
Oh zo. Ach, er zijn wel meer dingen totaal niet doordacht aan deze telefoon. Heb me er al bij neergelegd. Zo irriteer ik me nogal aan het feit dat je het volume van de wekker niet kan instellen. Welke idioot heeft dat verzonnen
De meeste telefoons hebben dat hoor... DAt je de volume van je wekker niet kan instellen...
  donderdag 22 juni 2006 @ 05:01:01 #271
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_39100948
Vorige week in t vliegtuig aan zo'n doos van een stewardes proberen uit te leggen dat als je de telefoon in "music only" opstart hij geen signaal uitzend of wat dan ook.... ik mocht mijn "mp3 speler" dus niet aan in t vliegtuig!! klote zooi!!! Helemaal gezien t heel wat moeite koste dit alles in me goeiste spaans uit te leggen! Overigens wel een idee voor de volgende versie, voor de "flight/music mode", dat je ook je spelletjes kan spelen.

maar ff aan de serieuse kant, mijn cel heeft de neiging sinds 3 dagen om steeds uit te gaan....WAT IS DAT?!
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_39108499
Ik kan niet meer via de usb dingetjes op de telefoon zetten. De usb-kabel zit wel in de telefoon en in de pc, maar hij geeft niet meer aan dattie verbonden is. Als ik de usb-kabel keihard in de telefoon druk en heeeeeeel goed vasthou schijnt het af en toe te lukken. Nie leuk

Volgende week maar card-reader kopen
Hoi.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:45:29 #273
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_39110544
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:17 schreef Oosthoek het volgende:
Dit vind ik dan nog het minste probleem.

Bij welke firmware versie zitten we nu, misschien maar weer eens een andere proberen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_39114830
Net een nieuwe headset besteld, de vorige is sinds een paar dagen echt helemaal kapot. Ik heb hem op http://www.mobileplaza.nl/ besteld. Scheelt toch al gauw 10 euro ipv dat je hem in de winkel koopt.
pi_39116789
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:47 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Ik wil niet als je moeder overkomen, maar pas je op je oren? Zeker met die in-ear dopjes hoef je niet veel moeite te doen om je gehoor te beschadigen.
Ja mama

Nee, die dopjes zijn hard zat, het gaat om de speaker
Signature
pi_39116866
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:01 schreef Kriebbel het volgende:
Heb je de nieuwste firmware? Geloof dat het met de nieuwste FW stukken beter is dan met de oude
Heb gisteren net na m'n post (voor je bericht dus) de nieuwste firmware er overheen gezet. Kan niet zo horen of het veel beter geworden is, lijkt er wel op, maar moet het even testen als ik in een iets lawaaiierige omgeving ben
Signature
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:46:10 #277
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_39118568
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:48 schreef pekel het volgende:
Ik kan niet meer via de usb dingetjes op de telefoon zetten. De usb-kabel zit wel in de telefoon en in de pc, maar hij geeft niet meer aan dattie verbonden is. Als ik de usb-kabel keihard in de telefoon druk en heeeeeeel goed vasthou schijnt het af en toe te lukken. Nie leuk

Volgende week maar card-reader kopen
Dan zal een van de pinnetjes van de kabel kapot zijn. Moet je even checken. Ik heb het met m'n oplader Nogal vervelend.
deed het licht uit
pi_39119143
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:46 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Dan zal een van de pinnetjes van de kabel kapot zijn. Moet je even checken. Ik heb het met m'n oplader Nogal vervelend.
Dat heb ik met mijn headset mijn rechter oordopje hapert.
Dus als ik loop, heb ik de ene seconde wel en de andere seconde geen geluid
pi_39161078
Kan je ergens zien van welke datum de laatste firmware is? Op de sonyericsson site kan ik het niet vinden.
pi_39179656
Weet iemand waar ik een DSS-25 deskstand kan kopen?
Hoi.
  zondag 25 juni 2006 @ 23:56:40 #281
112013 Nathox
.... is er (n) iets..??
pi_39232002
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:22 schreef MaxPower het volgende:
Kan je ergens zien van welke datum de laatste firmware is? Op de sonyericsson site kan ik het niet vinden.
Klopt, die info geven ze niet op de SE site. Vanwege commerciële redenen.
Het Esato forum kan je het wel vertellen

Ik zie dat ik ook alweer een versie achterloop. Maar veel verbetering/verandering hoef je over het algemeen niet (meer) te verwachten.
  maandag 26 juni 2006 @ 00:03:36 #282
112013 Nathox
.... is er (n) iets..??
pi_39232554
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:21 schreef yup het volgende:

[..]

De meeste telefoons hebben dat hoor... DAt je de volume van je wekker niet kan instellen...
Is dat dan een goede reden om het ook niet op de w800 mogelijk te maken??
't had van mij ook zeker een optie mogen zijn, dat irritante oplopende volume waarvan je phone helemaal uit elkaar trilt als je per ongeluk al op de plee zit en het alarm vergeten bent uit te schakelen... niet zo nodig.
pi_39501690
Weet iemand waar ik gratis software kan downen om filmpjes pas te maken voor mijn w800i?
pi_39502165
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:56 schreef Nathox het volgende:

[..]

Klopt, die info geven ze niet op de SE site. Vanwege commerciële redenen.
Het Esato forum kan je het wel vertellen

Ik zie dat ik ook alweer een versie achterloop. Maar veel verbetering/verandering hoef je over het algemeen niet (meer) te verwachten.
Ok thanks. Ik vind namelijk dat mijn telefoon ongelofelijk traag opstart. Denk dat het echt 2 minuten duurt voor je fatsoenlijk in het menu kan navigeren. Hoopte dat dat met evt. nieuwe firmware verholpen zou worden.
pi_39513182
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:47 schreef pagathan het volgende:
Weet iemand waar ik gratis software kan downen om filmpjes pas te maken voor mijn w800i?
Euh, kun je je vraag wat duidelijker formuleren?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:13:36 #286
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_39513244
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 18:11 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Euh, kun je je vraag wat duidelijker formuleren?
Hij bedoelt een converter

Een .mpeg, ofzo naar .3gp format.
pi_39518340
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:46 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Dat heb ik ook! Het kost me een uur voordat ik hem aan het opladen kan krijgen, het zijn bij mij niet alleen die pinnetjes maar ook vuil in mijn tele waar die pinnetjes in moeten. Dus ik moet dan de pinnetjes heel hard indrukken zodat ie hem pakt, maar als ik loslaat dan doet ie gelijk al niks meer
pi_39522978
In het K750i topic las ik wat over Far Manager. Iemand die denkt dat dit ook gaat werken op de w800i? Meer info:

http://www.tinux-design.nl/Tweak-u-SE.php?page=home&lang=nl

Met dit programma kun je o.a. je maximale sms geheugen vergroten en de shuttersound uitzetten.
pi_39523425
Hmm, handig.. maar het lijkt me wel eng om te doen hoor Straks verneuk je de hele telefoon
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:28:37 #290
86072 thatsme
and That's you!
pi_39524379
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:02 schreef G-Mart het volgende:
In het K750i topic las ik wat over Far Manager. Iemand die denkt dat dit ook gaat werken op de w800i? Meer info:

Met dit programma kun je o.a. je maximale sms geheugen vergroten en de shuttersound uitzetten.
ja het werkt ook op de w800i, shuttersound had ik zowieso niet op de stil stand, en nu kan ik 30000+ smsjes kwijt. Al schijnt het wel instabiel bij 1000+ smsjes te worden.
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:35:52 #291
112013 Nathox
.... is er (n) iets..??
pi_39527503
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:02 schreef G-Mart het volgende:

Goeie shit G-Mart! Ik ga het zeker proberen als ik straks meer tijd heb na mn tentamens. Vooral de lay-out van de mediaplayer was iets wat ik graag wou kunnen veranderen, top!
pi_39528550
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:35 schreef Nathox het volgende:

[..]

Goeie shit G-Mart! Ik ga het zeker proberen als ik straks meer tijd heb na mn tentamens. Vooral de lay-out van de mediaplayer was iets wat ik graag wou kunnen veranderen, top!
Hehe, yw
pi_39535062
Ja ik bedoel inderdaad een conversieprogrammaatje om mpeg's en avi's naar 3gp formaat te converteren.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:15:46 #294
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_39819059
Weet iemand hoe het komt dat de telefoon niet de artiest- en titelinformatie uit de tags van mp4 en m4a bestanden leest?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:46:22 #295
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_39830185
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:36 schreef pagathan het volgende:
Ja ik bedoel inderdaad een conversieprogrammaatje om mpeg's en avi's naar 3gp formaat te converteren.
Ik heb er 1. Voeg me maar toe op msn dan heb ik een linkje. Anders is het je weet wel

BTW die shutterspeed is bij mij gelukt. Wel eerst de update utitility van SE zelf installeren, anders vind ie je drivers niet.
pi_40095837
BIj het werk achter de bar is mijn telefoon een beetje nat geworden (broek nat - telefoon zat erin, dus niet heel erg nat) en nu is een gedeelte van het beeld een beetje vaag en donker. Iemand weet of ik er garantie op heb of hoe ik dit kan oplossen? Ik ga m nu proberen op te laten drogen op de verwarming.
pi_40162877
Heb inmiddels wat gevonden, werkt prima, alleen het beeld is een beetje klein klopt dit?
wat is de grootste beeldverhouding die de w800i aankan?
pi_40173099
heb inmiddels ook groot beeld thanx
pi_40319288
is er inmiddels al een 4 gig pro duo kaartje beschikbaar? zo ja, kan die in mijn w800i?
0023
pi_40319850
Mijn telefoon is net zo kapot is als de neten volgens mij, opladen lukt al bijna niet meer, alles met de datakabel werkt al zeker niet meer.
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')