Instellen dat hij automatisch een ander profiel pakt als je de headset inplugt? Kan bij de instellingen geloof ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:19 schreef carmi005 het volgende:
Ja hoor, heb ik weer. Ik heb mijn nieuwe W800i van tmobile net binnen, gelijk langs de simlockboer gebracht. Toen ik thuis kwam en m'n headset op deed viel het mij op dat hij niet automatisch in handsfree stand ging. Nou blijkt dus mijn headset niet meet te werken. Ben nog bij een andere telefoon toko langs geweest om een andere headset te proberen, maar het mocht niet baten! De simlockboer vergoed mijn W800i wel als het niet lukt, maar toch héél vervelend!
Kent iemand anders dit probleem?
Nope, ik heb echt alles al geprobeerd. Ik denk dat hij softwarematig naar de knoppen is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:33 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Instellen dat hij automatisch een ander profiel pakt als je de headset inplugt? Kan bij de instellingen geloof ik.
Controleer het volgende eens: Activeer het profiel "Port. Handsfree" en ga dan naar profiles > edit profile. De onderste optie zegt 'Accessories' (lol spelfout in mn phonequote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:58 schreef carmi005 het volgende:
[..]
Nope, ik heb echt alles al geprobeerd. Ik denk dat hij softwarematig naar de knoppen is.
Opsturen, heb ik ook gedaan, en ben er wel over te spreken.. Gewoon naar de klantenservice emailen, en zij helpen je verder..quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:09 schreef Boink het volgende:
Hey, mijn pookje wil niet echt goed meer naar beneden, kan ik dit schoonmaken o.e.a. manier?
Ik wil niet als je moeder overkomen, maar pas je op je oren? Zeker met die in-ear dopjes hoef je niet veel moeite te doen om je gehoor te beschadigen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik zat te denken, is er een manier om m'n mp3 volume te boosten? Als ik bijvoorbeeld een Samsung D600 hoor komt daar veel geluid uit en komt er bij mij amper geluid uit. Weet dat dit normaal is bij de W800i, maar is er ergens een manier om dat geluid een boost te geven?
Behalve met de EQ spelen
De meeste telefoons hebben dat hoor... DAt je de volume van je wekker niet kan instellen...quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:17 schreef Oosthoek het volgende:
Oh zo. Ach, er zijn wel meer dingen totaal niet doordacht aan deze telefoon. Heb me er al bij neergelegd. Zo irriteer ik me nogal aan het feit dat je het volume van de wekker niet kan instellen. Welke idioot heeft dat verzonnen
Dit vind ik dan nog het minste probleem.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:17 schreef Oosthoek het volgende:
Oh zo. Ach, er zijn wel meer dingen totaal niet doordacht aan deze telefoon. Heb me er al bij neergelegd. Zo irriteer ik me nogal aan het feit dat je het volume van de wekker niet kan instellen. Welke idioot heeft dat verzonnen
Ja mamaquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:47 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik wil niet als je moeder overkomen, maar pas je op je oren? Zeker met die in-ear dopjes hoef je niet veel moeite te doen om je gehoor te beschadigen.
Heb gisteren net na m'n post (voor je bericht dus) de nieuwste firmware er overheen gezet. Kan niet zo horen of het veel beter geworden is, lijkt er wel op, maar moet het even testen als ik in een iets lawaaiierige omgeving benquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:01 schreef Kriebbel het volgende:
Heb je de nieuwste firmware? Geloof dat het met de nieuwste FW stukken beter is dan met de oude
Dan zal een van de pinnetjes van de kabel kapot zijn. Moet je even checken. Ik heb het met m'n opladerquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:48 schreef pekel het volgende:
Ik kan niet meer via de usb dingetjes op de telefoon zetten. De usb-kabel zit wel in de telefoon en in de pc, maar hij geeft niet meer aan dattie verbonden is. Als ik de usb-kabel keihard in de telefoon druk en heeeeeeel goed vasthou schijnt het af en toe te lukken.Nie leuk
Volgende week maar card-reader kopen
Dat heb ik met mijn headsetquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:46 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dan zal een van de pinnetjes van de kabel kapot zijn. Moet je even checken. Ik heb het met m'n opladerNogal vervelend.
Klopt, die info geven ze niet op de SE site. Vanwege commerciële redenen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:22 schreef MaxPower het volgende:
Kan je ergens zien van welke datum de laatste firmware is? Op de sonyericsson site kan ik het niet vinden.![]()
Is dat dan een goede reden om het ook niet op de w800 mogelijk te maken??quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:21 schreef yup het volgende:
[..]
De meeste telefoons hebben dat hoor... DAt je de volume van je wekker niet kan instellen...
Ok thanks. Ik vind namelijk dat mijn telefoon ongelofelijk traag opstart. Denk dat het echt 2 minuten duurt voor je fatsoenlijk in het menu kan navigeren. Hoopte dat dat met evt. nieuwe firmware verholpen zou worden.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:56 schreef Nathox het volgende:
[..]
Klopt, die info geven ze niet op de SE site. Vanwege commerciële redenen.
Het Esato forum kan je het wel vertellen
Ik zie dat ik ook alweer een versie achterloop. Maar veel verbetering/verandering hoef je over het algemeen niet (meer) te verwachten.
Euh, kun je je vraag wat duidelijker formuleren?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:47 schreef pagathan het volgende:
Weet iemand waar ik gratis software kan downen om filmpjes pas te maken voor mijn w800i?
Hij bedoelt een converterquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:11 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Euh, kun je je vraag wat duidelijker formuleren?
Dat heb ik ook! Het kost me een uur voordat ik hem aan het opladen kan krijgen, het zijn bij mij niet alleen die pinnetjes maar ook vuil in mijn tele waar die pinnetjes in moeten. Dus ik moet dan de pinnetjes heel hard indrukken zodat ie hem pakt, maar als ik loslaat dan doet ie gelijk al niks meerquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:46 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dan zal een van de pinnetjes van de kabel kapot zijn. Moet je even checken. Ik heb het met m'n opladerNogal vervelend.
ja het werkt ook op de w800i, shuttersound had ik zowieso niet op de stil stand, en nu kan ik 30000+ smsjes kwijt. Al schijnt het wel instabiel bij 1000+ smsjes te worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:02 schreef G-Mart het volgende:
In het K750i topic las ik wat over Far Manager. Iemand die denkt dat dit ook gaat werken op de w800i? Meer info:
http://www.tinux-design.nl/Tweak-u-SE.php?page=home&lang=nl
Met dit programma kun je o.a. je maximale sms geheugen vergroten en de shuttersound uitzetten.
Goeie shit G-Mart! Ik ga het zeker proberen als ik straks meer tijd heb na mn tentamens. Vooral de lay-out van de mediaplayer was iets wat ik graag wou kunnen veranderen, top!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:02 schreef G-Mart het volgende:
In het K750i topic las ik wat over Far Manager. Iemand die denkt dat dit ook gaat werken op de w800i? Meer info:
http://www.tinux-design.nl/Tweak-u-SE.php?page=home&lang=nl
Met dit programma kun je o.a. je maximale sms geheugen vergroten en de shuttersound uitzetten.
Hehe, ywquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:35 schreef Nathox het volgende:
[..]
Goeie shit G-Mart! Ik ga het zeker proberen als ik straks meer tijd heb na mn tentamens. Vooral de lay-out van de mediaplayer was iets wat ik graag wou kunnen veranderen, top!
Ik heb er 1. Voeg me maar toe op msn dan heb ik een linkje. Anders is het je weet welquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:36 schreef pagathan het volgende:
Ja ik bedoel inderdaad een conversieprogrammaatje om mpeg's en avi's naar 3gp formaat te converteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |