quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
AMSTERDAM, dinsdag
Drie weken geleden bestond het nog niet, maar nu is het zo?n beetje de grootste internetrage van het moment: Google Idol. Geen lange rijen om auditie te mogen doen voor drie chagrijnige juryleden, maar gewoon je optreden filmen met je webcam en opsturen naar GoogleIdol.com waar het wereldwijde internetpubliek zijn oordeel kan vellen.
Inmiddels is de strijd op Google Idol gevorderd tot de halve finales, waarin twee vijftienjarige Nederlandse meiden tot de favorieten behoren. Onder de artiestennamen Pomme en Kelly zijn ze uitgegroeid tot absolute playbacksterren. Met het nummer ?Respect? van Aretha Franklin proberen ze tot de finale door te dringen. In eerste instantie had het duo de geplaybackte nummers van onder meer de Spice Girls, Backstreet Boys en Shania Twain voor de grap geplaatst op Google Video. Deze werden opgepikt door de Australische Ben Petro, die ze op zijn website googleIdol.com zette. De Hollandse meiden werden al snel publiekslievelingen.
nerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:39 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja ga ik nu doen , wilde fipo hebben![]()
![]()
Wel vriendelijk blijven he, dit is een vrolijk adoreertopicquote:
Owh kut, dit is hetzelfde als tijdens een Al-quaida meeting roepen dat je een aanhanger van Bush bent.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:01 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind het maar trieste pubertjes, eigenlijk.
Maakt haar dat de triestste puber?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind Pomme touwens de leukste van de twee.
Waar is dit voor?quote:
Gaaf!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:55 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Boespoes, huhu, winterapfel, barbaaf, Falco,
Asskicker, noir666, yeahnino, bupadie, gummygadget
Mannekebier, Magno, Gateh, lone wolf, Jowblow,
b52,mmkay, maisnon, hp22, firefly
Gizmore, stijgende ster, renzor, Qunix, woei
Baracubah, tomtom, mark 3, gebs, boeman
Edit ben aan het bijwerken
"Aanschouw de Kelly-tornado"quote:
Damn you.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maakt haar dat de triestste puber?![]()
P & K zijn groot, ze vergeven degenen die berouw tonen en zich bekeren welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Damn you.![]()
Ik had gewoon nog niet zo goed gekeken.![]()
![]()
kelly heeft een best wel mooie , lengtequote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:16 schreef Noir666 het volgende:
[..]
P & K zijn groot, ze vergeven degenen die berouw tonen en zich bekeren wel![]()
Dat kun je toch niet beoordelen aangezien ze telkens achter een bureau zitten?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:17 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
kelly heeft een best wel mooie , lengte![]()
Het feit dat ze niet eens breezerstyle typen KAN maakt haar nog leukerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Kelly is speciaal. Ze houdt van manga strips en tekent ook manga. Zulke meiden zijn een uitstervend ras, en dan is ze daarbij ook nog eens mooi.![]()
Ze kan uitstekend Engels voor haar leeftijd, dat is ook bijzonder.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:20 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Het feit dat ze niet eens breezerstyle typen KAN maakt haar nog leuker![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:07 schreef Jaco90 het volgende:
Kan iemand een avatar voor mij maken van I Lay My Love on You, Kelly, het refrein
Voordat Kelly de meeste info van haar profielsite haalde stond er dat ze 1.68 is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet beoordelen aangezien ze telkens achter een bureau zitten?![]()
Je vergeet er 1 johquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:21 schreef outcast_within het volgende:
...
Dankjewelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:22 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
-edit- excuseer: ik zie nu pas dat je kelly zei.. ik had maar gewoon het midden genomen, maargoed ik zal het even aanpassen
deze zijn dus vrij beschikbaar nu
-edit 2-
de icoontjes zijn klaar:
[afbeelding] snel
[afbeelding] sneller
[afbeelding] snelst
Ohja, okquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:37 schreef outcast_within het volgende:
ik vergeet helemaal nikslees dat laatste stukje is. over bijwerken e.d.
edit: 1 user icoon p.p.
quote:Hij is af.
zie hier het resultaat.
En ik vind dat deze wel in de OP mag
en oja ik
Boespoes ------------, huhu--------------, winterapfel------, barbaaf----, Falco,
Asskicker--------------, noir666----------, yeahnino---------, bupadie---, gummygadget
Mannekebier---------, Magno-----------, Gateh--------------, lone wolf--, Jowblow,
b52 ---------------------, mmkay----------, maisnon----------, hp22-------, firefly
Gizmore---------------, stijgende ster--, renz0r-------------, Qunix-------, woei
Baracubah------------, tomtom----------, mark 3------------, gebs--------, boeman
Crazy dutch punk--, plupke-------------, svensationeel--, mstx--------,
en oja ik
Edit ben aan het bijwerken Hij is af dus. en hier is de link naar dit bestand mocht je em willen bijwerken/quoten.
Als er iemand em op wikipedia kan zetten is helemaal feest natuurlijk
quote:
RCTquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is Kelly's desktop.
[afbeelding]
Quit playing games with my heartquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:46 schreef outcast_within het volgende:
Welke liedjes zijn het leukste trouwens?
Respect 3p
not a girl 2p
wannabe 1p
Het stalken begint ernstige vormen aan te nemenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is Kelly's desktop.
[afbeelding]
mee-loper.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zo ongeveer... 1van hun playback filmpjes gezien, en niet eens helemaal. Ga gewoon even deze hype volgen
Ik denk dat ie ietwat te groot is.quote:
Je kunt ook te ver gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:02 schreef GummyGadGet het volgende:
WOAH! Ik heb vanacht van kelly gedroomdNouja, gedeeltelijk. Ik liep over een bouwterrijn en toen zag ik kell op een stijger zitten. Daarna was ze in mijn kamer en kwam ik heel dicht bij haar lippen. Maar ik zag meer haar hoofd een beetje vaag eigenlijk. Dit herhaalde zich ongeveer 3 keer
![]()
En dat is écht waar, misschien moet ik die filmpjes niet non-stop aan laten staan![]()
Kell. Begin je haar nu ook al koosnaampjes te geven?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:02 schreef GummyGadGet het volgende:
WOAH! Ik heb vanacht van kelly gedroomdNouja, gedeeltelijk. Ik liep over een bouwterrijn en toen zag ik kell op een stijger zitten. Daarna was ze in mijn kamer en kwam ik heel dicht bij haar lippen. Maar ik zag meer haar hoofd een beetje vaag eigenlijk. Dit herhaalde zich ongeveer 3 keer
![]()
En dat is écht waar, misschien moet ik die filmpjes niet non-stop aan laten staan![]()
Hoogste tijd om naar buiten te gaan en iets anders te gaan doen dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:02 schreef GummyGadGet het volgende:
![]()
GO AWAI!quote:
Hmmmmmmmmmmmm nee :p moet je maar sneller internet nemen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ietwat te groot is.
Óók jij hoort je gewoon aan de regeltjes te houden hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:06 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmm nee :p moet je maar sneller internet nemen.
Roller Coaster Tycoon?quote:
Adoreer je nu ook al de topicdelen?quote:
Het duurt nog wel even, de finale is nog niet eens begonnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:08 schreef Dont_Panic het volgende:
fukcing hell, t wordt nu toch wel een beetje uitgemolken hoor
Kom dan niet in dit topic, heb je er ook geen last van.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:08 schreef Dont_Panic het volgende:
fukcing hell, t wordt nu toch wel een beetje uitgemolken hoor
ja, zal ik er een topic over openen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Adoreer je nu ook al de topicdelen?![]()
Ik heb mezelf erbij gefrot. Goed zo op deze manier?quote:Hij is af.
zie hier het resultaat.
en oja ik
Boespoes ------------, huhu--------------, winterapfel------, barbaaf----, Falco,
Asskicker--------------, noir666----------, yeahnino---------, bupadie---, gummygadget
Mannekebier---------, Magno-----------, Gateh--------------, lone wolf--, Jowblow,
b52 ---------------------, mmkay----------, maisnon----------, hp22-------, firefly
Gizmore---------------, stijgende ster--, renz0r-------------, Qunix-------, woei
Baracubah------------, tomtom----------, mark 3------------, gebs--------, boeman
Crazy dutch punk--, plupke-------------, svensationeel--, Crudus
en oja ik
Edit ben aan het bijwerken Hij is af dus. en hier is de link naar dit bestand mocht je em willen bijwerken/quoten.
Onderhand zouden we al 4 potten vol met sperma kunnen verzamelen voor wat er afgegeild wordt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:17 schreef Qunix het volgende:
Ze moesten eens weten wat hier gebeurd met hun
Okeej zeikerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Óók jij hoort je gewoon aan de regeltjes te houden hoor.![]()
jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:17 schreef Qunix het volgende:
Ze moesten eens weten wat hier gebeurd met hun
erg mooi... maar nu heb je mstx eruit gegooit. en als je em verandert. moet je ook weer dat tekst bestand ergens uploaden en linken aangezien anders de images in urltjes veranderenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:14 schreef Crudus het volgende:
[..]
Ik heb mezelf erbij gefrot. Goed zo op deze manier?![]()
Meneer hier heeft de afgelopen weken onder een rots gelegen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:23 schreef AlohaXa het volgende:
Wie zijn dat?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:23 schreef AlohaXa het volgende:
Wie zijn dat?
Probeer je er nou maar niet onderuit te praten met zo'n slap excuus.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:29 schreef AlohaXa het volgende:
Ik heb ze al eerder ontdekt toen niemand ze nog kende!
Dat "Wie zijn dat?" berichtje was een shock-post in de hol van de leeuw! Gna gna!![]()
Hmpf. Laat we het erop houden dat ik even niet snap wat de bedoeling is.....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
erg mooi... maar nu heb je mstx eruit gegooit. en als je em verandert. moet je ook weer dat tekst bestand ergens uploaden en linken aangezien anders de images in urltjes veranderen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Kelly is speciaal. Ze houdt van manga strips en tekent ook manga. Zulke meiden zijn een uitstervend ras, en dan is ze daarbij ook nog eens mooi.![]()
Veels te moeilijke opzet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:39 schreef Crudus het volgende:
[..]
Hmpf. Laat we het erop houden dat ik even niet snap wat de bedoeling is.....![]()
Als iemand het even in orde zou willen maken dan: graag!![]()
Begint morgen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:46 schreef Thomas__Acda het volgende:
Wanner is de finale?
De 25e lopen de halve finales af, geloof ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:46 schreef Thomas__Acda het volgende:
Wanner is de finale?
Ga je mond eens spoelen, ze hebben er juist een hekel aanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:46 schreef TheUnreal het volgende:
Zijn de meiden al gespot op sugababes ofzo? Of zijn deze meiden geen Br33zah ?
zouden ze die halen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:46 schreef Thomas__Acda het volgende:
Wanner is de finale?
It looks so perfectquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen, ze hebben er juist een hekel aan
Daarom zijn er ook al vier topics over volgeluldquote:
Zo dus:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:39 schreef Crudus het volgende:
[..]
Hmpf. Laat we het erop houden dat ik even niet snap wat de bedoeling is.....![]()
Als iemand het even in orde zou willen maken dan: graag!![]()
http://mystuff.infernoworks.com/fok/avatars.txtquote:Hij is af.
zie hier het resultaat.
en oja ik
Crazy dutch punk--, plupke-------------, svensationeel--, mstx--------, Crudus
en oja ik
Thanx man!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo dus:
[..]
http://mystuff.infernoworks.com/fok/avatars.txt
Kelly houd wel van Safari-Colaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:50 schreef Noir666 het volgende:
[..]
De 25e lopen de halve finales af, geloof ik.![]()
En nee, de meiden zijn absoluut geen breezer, Kelly in ieder geval niet.![]()
Safari-Cola?quote:
Die prijsvraag is al 2 weken afgelopen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:15 schreef TheUnreal het volgende:
He ik krijg hoop ik met niemand ruzie als ik een leuke avatar uitzoek?Ben dat ding van games.fok nu ook wel zat
![]()
Die van mij zijn helemaal gratisquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:15 schreef TheUnreal het volgende:
He ik krijg hoop ik met niemand ruzie als ik een leuke avatar uitzoek?Ben dat ding van games.fok nu ook wel zat
![]()
Ja dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die prijsvraag is al 2 weken afgelopen.![]()
Van kelly haar profielsite (Waar ze nu alle info vanaf heeft gehaald):quote:
Wat is Safari-Cola?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:21 schreef Magno het volgende:
[..]
Van kelly haar profielsite (Waar ze nu alle info vanaf heeft gehaald):
Fav. drank : Redbull, Safari-cola
Join the club.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:15 schreef TheUnreal het volgende:
![]()
Daar gaat een hype toch om, van een mug een olifant makenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef SiemeN het volgende:
Jongens, adem eens wat frisse lucht in.
Het zijn beste leuke meiden om te zien, maar om er nou zo'n hype van te maken.. dergelijke meisjes kom je ze zat tegen op elk willekeurig avondje kroegen.
Over muggen gesproken, dr zit er één in je avatarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar gaat een hype toch om, van een mug een olifant maken![]()
Ja, maar deze zijn zo lekker mal....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef SiemeN het volgende:
Jongens, adem eens wat frisse lucht in.
Het zijn beste leuke meiden om te zien, maar om er nou zo'n hype van te maken.. dergelijke meisjes kom je ze zat tegen op elk willekeurig avondje kroegen.
Dat is een vuurvlieg (quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:31 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Over muggen gesproken, dr zit er één in je avatar![]()
Mixdrankjes.quote:
Alleen fok? Ik denk van niet...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:53 schreef TheVotary het volgende:
Het interview bij Gielen Beelen vond ze leuk, althans dit lees ik af in haar MSN naam. Dit is toch alleen een hype op Fok (hoop ik...)?
Mocht ze nog online komen dan zal ik haar wel wijzen op haar populariteit op Fok, doe ik jullie ook een plezier.quote:Kelly Interview Giel Beelen was zo leuk ! zegt:
hee!
' Kelly Interview Giel Beelen was zo leuk ! zegt:
wie ben jij?
hm oke geen antwoord , dan zeg ik maar weer,
DOEI!
Psst...pass me haar email adres eens.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:00 schreef TheVotary het volgende:
Waar gaat dat heen met de wereld....
Ik kan niks vragen, want ze stuurde mij wat berichten toen ik trainen was.
[..]
Mocht ze nog online komen dan zal ik haar wel wijzen op haar populariteit op Fok, doe ik jullie ook een plezier.
Dat was meer gekscherend bedoeld dan dat we serieus van plan waren om een verkiezing te houden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Komt er nu toch nog een verkiezing voor de leukste Kelly & Pomme-ava??
Toch lijkt het me wel een leuk idee... Allemaal op een rij zetten. Je mag niet op jezelf stemmen, de leukste krijgt 12 punten en dan 10 en dan 8 en zo verder tot 1...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat was meer gekscherend bedoeld dan dat we serieus van plan waren om een verkiezing te houden.
Ik ben bang een beetje wereldwijd. Niet zo erg als hier maar op hun weblog staan minstens evenveel buitenlandse als nederlandse reacties, ze hebben in de Telegraaf gestaan, de LA Times heeft ze geinterviewd en in de Indiana Statesman zijn ze ook genoemd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:53 schreef TheVotary het volgende:
Het interview bij Gielen Beelen vond ze leuk, althans dit lees ik af in haar MSN naam. Dit is toch alleen een hype op Fok (hoop ik...)?
Die 7e heb ik gemaakt en niet iemand anders.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo dus:
[..]
http://mystuff.infernoworks.com/fok/avatars.txt
En waar blijven die goddamn nudiepics!!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:12 schreef TheUnreal het volgende:
Wanneer nodigen wij de dames eens uit voor een beurt interview ?
ze zijn 15quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:55 schreef Crudus het volgende:
[..]
En waar blijven die goddamn nudiepics!!!!![]()
Duurt me veels te lang zo...![]()
Ok, omdat u zo moeilijk doet...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Die 7e heb ik gemaakt en niet iemand anders.
Nee dat hoeft niet, je mag hem gerust gebruiken. Het is alleen onzin dat er staat dat iemand anders hem gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:57 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ok, omdat u zo moeilijk doet...![]()
KAN IEMAND A.U.B. EEN GIF-je MAKEN VAN HETZELFDE MOMENT ALS
<-------------------------------------------------------------------?
Dank U![]()
Er staat niet wie hem heeft gemaakt, maar wie hem op het moment gebruikt, en ik dacht, aangezien jij hem toch niet meer gebruikt...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, je mag hem gerust gebruiken. Het is alleen onzin dat er staat dat iemand anders hem gemaakt heeft.
Dat vind ik toch al een behoorlijke voorsprong hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:38 schreef Magno het volgende:
Selection
Votes
Pomme & Kelly 74% 302
The Back Dormitory Boys 26% 104
Gaat nog niet zo hard...
STEMMEN!!!
Denk niet dat ze het leuk vinden om te lezen "Wanneer komen er naaktfoto's"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:34 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Er staat niet wie hem heeft gemaakt, maar wie hem op het moment gebruikt, en ik dacht, aangezien jij hem toch niet meer gebruikt...![]()
Dus zie het maar als een compliment dat ik hem zo mooi vind.![]()
OT: Ik heb op haar Deviantart-site een comment met de link naar dit topic achtergelaten, ben benieuwd of ze daarop reageert![]()
Ach, hopelijk zien ze de humor er wel van in, en zo niet.. jammer de pammerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het leuk vinden om te lezen "Wanneer komen er naaktfoto's".
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:56 schreef da_micha_man het volgende:
Oh ja, het zal vast wel al iemand op zijn gevallen, maar bij Not a Girl, Not Yet a Woman, 2:25 - 2:30 komen wat lekkere stukjes vlees in beeld langs
Hoe kansloos ben jij?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:56 schreef da_micha_man het volgende:
Oh ja, het zal vast wel al iemand op zijn gevallen, maar bij Not a Girl, Not Yet a Woman, 2:25 - 2:30 komen wat lekkere stukjes vlees in beeld langs
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:55 schreef outcast_within het volgende:
svensationeel-
Je snapt hopelijk wel dat ze dit topic vroeg of laat te zien krijgen..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:56 schreef da_micha_man het volgende:
Uhuh, al 77%quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Die 7e heb ik gemaakt en niet iemand anders.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:34 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Er staat niet wie hem heeft gemaakt, maar wie hem op het moment gebruikt,
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Veels te moeilijke opzet.
Zeker voor fok begrippen. Komt nooit meer goed![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:22 schreef outcast_within het volgende:
Op de dormitory boys gestemd. Hoe moet wel spannend blijven natuurlijk
Ze heeft van die dikke wangetjesquote:
idd?!?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:26 schreef B_BOY het volgende:
en in de finale staan ze ook al weer voor
wat krijgen ze eik als ze winnen>
Volgens mij zijn dat idd diegenen tegen wie ze nu in de finale staan...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:28 schreef outcast_within het volgende:
Waar kan ik dat ene filmpje vinden die de dames hebben geinspireerd?
iets met een chinese kerel. toch niet die dormitory dingen.
Ze hebben die .com site zelf gemaakt?!? ik denk ze worden comercieel geholpen
Wel dus die dormitory dingenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:28 schreef outcast_within het volgende:
Waar kan ik dat ene filmpje vinden die de dames hebben geinspireerd?
iets met een chinese kerel. toch niet die dormitory dingen.
Ze hebben die .com site zelf gemaakt?!? ik denk ze worden comercieel geholpen
wat kosten ze?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Erg origineel ben je tegenwoordig ook niet meer met een avatar van die 2 hoeren. Ik begin mij er ook al behoorlijk aan te irriteren
.
Dat is niet de bedoeling van dit topic, om P&K af te lopen zeiken, ga eens gauw weg!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ieder 2 breezers denk ik.
Je kunt je niet aan iets irriteren, dude. En ga jezelf nu maar weer fijn fistfucken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:49 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
Erg origineel ben je tegenwoordig ook niet meer met een avatar van die 2 hoeren. Ik begin mij er ook al behoorlijk aan te irriteren
.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ieder 2 breezers denk ik.
Ja, daar gaat het ook niet om, maar het is gewoon niet spannend meerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:28 schreef B_BOY het volgende:
ach wij blijven gewoon achter ze staan dan komt het helemaal goed.
Die hebben een gecensureerd versie van Googlequote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:27 schreef Noir666 het volgende:
ik vraag me af wanneer de inwoners van China gaan stemmen.![]()
Vanuit Taiwan stem ik op Kelly en Pomme !quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:27 schreef Noir666 het volgende:
Het is gewoon niet leuk meer![]()
Ze staan met 79% van de stemmen voor op de Backdormitory boys, ik vraag me af wanneer de inwoners van China gaan stemmen.![]()
Waarom bij jou wel en bij mij niet!!quote:
Als reactie op mijn comment bij de Deviant-art sitequote:Hahaha, bedankt voor je comment!! :aww:
Ja, ik heb het forum al gezien. =P Ik heb ook gemerkt dat dat halve forum opeens mij toevoegde op msn ;P - ik had er 2 geaccepteerd ofzo, omdat ik jullie wèl even wilde bedanken voor alle support! :dance:
Ik wilde me eigenlijk ook even registreren op het Fok-forum maar dat lukte niet (hotmail-adres ^^;), maarja misschien kan jij deze comment even naar ze door-kopiëren (wat hoooogstwaarschijnlijk toch wel zal gebeuren XD)!
Ontzettend bedankt voor alle adoratie (haha, dat klinkt erg leuk) en alle stemmen! :airborne: En hoewel jullie een klopjacht geopend hebben op al onze persoonlijke informatie =P, zijn jullie wel allemaal heel aardig en positief over ons en dat is natuurlijk echt heel leuk! :aww: :excited:
Dus zou je misschien even tegen alle Fok-forum-mensen kunnen zeggen dat ik het (ondanks sommige 'aparte' avatars die jullie in elkaar geknutseld hebben :paranoid:, haha) wel heel erg leuk vind dat jullie nou al 4 hele topics over ons volgeluld hebben. :giggle: En ja (zoals sommigen zich al afvroegen), ik kan de humor er echt wel van inzien hoor, hahhaa, het is tenslotte ook begonnen als 1 grote grap
Maarja ontzettend bedankt dus voor alle support!! :glomp:
En wel blijven stemmen natuurlijk! ^^
Baibai! ^^
Kelly (the one and only, mwahaa)
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:44 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Waarom bij jou wel en bij mij niet!!![]()
Link haar trouwens eens naar dit topic![]()
En ik verwacht natuurlijk wel chatlogs![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:44 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Waarom bij jou wel en bij mij niet!!![]()
Link haar trouwens eens naar dit topic![]()
En ik verwacht natuurlijk wel chatlogs![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
tof iddquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:52 schreef Noir666 het volgende:
UPDATE:
[..]
Als reactie op mijn comment bij de Deviant-art site![]()
Kelly is tof!!![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]Al is de leugen nog zo snel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maarja, jij bent dus 1 van de uitverkorenen die ze WEL heeft geaccepteerd op MSN
"Klaas Vaak krijgt van mij een honkbalknuppel op een dusdanige manier in zijn aarsch dat "Enter Sandman" een geheel nieuwe betekenis krijgt"
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:52 schreef Noir666 het volgende:
UPDATE:
[..]
Als reactie op mijn comment bij de Deviant-art site![]()
Kelly is tof!!![]()
Nou, dat is toch niet erg?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
![]()
Wat een toffe reactie(wel een hoop smileys)
Door die ene reactie ben ik haar wel meer gaan beschouwen als mens en minder als vrolijk schattig object![]()
Bah,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja hoor. Noir666. Ze leest dit allemaal, dat kan ik je verzekeren. ()
* zwaaitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja hoor. Noir666. Ze leest dit allemaal, dat kan ik je verzekeren. ()
Ik heb al een klacht ingediendquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:06 schreef Noir666 het volgende:
en het zou trouwens erg leuk zijn als ze zich alsnog kon registreren,
Iedereen heeft toch wel een provider-adres lijkt mij?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb al een klacht ingediend: Niet kunnen registreren met hotmail adres
Ja da's dan weer jammer hè.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:03 schreef outcast_within het volgende:
Door die ene reactie ben ik haar wel meer gaan beschouwen als mens en minder als vrolijk schattig object![]()
1. Ja maar toch vreemdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:06 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Nou, dat is toch niet erg?![]()
het zou trouwens erg leuk zijn als ze zich alsnog kon registreren,
Mwoh niet iedereen, meestal wordt ie al ergens anders voor gebruikt, of helemaal niet en weten mensen niet hoe ze er toegang tot moeten krijgen en dergelijke.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel een provider-adres lijkt mij?![]()
Eentje van zichzelf natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. Ja maar toch vreemd
2. Wat voor Ava zou ze nemen?![]()
GROETJES TERUG KELLY!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef Asskicker14 het volgende:
-edit-
Jaaahaaa....Kelly is erg aardig...
Grr, lucky #(%quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef Asskicker14 het volgende:
-edit-
Jaaahaaa....Kelly is erg aardig...
Ik heb dat ook niet hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel een provider-adres lijkt mij?![]()
Ik wou het net vragen toen ze weer plots offline vloogquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:22 schreef Noir666 het volgende:
Zeg, Asskicker14, als je toch al zo lekker bezig bent, regel dan eens een e-mail adres voor haar waar ze zich mee kan aanmelden![]()
![]()
Goed idee ja. Ik zal het eens voorstellen wanneer ze weer online komt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:22 schreef Noir666 het volgende:
Zeg, Asskicker14, als je toch al zo lekker bezig bent, regel dan eens een e-mail adres voor haar waar ze zich mee kan aanmelden![]()
![]()
Wijsneus. Ruk maar weer door, ik ben alweer wegquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt je niet aan iets irriteren, dude. En ga jezelf nu maar weer fijn fistfucken.
Deed je daar anderhalf uur over, om weg te gaan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wijsneus. Ruk maar weer door, ik ben alweer weg.
Nee, toen werd het mij vriendelijk verzochtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:27 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Deed je daar anderhalf uur over, om weg te gaan?![]()
Uiteraard, als ze zich nu nog hier registreert is ze helemaal het eindequote:
1 2 3 | The Back Dormitory Boys 20% 472 2,343 votes total |
Hij zal wel eerst, zoals de andere ongelovigen, alle video's bekeken hebben of er vooor hem nog wat inzatquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:27 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Deed je daar anderhalf uur over, om weg te gaan?![]()
OMFG, Nirvana is bereikt!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Kelly vindt mij geweldig.Nu kan ik gelukkig sterven.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |