quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
AMSTERDAM, dinsdag
Drie weken geleden bestond het nog niet, maar nu is het zo?n beetje de grootste internetrage van het moment: Google Idol. Geen lange rijen om auditie te mogen doen voor drie chagrijnige juryleden, maar gewoon je optreden filmen met je webcam en opsturen naar GoogleIdol.com waar het wereldwijde internetpubliek zijn oordeel kan vellen.
Inmiddels is de strijd op Google Idol gevorderd tot de halve finales, waarin twee vijftienjarige Nederlandse meiden tot de favorieten behoren. Onder de artiestennamen Pomme en Kelly zijn ze uitgegroeid tot absolute playbacksterren. Met het nummer ?Respect? van Aretha Franklin proberen ze tot de finale door te dringen. In eerste instantie had het duo de geplaybackte nummers van onder meer de Spice Girls, Backstreet Boys en Shania Twain voor de grap geplaatst op Google Video. Deze werden opgepikt door de Australische Ben Petro, die ze op zijn website googleIdol.com zette. De Hollandse meiden werden al snel publiekslievelingen.
nerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:39 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja ga ik nu doen , wilde fipo hebben![]()
![]()
Wel vriendelijk blijven he, dit is een vrolijk adoreertopicquote:
Owh kut, dit is hetzelfde als tijdens een Al-quaida meeting roepen dat je een aanhanger van Bush bent.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:01 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind het maar trieste pubertjes, eigenlijk.
Maakt haar dat de triestste puber?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind Pomme touwens de leukste van de twee.
Waar is dit voor?quote:
Gaaf!!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:55 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Boespoes, huhu, winterapfel, barbaaf, Falco,
Asskicker, noir666, yeahnino, bupadie, gummygadget
Mannekebier, Magno, Gateh, lone wolf, Jowblow,
b52,mmkay, maisnon, hp22, firefly
Gizmore, stijgende ster, renzor, Qunix, woei
Baracubah, tomtom, mark 3, gebs, boeman
Edit ben aan het bijwerken
"Aanschouw de Kelly-tornado"quote:
Damn you.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maakt haar dat de triestste puber?![]()
P & K zijn groot, ze vergeven degenen die berouw tonen en zich bekeren welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Damn you.![]()
Ik had gewoon nog niet zo goed gekeken.![]()
![]()
kelly heeft een best wel mooie , lengtequote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:16 schreef Noir666 het volgende:
[..]
P & K zijn groot, ze vergeven degenen die berouw tonen en zich bekeren wel![]()
Dat kun je toch niet beoordelen aangezien ze telkens achter een bureau zitten?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:17 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
kelly heeft een best wel mooie , lengte![]()
Het feit dat ze niet eens breezerstyle typen KAN maakt haar nog leukerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Kelly is speciaal. Ze houdt van manga strips en tekent ook manga. Zulke meiden zijn een uitstervend ras, en dan is ze daarbij ook nog eens mooi.![]()
Ze kan uitstekend Engels voor haar leeftijd, dat is ook bijzonder.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:20 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Het feit dat ze niet eens breezerstyle typen KAN maakt haar nog leuker![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:07 schreef Jaco90 het volgende:
Kan iemand een avatar voor mij maken van I Lay My Love on You, Kelly, het refrein
Voordat Kelly de meeste info van haar profielsite haalde stond er dat ze 1.68 is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet beoordelen aangezien ze telkens achter een bureau zitten?![]()
Je vergeet er 1 johquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:21 schreef outcast_within het volgende:
...
Dankjewelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:22 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
-edit- excuseer: ik zie nu pas dat je kelly zei.. ik had maar gewoon het midden genomen, maargoed ik zal het even aanpassen
deze zijn dus vrij beschikbaar nu
-edit 2-
de icoontjes zijn klaar:
[afbeelding] snel
[afbeelding] sneller
[afbeelding] snelst
Ohja, okquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:37 schreef outcast_within het volgende:
ik vergeet helemaal nikslees dat laatste stukje is. over bijwerken e.d.
edit: 1 user icoon p.p.
quote:Hij is af.
zie hier het resultaat.
En ik vind dat deze wel in de OP mag
en oja ik
Boespoes ------------, huhu--------------, winterapfel------, barbaaf----, Falco,
Asskicker--------------, noir666----------, yeahnino---------, bupadie---, gummygadget
Mannekebier---------, Magno-----------, Gateh--------------, lone wolf--, Jowblow,
b52 ---------------------, mmkay----------, maisnon----------, hp22-------, firefly
Gizmore---------------, stijgende ster--, renz0r-------------, Qunix-------, woei
Baracubah------------, tomtom----------, mark 3------------, gebs--------, boeman
Crazy dutch punk--, plupke-------------, svensationeel--, mstx--------,
en oja ik
Edit ben aan het bijwerken Hij is af dus. en hier is de link naar dit bestand mocht je em willen bijwerken/quoten.
Als er iemand em op wikipedia kan zetten is helemaal feest natuurlijk
quote:
RCTquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is Kelly's desktop.
[afbeelding]
Quit playing games with my heartquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:46 schreef outcast_within het volgende:
Welke liedjes zijn het leukste trouwens?
Respect 3p
not a girl 2p
wannabe 1p
Het stalken begint ernstige vormen aan te nemenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is Kelly's desktop.
[afbeelding]
mee-loper.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zo ongeveer... 1van hun playback filmpjes gezien, en niet eens helemaal. Ga gewoon even deze hype volgen
Ik denk dat ie ietwat te groot is.quote:
Je kunt ook te ver gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:02 schreef GummyGadGet het volgende:
WOAH! Ik heb vanacht van kelly gedroomdNouja, gedeeltelijk. Ik liep over een bouwterrijn en toen zag ik kell op een stijger zitten. Daarna was ze in mijn kamer en kwam ik heel dicht bij haar lippen. Maar ik zag meer haar hoofd een beetje vaag eigenlijk. Dit herhaalde zich ongeveer 3 keer
![]()
En dat is écht waar, misschien moet ik die filmpjes niet non-stop aan laten staan![]()
Kell. Begin je haar nu ook al koosnaampjes te geven?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:02 schreef GummyGadGet het volgende:
WOAH! Ik heb vanacht van kelly gedroomdNouja, gedeeltelijk. Ik liep over een bouwterrijn en toen zag ik kell op een stijger zitten. Daarna was ze in mijn kamer en kwam ik heel dicht bij haar lippen. Maar ik zag meer haar hoofd een beetje vaag eigenlijk. Dit herhaalde zich ongeveer 3 keer
![]()
En dat is écht waar, misschien moet ik die filmpjes niet non-stop aan laten staan![]()
Hoogste tijd om naar buiten te gaan en iets anders te gaan doen dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:02 schreef GummyGadGet het volgende:
![]()
GO AWAI!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |