Ohja, okquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:37 schreef outcast_within het volgende:
ik vergeet helemaal nikslees dat laatste stukje is. over bijwerken e.d.
edit: 1 user icoon p.p.
quote:Hij is af.
zie hier het resultaat.
En ik vind dat deze wel in de OP mag
en oja ik
Boespoes ------------, huhu--------------, winterapfel------, barbaaf----, Falco,
Asskicker--------------, noir666----------, yeahnino---------, bupadie---, gummygadget
Mannekebier---------, Magno-----------, Gateh--------------, lone wolf--, Jowblow,
b52 ---------------------, mmkay----------, maisnon----------, hp22-------, firefly
Gizmore---------------, stijgende ster--, renz0r-------------, Qunix-------, woei
Baracubah------------, tomtom----------, mark 3------------, gebs--------, boeman
Crazy dutch punk--, plupke-------------, svensationeel--, mstx--------,
en oja ik
Edit ben aan het bijwerken Hij is af dus. en hier is de link naar dit bestand mocht je em willen bijwerken/quoten.
Als er iemand em op wikipedia kan zetten is helemaal feest natuurlijk
quote:
RCTquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is Kelly's desktop.
[afbeelding]
Quit playing games with my heartquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:46 schreef outcast_within het volgende:
Welke liedjes zijn het leukste trouwens?
Respect 3p
not a girl 2p
wannabe 1p
Het stalken begint ernstige vormen aan te nemenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is Kelly's desktop.
[afbeelding]
mee-loper.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zo ongeveer... 1van hun playback filmpjes gezien, en niet eens helemaal. Ga gewoon even deze hype volgen
Ik denk dat ie ietwat te groot is.quote:
Je kunt ook te ver gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:02 schreef GummyGadGet het volgende:
WOAH! Ik heb vanacht van kelly gedroomdNouja, gedeeltelijk. Ik liep over een bouwterrijn en toen zag ik kell op een stijger zitten. Daarna was ze in mijn kamer en kwam ik heel dicht bij haar lippen. Maar ik zag meer haar hoofd een beetje vaag eigenlijk. Dit herhaalde zich ongeveer 3 keer
![]()
En dat is écht waar, misschien moet ik die filmpjes niet non-stop aan laten staan![]()
Kell. Begin je haar nu ook al koosnaampjes te geven?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:02 schreef GummyGadGet het volgende:
WOAH! Ik heb vanacht van kelly gedroomdNouja, gedeeltelijk. Ik liep over een bouwterrijn en toen zag ik kell op een stijger zitten. Daarna was ze in mijn kamer en kwam ik heel dicht bij haar lippen. Maar ik zag meer haar hoofd een beetje vaag eigenlijk. Dit herhaalde zich ongeveer 3 keer
![]()
En dat is écht waar, misschien moet ik die filmpjes niet non-stop aan laten staan![]()
Hoogste tijd om naar buiten te gaan en iets anders te gaan doen dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:02 schreef GummyGadGet het volgende:
![]()
GO AWAI!quote:
Hmmmmmmmmmmmm nee :p moet je maar sneller internet nemen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ietwat te groot is.
Óók jij hoort je gewoon aan de regeltjes te houden hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:06 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmm nee :p moet je maar sneller internet nemen.
Roller Coaster Tycoon?quote:
Adoreer je nu ook al de topicdelen?quote:
Het duurt nog wel even, de finale is nog niet eens begonnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:08 schreef Dont_Panic het volgende:
fukcing hell, t wordt nu toch wel een beetje uitgemolken hoor
Kom dan niet in dit topic, heb je er ook geen last van.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:08 schreef Dont_Panic het volgende:
fukcing hell, t wordt nu toch wel een beetje uitgemolken hoor
ja, zal ik er een topic over openen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Adoreer je nu ook al de topicdelen?![]()
Ik heb mezelf erbij gefrot. Goed zo op deze manier?quote:Hij is af.
zie hier het resultaat.
En ik vind dat deze wel in de OP mag
en oja ik
Boespoes ------------, huhu--------------, winterapfel------, barbaaf----, Falco,
Asskicker--------------, noir666----------, yeahnino---------, bupadie---, gummygadget
Mannekebier---------, Magno-----------, Gateh--------------, lone wolf--, Jowblow,
b52 ---------------------, mmkay----------, maisnon----------, hp22-------, firefly
Gizmore---------------, stijgende ster--, renz0r-------------, Qunix-------, woei
Baracubah------------, tomtom----------, mark 3------------, gebs--------, boeman
Crazy dutch punk--, plupke-------------, svensationeel--, Crudus
en oja ik
Edit ben aan het bijwerken Hij is af dus. en hier is de link naar dit bestand mocht je em willen bijwerken/quoten.
Als er iemand em op wikipedia kan zetten is helemaal feest natuurlijk
Onderhand zouden we al 4 potten vol met sperma kunnen verzamelen voor wat er afgegeild wordt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:17 schreef Qunix het volgende:
Ze moesten eens weten wat hier gebeurd met hun
Okeej zeikerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Óók jij hoort je gewoon aan de regeltjes te houden hoor.![]()
jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:17 schreef Qunix het volgende:
Ze moesten eens weten wat hier gebeurd met hun
erg mooi... maar nu heb je mstx eruit gegooit. en als je em verandert. moet je ook weer dat tekst bestand ergens uploaden en linken aangezien anders de images in urltjes veranderenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:14 schreef Crudus het volgende:
[..]
Ik heb mezelf erbij gefrot. Goed zo op deze manier?![]()
Meneer hier heeft de afgelopen weken onder een rots gelegen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:23 schreef AlohaXa het volgende:
Wie zijn dat?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:23 schreef AlohaXa het volgende:
Wie zijn dat?
Probeer je er nou maar niet onderuit te praten met zo'n slap excuus.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:29 schreef AlohaXa het volgende:
Ik heb ze al eerder ontdekt toen niemand ze nog kende!
Dat "Wie zijn dat?" berichtje was een shock-post in de hol van de leeuw! Gna gna!![]()
Hmpf. Laat we het erop houden dat ik even niet snap wat de bedoeling is.....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
erg mooi... maar nu heb je mstx eruit gegooit. en als je em verandert. moet je ook weer dat tekst bestand ergens uploaden en linken aangezien anders de images in urltjes veranderen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Kelly is speciaal. Ze houdt van manga strips en tekent ook manga. Zulke meiden zijn een uitstervend ras, en dan is ze daarbij ook nog eens mooi.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |