Wat is Safari-Cola?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:21 schreef Magno het volgende:
[..]
Van kelly haar profielsite (Waar ze nu alle info vanaf heeft gehaald):
Fav. drank : Redbull, Safari-cola
Join the club.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:15 schreef TheUnreal het volgende:
He ik krijg hoop ik met niemand ruzie als ik een leuke avatar uitzoek?Ben dat ding van games.fok nu ook wel zat
![]()
Daar gaat een hype toch om, van een mug een olifant makenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef SiemeN het volgende:
Jongens, adem eens wat frisse lucht in.
Het zijn beste leuke meiden om te zien, maar om er nou zo'n hype van te maken.. dergelijke meisjes kom je ze zat tegen op elk willekeurig avondje kroegen.
Over muggen gesproken, dr zit er één in je avatarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar gaat een hype toch om, van een mug een olifant maken![]()
Ja, maar deze zijn zo lekker mal....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef SiemeN het volgende:
Jongens, adem eens wat frisse lucht in.
Het zijn beste leuke meiden om te zien, maar om er nou zo'n hype van te maken.. dergelijke meisjes kom je ze zat tegen op elk willekeurig avondje kroegen.
Dat is een vuurvlieg (quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:31 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Over muggen gesproken, dr zit er één in je avatar![]()
Mixdrankjes.quote:
Alleen fok? Ik denk van niet...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:53 schreef TheVotary het volgende:
Het interview bij Gielen Beelen vond ze leuk, althans dit lees ik af in haar MSN naam. Dit is toch alleen een hype op Fok (hoop ik...)?
Mocht ze nog online komen dan zal ik haar wel wijzen op haar populariteit op Fok, doe ik jullie ook een plezier.quote:Kelly Interview Giel Beelen was zo leuk ! zegt:
hee!
' Kelly Interview Giel Beelen was zo leuk ! zegt:
wie ben jij?
hm oke geen antwoord , dan zeg ik maar weer,
DOEI!
Psst...pass me haar email adres eens.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:00 schreef TheVotary het volgende:
Waar gaat dat heen met de wereld....
Ik kan niks vragen, want ze stuurde mij wat berichten toen ik trainen was.
[..]
Mocht ze nog online komen dan zal ik haar wel wijzen op haar populariteit op Fok, doe ik jullie ook een plezier.
Dat was meer gekscherend bedoeld dan dat we serieus van plan waren om een verkiezing te houden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Komt er nu toch nog een verkiezing voor de leukste Kelly & Pomme-ava??
Toch lijkt het me wel een leuk idee... Allemaal op een rij zetten. Je mag niet op jezelf stemmen, de leukste krijgt 12 punten en dan 10 en dan 8 en zo verder tot 1...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat was meer gekscherend bedoeld dan dat we serieus van plan waren om een verkiezing te houden.
Ik ben bang een beetje wereldwijd. Niet zo erg als hier maar op hun weblog staan minstens evenveel buitenlandse als nederlandse reacties, ze hebben in de Telegraaf gestaan, de LA Times heeft ze geinterviewd en in de Indiana Statesman zijn ze ook genoemd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:53 schreef TheVotary het volgende:
Het interview bij Gielen Beelen vond ze leuk, althans dit lees ik af in haar MSN naam. Dit is toch alleen een hype op Fok (hoop ik...)?
Die 7e heb ik gemaakt en niet iemand anders.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo dus:
[..]
http://mystuff.infernoworks.com/fok/avatars.txt
En waar blijven die goddamn nudiepics!!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:12 schreef TheUnreal het volgende:
Wanneer nodigen wij de dames eens uit voor een beurt interview ?
ze zijn 15quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:55 schreef Crudus het volgende:
[..]
En waar blijven die goddamn nudiepics!!!!![]()
Duurt me veels te lang zo...![]()
Ok, omdat u zo moeilijk doet...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Die 7e heb ik gemaakt en niet iemand anders.
Nee dat hoeft niet, je mag hem gerust gebruiken. Het is alleen onzin dat er staat dat iemand anders hem gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:57 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ok, omdat u zo moeilijk doet...![]()
KAN IEMAND A.U.B. EEN GIF-je MAKEN VAN HETZELFDE MOMENT ALS
<-------------------------------------------------------------------?
Dank U![]()
Er staat niet wie hem heeft gemaakt, maar wie hem op het moment gebruikt, en ik dacht, aangezien jij hem toch niet meer gebruikt...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, je mag hem gerust gebruiken. Het is alleen onzin dat er staat dat iemand anders hem gemaakt heeft.
Dat vind ik toch al een behoorlijke voorsprong hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:38 schreef Magno het volgende:
Selection
Votes
Pomme & Kelly 74% 302
The Back Dormitory Boys 26% 104
Gaat nog niet zo hard...
STEMMEN!!!
Denk niet dat ze het leuk vinden om te lezen "Wanneer komen er naaktfoto's"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:34 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Er staat niet wie hem heeft gemaakt, maar wie hem op het moment gebruikt, en ik dacht, aangezien jij hem toch niet meer gebruikt...![]()
Dus zie het maar als een compliment dat ik hem zo mooi vind.![]()
OT: Ik heb op haar Deviantart-site een comment met de link naar dit topic achtergelaten, ben benieuwd of ze daarop reageert![]()
Ach, hopelijk zien ze de humor er wel van in, en zo niet.. jammer de pammerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het leuk vinden om te lezen "Wanneer komen er naaktfoto's".
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:56 schreef da_micha_man het volgende:
Oh ja, het zal vast wel al iemand op zijn gevallen, maar bij Not a Girl, Not Yet a Woman, 2:25 - 2:30 komen wat lekkere stukjes vlees in beeld langs
Hoe kansloos ben jij?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:56 schreef da_micha_man het volgende:
Oh ja, het zal vast wel al iemand op zijn gevallen, maar bij Not a Girl, Not Yet a Woman, 2:25 - 2:30 komen wat lekkere stukjes vlees in beeld langs
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:55 schreef outcast_within het volgende:
svensationeel-
Je snapt hopelijk wel dat ze dit topic vroeg of laat te zien krijgen..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:56 schreef da_micha_man het volgende:
Uhuh, al 77%quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |