Die 7e heb ik gemaakt en niet iemand anders.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo dus:
[..]
http://mystuff.infernoworks.com/fok/avatars.txt
En waar blijven die goddamn nudiepics!!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:12 schreef TheUnreal het volgende:
Wanneer nodigen wij de dames eens uit voor een beurt interview ?
ze zijn 15quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:55 schreef Crudus het volgende:
[..]
En waar blijven die goddamn nudiepics!!!!![]()
Duurt me veels te lang zo...![]()
Ok, omdat u zo moeilijk doet...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Die 7e heb ik gemaakt en niet iemand anders.
Nee dat hoeft niet, je mag hem gerust gebruiken. Het is alleen onzin dat er staat dat iemand anders hem gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:57 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ok, omdat u zo moeilijk doet...![]()
KAN IEMAND A.U.B. EEN GIF-je MAKEN VAN HETZELFDE MOMENT ALS
<-------------------------------------------------------------------?
Dank U![]()
Er staat niet wie hem heeft gemaakt, maar wie hem op het moment gebruikt, en ik dacht, aangezien jij hem toch niet meer gebruikt...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, je mag hem gerust gebruiken. Het is alleen onzin dat er staat dat iemand anders hem gemaakt heeft.
Dat vind ik toch al een behoorlijke voorsprong hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:38 schreef Magno het volgende:
Selection
Votes
Pomme & Kelly 74% 302
The Back Dormitory Boys 26% 104
Gaat nog niet zo hard...
STEMMEN!!!
Denk niet dat ze het leuk vinden om te lezen "Wanneer komen er naaktfoto's"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:34 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Er staat niet wie hem heeft gemaakt, maar wie hem op het moment gebruikt, en ik dacht, aangezien jij hem toch niet meer gebruikt...![]()
Dus zie het maar als een compliment dat ik hem zo mooi vind.![]()
OT: Ik heb op haar Deviantart-site een comment met de link naar dit topic achtergelaten, ben benieuwd of ze daarop reageert![]()
Ach, hopelijk zien ze de humor er wel van in, en zo niet.. jammer de pammerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het leuk vinden om te lezen "Wanneer komen er naaktfoto's".
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:56 schreef da_micha_man het volgende:
Oh ja, het zal vast wel al iemand op zijn gevallen, maar bij Not a Girl, Not Yet a Woman, 2:25 - 2:30 komen wat lekkere stukjes vlees in beeld langs
Hoe kansloos ben jij?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:56 schreef da_micha_man het volgende:
Oh ja, het zal vast wel al iemand op zijn gevallen, maar bij Not a Girl, Not Yet a Woman, 2:25 - 2:30 komen wat lekkere stukjes vlees in beeld langs
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:55 schreef outcast_within het volgende:
svensationeel-
Je snapt hopelijk wel dat ze dit topic vroeg of laat te zien krijgen..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:56 schreef da_micha_man het volgende:
Uhuh, al 77%quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Die 7e heb ik gemaakt en niet iemand anders.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:34 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Er staat niet wie hem heeft gemaakt, maar wie hem op het moment gebruikt,
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Veels te moeilijke opzet.
Zeker voor fok begrippen. Komt nooit meer goed![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:22 schreef outcast_within het volgende:
Op de dormitory boys gestemd. Hoe moet wel spannend blijven natuurlijk
Ze heeft van die dikke wangetjesquote:
idd?!?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:26 schreef B_BOY het volgende:
en in de finale staan ze ook al weer voor
wat krijgen ze eik als ze winnen>
Volgens mij zijn dat idd diegenen tegen wie ze nu in de finale staan...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:28 schreef outcast_within het volgende:
Waar kan ik dat ene filmpje vinden die de dames hebben geinspireerd?
iets met een chinese kerel. toch niet die dormitory dingen.
Ze hebben die .com site zelf gemaakt?!? ik denk ze worden comercieel geholpen
Wel dus die dormitory dingenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:28 schreef outcast_within het volgende:
Waar kan ik dat ene filmpje vinden die de dames hebben geinspireerd?
iets met een chinese kerel. toch niet die dormitory dingen.
Ze hebben die .com site zelf gemaakt?!? ik denk ze worden comercieel geholpen
wat kosten ze?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Erg origineel ben je tegenwoordig ook niet meer met een avatar van die 2 hoeren. Ik begin mij er ook al behoorlijk aan te irriteren
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |