Veels te moeilijke opzet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:39 schreef Crudus het volgende:
[..]
Hmpf. Laat we het erop houden dat ik even niet snap wat de bedoeling is.....![]()
Als iemand het even in orde zou willen maken dan: graag!![]()
Begint morgen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:46 schreef Thomas__Acda het volgende:
Wanner is de finale?
De 25e lopen de halve finales af, geloof ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:46 schreef Thomas__Acda het volgende:
Wanner is de finale?
Ga je mond eens spoelen, ze hebben er juist een hekel aanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:46 schreef TheUnreal het volgende:
Zijn de meiden al gespot op sugababes ofzo? Of zijn deze meiden geen Br33zah ?
zouden ze die halen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:46 schreef Thomas__Acda het volgende:
Wanner is de finale?
It looks so perfectquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen, ze hebben er juist een hekel aan
Daarom zijn er ook al vier topics over volgeluldquote:
Zo dus:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:39 schreef Crudus het volgende:
[..]
Hmpf. Laat we het erop houden dat ik even niet snap wat de bedoeling is.....![]()
Als iemand het even in orde zou willen maken dan: graag!![]()
http://mystuff.infernoworks.com/fok/avatars.txtquote:Hij is af.
zie hier het resultaat.
En ik vind dat deze wel in de OP mag
en oja ik
Boespoes ------------, huhu--------------, winterapfel------, barbaaf----, Falco,
Asskicker--------------, noir666----------, yeahnino---------, bupadie---, gummygadget
Mannekebier---------, Magno-----------, Gateh--------------, lone wolf--, Jowblow,
b52 ---------------------, mmkay----------, maisnon----------, hp22-------, firefly
Gizmore---------------, stijgende ster--, renz0r-------------, Qunix-------, woei
Baracubah------------, tomtom----------, mark 3------------, gebs--------, boeman
Crazy dutch punk--, plupke-------------, svensationeel--, mstx--------, Crudus
en oja ik
Edit ben aan het bijwerken Hij is af dus. en hier is de link naar dit bestand mocht je em willen bijwerken/quoten.
Als er iemand em op wikipedia kan zetten is helemaal feest natuurlijk
Thanx man!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo dus:
[..]
http://mystuff.infernoworks.com/fok/avatars.txt
Kelly houd wel van Safari-Colaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:50 schreef Noir666 het volgende:
[..]
De 25e lopen de halve finales af, geloof ik.![]()
En nee, de meiden zijn absoluut geen breezer, Kelly in ieder geval niet.![]()
Safari-Cola?quote:
Die prijsvraag is al 2 weken afgelopen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:15 schreef TheUnreal het volgende:
He ik krijg hoop ik met niemand ruzie als ik een leuke avatar uitzoek?Ben dat ding van games.fok nu ook wel zat
![]()
Die van mij zijn helemaal gratisquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:15 schreef TheUnreal het volgende:
He ik krijg hoop ik met niemand ruzie als ik een leuke avatar uitzoek?Ben dat ding van games.fok nu ook wel zat
![]()
Ja dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die prijsvraag is al 2 weken afgelopen.![]()
Van kelly haar profielsite (Waar ze nu alle info vanaf heeft gehaald):quote:
Wat is Safari-Cola?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:21 schreef Magno het volgende:
[..]
Van kelly haar profielsite (Waar ze nu alle info vanaf heeft gehaald):
Fav. drank : Redbull, Safari-cola
Join the club.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:15 schreef TheUnreal het volgende:
![]()
Daar gaat een hype toch om, van een mug een olifant makenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef SiemeN het volgende:
Jongens, adem eens wat frisse lucht in.
Het zijn beste leuke meiden om te zien, maar om er nou zo'n hype van te maken.. dergelijke meisjes kom je ze zat tegen op elk willekeurig avondje kroegen.
Over muggen gesproken, dr zit er één in je avatarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar gaat een hype toch om, van een mug een olifant maken![]()
Ja, maar deze zijn zo lekker mal....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef SiemeN het volgende:
Jongens, adem eens wat frisse lucht in.
Het zijn beste leuke meiden om te zien, maar om er nou zo'n hype van te maken.. dergelijke meisjes kom je ze zat tegen op elk willekeurig avondje kroegen.
Dat is een vuurvlieg (quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:31 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Over muggen gesproken, dr zit er één in je avatar![]()
Mixdrankjes.quote:
Alleen fok? Ik denk van niet...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:53 schreef TheVotary het volgende:
Het interview bij Gielen Beelen vond ze leuk, althans dit lees ik af in haar MSN naam. Dit is toch alleen een hype op Fok (hoop ik...)?
Mocht ze nog online komen dan zal ik haar wel wijzen op haar populariteit op Fok, doe ik jullie ook een plezier.quote:Kelly Interview Giel Beelen was zo leuk ! zegt:
hee!
' Kelly Interview Giel Beelen was zo leuk ! zegt:
wie ben jij?
hm oke geen antwoord , dan zeg ik maar weer,
DOEI!
Psst...pass me haar email adres eens.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:00 schreef TheVotary het volgende:
Waar gaat dat heen met de wereld....
Ik kan niks vragen, want ze stuurde mij wat berichten toen ik trainen was.
[..]
Mocht ze nog online komen dan zal ik haar wel wijzen op haar populariteit op Fok, doe ik jullie ook een plezier.
Dat was meer gekscherend bedoeld dan dat we serieus van plan waren om een verkiezing te houden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Komt er nu toch nog een verkiezing voor de leukste Kelly & Pomme-ava??
Toch lijkt het me wel een leuk idee... Allemaal op een rij zetten. Je mag niet op jezelf stemmen, de leukste krijgt 12 punten en dan 10 en dan 8 en zo verder tot 1...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat was meer gekscherend bedoeld dan dat we serieus van plan waren om een verkiezing te houden.
Ik ben bang een beetje wereldwijd. Niet zo erg als hier maar op hun weblog staan minstens evenveel buitenlandse als nederlandse reacties, ze hebben in de Telegraaf gestaan, de LA Times heeft ze geinterviewd en in de Indiana Statesman zijn ze ook genoemd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:53 schreef TheVotary het volgende:
Het interview bij Gielen Beelen vond ze leuk, althans dit lees ik af in haar MSN naam. Dit is toch alleen een hype op Fok (hoop ik...)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |