Dat is niet de bedoeling van dit topic, om P&K af te lopen zeiken, ga eens gauw weg!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ieder 2 breezers denk ik.
Je kunt je niet aan iets irriteren, dude. En ga jezelf nu maar weer fijn fistfucken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:49 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
Erg origineel ben je tegenwoordig ook niet meer met een avatar van die 2 hoeren. Ik begin mij er ook al behoorlijk aan te irriteren
.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ieder 2 breezers denk ik.
Ja, daar gaat het ook niet om, maar het is gewoon niet spannend meerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:28 schreef B_BOY het volgende:
ach wij blijven gewoon achter ze staan dan komt het helemaal goed.
Die hebben een gecensureerd versie van Googlequote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:27 schreef Noir666 het volgende:
ik vraag me af wanneer de inwoners van China gaan stemmen.![]()
Vanuit Taiwan stem ik op Kelly en Pomme !quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:27 schreef Noir666 het volgende:
Het is gewoon niet leuk meer![]()
Ze staan met 79% van de stemmen voor op de Backdormitory boys, ik vraag me af wanneer de inwoners van China gaan stemmen.![]()
Waarom bij jou wel en bij mij niet!!quote:
Als reactie op mijn comment bij de Deviant-art sitequote:Hahaha, bedankt voor je comment!! :aww:
Ja, ik heb het forum al gezien. =P Ik heb ook gemerkt dat dat halve forum opeens mij toevoegde op msn ;P - ik had er 2 geaccepteerd ofzo, omdat ik jullie wèl even wilde bedanken voor alle support! :dance:
Ik wilde me eigenlijk ook even registreren op het Fok-forum maar dat lukte niet (hotmail-adres ^^;), maarja misschien kan jij deze comment even naar ze door-kopiëren (wat hoooogstwaarschijnlijk toch wel zal gebeuren XD)!
Ontzettend bedankt voor alle adoratie (haha, dat klinkt erg leuk) en alle stemmen! :airborne: En hoewel jullie een klopjacht geopend hebben op al onze persoonlijke informatie =P, zijn jullie wel allemaal heel aardig en positief over ons en dat is natuurlijk echt heel leuk! :aww: :excited:
Dus zou je misschien even tegen alle Fok-forum-mensen kunnen zeggen dat ik het (ondanks sommige 'aparte' avatars die jullie in elkaar geknutseld hebben :paranoid:, haha) wel heel erg leuk vind dat jullie nou al 4 hele topics over ons volgeluld hebben. :giggle: En ja (zoals sommigen zich al afvroegen), ik kan de humor er echt wel van inzien hoor, hahhaa, het is tenslotte ook begonnen als 1 grote grap
Maarja ontzettend bedankt dus voor alle support!! :glomp:
En wel blijven stemmen natuurlijk! ^^
Baibai! ^^
Kelly (the one and only, mwahaa)
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:44 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Waarom bij jou wel en bij mij niet!!![]()
Link haar trouwens eens naar dit topic![]()
En ik verwacht natuurlijk wel chatlogs![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:44 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Waarom bij jou wel en bij mij niet!!![]()
Link haar trouwens eens naar dit topic![]()
En ik verwacht natuurlijk wel chatlogs![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
tof iddquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:52 schreef Noir666 het volgende:
UPDATE:
[..]
Als reactie op mijn comment bij de Deviant-art site![]()
Kelly is tof!!![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]Al is de leugen nog zo snel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maarja, jij bent dus 1 van de uitverkorenen die ze WEL heeft geaccepteerd op MSN
"Klaas Vaak krijgt van mij een honkbalknuppel op een dusdanige manier in zijn aarsch dat "Enter Sandman" een geheel nieuwe betekenis krijgt"
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:52 schreef Noir666 het volgende:
UPDATE:
[..]
Als reactie op mijn comment bij de Deviant-art site![]()
Kelly is tof!!![]()
Nou, dat is toch niet erg?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:03 schreef outcast_within het volgende:
[..]
![]()
Wat een toffe reactie(wel een hoop smileys)
Door die ene reactie ben ik haar wel meer gaan beschouwen als mens en minder als vrolijk schattig object![]()
Bah,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja hoor. Noir666. Ze leest dit allemaal, dat kan ik je verzekeren. ()
* zwaaitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja hoor. Noir666. Ze leest dit allemaal, dat kan ik je verzekeren. ()
Ik heb al een klacht ingediendquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:06 schreef Noir666 het volgende:
en het zou trouwens erg leuk zijn als ze zich alsnog kon registreren,
Iedereen heeft toch wel een provider-adres lijkt mij?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb al een klacht ingediend: Niet kunnen registreren met hotmail adres
Ja da's dan weer jammer hè.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:03 schreef outcast_within het volgende:
Door die ene reactie ben ik haar wel meer gaan beschouwen als mens en minder als vrolijk schattig object![]()
1. Ja maar toch vreemdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:06 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Nou, dat is toch niet erg?![]()
het zou trouwens erg leuk zijn als ze zich alsnog kon registreren,
Mwoh niet iedereen, meestal wordt ie al ergens anders voor gebruikt, of helemaal niet en weten mensen niet hoe ze er toegang tot moeten krijgen en dergelijke.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel een provider-adres lijkt mij?![]()
Eentje van zichzelf natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
1. Ja maar toch vreemd
2. Wat voor Ava zou ze nemen?![]()
GROETJES TERUG KELLY!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef Asskicker14 het volgende:
-edit-
Jaaahaaa....Kelly is erg aardig...
Grr, lucky #(%quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:15 schreef Asskicker14 het volgende:
-edit-
Jaaahaaa....Kelly is erg aardig...
Ik heb dat ook niet hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel een provider-adres lijkt mij?![]()
Ik wou het net vragen toen ze weer plots offline vloogquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:22 schreef Noir666 het volgende:
Zeg, Asskicker14, als je toch al zo lekker bezig bent, regel dan eens een e-mail adres voor haar waar ze zich mee kan aanmelden![]()
![]()
Goed idee ja. Ik zal het eens voorstellen wanneer ze weer online komt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:22 schreef Noir666 het volgende:
Zeg, Asskicker14, als je toch al zo lekker bezig bent, regel dan eens een e-mail adres voor haar waar ze zich mee kan aanmelden![]()
![]()
Wijsneus. Ruk maar weer door, ik ben alweer wegquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt je niet aan iets irriteren, dude. En ga jezelf nu maar weer fijn fistfucken.
Deed je daar anderhalf uur over, om weg te gaan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wijsneus. Ruk maar weer door, ik ben alweer weg.
Nee, toen werd het mij vriendelijk verzochtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:27 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Deed je daar anderhalf uur over, om weg te gaan?![]()
Uiteraard, als ze zich nu nog hier registreert is ze helemaal het eindequote:
1 2 3 | The Back Dormitory Boys 20% 472 2,343 votes total |
Hij zal wel eerst, zoals de andere ongelovigen, alle video's bekeken hebben of er vooor hem nog wat inzatquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:27 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Deed je daar anderhalf uur over, om weg te gaan?![]()
OMFG, Nirvana is bereikt!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Kelly vindt mij geweldig.Nu kan ik gelukkig sterven.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |