abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36246916
AC FOK! UNITED

Naam: Associazione Calcio Fok! United (ACFU)
Opgericht: 19 augustus 2003
Thuishaven: ACFU ARENA
Officiële sponsor: HOOLS Voetbalcafé
Clubkleuren: rood-geel-zwart

Thuisshirt:

Uitshirt:

Keepersshirt

Clublogo:

De Selectie

Doel

(1) Numero_uno
Heeft geweldige reflexen is groot en een m'n over-mijn-lijk-kutspits-je-scoort-echt-niet mentaliteit. Heeft daarentegen veel ballen pas in 2x klem, wat hem nog geen tegengoal heeft opgeleverd

(25) Pekel
De ambitieuze Pekel begon als stadionspeaker, maar bleek geen onverdienstelijk doelman. Via de jeugdploeg speelde hij zich bij de selectie en is inmiddels de vaste reservekeeper. Hij pakt bijna elke penalty die men op hem afvuurt. Zijn geheim is simpel. Ooit zette Jan Reker zijn laptop langs de weg, Peter R. de Vries nam die mee en schonk hem aan Pekel. Die beschikt nu over alle mogelijke informatie omtrent penaltynemers.

Verdedigers

(88) FrankyMcG
Heeft inmiddels een fikse reputatie op het gebied van schorsingen en incidenten. Een vechtpartij in het veld? Franky staat vooraan en laat zich dan niet onbetuigd. Zijn solidariteit met zijn teamgenoten is als die van een trouwe hond. Wie een ACFU-speler trapt, krijgt er van Franky twee terug. Is sinds hij zijn grote liefde langs de lijn zag staan en veroverd heeft wel rustiger geworden. Toch kan de hele selectie nog regelmatig uit eten vanwege zijn bijdragen aan de boetepot.

(11) SCH
Niet de meest sierlijke speler, wel iemand die zich flink kan vastbijten in een opponent. Heeft geen problemen met kort dekken en is niet bang om af en toe over de schreef te gaan. Tegenstanders willen hem daarom wel eens provoceren, maar zolang ze dat over de linkervleugel doen gaat SCH daar niet zo op in. Over rechts echter...

(12) Da Sandman
De nuchtere Zeeuw is een echte twaalfde man. Hij wordt ingezet waar nodig en doet zijn taak altijd naar behoren. Mag soms nog wel wat meer opvallen, wil hij de volgende Zeeuw in Oranje worden.

(35) -Vaduz-
Deze reus (205 cm) is tweebenig en multifunctioneel. Hij heeft een goed overzicht en is tactisch sterk. Hij is echter niet snel en ook zijn handelingssnelheid laat wel eens te wensen over.

(20) The_BoezelaaR
Jong verdedigend talent. Kwam snel in het eerste en toont altijd aan dat dat terecht is. Hij werkt zich een slag in de rondte en door zijn lengte is hij zeer bruikbaar bij standaardsituaties. Als hij zijn aanvallend kopspel verbetert, is hij een verdediger die er zo maar 5 per seizoen kan maken.

Middenvelders

(10) methodmich.
Creatief brein op het middenveld. Deze international voor Burkina Faso, met ook nog een Portugees en Nederlands paspoort, is nog een ouderwetse nummer 10. Dat betekent voor ACFU een hoop lusten - goed inzicht, analytisch vermogen, fraaie (trap)techniek -, maar ook de bijkomende lasten - wat lui, weinig verdedigende arbeid, soms te mooi willen spelen en af en toe vedettegedrag -. Desondanks aanvoerder en stuwende kracht, zeker bij mooi weer.

(26) Bjoro.
Koning Kluts. Deze blaag pakt soms zomaar vrije trappen, tegen afspraken in. Toch heeft die flair wel iets, zeker als hij scoort. Scoort ook vaak uit klutssituaties. Is een defensief ingestelde middenvelder met oog voor de positie.

(13) Eilanden
Een jongen die alles heeft om het publiek te behagen: de looks en de techniek. Kan uitgroeien tot een spelverdeler. Nu nog vaak ingezet aan de flanken, waar hij naar zijn centrale rol kan groeien. Is bereid te luisteren naar de ervarener spelers, een groot pluspunt.

(16) Vom
Talentvolle middenvelder, snoeihard schot in de benen, maar ook geniepige steekballetjes zijn aan hem besteed. Hard werken + een topconditie maken hem compleet. Koppen komt echter niet in zijn woordenboek voor. Ook heeft hij extreem slechte knieen dus zal hij af en toe geblesseerd zijn.
Jonge middenvelder met geldingsdrang. Minder creatief dan Fulton, maar stabieler en minder snel te provoceren. Gemakkelijke jongen om in je selectie te hebben, gangmaker in de derde helft.

(64) dolle_hond
Jonge enthousiaste speelse middenvelder met een onuitputtelijke conditie. Maakt in speelsheid vaak onnodige overtredingen dat hem regelmatig een gele kaart kost

(6)jpzegthallo
Snelheid, Inzet, aansporen van mede-spelers en soms onverwachte briljante doelpogingen zijn de sterke punten van JP, dit gaat jammergenoeg wel ten koste van zijn handelingssnelheid en inworpen

Aanvallers

(9) Dylan Dog.
De topschutter van ACFU. Elk jaar komt de Dillen-index weer langs. Kan in alle systemen spelen. Komt het best tot zijn recht vanaf de rechterflank, vanwaar hij naar binnen trekt en plots voor de goal opduikt. Is een vaste international van Oranje en wordt elk jaar begeerd door Italiaanse clubs. Dit komt omdat hij een realistische kijk op voetbal heeft en dat ziet men daar graag. Zijn poster siert ook menig meisjeskamer.

(80) Tong80.
Niemand weet wat tong80 doet. Ook zijn ploeggenoten niet en ook hij niet. Geniale dribbels worden gevolgd door knullig balverlies, wereldgoals door vreselijke missers. Qua pure basiskwaliteiten mag geen medespeler zijn veters strikken, maar zijn grilligheid voorkwam dat hij ooit in de echte top terecht kwam.

(14) VoreG
Deze spits is een meester in het afmaken. Ook in steekpasjes en afstandschoten is hij zeer goed. Meeverdedigen en koppen behoren tot zijn zwakke punten. Ook is zijn instelling niet altijd even goed.

(19) Spideyman
De nieuwe Dennis Rommedahl. Zijn voornaamste wapen is dan ook zijn snelheid. Spideyman heeft hard getraind op zijn voorzet en kan hiermee al voor de nodige assists zorgen.

(7)tha_dark
Talentvolle aanvaller, heeft de hoogste jeugdelftallen doorlopen maar heeft wat moeite met het aanpassen aan het seniorenvoetbal

Technische staf
Technisch directeur: Golfer

Trainer: Bos81
Assistent-trainer: AirRaid (tevens trainer Jong AC Fok!)

Fysio: Meami
Verzorger: Bluezz
Conditietrainer: Inquistor87
Keeperstrainer: aldostuta
Teamarts: DivineJester
Scouting en analyse: Doc

Ondersteunende staf:
Materiaalman: pfaf,
Gazonmanager: Herkauwer
Chauffeur spelersbus: BrauN
Hoofd kaartverkoop: ThewilliedockSaints
TIFO-coördinatoren: Yeahinho en Cruoninga
Cheerleader: Tuindwerg.
Stadionspeaker: Lionheaad en Dos37
Persvoorlichter: FrankyMcG

Bestuur
Algemeen directeur: Mitt.
Algemeen manager: Bos81
Trend watcher: Mindlight:

De ACFU Fanclub: De Ultra's
Contactpersoon: Yeahinho

De ACFU Junior Club: de Fokkies
Leden onder de 12 kunnen lid worden van de Fokkies: de officiële Kids Club van ACFU.

ACFU Seizoengids!
De seizoengids is nu te bestellen bij het bestuur! Let op: beperkte oplage, dus OP=OP!

Vacatures
Cheerleaders: tuindwerg kan altijd versterking gebruiken.

Heb je interesse in een functie binnen deze fantastische club meld je aan in dit topic.
Ondersteunende leden en vaste supporters zijn ook altijd welkom !

"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_36246928
quote:
Krijgt ACFU nieuwe aanvoerder?
Van onze verslaggever

Door wrijvingen in de selectie zal MethodMich morgen bij de halve finale voor de beker tegen De Stinkerds niet de aanvoerdersband van ACFU dragen.

Een aantal medespelers schijnt schoon genoeg te hebben van zijn vedette gedrag, waardoor de Dylan Dog morgen de aanvoerdersband draagt.

Trainer Bos81 gaf als reactie dat hij dit als tijdelijke noodoplossing ziet. Hij wil eerst met de betrokken spelers praten alvorens definitieve maatregelen te treffen. “MethodMich is te belangrijk om morgen te passeren., dus leek me dit de enige oplossing om de gemoederen ietwat te sussen.”

[ Bericht 1% gewijzigd door Bomenverzameling op 21-03-2006 22:21:59 ]
pi_36247474
Oei, hopelijk komen alle partijen eruit.
That's all folks!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:25:15 #4
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_36247605
Hmmmm we krijgen toch geen groepenvorming in de selectie?
pi_36247802
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:25 schreef Eilanden het volgende:
Hmmmm we krijgen toch geen groepenvorming in de selectie?
Nee hoor, Ik zorg wel dat de groepssfeer weer wordt zoals die was.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:44:41 #6
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36248418
goede beslissing van de coach
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_36255052
tvp
ofzo
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_36255145
Is het de bedoeling dat ik vaker mee ga trainen Bos?
pi_36266413
Helaas kan ik naar aanleiding van deze vreemde beslissing vanavond niet spelen. Hardnekkige liesblessure.

Bovendien schijnt het een beetje te rommelen. De vaderlandse pers tilt toch zwaarder aan de Europese uitschakeling dan gedacht werd en er gaan geruchten dat Guus Hiddink binnenkort wordt aangesteld. Dan wordt Bos81 assistent.

Dat zou me dan wel weer verbazen, maar je weet hoe journalisten zijn natuurlijk....

Ook schijnt pekel volgens diezelfde journalist met Zheyun Ye op een boot gezien te zijn. Oei....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36266976
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef methodmich het volgende:
Helaas kan ik naar aanleiding van deze vreemde beslissing vanavond niet spelen. Hardnekkige liesblessure.
Ik had eigenlijk niets anders verwacht.
quote:
Bovendien schijnt het een beetje te rommelen. De vaderlandse pers tilt toch zwaarder aan de Europese uitschakeling dan gedacht werd en er gaan geruchten dat Guus Hiddink binnenkort wordt aangesteld. Dan wordt Bos81 assistent.
De pers kan schrijven wat ze willen/vinden. Het gaat wat het bestuur vindt. Daarnaast word ik in ieder geval geen assistent. Het is of hoofdtrainer blijven, of alleen Algemeen Directeur of een andere werkgever.
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:49:29 #11
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36266983
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef methodmich het volgende:
mag hopen dat het maanden gaat duren, huillie
256 goals !
pi_36267022
Ah, de waterdragers komen in opstand!!!

Echt een domme beslissing van het bestuur dan. De eigen goal was namelijk al toegeschreven als gewoon doelpunt voor Enter en dan gaat pekel zeuren. Die had via Zheyun Ye natuurlijk ingezet op een eigen goal in de derby!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:53:48 #13
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36267130
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:

Echt een domme beslissing van het bestuur dan. De eigen goal was namelijk al toegeschreven als gewoon doelpunt voor Enter en dan gaat pekel zeuren. Die had via Zheyun Ye natuurlijk ingezet op een eigen goal in de derby!
Nou wij hebben ook ons eigen Polakje hoor !
Heel de wereld heeft kunnen zien dat die bal duidelijk via jouw rug van richting veranderd en daardoor voor pekel niet te stoppen was, en jij gaat met droge ogen beweren dat het niet zo is
256 goals !
pi_36267213
Pekel schoot de bal tegen mijn rug, zoals je kon lezen. Met opzet, om te gokken, blijkt nu dus.
quote:
Nadat een hoekschop was weggeslagen, schoot Enter de bal hard op doel. Pekel bokste de bal weg, maar deze kwam op de rug van de aanvoerder van ACFU en verdween in het doel.
www.thuisuiteten.nl
pi_36267231
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:

Het lijkt eerder dat Zheyun op Enter had ingezet......
pi_36267257
Wat moest ie op die boot dan??
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:01:30 #17
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36267412
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef methodmich het volgende:
Pekel schoot de bal tegen mijn rug, zoals je kon lezen. Met opzet, om te gokken, blijkt nu dus.
boksen is niet hetzelfde als schieten hoor, Sjakie !
toen de bal van jouw rug terug kwam, was het voor de goalie een haalbare kaart meer !
256 goals !
pi_36267472
Desondanks is het een doelpunt van Enter of een eigen goal van pekel, aldus de verzamelde pers. Kan die jongen wel moeilijk over doen, maar zo ligt de zaak nu eenmaal.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:05:29 #19
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36267567
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:02 schreef methodmich het volgende:
Desondanks is het een doelpunt van Enter of een eigen goal van pekel, aldus de verzamelde pers. Kan die jongen wel moeilijk over doen, maar zo ligt de zaak nu eenmaal.
Ja hoor, je hebt gelijk Polakkie van ons !
256 goals !
pi_36267583
Jongens niet rellen, gewoon een biertje pakken
pi_36267633
Nou ja, als ze een Raffie willen doen bij mij teken ik bij HSV natuurlijk, VoreG. Vanavond helaas geblesseerd.
www.thuisuiteten.nl
pi_36267675
Met een liesblessure ben je toch wel een paar weken zoet. Ga maar vast op vakantie dan kun je met frisse moet en zonder blessures het komende seizoen tegemoet gaan.
pi_36267754
Wanneer is de afscheidswedstrijd dan? Of komt die ook helemaal niet meer?
www.thuisuiteten.nl
pi_36267781
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef methodmich het volgende:
Wanneer is de afscheidswedstrijd dan? Of komt die ook helemaal niet meer?
De afscheidswedstrijd van wie?
pi_36267896
Van mij? Als ik al op vakantie mag van jou, dan heb ik tegen Tweakers voor het laatst gespeeld, aangezien ik transfervrij ben en dan dus vertrek.
www.thuisuiteten.nl
pi_36268075
Ik ruik kansen.
pi_36268108
Ik zie in jou een prima opvolger Schigt. Alleen moet je wat dwingender worden in het positiespel, maar dat komt goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_36268125
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Van mij? Als ik al op vakantie mag van jou, dan heb ik tegen Tweakers voor het laatst gespeeld, aangezien ik transfervrij ben en dan dus vertrek.
Tja dan ga je maar. Ik begon toch al genoeg te krijgen van je sterrengedrag. Middenveld is sterk genoeg bezet om ook zonder MethodMich goed te presteren. Maar toch blijf je welkom, mocht een ander avontuur op niks uitlopen.
pi_36268157
Door de gehele situatie rond MethodMich een verlate reactie
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het de bedoeling dat ik vaker mee ga trainen Bos?
Ja, tot het eind van het seizoen in ieder geval.
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:24:12 #30
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36268251
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef Bos81 het volgende:

[..]

De afscheidswedstrijd van wie?
die jankstra denkt dat er en ploeg te vinden is die daaraan mee wil werken !

en trouwens wie zouden we een plezier doen met zo'n wedstrijd ?
de supporters ? Hooguit 10 man die zelfs komen op de afscheidsreceptie van de terreinknecht
de TV ? zelfs Lotte heeft meer kijkers !

mijn advies.....strik erom en ik wil hem wel naar Hamburg brengen !
256 goals !
pi_36268265
Okee. Teken ik van de week elders. Contract ontbonden of pas eindigend op 30 juni?
www.thuisuiteten.nl
pi_36268332
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
Okee. Teken ik van de week elders. Contract ontbonden of pas eindigend op 30 juni?
Gezien je salaris lijkt het me beter om het per direct te ontbinden. Aangezien je zelf om een ontslag aandringt hoeven we geen afkoopsom te betalen.
pi_36268407
Nou, dat is natuurlijk niet zo. Elke advocaat begrijpt dat de arbeidsrelatie danig is verstoord door een vreemde beslissing van de technische staf, dus die afkoopsom komt gewoon op tafel. Toch weer een paar ton.

Maandag teken ik bij FC Floresta 81 in Portugal, denk ik dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_36268649
Ik zal je niet missen.
pi_36268760
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is natuurlijk niet zo. Elke advocaat begrijpt dat de arbeidsrelatie danig is verstoord door een vreemde beslissing van de technische staf, dus die afkoopsom komt gewoon op tafel. Toch weer een paar ton.

Jammer dat je zo weggaat. Maar als je idd zo'n sterrenallures begint te krijgen dan ga maar, we zullen er niet rouwig om zijn. En ik denk toch echt dat je naar die paar ton kan fluiten want je begon zelf met onrust veroorzaken. Waarna het een logische beslissing was van de coach om iemand anders te benoemen tot aanvoerder.
Koning.
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:52:46 #36
73091 Vom
de Cowboy
pi_36269241
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_36270688
Onze eigen Medunjanin vertrekt!? Nooh!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_36274183
Ja, EnGCatjuh, dat krijg je na jaren trouwe dienst. Tong en DD zullen wel de volgenden zijn die afgedankt worden. Yapo ook al kwijt, DIGGER en DG al verkocht... De waterdragers als Bjoro zijn zich als Linskensen gaan gedragen en willen de macht. Nooit goed.

Vrijdag komt er een artikel dat de club door en door rot is. Zonde!
www.thuisuiteten.nl
pi_36274251
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:39 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Jammer dat je zo weggaat. Maar als je idd zo'n sterrenallures begint te krijgen dan ga maar, we zullen er niet rouwig om zijn. En ik denk toch echt dat je naar die paar ton kan fluiten want je begon zelf met onrust veroorzaken. Waarna het een logische beslissing was van de coach om iemand anders te benoemen tot aanvoerder.
Het is nooit logisch geweest. Ik vermoed dat Bos er ook in zit voor een "Putje." Zijn wij dan de eerste Nederlandse club die door de Gokchinees gesloopt wordt?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 22 maart 2006 @ 19:38:38 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_36274271
Ik voelme verdrietig. Zal solidair zin met MM. Maazr iok probeer hem nog op andere gedachten te brengen.Ik begrijp hem helemaal. Beter nog hij is me voor. Maar ik zal me niet weg laten jagen door incompetentie. Ik zal; strijden voor m'n club tot de laatste snik.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36274331
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Het is nooit logisch geweest. Ik vermoed dat Bos er ook in zit voor een "Putje." Zijn wij dan de eerste Nederlandse club die door de Gokchinees gesloopt wordt?
Ach het wordt allemaal erg opgeblazen, het was maar een onbenullig eigen doelpuntje
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:41:03 #42
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36274348
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ik voelme verdrietig. Zal solidair zin met MM. Maazr iok probeer hem nog op andere gedachten te brengen.Ik begrijp hem helemaal. Beter nog hij is me voor. Maar ik zal me niet weg laten jagen door incompetentie. Ik zal strijden voor m'n club tot de laatste snik.

Als Mich dat had gedaan had het allemaal niet zover hoeven komen !
256 goals !
pi_36274417
Bjoro, het leven gaat niet over rozen. Zeker niet het leven van een aanvoerder. Maar dat zul jij nooit weten.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:44:21 #44
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36274477
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Bjoro, het leven gaat niet over rozen. Zeker niet het leven van een aanvoerder. Maar dat zul jij nooit weten.
Waterdragers live forever, heroes die young !
256 goals !
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:44:56 #45
26251 Eilanden
pi_36274498
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:

Het schijnt dat MM met een bloemetje werd overgehaald
pi_36274526
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:44 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Het schijnt dat MM met een bloemetje werd overgehaald
Met een heel bos zelfs hoor. Maar goed toeven daar Eilanden. Ik kan ook wel een contractje voor je regelen, als trouwe middenveldmaat.
www.thuisuiteten.nl
pi_36280262
Dit valt me tegen zeg, allemaal om een eigen doelpunt.

Mich het ga je goed, zo verder gaan is voor mij ook geen optie. Je valt zonder pardon de coach en m'n ploeggenoten aan en bent ook nog eens aanvoerder. Dat is voor mij onacceptabel. Zo hoef ik niet meer met je in een team te spelen.
That's all folks!
pi_36284042
Op onze enige echte Tong zijn we altijd zuinig natuurlijk!
Koning.
pi_36284191
Ik baal van de situatie maar zet me natuurlijk in voor mijn grote liefde ACFU. Niemand is groter dan de club en alhoewel mm en ik het goed kunnen vinden zowel binnen als buiten het veld, neem ik mijn volle verantwoordelijkheid als nieuwe aanvoerder en strijd ik mee met de club om de titel en de Gouden Schoen.

Tevens werp ik me op om vanacht met mm te praten om te kijken of de breuik te lijmen is.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:49:07 #50
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36284245
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik baal van de situatie maar zet me natuurlijk in voor mijn grote liefde ACFU. Niemand is groter dan de club en alhoewel mm en ik het goed kunnen vinden zowel binnen als buiten het veld, neem ik mijn volle verantwoordelijkheid als nieuwe aanvoerder en strijd ik mee met de club om de titel en de Gouden Schoen.

Tevens werp ik me op om vanacht met mm te praten om te kijken of de breuik te lijmen is.
welkom voor onze nieuwe leider
256 goals !
pi_36285104
Dylan Dog, clubmens in hart en nieren. alleen maar lof voor hem
pi_36288340
Er zijn jongens in het tweede die er alles voor over zouden hebben om in het eerste te spelen en dan doet meneer de vedette zo moeilijk over iets kleins. Bovendien besluit hij daarna om transfervrij over te stappen en zodanig ook nog eens de club financieel te schaden. Was iedereen maar als Dylan Dog....
pi_36288482
Wie wil er nog meer een hand in de kont van DD?
pi_36288936
Ik liever niet...
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:40:50 #55
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36288970
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik liever niet...
DD check nostradamus ff
256 goals !
pi_36302132
Persbericht:
quote:
"AC FOK! UNITED TIKKENDE CHINESE TIJDBOM"

Jo-Han de Snor

Het schandaal rond de Gokchinees, dat België al een tijd bezig houdt, lijkt nu in Nederland aangekomen te zijn. De eerste club die gelinkt wordt aan illegale gokpraktijken met Zheyun Ye is topclub AC FOK! United. Dat werd gisteravond, na een roerige dag bij ACFU, bekend gemaakt op televisie.

Eerder was er al een incident rond aanvoerder methodmich. De geroutineerde spelverdeler werd om onduidelijke redenen afgezet als aanvoerder. Inzet was een klacht van doelman pekel, die door trainer Bos81 al dan niet onder bestuurlijke druk werd gehonoreerd. De aanvoerder meldde zich hierop geblesseerd af voor de gisteravond met 1-5 verloren bekerwedstrijd. Aan het eind van de middag was het contract van methodmich zelfs ontbonden.

De aanvoerder zelf reageert vrij laconiek: "Ik was toch al transfervrij na dit seizoen en twijfelde al flink over verlengen. De spirit ontbrak een beetje. Oudgedienden vertrokken en waterdragers als Bjoro gingen zichzelf overschatten. Dat was lastig natuurlijk. Ik merkte gewoon dat de boel flink veranderd was en dit incident was voor mij alleen maar een bevestiging. De boel is door mijn advocaat Daniel da Cruz handig geregeld, ik heb een fijne salariscompensatie gekregen en ga nu voorlopig trainen bij FC Floresta 81 in Portugal. Dat voelt toch wel een beetje als thuiskomen en is makkelijker te combineren met de interlands voor Burkina Faso. Vanaf 1 juli mag ik dan ook in officiele duels gaan uitkomen voor deze warme Portugese club. Mijn vriendin was er ook zeer blij mee."

Naar aanleiding van een reportage in NOVA blijkt echter dat er bij AC FOK! United banden zouden zijn met Zheyun Ye. Coach Bos81 werd genoemd als Nederlandse Paul Put, maar daar wil methodmich niets van weten: "Nee, de trainer niet. Hij deed vreemd met die situatie rond dat doelpunt van Enter, maar hij is integer genoeg. Dat hij mij in deze niet steunde begrijp ik ook nog wel. Die man is hier als jeugdcoach begonnen en vergroeid met de club. Die kan niet zomaar de voorzitter tegenspreken, al was het maar omdat dit zijn schoonvader is."

Op de vraag of medespelers wellicht banden met de Chinees hebben, antwoordde de gewezen captain bevestigend noch ontkennend: "Tja, wat moet ik daar mee. De foto's van Pekel op de boot van Ye spreken voor zich natuurlijk. Verder zijn hier rare dingen gebeurd, dat mag duidelijk zijn. Het is ook geen geheim dat sommige spelers onderbetaald worden. Ik denk aan jeugdige spelers als Vaduz en VoreG. Dat zijn echter geen jongens die met Ye in zee zouden gaan. Eilanden is ook genoemd gisteravond, maar hoewel die schandelijk ondergewaardeerd wordt qua salaris, is ook hij 100 % brandschoon. Over Bliksem Schigt heb ik wel wat twijfels, eerlijk gezegd. Die hing toch ook wel erg vaak aan de telefoon om nasi te bestellen, zoals hij dan zei. Maar bewijzen zijn er dus niet."

Daarmee ging de ex-publiekslieveling voorbij aan het feit dat Pekel op vele foto's is gesignaleerd met Ye en dat er vanuit Emmen flink was ingezet op een eigen doelpunt van een ACFU-speler tegen Tweakers. Een goal die tot stand kwam via dubieus stompen van Pekel. De keeper, international zelfs, was niet bereikbaar voor commentaar. Hij zat te eten bij een Chinees restaurant, aldus zijn moeder.

Al met al lijkt methodmich op tijd weg te zijn bij de nu hevig onder druk staande club. "Een geluk bij een ongeluk, zou je kunnen zeggen ja. Natuurlijk had ik het graag anders gezien, met een afscheidsduel en dergelijke, maar goed, zo is het voetbal. Ik wens mijn ex-teammaats veel succes in de jacht naar de titel en hoop dat de zaak Ye niet waar zal zijn. Al vrees ik het ergste."
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:17:28 #57
26251 Eilanden
pi_36302267
Ben benieuwd wat er los gaat komen. Het is duidelijk dat MM een boekje heeft opengedaan! Maar of het feiten zijn of een doktersromannetje moet de toekomst uitwijzen!
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:17:43 #58
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36302274
Potdomme, ik heb me lang stilgehouden, maar ik kan hier maar een ding op antwoorden:

Twee maal nummer 36 met extra sambal, potdomme!
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_36302297
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
Persbericht:
[..]
5-1 verloren inderdaad. De stank was gisteren echt niet te harden bij de Stinkerds.

Leek wel of de rotte eieren nog rotter waren dan anders.
pi_36302365
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:17 schreef Eilanden het volgende:
Ben benieuwd wat er los gaat komen. Het is duidelijk dat MM een boekje heeft opengedaan! Maar of het feiten zijn of een doktersromannetje moet de toekomst uitwijzen!
Jo-Han de Snor.... Die weet altijd alles.

Overigens zou ook ene Chen zich regelmatig hebben laten zien bij trainingen, volgens NOVA. Met ASSpirine er bij.
www.thuisuiteten.nl
pi_36302407
我交代。 我有联络与Ye 。
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:22:10 #62
26251 Eilanden
pi_36302411
Ik heb ook vernomen dat na MM's uitlatingen sommige in de selectie zijn bloed wel kunnen drinken. Uit voorzorg zijn de stadspoorten van HIA gesloten hoorde ik.
pi_36302440
Dan kunnen ze lang zoeken, want ik ben al naar Floresta gevlogen hoor Eilanden.

Overigens kan jij ook tekenen, jaarsalaris van 9 ton netto. Eigen rugnummer uitkiezen, huisvesting, eigen auto en veel vrije dagen.
www.thuisuiteten.nl
pi_36302455
Heerlijk, die bami pangang

Zheyun ken ik van de tijd dat ik een excursie had over gevogelte in China, liep destijds stage bij het Noorder Dierenpark. Hij was deze week dicht in de buurt dus even langs gereden. .

En het verhaal dat Emmenaren massaal hebben gewed op een eigen goal, is uit de lucht gegrepen. .

Ik ben vanmiddag door Vrij Nederland geintervieuwd, stuk zal zo wel verschijnen.
Hoi.
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:26:51 #65
26251 Eilanden
pi_36302552
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:23 schreef pekel het volgende:
Heerlijk, die bami pangang [afbeelding]

Zheyun ken ik van de tijd dat ik een excursie had over gevogelte in China, liep destijds stage bij het Noorder Dierenpark. Hij was deze week dicht in de buurt dus even langs gereden. .

En het verhaal dat Emmenaren massaal hebben gewed op een eigen goal, is uit de lucht gegrepen. .

Ik ben vanmiddag door Vrij Nederland geintervieuwd, stuk zal zo wel verschijnen.
Hmmm het is wel duidelijk dat de media er bovenop duikt!
pi_36302629
Vrij Nederland... Sinds wanneer schrijven die over voetbal dan? Pekel, je moet aan je mediacontacten werken hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_36302986
Ook de Chinese pers zit er achteraan:
quote:
大丑闻在荷兰

Methodmitch 留给俱乐部AC Fok 被团结和认为他知道某事关于被卖的比赛。 他声称俱乐部的几个球员是被卖的比赛对赌客。 但什么我们发现了是那MethodMitch 留下俱乐部因为他是那个谁卖了比赛, 必须离开, 因为他的来源认为他由警察和荷兰FA 会捉住任一片刻。 所有这猜想由他突然的事假证实从荷兰。 他动身去葡萄牙。 问题是如果他能适应葡萄牙生活或那他保持吃晚餐18.00 时锋利。
pi_36303080
Inclusief tikfout zie ik! Maar Schigt, klopt het wel dat jij met Ye op een seksfeestje bent geweest?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:45:06 #69
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36303126
Hmm, met mijn kennis van het Chinees kom ik tot het volgende
quote:
Big scandal in Holland

MethodMitch has left the club AC Fok United and says he knows something about the matches that have been sold. He claims that sevelal players of the club have been sold matches to gamblels. But what we discoveled is that MethodMitch has left the club himself because HE is the one who sold the matches and had to leave, because his soulces said that he would be caught by the police and Dutch FA any moment. All this speculation is confilmed by his sudden leave from Holland. He left fol Poltugal. The question is if he can adapt to Poltuguese life ol that he keeps have dinnel at 18.00 o'clock shalp.
pi_36303157
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Vrij Nederland... Sinds wanneer schrijven die over voetbal dan? Pekel, je moet aan je mediacontacten werken hoor.
Achtergronden, Method, achtergronden.
Hoi.
pi_36303164
quote:
"Ik voel me keihard genomen"

Door Thijs Niemantsverdriet

"Belachelijk, wat heeft hij toch de laatste tijd?" Zo reageerde pekel op de uitspraken van ex-ploeggenoot MethodMich. Zichtbaar verrast ruimt pekel z'n afgehaalde Chinese maaltijd op en schenkt een kopje Ming Sung in. "Gelukkig kan ik nog een beetje tot rust komen in m'n woonplaats, anders had ik dingen gedaan die niet mogen."

Vanwaar deze tumult? Dat kwam door een eigen doelpunt van MethodMich in de derby AC Fok! United - Tweakers. Pekel wou een voorzet uit z'n doel stompen, waarna MethodMich de bal tegen zich aan kreeg en de bal in het doel verdween. "Pure pech", aldus de jonge international. "Achteraf had ik de bal makkelijk langs MethodMich kunnen stompen, maar op het moment dacht ik dat dat niet kon. Je moet keuzes maken, en soms maak je de verkeerde. Dat moet je aanvaarden. Er over ophouden en verder doorgaan met leven. Als je er bij stil staat gaat het echter mis." Stilgestaan bij het fatale moment werd er zeker. MethodMich gaf de schuld aan pekel, en begon verschillende dingen te roepen in de media. "Ik zou omgekocht zijn, ik zou ACFU willen benadelen en hiermee proberen transfervrij te raken. Allemaal vreemde opmerkingen die hij noemde."

Helemaal bont voor pekel werd het gisteren bij het tv-programma Nova. In een reportage werden er foto's getoond van pekel op de boot van de Chinese gokmaffia Zheyun Ye. Zheyun Ye, afgestudeerd vogelanaliticus aan de Universiteit van Peking, is een oude bekende van de doelman van onder meer het Nederlands elftal. Vroeger kwamen de twee elkaar tegen bij een excursie, georganiseerd vanuit het Noorder Dierenpark. "Ik liep zelf tijdelijk stage bij de dierentuin in Emmen, waar ik een speciale functie had voor gevogelte uit Azie. Om mijn kennis bij te scharen, kregen we van het dierenpark een excursie aangeboden, die onder leiding stond van Zheyun Ye. Ik heb een week of 2 met Zheyun opgetrokken, en heb hem dus beter leren kennen. Afgelopen week stuurde hij een e-mail met de vraag of ik langs wou komen op z'n boot, om bij te praten. Die uitnodiging heb ik dan ook aanvaard. Dat de media er dan van maakt dat ik met hem over gokschandaaltjes praat, is absurd. Het zegt genoeg over het niveau dat sommige media hebben."

De zaak ACFU - Tweakers was voor MethodMich reden om op te stappen. "Ik hoorde het vandaag op de club. Verrassend? Ja. Als hij zichzelf een echte man noemt, en hij laat zich zo makkelijk uit de weg slaan, dan heb ik m'n vraagtekens. MethodMich was geaccepteerd in de groep, niet meer dan dat. Af en toe wou hij wel eens zich belangrijker vinden dan de groep, maar van MethodMich konden we dat accepteren. We knikkerden dan allemaal braaf ja, want tegen hem in gaan heeft geen zin. Het is wel jammer dat het zo gelopen is, hij heeft genoeg voor de club betekent."

Over de gisteren verloren bekerwedstrijd tegen de Stinkerds wilde pekel weinig kwijt. "We zijn even de weg kwijtgeraakt, maar dat is van korte duur. Ik heb vertrouwen in mijn elftal, en we gaan voor het kampioenschap. Hopelijk is dit voorval het laatste smetje op het seizoen. Ik wil weer voetballen en mooie dingen meemaken. Vanaf nu tot en met de finale van het WK in Duitsland."
Hoi.
pi_36303245
Leuk stuk, maar dat Ye een oude bekende is waar je juist in deze periode zo maar langs gaat op de boot? Lijkt me vreemd hoor. Maar hopelijk heb je er niks mee te maken, zou jammer zijn voor de club.
www.thuisuiteten.nl
pi_36303285
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Leuk stuk, maar dat Ye een oude bekende is waar je juist in deze periode zo maar langs gaat op de boot? Lijkt me vreemd hoor. Maar hopelijk heb je er niks mee te maken, zou jammer zijn voor de club.
Ik heb nog steeds een zwak voor gevogelte uit Azie.
Hoi.
pi_36303290
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hmm, met mijn kennis van het Chinees kom ik tot het volgende
[..]
Beetje ongeloofwaardig bericht. Ik neem 7 ton salariscompensatie mee man, denk je dat zoiets door de voorzitter wordt gepruimd als er een onderzoek zou lopen?

Nee, Boez, mijn vertrek staat los van Ye!
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:50:26 #75
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36303297
Jaja .... je hebt zelf de twijfel gezaaid tov Pekel, zodat niemand je zou verdenken ... en je bent wel heel snel het land uit ..
pi_36303342
Zie boven. Je Babelfish werkte verkeerd of je hebt je duim gebruikt.

Nee, Jo-Han de Snor heeft alles al beschreven en heeft nu Ivan van Turen op de zaak gezet. Paulus Bonkerhout zou ook al bewijs hebben verzameld tegen Schigt, maar dat schijnt meer over gokken bij de groenteboer te gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_36303382
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jaja .... je hebt zelf de twijfel gezaaid tov Pekel, zodat niemand je zou verdenken ... en je bent wel heel snel het land uit ..
De foto's liegen niet Boez. Wees blij dat jij zelf (nog) niet verdacht bent!!!
www.thuisuiteten.nl
pi_36303613
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:43 schreef methodmich het volgende:
Inclusief tikfout zie ik! Maar Schigt, klopt het wel dat jij met Ye op een seksfeestje bent geweest?
Klopt, je vriendin was er ook bij! Vond het al zo raar dat jij er niet was. Was jij op een andere dag?
pi_36304209
quote:
SCHIGT BEKEND: "Ja ik had contacten met Ye."

213.53.21.189 - De beerput gaat helemaal open bij het team van AC Fok United. En dan gaat het niet eens over de nederlaag van gisteren. Het begon allemaal na het weekend en de nabespreking. MethodMich had zijn vraagtekens gesteld bij de tegengoal van de Tweakers. In alle toonaarde ontkende hij het eigen doelpunt en voor hem was dit blijkbaar de druppel. Na een interne discussie stond een uur later, met naar eigen zeggen een afkoopsom, met zijn spullen buiten de op de parkeerplaats. MethodMich:"Ja, de liefde is bekoeld tussen mij en de club, maar morgen wordt alles duidelijk."

En of alles duidelijk is geworden. MethodMich gooit alles open. Zo zou volgens hem de jeugdspeler BliksemSchigt en de keeper Pekel het brein zijn achter beinvloedde wedstrijden van AC Fok United. De reactie van Bliksem Schigt is duidelijk:"Ja, ik ben schuldig en niemand anders."

Het lijkt erop dat het talent daarmee de schuld op zich wil nemen en de rest van het team in alle rust op kampioenskoers wil houden. Want niets wijst erop dat hij daadwerkelijk schuldig is. De speler met een koelkast-contract heeft geen extreme uitgaven, hij kan zelfs amper rondkomen. Een jeugdspeler is uiteraard wel makkelijk beinvloedbaar, maar lucratief schijnt het beinvloeden van jeugdwedstrijden niet te zijn.

Bliksem Schigt zelf: "Ik geef gewoon alles toe wat er beweerd wordt. Ik neem de schuld wel op mij op en de KNVB mag dit verder gaan uitzoeken. Uiteindelijk zal dan wel duidelijk worden hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit. Maar ik hoop dat ik hiermee de druk en aandacht van het team weg kan nemen, zodat zij de laatste wedstrijden succesvol kunnen afronden. Spelers zoals Dylan Dog en Bjoro gun je niets van deze stress."

Het is dus verre van duidelijk hoe het nou zit. Het plotselinge vertrek van MethodMich na de ontmaskering in Belgie over gokschandalen en direct al een nieuwe club, huis en auto te hebben in Portugal maakt hem ook niet geloofwaardiger.
pi_36304288
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Je begrijpt neem ik aan wel, dat ik niks anders kan doen om je op non-actief te zetten, ook voor het tweede.
pi_36304304
Tuurlijk coach.
pi_36306029
Ik durfde er eigenlijk nooit over te beginnen, maar even over mijn salaris. Dat is niet top voor een nieuwe Van Basten in wording.
pi_36306083
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:31 schreef VoreG het volgende:
Ik durfde er eigenlijk nooit over te beginnen, maar even over mijn salaris. Dat is niet top voor een nieuwe Van Basten in wording.
Daarom wil het bestuur ook eind juli begin Augustus met je gaan praten over het openbreken van je contract.
pi_36306102
Kijk daar hou ik van. Hup ACFU!
pi_36306186
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:33 schreef VoreG het volgende:
Kijk daar hou ik van. Hup ACFU!
Misschien is het toch verstandig, met het oog op het WK, om het contract al sneller open te breken, realiseer ik me nu. Je zaakwaarnemer wordt morgen nog gebeld voor een afspraak.
pi_36306258
ACFU op en top club
pi_36306441
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:26 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Je begrijpt neem ik aan wel, dat ik niks anders kan doen om je op non-actief te zetten, ook voor het tweede.
Het hele tweede is behoorlijk non-actief

We mogen al blij zijn als de materiaalman ons af en toe de trucjes wil voordoen die hij heeft afgekeken van de toppers die er trainden...

Dus liever zou ik eens met het eerste meetrainen. Is dat mogelijk, één keer in de week om te beginnen ofzo?
pi_36306475
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:46 schreef brighton het volgende:

[..]

Het hele tweede is behoorlijk non-actief

We mogen al blij zijn als de materiaalman ons af en toe de trucjes wil voordoen die hij heeft afgekeken van de toppers die er trainden...

Dus liever zou ik eens met het eerste meetrainen. Is dat mogelijk, één keer in de week om te beginnen ofzo?
Ik weet niet hoeveel spelers van het tweede actief zijn. Als het er niet te veel zijn, kunnen ze standaard met het eerste mee trainen. Anders moet ik een schema op gaan stellen.
pi_36306845
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:48 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel spelers van het tweede actief zijn. Als het er niet te veel zijn, kunnen ze standaard met het eerste mee trainen. Anders moet ik een schema op gaan stellen.
Ik zal eens een spreekwoordelijk balletje opgooien in het Jong ACFU topic. Op mij kun je de volgende training rekenen in ieder geval.
pi_36309636
Ik meld me aan voor de work-shops met het eerste
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_36310009
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik meld me aan voor de work-shops met het eerste
...het is een eer

* GR meldt zich dus ook aan
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_36310089
quote:
ACFU-kleding Methodmich gevonden in vuilcontainer
Door Put de Schepper

Na het dubieuze en plotselinge vertrek van de sierlijke aanvoerder van AC Fok United, Methodmich, en de daaromheen gevoerde discussie en schandaalverhalen, lijkt er een nieuw schandaal de kop op te steken. De normaal altijd zo sympathieke spelverdeler lijkt zijn liefdesrelatie met de club totaal verbroken te hebben. Na de voor Nederlandse begrippen ongekend hoge schadeclaim en salarisvergoedingseis en de voorbereiding van een rechtsgang wegens smaad, blijkt Methodmich nu ook nog eens al zijn spullen, die hem met de club verbinden, bij het grof vuil te hebben gedumpt.

Rassupporter en trouwe Methodmich-fan Halle Luja vond de spullen tijdens een speurtochtje rond het nu verlaten appartement van de ervaren middenvelder, die nu van de rust geniet in Portugal en niet bereikbaar is voor commentaar. "Dat hij even geen zin heeft om aan de club herinnerd te worden is tot daar aan toe", vertelt Luja, die af en toe ook wat bijschnabbelt als keeperstrainer van de E4 van de club. "Het is dan wel de mooiste club van de wereld, maar als er zoiets met je gebeurd kan je gewoon goed ziek worden. Wat ik wel naar vind, is dat hij zijn kleding bij het vuil gedumpt heeft. Het is niet alleen biologisch slecht afbreekbaar en dus slecht voor het milieu, maar bovendien hadden we het geld wat het had opgebracht als hij het had gedoneert goed kunnen gebruiken voor de toch wat sluimerende jeugdopleiding van de club". En hiermee lijkt Luja toch het overgrote deel van de trouwe supporterschare van ACFU achter zich te hebben. Of de supporters nog wraak zullen nemen over deze schaamteloze actie rond de afscheidswedstrijd van de voormalig aanvoerder of tijdens een mogelijk Europees duel, is echter nog onduidelijk. Dit geldt overigens ook voor het lot van de kleding die bij het vuil was gedumpt. "Wat er met de kleding gebeurd is, is een geheim", aldus Luja. "Alleen ik weet waar het nu ligt".

Later waarschijnlijk meer over dit verhaal.
  donderdag 23 maart 2006 @ 22:25:52 #93
26251 Eilanden
pi_36311516
Zei Luja ook niet dat de aantekeningen over zijn nieuwe contract bij zijn weggegooide kleding lagen?
pi_36311970
Het maakt mij niet uit wie er aanvoerder is want ik speel toch wel mijn eigen spelletje.

Probleem is ook dat ik Dylan Dog altijd zo slecht versta. Snap niet dat ze iemand met een spraakgebrek aanvoerder maken. Maar ik vertrouw hem verder wel, hij is niet al te slim maar wel eerlijk en degelijk.

Dat kan je niet zeggen over onze eigen Bossie Blind. HIj loopt wel erg aan de leiband van het bestuur.
  donderdag 23 maart 2006 @ 22:48:08 #95
26251 Eilanden
pi_36312476
En biedt snotneuzen die er net bijkomen zomaar verbeterde contracten aan Als Bos mij niet een verbetering aanbiedt, dan ga ik ook maar eens rondkijken bij andere clubs
pi_36313612
Pekel was aanvoerder van Jong Oranje. Heb ervaring dus.
Hoi.
pi_36314387
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef Eilanden het volgende:
En biedt snotneuzen die er net bijkomen zomaar verbeterde contracten aan Als Bos mij niet een verbetering aanbiedt, dan ga ik ook maar eens rondkijken bij andere clubs
We hebben niet toevallig dezelfde zaakwaarnemer.
pi_36314892
Ik zit nog steeds met mn koelbox contract, en mij hoor je niet klagen....
pi_36315133
Precies Gollem, tevreden zijn met wat je hebt is oke.
That's all folks!
pi_36315353
Ach wat heb je aan geld... ik ben nog steeds als een kind zo blij met het wedstrijdshirt van SCH dat ik een keer van hem gekregen heb
pi_36315480
Met de remsporen er nog aan?
That's all folks!
pi_36315513
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Met de remsporen er nog aan?
En meer...
pi_36315748
* AirRaid gelooft nog steeds in de onschukld van BliksemSchigt.

ik durf te wedden dat de politie hem woorden in de mond heeft gelegd.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 06:17:44 #104
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36318440
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef Eilanden het volgende:
Komt goed...
  vrijdag 24 maart 2006 @ 08:12:25 #105
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36318805
SCHijnt dat er SCHlipjes tijdens de training worden gecontroleerd op DNA.
Die Chinese maffia gaat wel heel erg ver !
256 goals !
pi_36318809
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:58 schreef Gollemrulez het volgende:
Ach wat heb je aan geld... ik ben nog steeds als een kind zo blij met het wedstrijdshirt van SCH dat ik een keer van hem gekregen heb
Dat vind ik mooi om te horen, waar bewaar je het?
pi_36318810
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:12 schreef Bjoro het volgende:
SCHijnt dat er SCHlipjes tijdens de training worden gecontroleerd op DNA.
Die Chinese maffia gaat wel heel erg ver !
Je moet niet alles geloven Bjoro, net als die keer dat de keeper bij die pingel zei dat hij naar links zou duiken
  vrijdag 24 maart 2006 @ 08:44:53 #108
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_36319119
Ondanks alle commotie rond het eerste elftal wil ik me toch graag melden om mee te trainen. Beter een beetje drukte dan helemaal niet trainen bij het 2e...
Dus Coach, ben ik welkom?
pi_36319210
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ondanks alle commotie rond het eerste elftal wil ik me toch graag melden om mee te trainen. Beter een beetje drukte dan helemaal niet trainen bij het 2e...
Je hebt nog geen foto's van jezelf in je fotoboek geplaatst, je weet dat dat een voorwaarde is.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:06:45 #110
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_36327654
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt nog geen foto's van jezelf in je fotoboek geplaatst, je weet dat dat een voorwaarde is.
Jazeker wel! Dat is mijn hoofd... Rood van de inspanning.

En dan nog check Bliksem...
pi_36332342
quote:
YE: "PEKEL IN ZEKERE ZIN ONSCHULDIG"

Jo-Han de Snor

In een exclusief interview met Voetbal Ex-International heeft de Chinese zakenman Zheyun Ye gereageerd op de in Nederland ontstane commotie rond AC FOK! United. De Chinees zegt, als hem wordt gevraagd naar de dubieuze rol van international Pekel, het volgende: "Het klopt dat Pekel op mijn boot is geweest. Meerdere keren zelfs. We dronken champagne en spraken over het leven en de liefde. Pekel houdt van Aziatische meisjes en daar ken ik er veel van. Over vogels is het nooit gegaan, laat staan dat ik een studiegenoot van hem zou zijn geweest. Nee, Pekel en ik hebben over geld gesproken en hij wist volledig wat ik deed. Samen met mijn handlangers Chen en ASSpirine heeft hij een lijst opgesteld van mogelijk te beïnvloeden spelers en clubs. Zelf heeft hij echter nooit gegokt of wedstrijden verkocht. Dat ging zijn eer te na. In die zin is Pekel onschuldig."

Wat de international dan wel deed op de boot van Ye? "Wel, hij noemde mij namen van spelers bij armlastige clubs. Jongens van bijvoorbeeld Donderhonden en Tweakers en enkele degradatieteams. Grambergen bijvoorbeeld, wat een kolonie Fransen had die zo weer weg waren. Dat zijn de clubs waar ik middels Chen en ASSpirine kon binnen stappen. Ook heeft Pekel mij wat verteld over de jongens van zijn eigen club met slechte contracten. Wellicht kon ik die ook wat informatie vragen. Zo kwam ik uit bij BliksemSchigt."

De rol van de gisteren op staande voet ontslagen jeugdspeler BliksemSchigt lijkt steeds dubieuzer te worden. Hij zou volgens Ye de spil zijn geweest in het regelen van wedstrijdjes op het laagste Nederlandse profniveau. Via een handige constructie kan de politie zijn ontvangen geldsommen echter nooit controleren. Ye: "Nee, we zijn slim natuurlijk. We betaalden BliksemSchigt via een openstaande rekening bij een Chinees restaurant in Rotterdam. Op die manier zou de fiscus hem niets kunnen maken en kan ook justitie hem nooit veroordelen. Ik zie dan ook niet in waarom BliksemSchigt niet terug zou kunnen keren in het betaalde voetbal, ergens in een schimmige competitie."

Met de uitspraken van Ye zal de rust misschien een beetje terugkeren bij ACFU, dat echter volgens mijn altijd sterk geïnformeerde collega Huge Worst van het Algemeen Ochtendblad ook met flinke schulden kampt. Dit zou de oorzaak zijn van het makkelijk laten gaan van grootverdiener methodmich, het late onderhandelen met spelers als SCH, Eilanden en VoreG en de mogelijk achter de schermen al geregelde transfer van tong80 naar Zeeuwse Bluf en die van Dylan Dog naar Bati Stuta in Italië. Niemand van het bestuur wilde reageren, maar de KNVB gaf wel aan dat er inderdaad problemen zouden zijn met CFK-betalingen door ACFU. Insiders zeggen dat slechts een overname door een rijke Rus de club zou kunnen redden.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:31:16 #112
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36332435
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja, maar het is nog niet zeker of je iedere keer met het eerste mee mag trainen. Dat is afhankelijk van het aantal tweede elftal spelers dat zich hier meldt
pi_36334136
Is het allemaal zo slecht als die De Snor en Worst oprakelen? Daar geloof ik namelijk niet in, want ik krijg elke maand braaf mijn schoonmakerssalarisje uitbetaald.
pi_36334182
Als Worst iets schrijft, is het dikwijls heel erg waar. Hij en De Snor zijn de best geïnformeerde voetbalverslaggevers van Nederland!
www.thuisuiteten.nl
pi_36334501
Wel een stel beinvloedbare jongens, ze spannen samen om hun geloofwaardigheid niet in het geding te brengen.
That's all folks!
pi_36334520
Paulus Bonkerhout schreef ook al zoiets, dat is een vrij onafhankelijk opererende kerel hoor!

En hier, van het forum van Zeeuwse Bluf:
quote:
Tong80 van AC FOK! United schijnt al rond te zijn. Weergaloze speler, kan alles met een bal, wel onnavolgbaar. Zullen we dan eindelijk kunnen promoveren volgend seizoen?
www.thuisuiteten.nl
pi_36334663
En van diverse buitenlandse sites:

www.footballrumours.com:
quote:
Bati Stuta looks set to sign Dutch striker Dylan Dog. It is reported that his present club, AC FOK! United, is in administration. Dylan Dogs earns a big wage and a transfer could relief the financial problems of the Dutch masters.
www.gazzetta.it:
quote:
Gli sguardi di Bati Stuta si sono regolati per firmare il cane olandese da Dylan del percussore. È segnalato che il suo randello attuale, CA FOK! È unito, nella gestione. I cani da Dylan guadagna uno stipendio grande e un trasferimento potrebbe rilievo i problemi finanziari dei padroni olandesi.
www.kicker.de:
quote:
Bati Stuta Blicke stellten ein, um holländischen Schlaggerät Dylan Hund zu unterzeichnen. Es wird daß seine anwesende Verein, Wechselstrom FOK berichtet! Vereinigt, in der Leitung. Dylan Hunde erwirbt einen grossen Lohn und eine Übertragung könnte Entlastung die finanziellen Probleme den holländischen Meistern.
www.abola.pt:
quote:
Os olhares de Bati Stuta ajustaram-se para assinar o cão holandês de Dylan do grevista. Relata-se que seu clube atual, C. A. FOK! É unido, na administração. Os cães de Dylan ganham um salário grande e transferência poderia relevo os problemas financeiros dos mestres holandeses.
www.donbalon.es:
quote:
Las miradas de Bati Stuta fijaron para firmar el perro holandés de Dylan del huelguista. ¡Se divulga que su actual club, CA FOK! Se une, en la administración. Los perros de Dylan ganan un salario grande y una transferencia podría relevación los problemas financieros de los amos holandeses.
www.greekfootball.net:
quote:
Το Bati Stuta φαίνεται τεθειμένο ως στόχος να υπογράψει το ολλανδικό σκυλί Dylan απεργών. Αναφέρεται ότι η παρούσα λέσχη του, εναλλασσόμενο ρεύμα FOK! Ενωμένος, είναι στη διοίκηση. Τα σκυλιά Dylan κερδίζουν μια μεγάλη αμοιβή και μια μεταφορά θα μπορούσε ανακούφιση τα οικονομικά προβλήματα των ολλανδικών κυρίων.
En www.lefoot.fr:
quote:
Les regards de Bati Stuta ont placé pour signer le chien hollandais de Dylan de butée. On signale que son club actuel, C.A. FOK ! Est uni, dans l'administration. Les chiens de Dylan gagne un grand salaire et un transfert pourrait soulagement les problèmes financiers des maîtres hollandais
Vreemde zaken!
www.thuisuiteten.nl
pi_36334718
Gaat meneer weg en probeert hij vlug nog wat onrust te stoken hier.
Zie je maar meteen dat het geen clubmens is, maar hij puur alleen voor het geld en zijn eigen ego speelt.
Koning.
pi_36334748
Heeft tha dark nou ooit de kids club al antwoord gegeven?

En dat wat zeggen over clubliefde!
www.thuisuiteten.nl
pi_36335060
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
En van diverse buitenlandse sites:
www.kicker.de:

Bati Stuta Blicke stellten ein, um holländischen Schlaggerät Dylan Hund zu unterzeichnen. Es wird daß seine anwesende Verein, Wechselstrom FOK berichtet! Vereinigt, in der Leitung. Dylan Hunde erwirbt einen grossen Lohn und eine Übertragung könnte Entlastung die finanziellen Probleme den holländischen Meistern.
Is de overname door energiegigant Wechselstrom dan toch een feit?

Klinkt wel tof, als Lokomotiv, Dynamo of Energie Maar het lijkt me wat voorbarig van Der Kicker...
pi_36335740
Ik heb Ye gebeld, en het stuk van Jo-Han de Snor klopt voor geen meter!

De advocaat van mij en Zheyun He gaan per direct een rechtszaak aanspannen.
In de tussentijd ben en blijf ik gewoon bij de club. De club blijft voorop staan.

Groeten,
pekel.
Hoi.
pi_36336197
BREAKING NEWS
Hoi.
pi_36336214
Zou MM er iets mee te maken hebben?
Hoi.
pi_36337060
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 maart 2006 @ 19:59:15 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_36337925
Geweldig

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36338526
Pekel
pi_36339706
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_36341522
Mijn idool
pi_36342223
Stond dat er echt op?
pi_36342325
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:21 schreef Gollemrulez het volgende:
Stond dat er echt op?

Deze reactie is eigenlijk nog leuker
In Southern Sun
pi_36342329
quote:
Stond dat er echt op?
Ja dat zie je toch
  zaterdag 25 maart 2006 @ 00:42:55 #132
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36345462

Kunnen we nu wel om lachen, maar MethodMich was toch een held voor veel kleine kids. Dondert nu van zn voetstuk bij die kleinen. Hopen dat ze blijven komen ....
pi_36348654
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 00:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Kunnen we nu wel om lachen, maar MethodMich was toch een held voor veel kleine kids. Dondert nu van zn voetstuk bij die kleinen. Hopen dat ze blijven komen ....
Het duurt soms even, maar er zal altijd een nieuwe held opstaan. En we barsten van de jeugd die zo'n functie kunnen gaan vervullen: VoreG, Pekel, Vaduz... Dat worden allemaal clubiconen
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:03:38 #134
26251 Eilanden
pi_36349386
Ik ben benieuwd wanneer de politie met een officiele verklaring komt...
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:04:34 #135
26251 Eilanden
pi_36349403
quote:
Stond dat er echt op?
pi_36349460
Issie al vrij?
In Southern Sun
pi_36350489
Het is niet eens waar! Pekel heeft de boel zitten manipuleren in een doorzichtige poging zich vrij te spreken. Kijk maar naar dit artikel, waarin Paulus Bonkerhout een interview heeft met Bos81.
quote:
TRAINER AC FOK! UNITED SPREEKT ZICH UIT OVER DE PROBLEMEN

Paulus Bonkerhout

Onder het voortbestaan van AC FOK! United, de roemruchte club uit Nederland, ligt een grote bom. Dit blijkt na een onderzoek naar de financiele status van de club. ACFU staat aan de rand van de afgrond en kan bijna niet meer gered worden.

Trainer Bos81 sprak gisteren met betraande ogen over dit drama: "Ja, het is allemaal waar. We zitten aan de grond. We hebben een achterstand van 13 maanden bij het CFK, terwijl sommige spelers nog 3 maanden loon moeten krijgen. We zullen puntenaftrek krijgen van de KNVB, dat is wel duidelijk. Ook moeten er diverse spelers vertrekken."

In dit kader kwam het vertrek van grootverdiener methodmich naar FC Floresta 81 de trainer niet eens slecht uit. "Nee. Het was natuurlijk een kulreden, maar uiteindelijk zijn er alleen maar winnaars. Onze voormalige aanvoerder was een sieraad voor de club en de voetbalsport, maar ook een beetje een gedateerde voetballer. Ik moest altijd twee man opstellen die zijn man moesten overnemen. Hij was goed, maar lui. En dit seizoen miste ik wat enthousiasme. Je kon duidelijk merken dat hij het hier wel een beetje had gezien. Dat begon al in de voorbereiding. Voor de oefenpotjes met amateurs, toch een vorm van klantenbinding, kon hij zich niet opladen. En ook tegen de kleintjes in de competitie was dat minder het geval. In de topduels stond hij er, dan genoot hij volop van de aandacht van de pers en de televisie. Natuurlijk kent hij ook veel mensen bij de pers en dat was soms handig, maar soms ook lastig. Die schreven niet altijd dat hij niet goed speelde tegen kleine clubs bijvoorbeeld. Nu heeft de club een grote salarispost minder, methodmich heeft een nieuwe uitdaging en ik kan zien wie zich nu gaan opwerpen als nieuwe leiders in de selectie."

Op het drie minuten op Teletekst verschenen bericht dat de voormalige captain zou zijn opgepakt, reageert Bos81 ook. "Dat was een jammerlijk mislukt media-offensief van Pekel, die zich schaamt voor zijn contacten met Ye. Maar ik heb Pekel ook gezegd zulke dingen niet te doen. Het is niet nodig. Hij is op die boot geweest, hij heeft tips gegeven, maar dat is niet strafbaar. Hij heeft namelijk nooit geld van Ye aangenomen, alleen maar op diens kosten zitten eten." Pekel heeft inmiddels zijn excuses gemaakt per SMS aan methodmich voor deze schadelijke grap.

Voorts onthulde Bos81 met trillende stem de namen van de spelers die bij een dreigend faillissement zouden moeten vertrekken. "Dylan Dog naar Bati Stuta, SCH naar Friese Knapen, tong80 naar Zeeuwse Bluf, Vaduz naar FC Licht en Stein, Eilanden naar FC Floresta 81 bij methodmich in de ploeg, VoreG naar Bambalona Pamplona en dan eventueel nog Da_Sandman naar FC Stahlstadt. Dit houdt in dat ik de jonkies volgend seizoen moet opstellen. Die ken ik natuurlijk wel goed. Maar we hopen allemaal nog op een overname door een rijke geldschieter. En nee, dat zal Zheyun Ye niet zijn."
www.thuisuiteten.nl
pi_36350539
Ik snap er niks meer van, dat bericht zag er heel echt uit op Teletekst, dat kan pekel toch nooit gemanipuleerd hebben.

Bovendien circuleert er een bezoeksrooster voor de gevangenis voor mm, dan zal het echt wel waar zijn.
pi_36350564
Dat bezoekrooster bestaat niet hoor SCH. Ik zit toch echt gewoon in Floresta nu. En Bonkerhout is jouw favoriete journalist, zo integer als de pest.
www.thuisuiteten.nl
pi_36350606
Ik probeer Paulus te bellen maar hij neemt niet op.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:00:55 #141
26251 Eilanden
pi_36350608
quote:
Eilanden naar FC Floresta 81
Ook de Puerto Rico Islanders hebben plots interesse getoond!
pi_36350629
Over mijn lijk dat ik naar Friese Knapen ga trouwens, ik heb gezworen op het graf van onze kat nooit meer met Riemer Sikkema en Age Bottema te spelen.
pi_36350670
Die zijn er weg SCH.

Eilanden, dat is ook een mooie club natuurlijk!!
www.thuisuiteten.nl
pi_36350783
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:03 schreef methodmich het volgende:
Die zijn er weg SCH.
Toch ga ik niet, ik wil ook wel eens over de grensch.
pi_36350809
Welk land heeft je voorkeur? Want Jolly Good Fellows heeft ook interesse, hoorde ik via Franklin Sedoc, mijn zaakwaarnemer. Die had de jouwe gesproken.
www.thuisuiteten.nl
pi_36350844
Ik wil bij Eilanden blijven, maar niet bij jou
pi_36351013
Ik speel niet bij Jolly Good Fellows hoor. Sowieso kan jij beter niet in Portugal komen voetballen denk ik. Jij bent als speler geschikter voor de Premier League.
www.thuisuiteten.nl
pi_36351037
Ik bedoelde dat Eilanden bij jou gaat spelen. Ik ga er vooralsnog vanuit dat we volgend jaar nog gewoon ACFU spelen.
pi_36351062
Dan moet er wel een rijke geldschieter komen, zoals het er nu voorstaat.

Misschien koop ik de club wel op.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:24:47 #150
26251 Eilanden
pi_36351148
Ik heb het gerucht gehoord dat vanuit Rusland de rijke oliebaron Ramon Roebelsenoughovic in dat geval interesse heeft om de club over te kopen... SCH, MM .. weten jullie mediacontacten wat meer van die belangstelling?
pi_36351189
Ik zal eens navragen voor je, dan weet je vanavond meer!
www.thuisuiteten.nl
pi_36351196
Heb ik wel eerder gehoord maar er schijnt ook iets raars met die man te zijn. Een rechtszaak en iets met kleine jongetjes ofzo.
pi_36351966
quote:
Mental Theo nieuwe voetbal grootmacht?

Theo Nabuurs, beter bekend als hardcore dj 'Mental Theo' heeft verklaard intresse te hebben in ACFok!United. De club die moneteel door allerhande zaken in zwaar weer verkeerd zou daar mee uit de brand geholpen worden.

Theo Nabuurs:"Ik ben een jongen die wat te doen moet hebben. Nu mijn TV-carriere zo goed als voorbij is en ik mijn geloofwaardigheid als DJ al lang verloren heb moet ik op zoek naar iets anders. Ik ben kortstondig de autosport in gegaan, maar dat was toch meer een slippertje. Ik vertoefde meer in de grindbak dan op het asfalt. Nou wil het toeval dat ik mijn voormalige DJ-maatje, Karrel_Laaglawaai laatst sprak. Hij zit tegenwoordig bij het tweede elftal van ACFok!United. Hij nodigde mij uit om een wedstrijd te bekijken. Daarna ben ik samen met hem naar het eerste wezen kijken en de sfeer bij de club sprak mij erg aan. De problemen van de laatste tijd hebben mij dan ook erg aangegrepen en ik wil graag mijn steentje bijdragen aan het herstel van de club."

Het bestuur van van ACFok!United was niet bescikbaar voor commentaar.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:44:13 #154
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_36352842
quote:
FrankyMcG draait door
Diverse rechtszaken dreigen voor verdediger AC Fok! United

Voor FrankyMcG, verdediger van AC Fok! United, zijn het momenteel moeilijke tijden. Zijjn club zit in zwaar vaarwater vanwege de vermeende omkoopschandalen, het vertrek van aanvoerder MethodMich en de slechte resultaten van de laatste tijd.

Daarnaast is FrankyMcG veelvuldig in verband gebracht met het vorige maand opgerolde drugsnetwerk tussen Colombia en Nederland, eind mei moet hij, samen met ploeggenoot Eilanden, zijn reisjes naar Colombia verantwoorden voor de rechter. Tevens is de verdediger aangeklaagd wegens openbare geweldpleging in een chinees restaurant in Rotterdam, waar hij het volledige meubilair vernield heeft, en de neus brak van een van de vrouwelijk bediendes. Pikant detail is dat dit restaurant het zogenaamde "bliksemschicht-restaurant" is, waar de omkooppraktijken plaats hebben gevonden. Ook wordt FrankyMcG in verdacht van het laten leeglopen van de banden van de auto van Theo Nabuurs, Mental Theo, die volgens diverse bronnen zich in wil kopen bij AC Fok! United.

Deze problemen weerhielden de temperamentvolle FrankyMcG er echter niet van om te verschijnen in het programma Voetbal Outside, gepresenteerd door Jo-Han de Snor. FrankyMcG verdedigde zich, zoals op het veld, kei hard tegen alle beschuldigingen en roddels die de ronde deden. De liefde voor AC Fok! United zit diep bij de ras-verdediger, want hij viel zowel de club als de spelers, zelfs vertrekkend aanvoerder MethodMich, geen moment af.

Echter op het einde van het boeiende en emotionele interview, probeerde Jo-Han het nog een maal, hij gooide een balletje op over de vermeende sex-relatie die FrankyMcG zou hebben met medespeler SCH. Bij het plaatsen van deze opmerking vloog FrankyMcG over de tafel en hoekte Jo-Han de Snor met een rechtse voor de vlakte, "Hij liet verdomme de zeep vallen!" schreeuwde FrankyMcG op het moment dat hij de studio uit werd getrokken door 4 beveiligingsmensen.

Jo-Han de Snor overweegt aangifte te doen tegen FrankyMcG vanwege molestatie. De interviewer revalideert momenteel van een gebroken kaak.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:53:02 #155
26251 Eilanden
pi_36352999
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:44 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Voor de rechter? *slik* Franky, dat waren toch gewoon hoogtestages die we deden in Colombia?
pi_36353186
Franky

Ik liet de zeep helemaal niet vallen, ik bukte gewoon
pi_36353233
Als ik met het eerste meetrain, moet ik na afloop dan ook douchen met SCH? :|
pi_36353268
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als ik met het eerste meetrain, moet ik na afloop dan ook douchen met SCH? :|
Je zult dan eerst een fotoboek moeten aanmaken en dan beslissen we daarover
pi_36353339
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Je zult dan eerst een fotoboek moeten aanmaken en dan beslissen we daarover
Dan douche ik wel gewoon niet mee, ik ben bang voor het schaden van mijn lief-en-klein-jongetje-imago.
pi_36353564
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:09 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dan douche ik wel gewoon niet mee, ik ben bang voor het schaden van mijn lief-en-klein-jongetje-imago.
Dan ga je stinken
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:57:52 #161
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36356143
quote:
MethodMich dan toch schuldig?

door Charles Blaauwhuijsen

De laatste dagen staan bol van de geruchten rondom spelers en wedstrijden van ACFU! Deze topclub heeft op dit moment met zeer zwaar weer te kampen.
Zo was er het plotselinge vertrek van aanvoerder, sterspeler en publiekslieveling MethodMich. Deze claimde niet meer te kunnen voetballen bij United door allerlei beschuldigingen rondom een vermeend eigen doelpunt. Ook kwam hij daarna op de proppen met allerlei verklaringen die zijn voormalige ploeggenoten linkten aan de malafide Chinees Ye.
Maar naar nu blijkt heeft MethodMich vlak voor zijn overhaaste vertrek uit Nederland nog een paar van zijn contacten in de journalistenwereld ingeschakeld. Het lijkt erop dat alle geruchten die rondom de ACFU! en haar spelers zijn verspreid uit de grote duim van de heer Mich kwamen. In hoeverre dit gevolgen voor het hele verhaal en de financiele situatie rond de topclub zal hebben is nog maar de vraag
pi_36357819
Agh het wordt allemaal opgeblazen. Dat Pamplona heeft nog steeds geen intresse getoont
pi_36358525
OMG! Laten we ons nou niet teveel uit de tent lokken. Dit gaat echt goed fout zo.

En hou Theo potdimme buiten de deur.
That's all folks!
pi_36358587
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
OMG! Laten we ons nou niet teveel uit de tent lokken.
Zolang SCH maar in de kast blijft
pi_36359827
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan ga je stinken
Alsof al die pussende blaasjes tussen mijn billen niet gaan stinken als ik met jou ga douchen....
pi_36361307
Dat is toch een regel bij het 1e? Eerst door de keuring bij SCH, of dat slechts een gerucht?

I
pi_36361412
Boezelaar, het is een lieve poging, maar je weet zelf ook dat ik niets verzonnen heb.

De club dreigt kapot te gaan, zie ook de situatie rond Franky en nu ook die trouwe Eilanden.

Voorlopig kent deze zaak alleen maar verliezers en dreigt er een roemloos einde voor de club. Teruggezet naar de 3e klasse....
www.thuisuiteten.nl
pi_36361550
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Boezelaar, het is een lieve poging, maar je weet zelf ook dat ik niets verzonnen heb.

De club dreigt kapot te gaan, zie ook de situatie rond Franky en nu ook die trouwe Eilanden.

Voorlopig kent deze zaak alleen maar verliezers en dreigt er een roemloos einde voor de club. Teruggezet naar de 3e klasse....
Zo'n vaart zal het wel niet lopen. Er zijn genoeg connecties binnen de club die het zaakje kunnen redden.
pi_36361617
Dat valt nog te bezien.

Die Rus schijnt afgehaakt te zijn omdat SCH hem ontmaskerd had als pedofiel.
www.thuisuiteten.nl
pi_36361662
Zo jong is SCH nou toch ook weer niet Of deed hij zich voor als jong marokkaantje in een plantsoen?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:28:06 #171
26251 Eilanden
pi_36361746
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
Dat valt nog te bezien.

Die Rus schijnt afgehaakt te zijn omdat SCH hem ontmaskerd had als pedofiel.
Maar jij was toch vanuit Portugal ook bezig met een investeringsmaatschappij? Ik heb via-via vernomen dat Karel Aalbers ook een van de investeerders zou zijn....
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:33:30 #172
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_36361934
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Maar jij was toch vanuit Portugal ook bezig met een investeringsmaatschappij? Ik heb via-via vernomen dat Karel Aalbers ook een van de investeerders zou zijn....
Karel scheen een bankgarantie van 15 miljoen Euro te kunnen overleggen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_36361976
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Karel wil dolgraag. Dan gaan we Madchester Allmighty naar de kroon steken, vertelde hij me. Samen met ene Rocky Tutabetaalnie
www.thuisuiteten.nl
  zondag 26 maart 2006 @ 11:12:28 #174
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36372882
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
weer zo'n verzinsel.......dat jij nog niet benaderd bent door Evert Santefouts of Albert Verlinke
256 goals !
pi_36373075
Ik heb besloten in mijn biografie "De homo die altijd bukte" toch maar enkele onthullingen over methodmich te doen. Het kan hem zijn verdere carriere kosten maar ik voel dat de waarheid een keer gezegd moet worden.
  zondag 26 maart 2006 @ 11:32:59 #176
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36373161
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:26 schreef SCH het volgende:
Ik heb besloten in mijn biografie "De homo die altijd bukte" toch maar enkele onthullingen over methodmich te doen. Het kan hem zijn verdere carriere kosten maar ik voel dat de waarheid een keer gezegd moet worden.
kijk dat zijn berichten......krijgen medespelers dit boek, of moet ik hem gewoon in mijn schoen vragen ?
256 goals !
pi_36373180
Ik regel wel een doosje exemplaren, jij krijgt er zeker 1 Bjoro, maar over jou alleen maar lovende verhalen natuurlijk. Sommige spelers zullen het minder leuk vinden en Bos81 zal zich wel herkennen in de haat-liefde verhouding die ik schets.
pi_36375565
Moet je wel snel schrijven, anders is het misschien te laat en is iedereen ons alweer vergeten...
pi_36379723
Die eens niet zo raar EnGCatjuh..
That's all folks!
pi_36379738
SCH, die onthullingen van jou schaden alleen je eigen loopbaan natuurlijk.

Overigens weer een schandaal, deze keer rond Bjoro. Sleutelgat met een artikeltje.
quote:
MEDEWERKSTER ADMINISTRATIE AC FOK! UNITED: "BJORO NAM ME APART IN HET BALLENHOK"

Benk van der Weyden

Wendy van Herpen, de 21-jarige administratief medewerkster van AC FOK! United claimt seks gehad te hebben met speler Bjoro in het ballenhok. De knappe Wendy verkeerde in de veronderstelling dat dit het begin van een stomende liefdesaffaire zou zijn, maar na de daad deelde Bjoro haar koeltjes mee zijn eigen partner trouw te blijven en Wendy als een "tussendoortje" te zien. Wendy: "Ik keek hem smoorverliefd aan, maar met een ijskoude blik zei hij dat ik niet meer was dan een Liga. Lekker om even als tussendoortje te nemen."

Daarop besloot Wendy, mede op aandringen van haar moeder, haar verhaal te doen aan Sleutelgat. Ze hoopt nu dat iedereen ziet dat Bjoro ontrouw is en dat zij een slachtoffer is van zijn seksuele verlangens. Bjoro flirtte regelmatig met de 21-jarige schone en stuurde haar pikante SMS-berichten. Wendy trok op zijn verzoek speciaal sexy kleding aan en toen hij haar afgelopen week na de training vroeg of ze even mee wilde om in het ballenhok "de ballen te inspecteren" ging de verliefde Wendy dan ook graag mee. "Ik was helemaal verliefd. Mijn buik zat vol vlinders en ik deed in de lift mijn behaatje al uit. Bjoro vond dat grote klasse van me. Toen we in het hok waren, deed hij de deur dicht en zijn we direct begonnen met heftige seks. Ik wilde niets liever, maar ik dacht dat hij van me hield."

Sexy Wendy had een spannend avontuur met ACFU-speler Bjoro

Wat Wendy echter nog erger vindt is het feit dat enkele andere spelers haar nu ook al gevraagd hebben om even apart te gaan. Een verdrietige Wendy vervolgt: "Hij heeft alles verteld. SCH doet steeds mijn orgasmekreuntje na, The Boezelaar zit steeds over de moedervlek onder mijn linkerborst te praten, VoreG wilde mijn harde billen ook wel eens voelen en ze weten ook allemaal hoe ik van onderen geschoren ben. Dat is zo gemeen. Ik wil dan ook dat iedereen mij gelooft en dat Bjoro problemen krijgt thuis. Dat de fans van andere clubs hem rotliedjes gaan toezingen."

Wendy is inmiddels met ziekteverlof, in afwachting van de zaak die ze wil aanspannen wegens seksuele intimidatie. Het past prima in een roerig weekje bij de voetbalclub in problemen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 26 maart 2006 @ 16:12:51 #181
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36379957
Wendy is behoorlijk geschrokken van al die schandalen en deze situatie. Voorlopig zal ze nog wel in de ziektewet blijven, vrees ik
pi_36379971
Ze zal wel gokken op eervol ontslag.
www.thuisuiteten.nl
pi_36380038
Arme Wendy, maar ze is al een tijdje wat vreemd aan het doen. We wachten op Bjoro's verklaring.
That's all folks!
pi_36380322
methodmich verzint z'n eigen geruchten! Morgen hierover meer in de Telegraaf en RTL Boulevard.
Hoi.
pi_36380348
Pekel, je pogingen zijn leuk, maar helaas... Dit is allemaal waar, de trainer bevestigt het toch ook?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 26 maart 2006 @ 16:27:33 #186
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36380361
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:26 schreef pekel het volgende:
methodmich verzint z'n eigen geruchten! Morgen hierover meer in de Telegraaf en RTL Boulevard.
Het verhaal van Wendy klopt echter wel. Ik ga iedere avond bij haar op bezoek. Of de andere verhalen wel verzonnen zijn, weet ik niet
pi_36380391
Je bent geciteerd in de krant...
www.thuisuiteten.nl
pi_36380443
Nu is de coach er met Wendy vandoor?
That's all folks!
pi_36380447
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
Pekel, je pogingen zijn leuk, maar helaas... Dit is allemaal waar, de trainer bevestigt het toch ook?
Je zit niet voor niets nu achter de computer in je cel.
Hoi.
pi_36380518
Ik zit in Portugal, pekel. Maar je hebt geluk, je zal niet worden vervolgd voor je tips aan Ye. Dat is niet strafbaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_36383834
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Die eens niet zo raar EnGCatjuh..
Sorry..

Die Wendy zal nu ook wel bezongen worden door de tegenpartij. Ook van haar niet zo'n heel slimme zet...
  zondag 26 maart 2006 @ 18:51:04 #192
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36384166
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu is de coach er met Wendy vandoor?
We zijn gewoon goede vrienden. Anders zit ze ook zo alleen in haar appartementje
pi_36385370
quote:
Op zondag 26 maart 2006 18:51 schreef Bos81 het volgende:

[..]

We zijn gewoon goede vrienden. Anders zit ze ook zo alleen in haar appartementje
Je bent als een broer voor haar?
pi_36385461
quote:
Op zondag 26 maart 2006 18:51 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Lief van je - waar slaapt ze?
  zondag 26 maart 2006 @ 19:55:13 #195
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36385830
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Lief van je - waar slaapt ze?
Gewoon in haar eigen slaapkamer
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:39 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Je bent als een broer voor haar?
Zo zou je het kunnen zeggen ja
pi_36386031
quote:
Vriendin onthult:

"METHODMICH ZIT IN EEN PSYCHIATRISCHE INRICHTING"

door Willem Gejaa

"Hij is niet meer de man waarmee ik samenwoonde en met wie ik zulke grootse plannen had. Hopelijk is het tijdelijk en weet hij met goede hulp en medicijnen zichzelf weer terug te vinden".

Vriendin A.. zit er wat verloren bij in het keurig opgeruimde appartement. Een mooie foto van de ACFU-selectie staat op het dressoir, herinnerend aan betere tijden. Methodmich was ooit de gevierde man bij ACFU maar lijkt de weg volledig kwijt sinds zijn transfer naar Portugal. Hij uitte een lange lijst van beschuldigingen en laster in de pers over fraude, seksueel misbruik en tal van andere zaken. Inmiddels is Methodmich niet langer op vrije voeten. We ontmoeten zijn vriendin A. die ons het hele verhaal verteld omdat ze vindt "dat de buitenwereld er recht op heeft het naadje van de kous te weten". A. windt er geen doekjes om: "Methodmich is gedwongen opgenomen in een psychiatrische inrichting. Hij zit niet in de gevangenis zoals het gerucht ging maar hij zit ook echt niet in Portugal zoals hij zelf beweert. Het meest schokkende moet nog komen. A. vertelt dat ze zelf de politie heeft gebeld om hem te laten opnemen.

"Het was niet meer te houden. Hij werd steeds vreemder en de dingen die hij zei raakten kant noch wal. Natuurlijk is hij ijdel en een beetje arrogant, maar daar prik ik altijd wel doorheen. Maar door die transfer naar Portugal lijkt er iets geks gebeurd." Volgens A. ging methodmich sinds zijn Portugese contract steeds meer naast zijn schoenen lopen. "Hij eiste dat ik hem met U ging aanspreken en hij had plotseling geen goed woord meer over voor spelers en de trainer van ACFU die hij vroeger op handen droeg. Hij noemde SCH bij voortduring 'die pisnicht', Eilanden 'mijn slaafje' en Bjoro 'die vieze macho'. "

Het ging al langer niet goed maar het dieptepunt volgde toen Methodmich ervan overtuigd raakte dat ene Wendy een seksuele affaire met Bjoro had. A., de vriendin van methodmich, was verbijsterd. "Ik ken Bjoro en zijn vrouw en ik ken Wendy en het slaat gewoon nergens op. Ik weet dat methodmich een zwak had voor Wendy en ach, dat moet kunnen. Maar dit ging veel te ver. Toen hij echt aangifte wilde doen tegen Bjoro probeerde ik hem tegen te houden en toen.........". A's stem stokt en de tranen springen in haar ogen.

Inmiddels zit methodmich dus in een psychiatrische kliniek en krijgt hij medicijnen en veel therapie. Voorlopig gaat het nog niet veel beter zegt A. : "Hij zit in de koffieruimte met alle mensen om zich heen op te scheppen over zijn voetbalverleden en hangt verhalen op die wel grappig zijn maar natuurlijk niet waar gebeurd zijn"

Dan is het 17.55 en zegt ze: "Jullie moeten gaan, over 5 minuten ga ik eten, dat zou Methodmich zo gewild hebben[/b]
  zondag 26 maart 2006 @ 20:08:41 #197
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36386138

wanneer moeten we eigenlijk weer voetballen
  zondag 26 maart 2006 @ 20:11:10 #198
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36386208
quote:
Op zondag 26 maart 2006 20:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:

wanneer moeten we eigenlijk weer voetballen
Onze wedstrijden zijn voorlopig uitgesteld. Eind deze week beslist de bond of we uit de competitie worden gezet of toch gewoon de competitie uit mogen spelen gezien het geringe aantal wedstrijden die er nog resteren.
pi_36388181
quote:
Situatie rond Fok! United wordt alleen maar vreemder
Graancirkel gevonden in de ACFU Arena

Door Robbert Kortebroekke

Met al het gedoe rond persoonlijke affaires, gokschandalen en verstoorde spelersverhoudingen bij de landelijk bekende voetbalvereniging AC Fok! United, lijken de problemen voor de club nog niet over. Toen de materiaalman vanochtend namelijk het veld opkwam, trof hij het aan in een geruïneerde staat. De complete aura van de club lijkt verstoord.

Is nu niet alleen heel Nederland in rep en roer of is er ook buitenaardse inmenging, of zijn het vandalen die de schade aan het hoofdveld hersteld hebben? "Ik weet niet wie het gedaan kan hebben", verklaard de grasmeester. "Het stadioncomplex gaat elke nacht op slot, dan kan er niemand meer in. We zijn bezorgt over de staat van het gras, ik heb mijn twijfels of we er dit seizoen nog op kunnen spelen." Volgens voetbalvolger en trouw supporter van de club Jan van 't Nekkie zijn er maar twee oplossingen: "of we moeten een compleet nieuwe grasmat laten aanleggen, of de club zou moeten uitweken naar een ander stadion in de omgeving. Ik ben zelf natuurlijk voor de eerste oplossing, hoewel dat niet het goedkoopste is. " Bovendien lied Van 't Nekkie weten dat het complex helemaal geen vesting is als het er 's nachts verlaten bijligt. "In de hekken om het terrein zitten verschillende openingen", bekende hij, "en het hok met de grasmaaimachines wordt ook niet altijd gesloten, de sleutels zitten zelfs vaak nog in het contactslot." Met deze beschuldigingen van nalatigheid richting de materiaalman lijkt hij niet te geloven in verhalen over aliens en verstoorde aura's. "Nee, daar geloof ik niet in. Ik ben een nuchtere Tukker, ik doe niet aan die flauwekul."

Toch laat dit niet weg, dat de graancirkels op het veld erg mysterieus zijn. Een omwonende verklaarde bovendien 's nachts een raar gezoem en oranje lichtbollen te hebben gezien boven het stadion. "Ik werd plotseling wakker en zag het", vertelde hij, "ik probeerde de politie nog te bellen, maar mijn mobieltje had plotseling geen bereik. "

Ook de patronen in het veld zijn duister en geheimzinnig. Enkele vreemde tekens, nullen en eenen en elf perfecte cirkels, alleen een volleerd medium zou hier wijs uit kunnen worden. De theoriën verschillen nogal: van geen betekenis tot coördinaten van een buitenaardse planeet met leven tot de toekomstige opstelling van Bos81 tegen Tweakers of een afbeelding van alle ballen uit het ballenhok, waar de laatste tijd ook veel om te doen is. Erg mysterieus, later waarschijnlijk meer.
pi_36389246
De gehele omgeving is inmiddels afgesloten door een geheimzinnige groep van de FBI, speciaal overgevolgen vanuit USA. .
Hoi.
  zondag 26 maart 2006 @ 21:58:48 #201
26251 Eilanden
pi_36389543
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:48 schreef pekel het volgende:
De gehele omgeving is inmiddels afgesloten door een geheimzinnige groep van de FBI, speciaal overgevolgen vanuit USA. .
Hmmmm ik vraag me af of Pekel de hele situatie wel geestelijk aan kan, want die geheime mensen van hem zijn gewoon klaar-overs, die schoolkinderen laten oversteken
pi_36389600
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:58 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Hmmmm ik vraag me af of Pekel de hele situatie wel geestelijk aan kan, want die geheime mensen van hem zijn gewoon klaar-overs, die schoolkinderen laten oversteken
Er gaan nogal wat mensen aan onder door momenteel. Ik hoop dat Bos81 nu eindelijk eens op gaat staan en niet de Balkenende blijft die hij tot nu geweest is. Deze situatie vraagt om leiderschap.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:05:27 #203
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36389727
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Er gaan nogal wat mensen aan onder door momenteel. Ik hoop dat Bos81 nu eindelijk eens op gaat staan en niet de Balkenende blijft die hij tot nu geweest is. Deze situatie vraagt om leiderschap.
Ja, kijk we blijven gewoon doortrainen, zolang er geen definitief besluit is genomen door de bond over het voortbestaan van de club. Natuurlijk zal ik ook regelmatig de pers inlichten. Meer kan ik ook niet doen, vrees ik.
pi_36389760
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:58 schreef Eilanden het volgende:

[..]

FBI-agenten in de buurt van het ACFU-stadion

Wat is dit dan?
Hoi.
pi_36389840
Ik zit nu achter een computer in het spelershome met nog een paar spelers. We mogen het terrein niet verlaten.
That's all folks!
  zondag 26 maart 2006 @ 22:14:53 #206
26251 Eilanden
pi_36389995
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:06 schreef pekel het volgende:

[..]

[afbeelding]
FBI-agenten in de buurt van het ACFU-stadion

Wat is dit dan?
Mensen laten we Pekel even niet de computer gebruiken .. hij probeerde de website van de FBI te kraken .. hij draait door!

Om zijn lieve ouders even gerust te stellen in het verre Emmen, ben ik even naar buiten gelopen en een foto genomen van de 'geheime mensen':

Niets aan de hand dus!
pi_36389997
Ik heb zojuist een bericht van het ANP gelezen. De KNVB heeft uitspraak gedaan!
quote:
PERSVERKLARING KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBAL BOND INZAKE: Associazione Calcio Fok! United

De KNVB heeft na een lange vergadering allereerst besloten om de speler methodmich, die nog ingeschreven staat als speler van ACFU, voor 10 wedstrijden te schorsen. Dit vanwege zijn uitlatingen in diverse landelijke media. De voetbalbond houdt het bij 10 wedstrijden, in verband met zijn psychische gesteldheid. Na deze 10 wedstrijden zou de heer methodmich weer mogen uitkomen in de Nederlandse duels die officieel zijn georganiseerd door de KNVB.

De club ACFU is in de gehele zaak ontdaan van een straf. Middels een rapport van de Federale Europese Politie Europol en de Amerikaanse federale politie FBI is wel besloten om voor de rest van het seizoen de thuiswedstrijden te spelen in stadion "De Hondsrug", gelegen in Emmen. Dit mede in verband met de veiligheid die niet kan worden gewaarborgd door de KNVB of door de club zelf.

De KNVB heeft gesproken.
Hoi.
pi_36390022
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:14 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Mensen laten we Pekel even niet de computer gebruiken .. hij probeerde de website van de FBI te kraken .. hij draait door!

Om zijn lieve ouders even gerust te stellen in het verre Emmen, ben ik even naar buiten gelopen en een foto genomen van de 'geheime mensen':

[afbeelding]

Niets aan de hand dus!
Eilanden, je zit in Zeeland. Ik kan er niks aan doen dat er zulke gekke Zeeuwen zijn.
Hoi.
pi_36390111
Nou mensen, deze week weer gewoon voetballen. .
Hoi.
pi_36390141
In Emmen spelen, dat vind ik wel leuk.

Wel zielig voor methodmich dat hij geschorst is al had hij toch niet kunnen spelen door zijn gedwongen opname.

Zal ik zijn vriendin morgen bellen of doe jij dat Bos81?
  zondag 26 maart 2006 @ 22:21:18 #211
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36390225
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:19 schreef SCH het volgende:
In Emmen spelen, dat vind ik wel leuk.

Wel zielig voor methodmich dat hij geschorst is al had hij toch niet kunnen spelen door zijn gedwongen opname.

Zal ik zijn vriendin morgen bellen of doe jij dat Bos81?
Ik ga morgen wel even persoonlijk bij haar op bezoek
  zondag 26 maart 2006 @ 22:24:38 #212
26251 Eilanden
pi_36390334
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:15 schreef pekel het volgende:

[..]

Eilanden, je zit in Zeeland. Ik kan er niks aan doen dat er zulke gekke Zeeuwen zijn.
Bos.... grijp svp in! Iedereen weet dat ik in Utrecht zit en dan begint Pekel over Zeeland Als jij niet ingrijpt, dan breng ik Pekel zelf wel naar een plek waar hij wat rust kan vinden!

Misschien komt hij daar MM wel tegen
pi_36390352
1
2
3
4
5
29-03-06  AC FOK! United             - t Muzikantenstadje
02-04-06  FC Grachtengordel          - AC FOK! United
09-04-06  AC FOK! United             - t Gooise Matras 
12-04-06  Donderhonden               - AC FOK! United
16-04-06  AC FOK! United             - FC Bal op 't Dak

Opgelet! De afgelaste wedstrijd van gisteren is verplaatst naar woensdag!
Hoi.
pi_36390386
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:24 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Bos.... grijp svp in! Iedereen weet dat ik in Utrecht zit en dan begint Pekel over Zeeland Als jij niet ingrijpt, dan breng ik Pekel zelf wel naar een plek waar hij wat rust kan vinden!

Misschien komt hij daar MM wel tegen
Rustig ademen Eilanden. Ik stuur zo een arts naar je toe, je begint te hyperventileren.

Je pilletjes liggen links naast je bed, even innemen met een half glas water.
Hoi.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:29:52 #215
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36390465
Numero_Uno zal woensdag onder de lat staan. Pekel zal niet voor woensdag bij zijn positieven zijn
pi_36390521
Wat is dit nu weer?

Ik ga morgenochtend naar een psycholoog, om een verklaring over mijn gesteldheid van hem te krijgen. Ik ben in goede gesteldheid hoor. . Ik kom morgenmiddag de verklaring wel even langsbrengen.
Hoi.
pi_36390650
Ik stel voor dat we met Pasen met de selectie twee dagen naar ons vertrouwde adres in Biddinghuizen gaan om de zaken eens door te spreken. Misschien kunnen pekel en methodmich dan alleen de zaterdagavond komen, dan kunnen we ze vertellen wat we die dag over ze hebben doorgesproken.

Het wordt echt tijd dat de neuzen (...) weer dezelfde kant op komen te staan.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:36:54 #218
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36390683
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:35 schreef SCH het volgende:
Ik stel voor dat we met Pasen met de selectie twee dagen naar ons vertrouwde adres in Biddinghuizen gaan om de zaken eens door te spreken. Misschien kunnen pekel en methodmich dan alleen de zaterdagavond komen, dan kunnen we ze vertellen wat we die dag over ze hebben doorgesproken.

Het wordt echt tijd dat de neuzen (...) weer dezelfde kant op komen te staan.
Sex Flix

ging Wendy eigenlijk nog mee
256 goals !
pi_36390715
Zég.
Hoi.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:38:01 #220
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36390717
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Sex Flix

Ik zal het dadelijk even aan haar vragen.
pi_36390751
Ik ben trouwens vanavond in Studio Voetbal.
Hoi.
pi_36390774
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Sex Flix

Ze is nogal van streek door dat krantenbericht.
pi_36390784
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:39 schreef pekel het volgende:
Ik ben trouwens vanavond in Studio Voetbal.
Ja, en je moeder heet Pamela Anderson
  zondag 26 maart 2006 @ 22:41:07 #224
26251 Eilanden
pi_36390807
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik verwacht daadkracht van Bos als er spelers zijn die zo doordraaien!
  zondag 26 maart 2006 @ 22:41:34 #225
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36390816
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze is nogal van streek door dat krantenbericht.
vind je het gek.....ze was die watjes uit de selektie gewend
256 goals !
pi_36390827
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zit nu achter een PC in de NOS-redactie Ik loop nu naar de studio.
Hoi.
pi_36390907
quote:
Vanavond in Studio Voetbal

Jack van Gelder, Hugo Borst en Youri van Gelder bespreken samen met een gast uit de voetbalwereld de gebeurtenissen. De gast van vanavond is Oranje-doelman pekel. De jonge ACFU'er heeft een hele vreemde week achter de rug. Uitgemolken door de media en door de selectie van ACFU in een hoekje gedreven. Denkt hij over een tijdelijk vertrek? Dit vanavond in Studio Voetbal.
Hoi.
pi_36392213
quote:
"Het lijkt me beter om even weg te blijven"

Het is een bizarre week geweest voor de Oranje-doelman pekel. Bij z'n club ACFU gebeuren er vreemde tafferelen, waarvan hij het slachtoffer werd. Pekel heeft het wel even gezien, meldde hij in NOS Studio Voetbal. "Ik weet niet wat er even aan de hand is. Spelers als Eilanden zijn blijkbaar bang dat ik straks de aanvoerdersband overneem. De trainer heeft gesprekken met me gevoerd waarin duidelijk werd dat ik methodmich op korte termijn als leider moest vervangen. Ook heeft Bos81 gesprekken met Eilanden gevoerd. Daarover zei hij tegen mij dat hij vond dat Eilanden niet zo geschikt als mij was. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik graag de taak op me neem. De trainer vond dat ik een gevestige naam aan het worden ben, en Eilanden moest het allemaal nog bewijzen."

Verder zei pekel dat het in het landsbelang beter is dat hij tijdelijk wordt uitgeleend, tot het WK in Duitsland. "Momenteel is er veel gedoe. Het lijkt me beter dat spelers als SCH, Franky en Tong80 tijdelijk hun heil anders zoeken, als er niks veranderd binnen de club. Ikzelf zit er ook aan te denken, want ik wil straks vlammen op het WK. Dit is geen goede voorbereiding. Als het tij keert, wil ik uiteraard graag blijven bij ACFU. Het is en blijft een fantastische club."
Hoi.
pi_36394271
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:29 schreef pekel het volgende:

[..]
Spelers als SCH< Franky en Tong80 zijn juist de voorbeelden om bij AC Fok! te willen voetballen. En wat wel niet te denken van al die jongetjes in het park die allemaal SCH willen zijn. Dat kunnen we hun toch niet ontnemen?
  maandag 27 maart 2006 @ 07:18:16 #230
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36395825
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:29 schreef pekel het volgende:

[..]
Door deze uitspraken lijkt het me inderdaad beter dat je even niet bij ACFU onder de lat staat.
pi_36396950
quote:
Op maandag 27 maart 2006 01:02 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Spelers als SCH< Franky en Tong80 zijn juist de voorbeelden om bij AC Fok! te willen voetballen. En wat wel niet te denken van al die jongetjes in het park die allemaal SCH willen zijn. Dat kunnen we hun toch niet ontnemen?
Ik neem het pekel niet kwalijk. Hij stond onder grote druk. Nu blijkt dat methodmich gewoon ziek is en er ook niks aan kon doen. Maar hij heeft pekel wel enorm veel schade toegebracht.

Ik denk dat we even een tijdje rust moeten houden met zijn allen. Kun je de wedstrijd van woensdag cancellen Bos81?
  maandag 27 maart 2006 @ 09:45:34 #232
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_36396971
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Numero_Uno zal woensdag onder de lat staan. Pekel zal niet voor woensdag bij zijn positieven zijn
Lijkt mij een mooi moment om EnGCatjuh speelminuten te gunnen...
pi_36397179

Ben in onderhandeling om het seizoen uit te spelen bij Hasvau. . Later meer.
Hoi.
pi_36397374
quote:
Pekel per direct naar Hasvau
Van een onzer verslaggevers

Verrassing alom, nadat de persvoorlichter van ACFU meldde dat doelman pekel is uitgeleend aan Bundesliga-topper Hasvau. De doelman van Hasvau, Wachter, is geblesseerd en Hasvau was al druk op zoek naar een vervanger. De gebeurtenissen rondom pekel lijken voor Hasvau goed van pas te komen. "Uiteraard finde ich es nicht toll fur Pekel, aber ich bin sehr gemutlich das er nach Hasvau kommt. Wir haben ihm nodig", aldus, in z'n beste Nederlands, trainer Doll van Hasvau.

Pekel is ook zeer content met de tijdelijke transfer. "Bij ACFU stond er teveel druk op de ketel. Nu kan ik koelbloedig met spelers als te veel Vaart en was Jong me goed voorbereiden op het WK. Maar allereerst met Hasvau minstens 2de worden.

Het contract bij Hasvau loopt voor pekel tot het einde van het seizoen, daarna zal de doelman weer terugkeren naar ACFU.
Tot volgend seizoen
Hoi.
  maandag 27 maart 2006 @ 14:52:23 #235
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36405065
quote:
Vrouw ACFU-speler Bjoro doet b(r)oekje open

Door Evert Santefouts

Nadat bekend is geworden dat haar man, de ACFU-speler Bjoro, een kortstondige sexuele relatie heeft gehad met administratief medewerkster Wendy van Herpen geeft Natasja de Vogel te kennen in het zomernummer van de Playboy te komen.
"Natuurlijk weet je dat het de tol is van de roem en dat zoiets altijd kan gebeuren"; zucht de 28-jarige Natasja, "maar stiekum hoop je dat het anders is."
Het verwachte schandaal zal dus uitblijven omdat Natasja, volgens eigen zeggen, " elkaar moet kunnen vergeven". Het is triest dat het is gebeurt, maar we hebben in een goed gesprek allebei laten weten dat we doorwillen met elkaar.
Toen één en ander naar buiten is gekomen werd ik vrijwel onmiddelijk door de Playboy benaderd en na enig wikken en wegen ben ik toch maar op hun fantastische aanbod ingegaan.
Ik ben immers in de bloei van mijn leven, voor mijn lichaam hoef ik me absoluut niet te schamen en er is mij een mooie buitenlandse locatie toegezegd.
"Bjoro is het op dat gebied met me eens en vind dat ik nu ook wel wat mag laten zien aan andere mannen"; grapte de Haarlemse.
256 goals !
  maandag 27 maart 2006 @ 15:23:31 #236
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_36406007
Die Playboy zal gretig aftrek vinden bij de selcectie....

Natasja de Vogel
  maandag 27 maart 2006 @ 16:21:27 #237
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36407972
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik neem het pekel niet kwalijk. Hij stond onder grote druk. Nu blijkt dat methodmich gewoon ziek is en er ook niks aan kon doen. Maar hij heeft pekel wel enorm veel schade toegebracht.

Ik denk dat we even een tijdje rust moeten houden met zijn allen. Kun je de wedstrijd van woensdag cancellen Bos81?
Het is inderdaad nog onzeker of de wedstrijd woensdag echt plaatsvindt. Echter kan de wedstrijd van het weekend niet worden verzet. Die zullen we gewoon moeten spelen.

Overigens mogen alle spelers niet met de media spreken. Alleen aanvoerder Dylan Dog en ik zullen de pers te woord staan als het gaat over te spelen of gespeelde wedstrijden. Over alle onthullingen die deze week aan het licht zijn gekomen wordt geen woord over gesproken.
  maandag 27 maart 2006 @ 16:22:26 #238
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36407996
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Hij zal in ieder geval op de bank plaatsnemen. Speelminuten kan ik hem niet garanderen. Er staat nog veel op het spel, dus kies ik voorlopig voor zekerheid met Numero_Uno.
pi_36408663
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Bedankt voor de steun, maar zoals Bos81 ook al zegt zal ik - terecht, Numero_Uno is een topkeeper, ik nog maar een jonkie - tevreden moeten zijn met een plek op de bank.

Maar dit betekent zeker wel dat ik een definitieve plek krijg in het eerste tot het eind van het seizoen? Dat zou mooi zijn!
pi_36409079
Is het al bekend wie er mee mogen trainen? En nu ik mn trainingspak van het 1e binnen heb, houdt dat ook in dat ik vrijkaarten voor de wedstrijd kan krijgen? Na al mn verhalen over SCH en Vaduz zijn mijn vrienden toch wel erg benieuwd naar deze hoogvliegers.
pi_36409189
quote:
METHODMICH LACHT OM VERHALEN SCH

Jo-Han de Snor

Uw hoofdredacteur trok dit weekend naar Portugal om daar met de gewezen captain van de gevallen topclub AC FOK! United, methodmich, te spreken. In diens riante villa in het Portugese Floresta nam de aanwinst van FC Floresta 81 uitgebreid de tijd om de berichtgeving vanuit Nederland over een opname in een kliniek te lezen.

Na enkele minuten vrolijk gelachen te hebben, schenkt methodmich een borrel voor me in en geeft hij me een lekkere sigaar. "Ja, SCH. Wat moet je daar nou toch weer mee? Ik kan niet boos worden op die man. Natuurlijk zou je dit als blaam kunnen zien, maar ach, het is SCH en het is een roddelblad. Dat is ook het mooie van SCH. Hij heeft veel journalistieke contacten, maar dat zijn of medewerkers van de Gay Krant of medewerkers van roddelblaadjes. Ziet dit er hier uit als een gesloten inrichting?" De geniale middenvelder wijst naar zijn achtertuin met zwembad, waar vriendin ligt te zonnen en de kat vrolijk spinnend in de zon ligt.

Uw hoofdredacteur kan inmiddels wel begrijpen waarom de speler deze overgang wel zag zitten. "Ja, het niveau is wellicht iets minder als je de clubs droog zou vergelijken. Qua competitie is het redelijk gelijk, al win je hier moeilijker. Maar goed, met ACFU kon je om de titel spelen, hier is Europees voetbal een hoofdprijs. Aan de andere kant zit je hier qua salaris, temperatuur en beleving natuurlijk op rozen. Bij ACFU konden ze me gewoon niet meer betalen. Hadden ze ook gewoon kunnen zeggen, maar, no hard feelings."

Hoe komt zo'n blad dan aan dit soort rare verhalen, denk je als je hier zo zit in dit prachtige onderkomen van de Burkinees international. Ook daar heeft de middenvelder wel een idee over: "Clubliefde van SCH. Die jongen baalt van de situatie, wil niet weg en schrikt van alle problemen. Toch vaak overgevoelig, zulke spelers. Keihard in het verdedigen, maar incasseren is soms lastiger. En het is een klap natuurlijk, misschien wordt ACFU wel uit de competitie gegooid. Maar het zou evengoed een grap kunnen zijn. Wij noemden SCH altijd Seth, naar Seth Gaaikema. Meermaals hebben we geopperd dat hij na zijn loopbaan cabaretier moest worden. Als je dat verhaal leest, geniaal verzonnen. Alleen de feiten zijn allemaal fout. Iedereen weet dat mijn vriendin geen A. heet. Niet van voren, niet van achteren. Dus die journaliste mag zich best genomen voelen door SCH."

Op de training zie ik de voormalige sterspeler van ACFU vrolijk latje trappen en dollen met zijn teammaats. De trainer loopt eens langs, praat met de spelers, die zich verder wel vermaken. Een gruwel voor veel Hollandse coaches. "Ja, hier is het anders. Je kan hier qua temperatuur niet eens net zo hard trainen als in Nederland. Trainen zoals je speelt is ook typisch Nederlands. Hier verklaren ze je dan voor gek, je zou iemand kunnen blesseren. Maar in de wedstrijd gaat die knop natuurlijk om. Dan zijn ze keihard als het nodig is."

Gaat hij SCH of het blaadje dat het verhaal publiceerde dan echt niet aanklagen? "Welnee joh. Dat blaadje zou ik via mijn advocaat nog wel een paar ton kunnen afsnoepen, dat is wel een goede tip trouwens Jopie (bijnaam voor mij onder bekenden, JdS). Maar SCH is veel te geinig om aan te klagen. Bovendien heeft die jongen al maanden geen salaris meer ontvangen en met die afkoopsom die ze mij hebben moeten betalen wordt dat ook de komende periode moeilijk. Joh, ik lach om alle verhalen vanuit Nederland, klaag her en der een blaadje aan en zit hier heerlijk in de zon. Wat wil een mens nog meer?"

En daarin, beste lezer, geeft uw hoofdredacteur de spelverdeler gelijk. Heerlijk om te leven als methodmich in Portugal. Met een doosje sigaren onder mijn arm rijd ik weg richting vliegveld. Had men in mijn tijd maar zulke salarissen gegeven....
www.thuisuiteten.nl
pi_36412962
Oeps, het gaat echt niet goed methodmich.

Jo-han de Snor sms-ed mij vanuit Korea waar hij een verhaal schrijft ovr het nationale elftal. HIj zegt methodmic al maanden niet te hebben gesproken.

maandag 27 maart 2006 @ 20:47:49 #243
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_36416047
quote:
Voreg in de wolken

Het was de laatste weken kommer en kwel rondom AC Fok! United, maar vandaag kwam er toch weer een straaltje zonlicht door de wolken.

Voreg, de jonge talentvolle spits van ACFU, heeft sinds dit weekend een vriendinnetje. Voreg en 'zijn' Bouchra zijn hand in hand gesignaleerd bij de Rood Moskee bij het avondgebed van afgelopen vrijdag.

Helaas is Voreg bij deze bevlieging zijn maagdelijkheid kwijt geraakt.

Mensen die om vrijdagavond in de Snorrenstraat waren, en Voreg zijn maagdelijkheid gevonden hebben, worden verzocht contact op te nemen met de club.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_36416203
Ik zag wel een poloshirt liggen, kan dat er iets mee te maken hebben?
pi_36417328
Ik kom niet zo vaak in de snorrenstraat, maar dat is niet echt een fijne plek om je maagdelijkheid kwijt te raken volgens mij.

Is hij trouwens als kleine junior niet ook eens wezen logeren bij SCH?
  maandag 27 maart 2006 @ 21:28:51 #246
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36417426
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kom niet zo vaak in de snorrenstraat, maar dat is niet echt een fijne plek om je maagdelijkheid kwijt te raken volgens mij.

Is hij trouwens als kleine junior niet ook eens wezen logeren bij SCH?
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat hij als klein jongetje, aanhanger was van "t Gooise Matras.

Of haal ik hem in de war met een andere ACFU-speler
  maandag 27 maart 2006 @ 21:52:55 #247
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36418242
Nog voordat ik het spreekverbod oplegde is er nog een artikel met me gemaakt dat morgen in een landelijk dagblad zal verschijnen.
quote:
Vandaag kwam het bericht dat ACFU trainer Bos81 zowel de spelers als de technische staf van zijn club een spreekverbod oplegde. Dit alles om in de vervelende omstandigheden zo goed mogelijk toe te werken naar het eindfase van de competitie. Toch wilde hij nog even kort zijn licht laten schijnen over de huidige situatie.

“Ik had gehoopt dat zijn vertrek voor enige opluchting zou zorgen, maar niets is minder waar. Ook in Portugal laat hij zich uit over zijn ex-collega’s. Moet hij natuurlijk niet doen, maar ja ik ben niet meer zijn trainer dus echt tegenhouden ligt niet binnen mijn mogelijkheden helaas.

Natuurlijk vind ik zijn reactie over dat eigen doelpunt erg overdreven, kinderachtig. Zoiets onbenulligs gebeurt iedere topper, maar ja het is nu eenmaal zo gelopen. Soms denk ik wel wat zou er gebeurd zijn als ik hem de aanvoerdersband niet had afgenomen. Maar als ik eerlijk ben, denk ik dat het anders toch wel ooit aan het licht was gekomen. Al zou dat goed pas over 2 jaar zijn.

Ik hoop wel dat Method, in Portugal zijn loopbaan op een mooie waardige manier kan afsluiten. Ondanks zijn af en toe onuitstaanbaar gedrag, heeft hij dat op basis van zijn kwaliteiten wel verdiend. Terugkomen zie ik aan de ene kant wel zitten, hij blijft een geweldige speler, maar hij zal door een deel van de selectie echt niet meer geaccepteerd worden.

En Pekel, tja noem het maar de onervarenheid van een jong aanstormend talent. De druk op hem werd erg groot. Daardoor heeft hij niet altijd verstandige dingen tegen de pers gezegd. Ook dingen verzonnen, of verkeerd van mij overgenomen. Zoals dat ik hem langzaam tot aanvoerder wilde maken. Ik heb er wel met hem over gesproken dat ik een speler langzaam in de rol wil laten groeien, maar ik heb er niet bijgezegd dat dit over hem ging. De woorden over Eilanden heeft hij er bij verzonnen, daar ben ik best wel boos over. Maar ik hoop van harte dat hij zich in Duitsland kan herstellen en in de zomer een geweldig WK keept. Ik zal hem na zijn vakantie nog wel even opzoeken en deze situatie uitpraten.

Over de andere zaken, zoals de Chinezen en Wendy wil ik liever niks kwijt. De spelers en technische staf krijgen een spreekverbod opgelegd. Alleen Dylan Dog en ik zullen de pers te woord staan voor en na de te spelen wedstrijden, want dat moet gewoon gebeuren.

Het trainen en motiveren zal nu wel extra moeilijk worden, maar ik er alles aan doen, wat binnen mijn mogelijkheden ligt, om ervoor te zorgen dat kwalificatie voor de Champions League af te dwingen. Want ik wil er gewoon rekening mee houden dat dit alles door de vingers wordt gezien, of het toch niet waar blijkt te zijn. Want stel het is niet waar , waardoor we volgend seizoen gewoon weer in de eredivisie mogen uitkomen en we hebben ons niet weten de plaatsen voor Europees voetbal. Dat zou een blunder van jewelste zijn…..”
pi_36440330
Al bijna 24 uur zonder nieuws, het praatverbod lijkt te werken!

Voorlopig blijf ik...
pi_36441351
Bos81 is dan ook een invloedrijk man.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 18:39:03 #250
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36441487
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:34 schreef Gollemrulez het volgende:
Bos81 is dan ook een invloedrijk man.
Dat valt denk ik ook wel mee, ik wil gewoon dat mijn spelers in alle rust zich nog kunnen opladen voor de komende wedstrijden, hoe moeilijk et ook is.

Daarnaast is het ook beter voor het onderzoek dat er niet veel naar buiten komt. Zo kunnen die mensen ook hun werk goed doen.
pi_36442347
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:15 schreef SCH het volgende:
Oeps, het gaat echt niet goed methodmich.

Jo-han de Snor sms-ed mij vanuit Korea waar hij een verhaal schrijft ovr het nationale elftal. HIj zegt methodmic al maanden niet te hebben gesproken.

Jo-Han spreekt jou nooit, SCH. Het is jammer, maar het artikel spreekt voor zich.
www.thuisuiteten.nl
pi_36442503
Ik denk dat we het hoofdstuk methodmich wel hebben afgesloten. Helaas kan hij ons maar niet vergeten, ik hoorde dat hij Wendy ongeveer 5 x per dag belt en ook al weer om een gesprek met de voorzitter heeft gevraagd.

Maar ik zou er niet voor zijn. Hij moest zonodig naar dat B-clubje.
pi_36442711
Ik hoef niet meer terug, tenminste niet onder dit bestuur. De trainer verwijt ik niet al te veel.
www.thuisuiteten.nl
pi_36442760
Probeer je dan een beetje los te maken, dan kunnen de goedwillende mensen verder.
pi_36442849
Okee, maar de pers blijft me bellen natuurlijk. Dat krijg je met zulke contacten.
www.thuisuiteten.nl
pi_36443135
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar de pers blijft me bellen natuurlijk. Dat krijg je met zulke contacten.
"Geen commentaar"
pi_36443205
Dat is ook een overweging idd.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:35:16 #258
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36448737
256 goals !
pi_36452151
methodmich wat is het adres van je verblijf in Portugal. er stromen hier massa's dreigbrieven en kogelbrieven voor je binnen.
pi_36464472
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:44 schreef AirRaid het volgende:
methodmich wat is het adres van je verblijf in Portugal. er stromen hier massa's dreigbrieven en kogelbrieven voor je binnen.
Rua da Estrela 33
4100-365
Floresta
Portugal

Stuur maar door!
www.thuisuiteten.nl
pi_36464509
Wordt wel even een ontheffing aanvragen op het vliegveld.
That's all folks!
pi_36464613
Dat kan Ben Bot wel regelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_36464643
Heb je daar ook al "intieme" contacten mee? .
Hoi.
pi_36464721
Blijf jij nou maar lekker bij Hasvau pekel!

En tha_dark moet de kids nog antwoorden.
www.thuisuiteten.nl
pi_36465642
Das ist kein antwoord.
Hoi.
pi_36470249
Mijn mediaboycot lijkt te werken. De rust komt langszaam weer terug op ons trainingscomplex
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:08:11 #267
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_36474338
Goed nieuws.

De "Colombia-zaak" is geseponeerd! Eilanden en ik zijn vrijgesproken omdat de kroongetuige een noodlottige ongeluk heeft gehad, ze is uit haar hotelraam gevallen in een berg glas, en vervolgens door een Humvee aangereden....

pi_36474795
Dat lijkt wel toeval...
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:31:41 #269
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_36475169
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat lijkt wel toeval...
Toeval bestaat niet in de voetballerij!
pi_36475259
Nee klopt, fijn voor jullie.
That's all folks!
pi_36476251
"Voetbal is oorlog", niet?
pi_36485010
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:47 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

VoreG Akhbar zei Bouchra nog .
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:17:15 #273
26251 Eilanden
pi_36485764
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Goed nieuws.

De "Colombia-zaak" is geseponeerd! Eilanden en ik zijn vrijgesproken omdat de kroongetuige een noodlottige ongeluk heeft gehad, ze is uit haar hotelraam gevallen in een berg glas, en vervolgens door een Humvee aangereden....

Van het weekend dan maar weer een hoogtestage?
pi_36594448
* terug komt van het scouten van enkele spelers*

wat is het ineens stil, zijn we falliet ofzo?
pi_36596400
Mediastilte, in alle rust hopelijk de competitie uitspelen.
That's all folks!
  maandag 3 april 2006 @ 05:03:11 #276
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_36598659
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:00 schreef Bos81 het volgende:
Mijn mediaboycot lijkt te werken. De rust komt langszaam weer terug op ons trainingscomplex
De lijnen blijven ook weer liggen op het trainingsveld
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 3 april 2006 @ 13:43:59 #277
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36606243
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:19 schreef AirRaid het volgende:
* terug komt van het scouten van enkele spelers*

wat is het ineens stil, zijn we falliet ofzo?
Er is gewoon gevoetbald hoor. Gisteren hebben we met 4-1 gewonnen bij Grachtengordel.

Woensdag staat de inhaalwedstrijd tegen Muzikantenstadje (thuis) op het programma

verslag van de wedstrijd van gisteren volgt vandaag nog
  maandag 3 april 2006 @ 14:38:53 #278
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_36607868
Gelukkig hebben de resultaten niet te lijden onder de problemen, maar je merkt aan iedereen dat we toch allemaal een loden last mee dragen. Er zijn een hoop strakke gezichten en de stilte op de club is oorverdovend.
pi_36612420
De kleedkamerhumor is ook een beetje verdwenen. Ik was serieus bang voor 1 april, maar er is niets gebeurd!
pi_36612542
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er zijn een hoop strakke gezichten en de stilte op de club is oorverdovend.
Ik vind de stilte eerder oogverblindend
pi_36612874
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
De kleedkamerhumor is ook een beetje verdwenen. Ik was serieus bang voor 1 april, maar er is niets gebeurd!
Wegens deze omstandigheden hebben ik en nog een anoniem persoon de datum 1 maand opgeschoven, dus pas maar op 1 mei!
Koning.
  maandag 3 april 2006 @ 17:19:26 #282
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36613087
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:09 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Wegens deze omstandigheden hebben ik en nog een anoniem persoon de datum 1 maand opgeschoven, dus pas maar op 1 mei!
Zorg eerst maar voor de antwoorden voor de Kidsclub alvorens je aan grappen gaat beginnen
pi_36622242
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
ik dacht dat dat de grap was,

iedereen keek panisch in zijn voetbal schoenen, niemand durfde in het ballenhok en ook de bitterballen bleven staan.
  maandag 3 april 2006 @ 22:52:26 #284
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36625598
quote:
Goede overwinning ACFU op Grachtengordel
Na alle perikelen van de afgelopen 2 weken mocht AC FOK! United weer aan de aftrap verschijnen. In het stadion van FC Grachtengordel oogde het elftal opvallend fris en het wilde zo snel mogelijk alle narigheid van zich af spelen.

Dit had vrijwel meteen succes. Nadat eerst VoreG de bal op de lat knalde, was het Dylan Dog die in de 4e minuut een pass van Spideyman koelbloedig in het doel kopte. Na deze treffer bleven de gasten de wedstrijd domineren. Maar het kwam niet echt tot uitgespeelde kansen. De bezoekers probeerden wel tot aanvallen te komen, maar het ontbrak aan overtuiging bij de aanvallers. Dit veranderde in de 37e minuut toen Voorburg in het veld kwam voor Van Lennep, want niet veel later was de score weer in evenwicht. Een voorzet van diezelfde Voorburg werd laag binnengetikt door Gelders. Geen kans voor Numero_Uno.

Met deze stand op het bord gingen beide elftallen de rust in. Na de thee was het de thuisploeg die opzoek ging naar de voorsprong, met goed combinatie voetbal leek het ACFU zoek te spelen. Maar door onzorgvuldig rond spelen, kwam ACFU uit een counter toch weer op voorsprong. Op het middenveld kon Bjoro de bal onderscheppen en met een prachtige pass VoreG op doelman Keizer afsturen. VoreG omspeelde de doelman en tikte de bal beheerst in het lege doel.

Meteen na de aftrap werd de voorsprong vergroot. Ditmaal was het de mee naar voren gekomen verdediger Vaduz die een hoge voorzet van Bjoro snoeihard in het doel kopte.

Hierdoor leek de thuisploeg het wel te geloven en ging defensief spelen. ACFU vond dit wel prima en liet ook de touwtjes wat fieren en speelde de bal wat rond en probeerde zo nu en dan kansen te creëren. Dit resulteerde nog één keer tot een treffer. Nadat Vom de bal vanaf de zijlijn werd voorgegeven, beroerde Spiegel deze bal in de zestien meter met de hand. De terecht toegekende strafschop werd door Dylan Dog koeltjes benut.

Dit was tevens het laatste wapenfeit van de wedstrijd, die dus door ACFU gewonnen werd. Waardoor het nog volop in de race is voor de play-offs, tenzij de perikelen van afgelopen weken toch nog een vervelende afloop heeft.

FC Grachtengordel – AC FOK! United 1-4
4’ 0-1 Dylan Dog
41’ 1-1 Gelders
61’ 1-2 VoreG
62’ 1-3 -Vaduz-
79’ 1-4 Dylan Dog (pen)

Geel
51’ Gelders (Gracht)
63’ Bjoro (ACFU)
78’ Spiegel (Gracht)

FC Grachtengordel
Keizer

Singel
Schippers
Leidse
Spiegel

Heren
Brouwers (77’Bickers)
Da Costa
Reguliers

Gelders
Van Lennep (37’ Voorburg)

AC FOK! United
Numero_Uno

SCH
The_BoezelaaR
-Vaduz-
FrankyMcG

Bjoro
Eilanden (88’ jpzegthallo)
Dolle_Hond (45’Vom)

VoreG
Dylan Dog
Spideyman (71’ Tong80)
  maandag 3 april 2006 @ 23:10:32 #285
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36626371
kijk onze nieuwe aanvoerder neemt ons meteen op sleeptouw
en ik denk dat ik met mijn voorbereidingen op de doelpunten methoddinges....hoe heet hij ook alweer, aardig heb doen vergeten !
tja, alleen die kaart sorry
256 goals !
pi_36626818
Je voorzet.

Zo doen we dat mannen!
That's all folks!
pi_36649349
Hoorde dat Bos81 is gebeld door Rob Westerhof, maar heeft geweigerd. Klopt dit Bos?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:17:07 #288
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36649426
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Hoorde dat Bos81 is gebeld door Rob Westerhof, maar heeft geweigerd. Klopt dit Bos?
Ja, ik ben inderdaad gebeld, maar heb het inderdaad geweigerd. Zag o.a. de voorwaarden, die ik binnenskamers houd, niet zo zitten
pi_36654259
Een promo opnemen voor het nieuwste Philips scheerapparaat? Of heeft het soms te maken met je veelvuldige buitenlandse scoutingsreisjes?
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:27:05 #290
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36654359
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een promo opnemen voor het nieuwste Philips scheerapparaat? Of heeft het soms te maken met je veelvuldige buitenlandse scoutingsreisjes?
Ik denk niet dat ik de juiste persoon ben om een scheerapparaat te promoten. Het ging ook niet om als scout aan de slag te gaan
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:37:21 #291
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_36654739
Ik dacht, 1-3, tijd voor een Panenka...
Wat een vrouw!
spits!
pi_36655362
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik dacht, 1-3, tijd voor een Panenka...
En de keepert niet. Hij was mooi
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:00:47 #293
26251 Eilanden
pi_36655621
Toch leuk die applauswissel in de 88e minuut Publiek stond op de banken
pi_36721750
Sorry voor de late antwoorden maar het was er de laatste tijd echt niet van gekomen. Nogal druk met school op dit moment. Maar goed, hier zijn ze dan:

Op welke plaatsen kan jij spelen?
Roos Vicée, Amersfoort, 9 jaar

Hee Roos! Ik kan eigenlijk wel op alle plaatsen spelen in de voorhoede. Eigenlijk ben ik spits maar in de jeugd heb ik ook al een aantal wedstrijden op de vleugels gespeeld. Het liefst speel ik natuurlijk wel in de spits want dan krijg je de meeste kansen.

Heb je huisdieren?
Maikel Gerritse, Blaricum, 7 jaar

Hoi Maikel,
Nee, ik heb thuis geen huisdieren. Misschien komt er ooit nog wel eens eentje maar op dit moment ben ik te druk bezig met het voetbal. Ik zou later misschien wel zo'n stoere rottweiler willen.

Hoe ben je speler geworden bij AC FOK! United?
Lesley Fellinga, Assen, 11 jaar

Ik ben begonnen toen ik 9 was. Misschien iets later dan de rest maar ik heb daarvoor altijd veel op straat gevoetbald. Ik begon ik de E2, maar daarna heb ik eigenlijk alleen nog maar in de hoogste selectie teams gespeeld.

Wie is je belangrijkste trainer geweest?
Bart Brentjens, Putten, 13 jaar

Hey Bart! Ik denk dat mijn huidige trainer Bos81 wel mijn belangrijkste trainer is geweest, want hij was al mijn trainer toen ik nog bij Jong ACFU speelde en hij heeft me ook een kans gegeven om mezelf in het allerhoogste elftal te bewijzen.

Wat zijn de leukste kleedkamergrappen?
Mark Knopfler, Sittard, 12 jaar

De leukste kleedkamer grappen komen meestal wel van Eilanden. Hij heeft pas een keer alle sokken van de selectie leden door elkaar gegooid en bij Tong80 in de tas gestopt. Ook heeft hij een keer 1 bal verstopt tijdens de training zodat wij daarna met z'n alle die bal moesten gaan zoeken. Hij had die bal stiekem al in het hok gelegd en we kwamen na een kwartier erachter dat Eilanden zelf al 10 minuten stond te douchen.

Heb je een vriendin?
Irene Koeke, Zwolle, 14 jaar

Hee Irene, nee ik heb nog geen vriendin. Maar wat niet is kan nog komen he.

Klopt het dat jij de man kent die in het mascottepak zit?
Werner Keuvelaar, Denekamp, 12 jaar

Ha die Werner! Ik weet inderdaad wie er in het mooie mascottepak van ACFU zit. Ik was een tijdje geleden een keer in een café en toen kwam er een man naar me toe. Hij begon over het voetbal en hij vroeg of ik ook voetbalde. Toen ik vertelde dat ik bij ACFU speelde toen zei de man dat hij nog wel iets leuks wist over de club. Hij vertelde me dat zijn broer de mascotte was van de club. Natuurlijk geloof je dat in eerste instantie niet

Ben je ook goed in andere sporten?
Marijn van Hulst, Nijkerkerveen, 11 jaar

Hee Marijn, ik tennis ook regelmatig maar dat is meer voor het plezier.

Als ik mijn spreekbeurt over AC FOK! United wil doen, wat moet ik dan zeker vertellen?
Evelien Bultje, Papendrecht, 10 jaar

Hey Evelien! Leuk dat je misschien je spreekbeurt over ACFU wilt doen! Leuk om te vertellen is misschien wel dat wij de enige club zijn die de clubkleuren in het uitshirt verwerkt heeft en niet in het thuisshirt. En misschien kun je nog wat leuke anekdotes vertellen maar dan kun je misschien beter even contact opnemen met SCH om een keer een logeerpartijtje af te spreken.

Hoe lang ben jij ziek van een nederlaag?
Lowie van Gaal, Alkmaar, 13 jaar

Hey Lowie! Ja meestal ben ik wel goed ziek na een nederlaag, maar het mag nooit te lang duren want er wacht vaak al snel weer een volgende wedstrijd en dan moet de knop weer om.

Speel jij graag avondwedstrijden, gezien je naam?
Martin Timmermans, Ommen, 12 jaar

Hoi Martin! Ja, ik vind avondwedstrijden altijd wel een speciale sfeer hebben. Vooral dan met de lampen aan en het liefst nog een vol stadion vind ik het altijd leuk spelen.
Koning.
pi_36721798
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:00 schreef Eilanden het volgende:
Toch leuk die applauswissel in de 88e minuut Publiek stond op de banken
Ze hadden het gewoon koud
pi_36722603
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze hadden het gewoon koud
idd... het was er niet te harden
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:38:23 #297
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36740690
Leuke antwoorden Darkie !
256 goals !
pi_36741071
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:38 schreef Bjoro het volgende:
Leuke antwoorden Darkie !
Zeker.
pi_36743158
Het lijkt me nu leuk om de jonkies van AC FOK! aan de orde te laten komen.
That's all folks!
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:53:27 #300
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36743213
wie weet in het volgende deel
256 goals !
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:55:13 #301
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36743285
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt me nu leuk om de jonkies van AC FOK! aan de orde te laten komen.
Eerst AirRaid en dan nog jpzegthallo en dan kunnen inderdaad de Jonkies aan de beurt komen.

En het open van het volgende deel laat ik aan jullie over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')