quote:Mental Theo nieuwe voetbal grootmacht?
Theo Nabuurs, beter bekend als hardcore dj 'Mental Theo' heeft verklaard intresse te hebben in ACFok!United. De club die moneteel door allerhande zaken in zwaar weer verkeerd zou daar mee uit de brand geholpen worden.
Theo Nabuurs:"Ik ben een jongen die wat te doen moet hebben. Nu mijn TV-carriere zo goed als voorbij is en ik mijn geloofwaardigheid als DJ al lang verloren heb moet ik op zoek naar iets anders. Ik ben kortstondig de autosport in gegaan, maar dat was toch meer een slippertje. Ik vertoefde meer in de grindbak dan op het asfalt. Nou wil het toeval dat ik mijn voormalige DJ-maatje, Karrel_Laaglawaai laatst sprak. Hij zit tegenwoordig bij het tweede elftal van ACFok!United. Hij nodigde mij uit om een wedstrijd te bekijken. Daarna ben ik samen met hem naar het eerste wezen kijken en de sfeer bij de club sprak mij erg aan. De problemen van de laatste tijd hebben mij dan ook erg aangegrepen en ik wil graag mijn steentje bijdragen aan het herstel van de club."
Het bestuur van van ACFok!United was niet bescikbaar voor commentaar.
quote:FrankyMcG draait door
Diverse rechtszaken dreigen voor verdediger AC Fok! United
Voor FrankyMcG, verdediger van AC Fok! United, zijn het momenteel moeilijke tijden. Zijjn club zit in zwaar vaarwater vanwege de vermeende omkoopschandalen, het vertrek van aanvoerder MethodMich en de slechte resultaten van de laatste tijd.
Daarnaast is FrankyMcG veelvuldig in verband gebracht met het vorige maand opgerolde drugsnetwerk tussen Colombia en Nederland, eind mei moet hij, samen met ploeggenoot Eilanden, zijn reisjes naar Colombia verantwoorden voor de rechter. Tevens is de verdediger aangeklaagd wegens openbare geweldpleging in een chinees restaurant in Rotterdam, waar hij het volledige meubilair vernield heeft, en de neus brak van een van de vrouwelijk bediendes. Pikant detail is dat dit restaurant het zogenaamde "bliksemschicht-restaurant" is, waar de omkooppraktijken plaats hebben gevonden. Ook wordt FrankyMcG in verdacht van het laten leeglopen van de banden van de auto van Theo Nabuurs, Mental Theo, die volgens diverse bronnen zich in wil kopen bij AC Fok! United.
Deze problemen weerhielden de temperamentvolle FrankyMcG er echter niet van om te verschijnen in het programma Voetbal Outside, gepresenteerd door Jo-Han de Snor. FrankyMcG verdedigde zich, zoals op het veld, kei hard tegen alle beschuldigingen en roddels die de ronde deden. De liefde voor AC Fok! United zit diep bij de ras-verdediger, want hij viel zowel de club als de spelers, zelfs vertrekkend aanvoerder MethodMich, geen moment af.
Echter op het einde van het boeiende en emotionele interview, probeerde Jo-Han het nog een maal, hij gooide een balletje op over de vermeende sex-relatie die FrankyMcG zou hebben met medespeler SCH. Bij het plaatsen van deze opmerking vloog FrankyMcG over de tafel en hoekte Jo-Han de Snor met een rechtse voor de vlakte, "Hij liet verdomme de zeep vallen!" schreeuwde FrankyMcG op het moment dat hij de studio uit werd getrokken door 4 beveiligingsmensen.
Jo-Han de Snor overweegt aangifte te doen tegen FrankyMcG vanwege molestatie. De interviewer revalideert momenteel van een gebroken kaak.
Je zult dan eerst een fotoboek moeten aanmaken en dan beslissen we daaroverquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als ik met het eerste meetrain, moet ik na afloop dan ook douchen met SCH? :|
Dan douche ik wel gewoon niet mee, ik ben bang voor het schaden van mijn lief-en-klein-jongetje-imago.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zult dan eerst een fotoboek moeten aanmaken en dan beslissen we daarover![]()
Dan ga je stinkenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan douche ik wel gewoon niet mee, ik ben bang voor het schaden van mijn lief-en-klein-jongetje-imago.
quote:MethodMich dan toch schuldig?
door Charles Blaauwhuijsen
De laatste dagen staan bol van de geruchten rondom spelers en wedstrijden van ACFU! Deze topclub heeft op dit moment met zeer zwaar weer te kampen.
Zo was er het plotselinge vertrek van aanvoerder, sterspeler en publiekslieveling MethodMich. Deze claimde niet meer te kunnen voetballen bij United door allerlei beschuldigingen rondom een vermeend eigen doelpunt. Ook kwam hij daarna op de proppen met allerlei verklaringen die zijn voormalige ploeggenoten linkten aan de malafide Chinees Ye.
Maar naar nu blijkt heeft MethodMich vlak voor zijn overhaaste vertrek uit Nederland nog een paar van zijn contacten in de journalistenwereld ingeschakeld. Het lijkt erop dat alle geruchten die rondom de ACFU! en haar spelers zijn verspreid uit de grote duim van de heer Mich kwamen. In hoeverre dit gevolgen voor het hele verhaal en de financiele situatie rond de topclub zal hebben is nog maar de vraag
Zolang SCH maar in de kast blijftquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
OMG! Laten we ons nou niet teveel uit de tent lokken.
Alsof al die pussende blaasjes tussen mijn billen niet gaan stinken als ik met jou ga douchen....quote:
Zo'n vaart zal het wel niet lopen. Er zijn genoeg connecties binnen de club die het zaakje kunnen redden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Boezelaar, het is een lieve poging, maar je weet zelf ook dat ik niets verzonnen heb.
De club dreigt kapot te gaan, zie ook de situatie rond Franky en nu ook die trouwe Eilanden.
Voorlopig kent deze zaak alleen maar verliezers en dreigt er een roemloos einde voor de club. Teruggezet naar de 3e klasse....
Maar jij was toch vanuit Portugal ook bezig met een investeringsmaatschappij? Ik heb via-via vernomen dat Karel Aalbers ook een van de investeerders zou zijn....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
Dat valt nog te bezien.
Die Rus schijnt afgehaakt te zijn omdat SCH hem ontmaskerd had als pedofiel.
Karel scheen een bankgarantie van 15 miljoen Euro te kunnen overleggenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar jij was toch vanuit Portugal ook bezig met een investeringsmaatschappij? Ik heb via-via vernomen dat Karel Aalbers ook een van de investeerders zou zijn....
Karel wil dolgraag. Dan gaan we Madchester Allmighty naar de kroon steken, vertelde hij me. Samen met ene Rocky Tutabetaalniequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar jij was toch vanuit Portugal ook bezig met een investeringsmaatschappij? Ik heb via-via vernomen dat Karel Aalbers ook een van de investeerders zou zijn....
weer zo'n verzinsel.......dat jij nog niet benaderd bent door Evert Santefouts of Albert Verlinkequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Voorlopig kent deze zaak alleen maar verliezers en dreigt er een roemloos einde voor de club. Teruggezet naar de 3e klasse....
kijk dat zijn berichten......krijgen medespelers dit boek, of moet ik hem gewoon in mijn schoen vragen ?quote:Op zondag 26 maart 2006 11:26 schreef SCH het volgende:
Ik heb besloten in mijn biografie "De homo die altijd bukte" toch maar enkele onthullingen over methodmich te doen. Het kan hem zijn verdere carriere kosten maar ik voel dat de waarheid een keer gezegd moet worden.
quote:MEDEWERKSTER ADMINISTRATIE AC FOK! UNITED: "BJORO NAM ME APART IN HET BALLENHOK"
Benk van der Weyden
Wendy van Herpen, de 21-jarige administratief medewerkster van AC FOK! United claimt seks gehad te hebben met speler Bjoro in het ballenhok. De knappe Wendy verkeerde in de veronderstelling dat dit het begin van een stomende liefdesaffaire zou zijn, maar na de daad deelde Bjoro haar koeltjes mee zijn eigen partner trouw te blijven en Wendy als een "tussendoortje" te zien. Wendy: "Ik keek hem smoorverliefd aan, maar met een ijskoude blik zei hij dat ik niet meer was dan een Liga. Lekker om even als tussendoortje te nemen."
Daarop besloot Wendy, mede op aandringen van haar moeder, haar verhaal te doen aan Sleutelgat. Ze hoopt nu dat iedereen ziet dat Bjoro ontrouw is en dat zij een slachtoffer is van zijn seksuele verlangens. Bjoro flirtte regelmatig met de 21-jarige schone en stuurde haar pikante SMS-berichten. Wendy trok op zijn verzoek speciaal sexy kleding aan en toen hij haar afgelopen week na de training vroeg of ze even mee wilde om in het ballenhok "de ballen te inspecteren" ging de verliefde Wendy dan ook graag mee. "Ik was helemaal verliefd. Mijn buik zat vol vlinders en ik deed in de lift mijn behaatje al uit. Bjoro vond dat grote klasse van me. Toen we in het hok waren, deed hij de deur dicht en zijn we direct begonnen met heftige seks. Ik wilde niets liever, maar ik dacht dat hij van me hield."
Sexy Wendy had een spannend avontuur met ACFU-speler Bjoro
Wat Wendy echter nog erger vindt is het feit dat enkele andere spelers haar nu ook al gevraagd hebben om even apart te gaan. Een verdrietige Wendy vervolgt: "Hij heeft alles verteld. SCH doet steeds mijn orgasmekreuntje na, The Boezelaar zit steeds over de moedervlek onder mijn linkerborst te praten, VoreG wilde mijn harde billen ook wel eens voelen en ze weten ook allemaal hoe ik van onderen geschoren ben. Dat is zo gemeen. Ik wil dan ook dat iedereen mij gelooft en dat Bjoro problemen krijgt thuis. Dat de fans van andere clubs hem rotliedjes gaan toezingen."
Wendy is inmiddels met ziekteverlof, in afwachting van de zaak die ze wil aanspannen wegens seksuele intimidatie. Het past prima in een roerig weekje bij de voetbalclub in problemen.
Het verhaal van Wendy klopt echter wel. Ik ga iedere avond bij haar op bezoek. Of de andere verhalen wel verzonnen zijn, weet ik nietquote:Op zondag 26 maart 2006 16:26 schreef pekel het volgende:
methodmich verzint z'n eigen geruchten! Morgen hierover meer in de Telegraaf en RTL Boulevard.
Je zit niet voor niets nu achter de computer in je cel.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
Pekel, je pogingen zijn leuk, maar helaas... Dit is allemaal waar, de trainer bevestigt het toch ook?
Sorry..quote:Op zondag 26 maart 2006 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Die eens niet zo raar EnGCatjuh..
We zijn gewoon goede vrienden. Anders zit ze ook zo alleen in haar appartementjequote:
Je bent als een broer voor haar?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zijn gewoon goede vrienden. Anders zit ze ook zo alleen in haar appartementje
Lief van je - waar slaapt ze?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zijn gewoon goede vrienden. Anders zit ze ook zo alleen in haar appartementje
Gewoon in haar eigen slaapkamerquote:
Zo zou je het kunnen zeggen jaquote:
quote:Vriendin onthult:
"METHODMICH ZIT IN EEN PSYCHIATRISCHE INRICHTING"
door Willem Gejaa
"Hij is niet meer de man waarmee ik samenwoonde en met wie ik zulke grootse plannen had. Hopelijk is het tijdelijk en weet hij met goede hulp en medicijnen zichzelf weer terug te vinden".
Vriendin A.. zit er wat verloren bij in het keurig opgeruimde appartement. Een mooie foto van de ACFU-selectie staat op het dressoir, herinnerend aan betere tijden. Methodmich was ooit de gevierde man bij ACFU maar lijkt de weg volledig kwijt sinds zijn transfer naar Portugal. Hij uitte een lange lijst van beschuldigingen en laster in de pers over fraude, seksueel misbruik en tal van andere zaken. Inmiddels is Methodmich niet langer op vrije voeten. We ontmoeten zijn vriendin A. die ons het hele verhaal verteld omdat ze vindt "dat de buitenwereld er recht op heeft het naadje van de kous te weten". A. windt er geen doekjes om: "Methodmich is gedwongen opgenomen in een psychiatrische inrichting. Hij zit niet in de gevangenis zoals het gerucht ging maar hij zit ook echt niet in Portugal zoals hij zelf beweert. Het meest schokkende moet nog komen. A. vertelt dat ze zelf de politie heeft gebeld om hem te laten opnemen.
"Het was niet meer te houden. Hij werd steeds vreemder en de dingen die hij zei raakten kant noch wal. Natuurlijk is hij ijdel en een beetje arrogant, maar daar prik ik altijd wel doorheen. Maar door die transfer naar Portugal lijkt er iets geks gebeurd." Volgens A. ging methodmich sinds zijn Portugese contract steeds meer naast zijn schoenen lopen. "Hij eiste dat ik hem met U ging aanspreken en hij had plotseling geen goed woord meer over voor spelers en de trainer van ACFU die hij vroeger op handen droeg. Hij noemde SCH bij voortduring 'die pisnicht', Eilanden 'mijn slaafje' en Bjoro 'die vieze macho'. "
Het ging al langer niet goed maar het dieptepunt volgde toen Methodmich ervan overtuigd raakte dat ene Wendy een seksuele affaire met Bjoro had. A., de vriendin van methodmich, was verbijsterd. "Ik ken Bjoro en zijn vrouw en ik ken Wendy en het slaat gewoon nergens op. Ik weet dat methodmich een zwak had voor Wendy en ach, dat moet kunnen. Maar dit ging veel te ver. Toen hij echt aangifte wilde doen tegen Bjoro probeerde ik hem tegen te houden en toen.........". A's stem stokt en de tranen springen in haar ogen.
Inmiddels zit methodmich dus in een psychiatrische kliniek en krijgt hij medicijnen en veel therapie. Voorlopig gaat het nog niet veel beter zegt A. : "Hij zit in de koffieruimte met alle mensen om zich heen op te scheppen over zijn voetbalverleden en hangt verhalen op die wel grappig zijn maar natuurlijk niet waar gebeurd zijn"
Dan is het 17.55 en zegt ze: "Jullie moeten gaan, over 5 minuten ga ik eten, dat zou Methodmich zo gewild hebben[/b]
Onze wedstrijden zijn voorlopig uitgesteld. Eind deze week beslist de bond of we uit de competitie worden gezet of toch gewoon de competitie uit mogen spelen gezien het geringe aantal wedstrijden die er nog resteren.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
wanneer moeten we eigenlijk weer voetballen
quote:Situatie rond Fok! United wordt alleen maar vreemder
Graancirkel gevonden in de ACFU Arena
Door Robbert Kortebroekke
Met al het gedoe rond persoonlijke affaires, gokschandalen en verstoorde spelersverhoudingen bij de landelijk bekende voetbalvereniging AC Fok! United, lijken de problemen voor de club nog niet over. Toen de materiaalman vanochtend namelijk het veld opkwam, trof hij het aan in een geruïneerde staat. De complete aura van de club lijkt verstoord.
Is nu niet alleen heel Nederland in rep en roer of is er ook buitenaardse inmenging, of zijn het vandalen die de schade aan het hoofdveld hersteld hebben? "Ik weet niet wie het gedaan kan hebben", verklaard de grasmeester. "Het stadioncomplex gaat elke nacht op slot, dan kan er niemand meer in. We zijn bezorgt over de staat van het gras, ik heb mijn twijfels of we er dit seizoen nog op kunnen spelen." Volgens voetbalvolger en trouw supporter van de club Jan van 't Nekkie zijn er maar twee oplossingen: "of we moeten een compleet nieuwe grasmat laten aanleggen, of de club zou moeten uitweken naar een ander stadion in de omgeving. Ik ben zelf natuurlijk voor de eerste oplossing, hoewel dat niet het goedkoopste is. " Bovendien lied Van 't Nekkie weten dat het complex helemaal geen vesting is als het er 's nachts verlaten bijligt. "In de hekken om het terrein zitten verschillende openingen", bekende hij, "en het hok met de grasmaaimachines wordt ook niet altijd gesloten, de sleutels zitten zelfs vaak nog in het contactslot." Met deze beschuldigingen van nalatigheid richting de materiaalman lijkt hij niet te geloven in verhalen over aliens en verstoorde aura's. "Nee, daar geloof ik niet in. Ik ben een nuchtere Tukker, ik doe niet aan die flauwekul."
Toch laat dit niet weg, dat de graancirkels op het veld erg mysterieus zijn. Een omwonende verklaarde bovendien 's nachts een raar gezoem en oranje lichtbollen te hebben gezien boven het stadion. "Ik werd plotseling wakker en zag het", vertelde hij, "ik probeerde de politie nog te bellen, maar mijn mobieltje had plotseling geen bereik. "
Ook de patronen in het veld zijn duister en geheimzinnig. Enkele vreemde tekens, nullen en eenen en elf perfecte cirkels, alleen een volleerd medium zou hier wijs uit kunnen worden. De theoriën verschillen nogal: van geen betekenis tot coördinaten van een buitenaardse planeet met leven tot de toekomstige opstelling van Bos81 tegen Tweakers of een afbeelding van alle ballen uit het ballenhok, waar de laatste tijd ook veel om te doen is. Erg mysterieus, later waarschijnlijk meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |