Ik ga morgen wel even persoonlijk bij haar op bezoekquote:Op zondag 26 maart 2006 22:19 schreef SCH het volgende:
In Emmen spelen, dat vind ik wel leuk.
Wel zielig voor methodmich dat hij geschorst is al had hij toch niet kunnen spelen door zijn gedwongen opname.
Zal ik zijn vriendin morgen bellen of doe jij dat Bos81?
Bos.... grijp svp in! Iedereen weet dat ik in Utrecht zit en dan begint Pekel over Zeelandquote:Op zondag 26 maart 2006 22:15 schreef pekel het volgende:
[..]
Eilanden, je zit in Zeeland. Ik kan er niks aan doen dat er zulke gekke Zeeuwen zijn.
| 1 2 3 4 5 | 02-04-06 FC Grachtengordel - AC FOK! United 09-04-06 AC FOK! United - t Gooise Matras 12-04-06 Donderhonden - AC FOK! United 16-04-06 AC FOK! United - FC Bal op 't Dak |
Rustig ademen Eilanden. Ik stuur zo een arts naar je toe, je begint te hyperventileren.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos.... grijp svp in! Iedereen weet dat ik in Utrecht zit en dan begint Pekel over ZeelandAls jij niet ingrijpt, dan breng ik Pekel zelf wel naar een plek waar hij wat rust kan vinden!
Misschien komt hij daar MM wel tegen
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:35 schreef SCH het volgende:
Ik stel voor dat we met Pasen met de selectie twee dagen naar ons vertrouwde adres in Biddinghuizen gaan om de zaken eens door te spreken. Misschien kunnen pekel en methodmich dan alleen de zaterdagavond komen, dan kunnen we ze vertellen wat we die dag over ze hebben doorgesproken.
Het wordt echt tijd dat de neuzen (...) weer dezelfde kant op komen te staan.
Ik zal het dadelijk even aan haar vragen.quote:
Ja, en je moeder heet Pamela Andersonquote:Op zondag 26 maart 2006 22:39 schreef pekel het volgende:
Ik ben trouwens vanavond in Studio Voetbal.![]()
vind je het gek.....ze was die watjes uit de selektie gewendquote:Op zondag 26 maart 2006 22:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze is nogal van streek door dat krantenbericht.
quote:Vanavond in Studio Voetbal
Jack van Gelder, Hugo Borst en Youri van Gelder bespreken samen met een gast uit de voetbalwereld de gebeurtenissen. De gast van vanavond is Oranje-doelman pekel. De jonge ACFU'er heeft een hele vreemde week achter de rug. Uitgemolken door de media en door de selectie van ACFU in een hoekje gedreven. Denkt hij over een tijdelijk vertrek? Dit vanavond in Studio Voetbal.
quote:"Het lijkt me beter om even weg te blijven"
Het is een bizarre week geweest voor de Oranje-doelman pekel. Bij z'n club ACFU gebeuren er vreemde tafferelen, waarvan hij het slachtoffer werd. Pekel heeft het wel even gezien, meldde hij in NOS Studio Voetbal. "Ik weet niet wat er even aan de hand is. Spelers als Eilanden zijn blijkbaar bang dat ik straks de aanvoerdersband overneem. De trainer heeft gesprekken met me gevoerd waarin duidelijk werd dat ik methodmich op korte termijn als leider moest vervangen. Ook heeft Bos81 gesprekken met Eilanden gevoerd. Daarover zei hij tegen mij dat hij vond dat Eilanden niet zo geschikt als mij was. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik graag de taak op me neem. De trainer vond dat ik een gevestige naam aan het worden ben, en Eilanden moest het allemaal nog bewijzen."
Verder zei pekel dat het in het landsbelang beter is dat hij tijdelijk wordt uitgeleend, tot het WK in Duitsland. "Momenteel is er veel gedoe. Het lijkt me beter dat spelers als SCH, Franky en Tong80 tijdelijk hun heil anders zoeken, als er niks veranderd binnen de club. Ikzelf zit er ook aan te denken, want ik wil straks vlammen op het WK. Dit is geen goede voorbereiding. Als het tij keert, wil ik uiteraard graag blijven bij ACFU. Het is en blijft een fantastische club."
Spelers als SCH< Franky en Tong80 zijn juist de voorbeelden om bij AC Fok! te willen voetballen. En wat wel niet te denken van al die jongetjes in het park die allemaal SCH willen zijn. Dat kunnen we hun toch niet ontnemen?quote:
Door deze uitspraken lijkt het me inderdaad beter dat je even niet bij ACFU onder de lat staat.quote:
Ik neem het pekel niet kwalijk. Hij stond onder grote druk. Nu blijkt dat methodmich gewoon ziek is en er ook niks aan kon doen. Maar hij heeft pekel wel enorm veel schade toegebracht.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:02 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Spelers als SCH< Franky en Tong80 zijn juist de voorbeelden om bij AC Fok! te willen voetballen. En wat wel niet te denken van al die jongetjes in het park die allemaal SCH willen zijn. Dat kunnen we hun toch niet ontnemen?![]()
Lijkt mij een mooi moment om EnGCatjuh speelminuten te gunnen...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Numero_Uno zal woensdag onder de lat staan. Pekel zal niet voor woensdag bij zijn positieven zijn
quote:Pekel per direct naar Hasvau
Van een onzer verslaggevers
Verrassing alom, nadat de persvoorlichter van ACFU meldde dat doelman pekel is uitgeleend aan Bundesliga-topper Hasvau. De doelman van Hasvau, Wachter, is geblesseerd en Hasvau was al druk op zoek naar een vervanger. De gebeurtenissen rondom pekel lijken voor Hasvau goed van pas te komen. "Uiteraard finde ich es nicht toll fur Pekel, aber ich bin sehr gemutlich das er nach Hasvau kommt. Wir haben ihm nodig", aldus, in z'n beste Nederlands, trainer Doll van Hasvau.
Pekel is ook zeer content met de tijdelijke transfer. "Bij ACFU stond er teveel druk op de ketel. Nu kan ik koelbloedig met spelers als te veel Vaart en was Jong me goed voorbereiden op het WK. Maar allereerst met Hasvau minstens 2de worden.
Het contract bij Hasvau loopt voor pekel tot het einde van het seizoen, daarna zal de doelman weer terugkeren naar ACFU.
quote:Vrouw ACFU-speler Bjoro doet b(r)oekje open
Door Evert Santefouts
Nadat bekend is geworden dat haar man, de ACFU-speler Bjoro, een kortstondige sexuele relatie heeft gehad met administratief medewerkster Wendy van Herpen geeft Natasja de Vogel te kennen in het zomernummer van de Playboy te komen.
"Natuurlijk weet je dat het de tol is van de roem en dat zoiets altijd kan gebeuren"; zucht de 28-jarige Natasja, "maar stiekum hoop je dat het anders is."
Het verwachte schandaal zal dus uitblijven omdat Natasja, volgens eigen zeggen, " elkaar moet kunnen vergeven". Het is triest dat het is gebeurt, maar we hebben in een goed gesprek allebei laten weten dat we doorwillen met elkaar.
Toen één en ander naar buiten is gekomen werd ik vrijwel onmiddelijk door de Playboy benaderd en na enig wikken en wegen ben ik toch maar op hun fantastische aanbod ingegaan.
Ik ben immers in de bloei van mijn leven, voor mijn lichaam hoef ik me absoluut niet te schamen en er is mij een mooie buitenlandse locatie toegezegd.
"Bjoro is het op dat gebied met me eens en vind dat ik nu ook wel wat mag laten zien aan andere mannen"; grapte de Haarlemse.
Het is inderdaad nog onzeker of de wedstrijd woensdag echt plaatsvindt. Echter kan de wedstrijd van het weekend niet worden verzet. Die zullen we gewoon moeten spelen.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik neem het pekel niet kwalijk. Hij stond onder grote druk. Nu blijkt dat methodmich gewoon ziek is en er ook niks aan kon doen. Maar hij heeft pekel wel enorm veel schade toegebracht.
Ik denk dat we even een tijdje rust moeten houden met zijn allen. Kun je de wedstrijd van woensdag cancellen Bos81?
Hij zal in ieder geval op de bank plaatsnemen. Speelminuten kan ik hem niet garanderen. Er staat nog veel op het spel, dus kies ik voorlopig voor zekerheid met Numero_Uno.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooi moment om EnGCatjuh speelminuten te gunnen...
Bedankt voor de steun, maar zoals Bos81 ook al zegt zal ik - terecht, Numero_Uno is een topkeeper, ik nog maar een jonkie - tevreden moeten zijn met een plek op de bank.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooi moment om EnGCatjuh speelminuten te gunnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |