abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 maart 2006 @ 21:58:48 #201
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_36389543
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:48 schreef pekel het volgende:
De gehele omgeving is inmiddels afgesloten door een geheimzinnige groep van de FBI, speciaal overgevolgen vanuit USA. .
Hmmmm ik vraag me af of Pekel de hele situatie wel geestelijk aan kan, want die geheime mensen van hem zijn gewoon klaar-overs, die schoolkinderen laten oversteken
pi_36389600
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:58 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Hmmmm ik vraag me af of Pekel de hele situatie wel geestelijk aan kan, want die geheime mensen van hem zijn gewoon klaar-overs, die schoolkinderen laten oversteken
Er gaan nogal wat mensen aan onder door momenteel. Ik hoop dat Bos81 nu eindelijk eens op gaat staan en niet de Balkenende blijft die hij tot nu geweest is. Deze situatie vraagt om leiderschap.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:05:27 #203
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36389727
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Er gaan nogal wat mensen aan onder door momenteel. Ik hoop dat Bos81 nu eindelijk eens op gaat staan en niet de Balkenende blijft die hij tot nu geweest is. Deze situatie vraagt om leiderschap.
Ja, kijk we blijven gewoon doortrainen, zolang er geen definitief besluit is genomen door de bond over het voortbestaan van de club. Natuurlijk zal ik ook regelmatig de pers inlichten. Meer kan ik ook niet doen, vrees ik.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_36389760
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:58 schreef Eilanden het volgende:

[..]

FBI-agenten in de buurt van het ACFU-stadion

Wat is dit dan?
Hoi.
pi_36389840
Ik zit nu achter een computer in het spelershome met nog een paar spelers. We mogen het terrein niet verlaten.
That's all folks!
  zondag 26 maart 2006 @ 22:14:53 #206
26251 Eilanden
pi_36389995
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:06 schreef pekel het volgende:

[..]

[afbeelding]
FBI-agenten in de buurt van het ACFU-stadion

Wat is dit dan?
Mensen laten we Pekel even niet de computer gebruiken .. hij probeerde de website van de FBI te kraken .. hij draait door!

Om zijn lieve ouders even gerust te stellen in het verre Emmen, ben ik even naar buiten gelopen en een foto genomen van de 'geheime mensen':

Niets aan de hand dus!
pi_36389997
Ik heb zojuist een bericht van het ANP gelezen. De KNVB heeft uitspraak gedaan!
quote:
PERSVERKLARING KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBAL BOND INZAKE: Associazione Calcio Fok! United

De KNVB heeft na een lange vergadering allereerst besloten om de speler methodmich, die nog ingeschreven staat als speler van ACFU, voor 10 wedstrijden te schorsen. Dit vanwege zijn uitlatingen in diverse landelijke media. De voetbalbond houdt het bij 10 wedstrijden, in verband met zijn psychische gesteldheid. Na deze 10 wedstrijden zou de heer methodmich weer mogen uitkomen in de Nederlandse duels die officieel zijn georganiseerd door de KNVB.

De club ACFU is in de gehele zaak ontdaan van een straf. Middels een rapport van de Federale Europese Politie Europol en de Amerikaanse federale politie FBI is wel besloten om voor de rest van het seizoen de thuiswedstrijden te spelen in stadion "De Hondsrug", gelegen in Emmen. Dit mede in verband met de veiligheid die niet kan worden gewaarborgd door de KNVB of door de club zelf.

De KNVB heeft gesproken.
Hoi.
pi_36390022
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:14 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Mensen laten we Pekel even niet de computer gebruiken .. hij probeerde de website van de FBI te kraken .. hij draait door!

Om zijn lieve ouders even gerust te stellen in het verre Emmen, ben ik even naar buiten gelopen en een foto genomen van de 'geheime mensen':

[afbeelding]

Niets aan de hand dus!
Eilanden, je zit in Zeeland. Ik kan er niks aan doen dat er zulke gekke Zeeuwen zijn.
Hoi.
pi_36390111
Nou mensen, deze week weer gewoon voetballen. .
Hoi.
pi_36390141
In Emmen spelen, dat vind ik wel leuk.

Wel zielig voor methodmich dat hij geschorst is al had hij toch niet kunnen spelen door zijn gedwongen opname.

Zal ik zijn vriendin morgen bellen of doe jij dat Bos81?
  zondag 26 maart 2006 @ 22:21:18 #211
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36390225
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:19 schreef SCH het volgende:
In Emmen spelen, dat vind ik wel leuk.

Wel zielig voor methodmich dat hij geschorst is al had hij toch niet kunnen spelen door zijn gedwongen opname.

Zal ik zijn vriendin morgen bellen of doe jij dat Bos81?
Ik ga morgen wel even persoonlijk bij haar op bezoek
  zondag 26 maart 2006 @ 22:24:38 #212
26251 Eilanden
pi_36390334
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:15 schreef pekel het volgende:

[..]

Eilanden, je zit in Zeeland. Ik kan er niks aan doen dat er zulke gekke Zeeuwen zijn.
Bos.... grijp svp in! Iedereen weet dat ik in Utrecht zit en dan begint Pekel over Zeeland Als jij niet ingrijpt, dan breng ik Pekel zelf wel naar een plek waar hij wat rust kan vinden!

Misschien komt hij daar MM wel tegen
pi_36390352
1
2
3
4
5
29-03-06  AC FOK! United             - t Muzikantenstadje
02-04-06  FC Grachtengordel          - AC FOK! United
09-04-06  AC FOK! United             - t Gooise Matras 
12-04-06  Donderhonden               - AC FOK! United
16-04-06  AC FOK! United             - FC Bal op 't Dak

Opgelet! De afgelaste wedstrijd van gisteren is verplaatst naar woensdag!
Hoi.
pi_36390386
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:24 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Bos.... grijp svp in! Iedereen weet dat ik in Utrecht zit en dan begint Pekel over Zeeland Als jij niet ingrijpt, dan breng ik Pekel zelf wel naar een plek waar hij wat rust kan vinden!

Misschien komt hij daar MM wel tegen
Rustig ademen Eilanden. Ik stuur zo een arts naar je toe, je begint te hyperventileren.

Je pilletjes liggen links naast je bed, even innemen met een half glas water.
Hoi.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:29:52 #215
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36390465
Numero_Uno zal woensdag onder de lat staan. Pekel zal niet voor woensdag bij zijn positieven zijn
pi_36390521
Wat is dit nu weer?

Ik ga morgenochtend naar een psycholoog, om een verklaring over mijn gesteldheid van hem te krijgen. Ik ben in goede gesteldheid hoor. . Ik kom morgenmiddag de verklaring wel even langsbrengen.
Hoi.
pi_36390650
Ik stel voor dat we met Pasen met de selectie twee dagen naar ons vertrouwde adres in Biddinghuizen gaan om de zaken eens door te spreken. Misschien kunnen pekel en methodmich dan alleen de zaterdagavond komen, dan kunnen we ze vertellen wat we die dag over ze hebben doorgesproken.

Het wordt echt tijd dat de neuzen (...) weer dezelfde kant op komen te staan.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:36:54 #218
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36390683
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:35 schreef SCH het volgende:
Ik stel voor dat we met Pasen met de selectie twee dagen naar ons vertrouwde adres in Biddinghuizen gaan om de zaken eens door te spreken. Misschien kunnen pekel en methodmich dan alleen de zaterdagavond komen, dan kunnen we ze vertellen wat we die dag over ze hebben doorgesproken.

Het wordt echt tijd dat de neuzen (...) weer dezelfde kant op komen te staan.
Sex Flix

ging Wendy eigenlijk nog mee
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_36390715
Zég.
Hoi.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:38:01 #220
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36390717
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Sex Flix

Ik zal het dadelijk even aan haar vragen.
pi_36390751
Ik ben trouwens vanavond in Studio Voetbal.
Hoi.
pi_36390774
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Sex Flix

Ze is nogal van streek door dat krantenbericht.
pi_36390784
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:39 schreef pekel het volgende:
Ik ben trouwens vanavond in Studio Voetbal.
Ja, en je moeder heet Pamela Anderson
  zondag 26 maart 2006 @ 22:41:07 #224
26251 Eilanden
pi_36390807
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik verwacht daadkracht van Bos als er spelers zijn die zo doordraaien!
  zondag 26 maart 2006 @ 22:41:34 #225
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36390816
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze is nogal van streek door dat krantenbericht.
vind je het gek.....ze was die watjes uit de selektie gewend
256 goals !
pi_36390827
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zit nu achter een PC in de NOS-redactie Ik loop nu naar de studio.
Hoi.
pi_36390907
quote:
Vanavond in Studio Voetbal

Jack van Gelder, Hugo Borst en Youri van Gelder bespreken samen met een gast uit de voetbalwereld de gebeurtenissen. De gast van vanavond is Oranje-doelman pekel. De jonge ACFU'er heeft een hele vreemde week achter de rug. Uitgemolken door de media en door de selectie van ACFU in een hoekje gedreven. Denkt hij over een tijdelijk vertrek? Dit vanavond in Studio Voetbal.
Hoi.
pi_36392213
quote:
"Het lijkt me beter om even weg te blijven"

Het is een bizarre week geweest voor de Oranje-doelman pekel. Bij z'n club ACFU gebeuren er vreemde tafferelen, waarvan hij het slachtoffer werd. Pekel heeft het wel even gezien, meldde hij in NOS Studio Voetbal. "Ik weet niet wat er even aan de hand is. Spelers als Eilanden zijn blijkbaar bang dat ik straks de aanvoerdersband overneem. De trainer heeft gesprekken met me gevoerd waarin duidelijk werd dat ik methodmich op korte termijn als leider moest vervangen. Ook heeft Bos81 gesprekken met Eilanden gevoerd. Daarover zei hij tegen mij dat hij vond dat Eilanden niet zo geschikt als mij was. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik graag de taak op me neem. De trainer vond dat ik een gevestige naam aan het worden ben, en Eilanden moest het allemaal nog bewijzen."

Verder zei pekel dat het in het landsbelang beter is dat hij tijdelijk wordt uitgeleend, tot het WK in Duitsland. "Momenteel is er veel gedoe. Het lijkt me beter dat spelers als SCH, Franky en Tong80 tijdelijk hun heil anders zoeken, als er niks veranderd binnen de club. Ikzelf zit er ook aan te denken, want ik wil straks vlammen op het WK. Dit is geen goede voorbereiding. Als het tij keert, wil ik uiteraard graag blijven bij ACFU. Het is en blijft een fantastische club."
Hoi.
pi_36394271
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:29 schreef pekel het volgende:

[..]
Spelers als SCH< Franky en Tong80 zijn juist de voorbeelden om bij AC Fok! te willen voetballen. En wat wel niet te denken van al die jongetjes in het park die allemaal SCH willen zijn. Dat kunnen we hun toch niet ontnemen?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  maandag 27 maart 2006 @ 07:18:16 #230
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36395825
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:29 schreef pekel het volgende:

[..]
Door deze uitspraken lijkt het me inderdaad beter dat je even niet bij ACFU onder de lat staat.
pi_36396950
quote:
Op maandag 27 maart 2006 01:02 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Spelers als SCH< Franky en Tong80 zijn juist de voorbeelden om bij AC Fok! te willen voetballen. En wat wel niet te denken van al die jongetjes in het park die allemaal SCH willen zijn. Dat kunnen we hun toch niet ontnemen?
Ik neem het pekel niet kwalijk. Hij stond onder grote druk. Nu blijkt dat methodmich gewoon ziek is en er ook niks aan kon doen. Maar hij heeft pekel wel enorm veel schade toegebracht.

Ik denk dat we even een tijdje rust moeten houden met zijn allen. Kun je de wedstrijd van woensdag cancellen Bos81?
  maandag 27 maart 2006 @ 09:45:34 #232
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_36396971
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Numero_Uno zal woensdag onder de lat staan. Pekel zal niet voor woensdag bij zijn positieven zijn
Lijkt mij een mooi moment om EnGCatjuh speelminuten te gunnen...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_36397179

Ben in onderhandeling om het seizoen uit te spelen bij Hasvau. . Later meer.
Hoi.
pi_36397374
quote:
Pekel per direct naar Hasvau
Van een onzer verslaggevers

Verrassing alom, nadat de persvoorlichter van ACFU meldde dat doelman pekel is uitgeleend aan Bundesliga-topper Hasvau. De doelman van Hasvau, Wachter, is geblesseerd en Hasvau was al druk op zoek naar een vervanger. De gebeurtenissen rondom pekel lijken voor Hasvau goed van pas te komen. "Uiteraard finde ich es nicht toll fur Pekel, aber ich bin sehr gemutlich das er nach Hasvau kommt. Wir haben ihm nodig", aldus, in z'n beste Nederlands, trainer Doll van Hasvau.

Pekel is ook zeer content met de tijdelijke transfer. "Bij ACFU stond er teveel druk op de ketel. Nu kan ik koelbloedig met spelers als te veel Vaart en was Jong me goed voorbereiden op het WK. Maar allereerst met Hasvau minstens 2de worden.

Het contract bij Hasvau loopt voor pekel tot het einde van het seizoen, daarna zal de doelman weer terugkeren naar ACFU.
Tot volgend seizoen
Hoi.
  maandag 27 maart 2006 @ 14:52:23 #235
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36405065
quote:
Vrouw ACFU-speler Bjoro doet b(r)oekje open

Door Evert Santefouts

Nadat bekend is geworden dat haar man, de ACFU-speler Bjoro, een kortstondige sexuele relatie heeft gehad met administratief medewerkster Wendy van Herpen geeft Natasja de Vogel te kennen in het zomernummer van de Playboy te komen.
"Natuurlijk weet je dat het de tol is van de roem en dat zoiets altijd kan gebeuren"; zucht de 28-jarige Natasja, "maar stiekum hoop je dat het anders is."
Het verwachte schandaal zal dus uitblijven omdat Natasja, volgens eigen zeggen, " elkaar moet kunnen vergeven". Het is triest dat het is gebeurt, maar we hebben in een goed gesprek allebei laten weten dat we doorwillen met elkaar.
Toen één en ander naar buiten is gekomen werd ik vrijwel onmiddelijk door de Playboy benaderd en na enig wikken en wegen ben ik toch maar op hun fantastische aanbod ingegaan.
Ik ben immers in de bloei van mijn leven, voor mijn lichaam hoef ik me absoluut niet te schamen en er is mij een mooie buitenlandse locatie toegezegd.
"Bjoro is het op dat gebied met me eens en vind dat ik nu ook wel wat mag laten zien aan andere mannen"; grapte de Haarlemse.
256 goals !
  maandag 27 maart 2006 @ 15:23:31 #236
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_36406007
Die Playboy zal gretig aftrek vinden bij de selcectie....

Natasja de Vogel
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 27 maart 2006 @ 16:21:27 #237
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36407972
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik neem het pekel niet kwalijk. Hij stond onder grote druk. Nu blijkt dat methodmich gewoon ziek is en er ook niks aan kon doen. Maar hij heeft pekel wel enorm veel schade toegebracht.

Ik denk dat we even een tijdje rust moeten houden met zijn allen. Kun je de wedstrijd van woensdag cancellen Bos81?
Het is inderdaad nog onzeker of de wedstrijd woensdag echt plaatsvindt. Echter kan de wedstrijd van het weekend niet worden verzet. Die zullen we gewoon moeten spelen.

Overigens mogen alle spelers niet met de media spreken. Alleen aanvoerder Dylan Dog en ik zullen de pers te woord staan als het gaat over te spelen of gespeelde wedstrijden. Over alle onthullingen die deze week aan het licht zijn gekomen wordt geen woord over gesproken.
  maandag 27 maart 2006 @ 16:22:26 #238
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36407996
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Hij zal in ieder geval op de bank plaatsnemen. Speelminuten kan ik hem niet garanderen. Er staat nog veel op het spel, dus kies ik voorlopig voor zekerheid met Numero_Uno.
pi_36408663
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Bedankt voor de steun, maar zoals Bos81 ook al zegt zal ik - terecht, Numero_Uno is een topkeeper, ik nog maar een jonkie - tevreden moeten zijn met een plek op de bank.

Maar dit betekent zeker wel dat ik een definitieve plek krijg in het eerste tot het eind van het seizoen? Dat zou mooi zijn!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_36409079
Is het al bekend wie er mee mogen trainen? En nu ik mn trainingspak van het 1e binnen heb, houdt dat ook in dat ik vrijkaarten voor de wedstrijd kan krijgen? Na al mn verhalen over SCH en Vaduz zijn mijn vrienden toch wel erg benieuwd naar deze hoogvliegers.
pi_36409189
quote:
METHODMICH LACHT OM VERHALEN SCH

Jo-Han de Snor

Uw hoofdredacteur trok dit weekend naar Portugal om daar met de gewezen captain van de gevallen topclub AC FOK! United, methodmich, te spreken. In diens riante villa in het Portugese Floresta nam de aanwinst van FC Floresta 81 uitgebreid de tijd om de berichtgeving vanuit Nederland over een opname in een kliniek te lezen.

Na enkele minuten vrolijk gelachen te hebben, schenkt methodmich een borrel voor me in en geeft hij me een lekkere sigaar. "Ja, SCH. Wat moet je daar nou toch weer mee? Ik kan niet boos worden op die man. Natuurlijk zou je dit als blaam kunnen zien, maar ach, het is SCH en het is een roddelblad. Dat is ook het mooie van SCH. Hij heeft veel journalistieke contacten, maar dat zijn of medewerkers van de Gay Krant of medewerkers van roddelblaadjes. Ziet dit er hier uit als een gesloten inrichting?" De geniale middenvelder wijst naar zijn achtertuin met zwembad, waar vriendin ligt te zonnen en de kat vrolijk spinnend in de zon ligt.

Uw hoofdredacteur kan inmiddels wel begrijpen waarom de speler deze overgang wel zag zitten. "Ja, het niveau is wellicht iets minder als je de clubs droog zou vergelijken. Qua competitie is het redelijk gelijk, al win je hier moeilijker. Maar goed, met ACFU kon je om de titel spelen, hier is Europees voetbal een hoofdprijs. Aan de andere kant zit je hier qua salaris, temperatuur en beleving natuurlijk op rozen. Bij ACFU konden ze me gewoon niet meer betalen. Hadden ze ook gewoon kunnen zeggen, maar, no hard feelings."

Hoe komt zo'n blad dan aan dit soort rare verhalen, denk je als je hier zo zit in dit prachtige onderkomen van de Burkinees international. Ook daar heeft de middenvelder wel een idee over: "Clubliefde van SCH. Die jongen baalt van de situatie, wil niet weg en schrikt van alle problemen. Toch vaak overgevoelig, zulke spelers. Keihard in het verdedigen, maar incasseren is soms lastiger. En het is een klap natuurlijk, misschien wordt ACFU wel uit de competitie gegooid. Maar het zou evengoed een grap kunnen zijn. Wij noemden SCH altijd Seth, naar Seth Gaaikema. Meermaals hebben we geopperd dat hij na zijn loopbaan cabaretier moest worden. Als je dat verhaal leest, geniaal verzonnen. Alleen de feiten zijn allemaal fout. Iedereen weet dat mijn vriendin geen A. heet. Niet van voren, niet van achteren. Dus die journaliste mag zich best genomen voelen door SCH."

Op de training zie ik de voormalige sterspeler van ACFU vrolijk latje trappen en dollen met zijn teammaats. De trainer loopt eens langs, praat met de spelers, die zich verder wel vermaken. Een gruwel voor veel Hollandse coaches. "Ja, hier is het anders. Je kan hier qua temperatuur niet eens net zo hard trainen als in Nederland. Trainen zoals je speelt is ook typisch Nederlands. Hier verklaren ze je dan voor gek, je zou iemand kunnen blesseren. Maar in de wedstrijd gaat die knop natuurlijk om. Dan zijn ze keihard als het nodig is."

Gaat hij SCH of het blaadje dat het verhaal publiceerde dan echt niet aanklagen? "Welnee joh. Dat blaadje zou ik via mijn advocaat nog wel een paar ton kunnen afsnoepen, dat is wel een goede tip trouwens Jopie (bijnaam voor mij onder bekenden, JdS). Maar SCH is veel te geinig om aan te klagen. Bovendien heeft die jongen al maanden geen salaris meer ontvangen en met die afkoopsom die ze mij hebben moeten betalen wordt dat ook de komende periode moeilijk. Joh, ik lach om alle verhalen vanuit Nederland, klaag her en der een blaadje aan en zit hier heerlijk in de zon. Wat wil een mens nog meer?"

En daarin, beste lezer, geeft uw hoofdredacteur de spelverdeler gelijk. Heerlijk om te leven als methodmich in Portugal. Met een doosje sigaren onder mijn arm rijd ik weg richting vliegveld. Had men in mijn tijd maar zulke salarissen gegeven....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36412962
Oeps, het gaat echt niet goed methodmich.

Jo-han de Snor sms-ed mij vanuit Korea waar hij een verhaal schrijft ovr het nationale elftal. HIj zegt methodmic al maanden niet te hebben gesproken.

maandag 27 maart 2006 @ 20:47:49 #243
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_36416047
quote:
Voreg in de wolken

Het was de laatste weken kommer en kwel rondom AC Fok! United, maar vandaag kwam er toch weer een straaltje zonlicht door de wolken.

Voreg, de jonge talentvolle spits van ACFU, heeft sinds dit weekend een vriendinnetje. Voreg en 'zijn' Bouchra zijn hand in hand gesignaleerd bij de Rood Moskee bij het avondgebed van afgelopen vrijdag.

Helaas is Voreg bij deze bevlieging zijn maagdelijkheid kwijt geraakt.

Mensen die om vrijdagavond in de Snorrenstraat waren, en Voreg zijn maagdelijkheid gevonden hebben, worden verzocht contact op te nemen met de club.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_36416203
Ik zag wel een poloshirt liggen, kan dat er iets mee te maken hebben?
pi_36417328
Ik kom niet zo vaak in de snorrenstraat, maar dat is niet echt een fijne plek om je maagdelijkheid kwijt te raken volgens mij.

Is hij trouwens als kleine junior niet ook eens wezen logeren bij SCH?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  maandag 27 maart 2006 @ 21:28:51 #246
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36417426
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kom niet zo vaak in de snorrenstraat, maar dat is niet echt een fijne plek om je maagdelijkheid kwijt te raken volgens mij.

Is hij trouwens als kleine junior niet ook eens wezen logeren bij SCH?
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat hij als klein jongetje, aanhanger was van "t Gooise Matras.

Of haal ik hem in de war met een andere ACFU-speler
  maandag 27 maart 2006 @ 21:52:55 #247
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36418242
Nog voordat ik het spreekverbod oplegde is er nog een artikel met me gemaakt dat morgen in een landelijk dagblad zal verschijnen.
quote:
Vandaag kwam het bericht dat ACFU trainer Bos81 zowel de spelers als de technische staf van zijn club een spreekverbod oplegde. Dit alles om in de vervelende omstandigheden zo goed mogelijk toe te werken naar het eindfase van de competitie. Toch wilde hij nog even kort zijn licht laten schijnen over de huidige situatie.

“Ik had gehoopt dat zijn vertrek voor enige opluchting zou zorgen, maar niets is minder waar. Ook in Portugal laat hij zich uit over zijn ex-collega’s. Moet hij natuurlijk niet doen, maar ja ik ben niet meer zijn trainer dus echt tegenhouden ligt niet binnen mijn mogelijkheden helaas.

Natuurlijk vind ik zijn reactie over dat eigen doelpunt erg overdreven, kinderachtig. Zoiets onbenulligs gebeurt iedere topper, maar ja het is nu eenmaal zo gelopen. Soms denk ik wel wat zou er gebeurd zijn als ik hem de aanvoerdersband niet had afgenomen. Maar als ik eerlijk ben, denk ik dat het anders toch wel ooit aan het licht was gekomen. Al zou dat goed pas over 2 jaar zijn.

Ik hoop wel dat Method, in Portugal zijn loopbaan op een mooie waardige manier kan afsluiten. Ondanks zijn af en toe onuitstaanbaar gedrag, heeft hij dat op basis van zijn kwaliteiten wel verdiend. Terugkomen zie ik aan de ene kant wel zitten, hij blijft een geweldige speler, maar hij zal door een deel van de selectie echt niet meer geaccepteerd worden.

En Pekel, tja noem het maar de onervarenheid van een jong aanstormend talent. De druk op hem werd erg groot. Daardoor heeft hij niet altijd verstandige dingen tegen de pers gezegd. Ook dingen verzonnen, of verkeerd van mij overgenomen. Zoals dat ik hem langzaam tot aanvoerder wilde maken. Ik heb er wel met hem over gesproken dat ik een speler langzaam in de rol wil laten groeien, maar ik heb er niet bijgezegd dat dit over hem ging. De woorden over Eilanden heeft hij er bij verzonnen, daar ben ik best wel boos over. Maar ik hoop van harte dat hij zich in Duitsland kan herstellen en in de zomer een geweldig WK keept. Ik zal hem na zijn vakantie nog wel even opzoeken en deze situatie uitpraten.

Over de andere zaken, zoals de Chinezen en Wendy wil ik liever niks kwijt. De spelers en technische staf krijgen een spreekverbod opgelegd. Alleen Dylan Dog en ik zullen de pers te woord staan voor en na de te spelen wedstrijden, want dat moet gewoon gebeuren.

Het trainen en motiveren zal nu wel extra moeilijk worden, maar ik er alles aan doen, wat binnen mijn mogelijkheden ligt, om ervoor te zorgen dat kwalificatie voor de Champions League af te dwingen. Want ik wil er gewoon rekening mee houden dat dit alles door de vingers wordt gezien, of het toch niet waar blijkt te zijn. Want stel het is niet waar , waardoor we volgend seizoen gewoon weer in de eredivisie mogen uitkomen en we hebben ons niet weten de plaatsen voor Europees voetbal. Dat zou een blunder van jewelste zijn…..”
pi_36440330
Al bijna 24 uur zonder nieuws, het praatverbod lijkt te werken!

Voorlopig blijf ik...
pi_36441351
Bos81 is dan ook een invloedrijk man.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 18:39:03 #250
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36441487
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:34 schreef Gollemrulez het volgende:
Bos81 is dan ook een invloedrijk man.
Dat valt denk ik ook wel mee, ik wil gewoon dat mijn spelers in alle rust zich nog kunnen opladen voor de komende wedstrijden, hoe moeilijk et ook is.

Daarnaast is het ook beter voor het onderzoek dat er niet veel naar buiten komt. Zo kunnen die mensen ook hun werk goed doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')