Jo-Han spreekt jou nooit, SCH. Het is jammer, maar het artikel spreekt voor zich.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:15 schreef SCH het volgende:
Oeps, het gaat echt niet goed methodmich.
Jo-han de Snor sms-ed mij vanuit Korea waar hij een verhaal schrijft ovr het nationale elftal. HIj zegt methodmic al maanden niet te hebben gesproken.
"Geen commentaar"quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar de pers blijft me bellen natuurlijk. Dat krijg je met zulke contacten.
Rua da Estrela 33quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:44 schreef AirRaid het volgende:
methodmich wat is het adres van je verblijf in Portugal. er stromen hier massa's dreigbrieven en kogelbrieven voor je binnen.
Toeval bestaat niet in de voetballerij!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat lijkt wel toeval...
Van het weekend dan maar weer een hoogtestage?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Goed nieuws.
De "Colombia-zaak" is geseponeerd! Eilanden en ik zijn vrijgesproken omdat de kroongetuige een noodlottige ongeluk heeft gehad, ze is uit haar hotelraam gevallen in een berg glas, en vervolgens door een Humvee aangereden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |