abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2006 @ 05:03:11 #276
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_36598659
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:00 schreef Bos81 het volgende:
Mijn mediaboycot lijkt te werken. De rust komt langszaam weer terug op ons trainingscomplex
De lijnen blijven ook weer liggen op het trainingsveld
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 3 april 2006 @ 13:43:59 #277
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36606243
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:19 schreef AirRaid het volgende:
* terug komt van het scouten van enkele spelers*

wat is het ineens stil, zijn we falliet ofzo?
Er is gewoon gevoetbald hoor. Gisteren hebben we met 4-1 gewonnen bij Grachtengordel.

Woensdag staat de inhaalwedstrijd tegen Muzikantenstadje (thuis) op het programma

verslag van de wedstrijd van gisteren volgt vandaag nog
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 3 april 2006 @ 14:38:53 #278
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_36607868
Gelukkig hebben de resultaten niet te lijden onder de problemen, maar je merkt aan iedereen dat we toch allemaal een loden last mee dragen. Er zijn een hoop strakke gezichten en de stilte op de club is oorverdovend.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_36612420
De kleedkamerhumor is ook een beetje verdwenen. Ik was serieus bang voor 1 april, maar er is niets gebeurd!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_36612542
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er zijn een hoop strakke gezichten en de stilte op de club is oorverdovend.
Ik vind de stilte eerder oogverblindend
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_36612874
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
De kleedkamerhumor is ook een beetje verdwenen. Ik was serieus bang voor 1 april, maar er is niets gebeurd!
Wegens deze omstandigheden hebben ik en nog een anoniem persoon de datum 1 maand opgeschoven, dus pas maar op 1 mei!
Koning.
  maandag 3 april 2006 @ 17:19:26 #282
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36613087
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:09 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Wegens deze omstandigheden hebben ik en nog een anoniem persoon de datum 1 maand opgeschoven, dus pas maar op 1 mei!
Zorg eerst maar voor de antwoorden voor de Kidsclub alvorens je aan grappen gaat beginnen
pi_36622242
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
ik dacht dat dat de grap was,

iedereen keek panisch in zijn voetbal schoenen, niemand durfde in het ballenhok en ook de bitterballen bleven staan.
  maandag 3 april 2006 @ 22:52:26 #284
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36625598
quote:
Goede overwinning ACFU op Grachtengordel
Na alle perikelen van de afgelopen 2 weken mocht AC FOK! United weer aan de aftrap verschijnen. In het stadion van FC Grachtengordel oogde het elftal opvallend fris en het wilde zo snel mogelijk alle narigheid van zich af spelen.

Dit had vrijwel meteen succes. Nadat eerst VoreG de bal op de lat knalde, was het Dylan Dog die in de 4e minuut een pass van Spideyman koelbloedig in het doel kopte. Na deze treffer bleven de gasten de wedstrijd domineren. Maar het kwam niet echt tot uitgespeelde kansen. De bezoekers probeerden wel tot aanvallen te komen, maar het ontbrak aan overtuiging bij de aanvallers. Dit veranderde in de 37e minuut toen Voorburg in het veld kwam voor Van Lennep, want niet veel later was de score weer in evenwicht. Een voorzet van diezelfde Voorburg werd laag binnengetikt door Gelders. Geen kans voor Numero_Uno.

Met deze stand op het bord gingen beide elftallen de rust in. Na de thee was het de thuisploeg die opzoek ging naar de voorsprong, met goed combinatie voetbal leek het ACFU zoek te spelen. Maar door onzorgvuldig rond spelen, kwam ACFU uit een counter toch weer op voorsprong. Op het middenveld kon Bjoro de bal onderscheppen en met een prachtige pass VoreG op doelman Keizer afsturen. VoreG omspeelde de doelman en tikte de bal beheerst in het lege doel.

Meteen na de aftrap werd de voorsprong vergroot. Ditmaal was het de mee naar voren gekomen verdediger Vaduz die een hoge voorzet van Bjoro snoeihard in het doel kopte.

Hierdoor leek de thuisploeg het wel te geloven en ging defensief spelen. ACFU vond dit wel prima en liet ook de touwtjes wat fieren en speelde de bal wat rond en probeerde zo nu en dan kansen te creëren. Dit resulteerde nog één keer tot een treffer. Nadat Vom de bal vanaf de zijlijn werd voorgegeven, beroerde Spiegel deze bal in de zestien meter met de hand. De terecht toegekende strafschop werd door Dylan Dog koeltjes benut.

Dit was tevens het laatste wapenfeit van de wedstrijd, die dus door ACFU gewonnen werd. Waardoor het nog volop in de race is voor de play-offs, tenzij de perikelen van afgelopen weken toch nog een vervelende afloop heeft.

FC Grachtengordel – AC FOK! United 1-4
4’ 0-1 Dylan Dog
41’ 1-1 Gelders
61’ 1-2 VoreG
62’ 1-3 -Vaduz-
79’ 1-4 Dylan Dog (pen)

Geel
51’ Gelders (Gracht)
63’ Bjoro (ACFU)
78’ Spiegel (Gracht)

FC Grachtengordel
Keizer

Singel
Schippers
Leidse
Spiegel

Heren
Brouwers (77’Bickers)
Da Costa
Reguliers

Gelders
Van Lennep (37’ Voorburg)

AC FOK! United
Numero_Uno

SCH
The_BoezelaaR
-Vaduz-
FrankyMcG

Bjoro
Eilanden (88’ jpzegthallo)
Dolle_Hond (45’Vom)

VoreG
Dylan Dog
Spideyman (71’ Tong80)
  maandag 3 april 2006 @ 23:10:32 #285
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36626371
kijk onze nieuwe aanvoerder neemt ons meteen op sleeptouw
en ik denk dat ik met mijn voorbereidingen op de doelpunten methoddinges....hoe heet hij ook alweer, aardig heb doen vergeten !
tja, alleen die kaart sorry
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_36626818
Je voorzet.

Zo doen we dat mannen!
That's all folks!
pi_36649349
Hoorde dat Bos81 is gebeld door Rob Westerhof, maar heeft geweigerd. Klopt dit Bos?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:17:07 #288
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36649426
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Hoorde dat Bos81 is gebeld door Rob Westerhof, maar heeft geweigerd. Klopt dit Bos?
Ja, ik ben inderdaad gebeld, maar heb het inderdaad geweigerd. Zag o.a. de voorwaarden, die ik binnenskamers houd, niet zo zitten
pi_36654259
Een promo opnemen voor het nieuwste Philips scheerapparaat? Of heeft het soms te maken met je veelvuldige buitenlandse scoutingsreisjes?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:27:05 #290
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36654359
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een promo opnemen voor het nieuwste Philips scheerapparaat? Of heeft het soms te maken met je veelvuldige buitenlandse scoutingsreisjes?
Ik denk niet dat ik de juiste persoon ben om een scheerapparaat te promoten. Het ging ook niet om als scout aan de slag te gaan
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:37:21 #291
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_36654739
Ik dacht, 1-3, tijd voor een Panenka...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36655362
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik dacht, 1-3, tijd voor een Panenka...
En de keepert niet. Hij was mooi
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:00:47 #293
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_36655621
Toch leuk die applauswissel in de 88e minuut Publiek stond op de banken
pi_36721750
Sorry voor de late antwoorden maar het was er de laatste tijd echt niet van gekomen. Nogal druk met school op dit moment. Maar goed, hier zijn ze dan:

Op welke plaatsen kan jij spelen?
Roos Vicée, Amersfoort, 9 jaar

Hee Roos! Ik kan eigenlijk wel op alle plaatsen spelen in de voorhoede. Eigenlijk ben ik spits maar in de jeugd heb ik ook al een aantal wedstrijden op de vleugels gespeeld. Het liefst speel ik natuurlijk wel in de spits want dan krijg je de meeste kansen.

Heb je huisdieren?
Maikel Gerritse, Blaricum, 7 jaar

Hoi Maikel,
Nee, ik heb thuis geen huisdieren. Misschien komt er ooit nog wel eens eentje maar op dit moment ben ik te druk bezig met het voetbal. Ik zou later misschien wel zo'n stoere rottweiler willen.

Hoe ben je speler geworden bij AC FOK! United?
Lesley Fellinga, Assen, 11 jaar

Ik ben begonnen toen ik 9 was. Misschien iets later dan de rest maar ik heb daarvoor altijd veel op straat gevoetbald. Ik begon ik de E2, maar daarna heb ik eigenlijk alleen nog maar in de hoogste selectie teams gespeeld.

Wie is je belangrijkste trainer geweest?
Bart Brentjens, Putten, 13 jaar

Hey Bart! Ik denk dat mijn huidige trainer Bos81 wel mijn belangrijkste trainer is geweest, want hij was al mijn trainer toen ik nog bij Jong ACFU speelde en hij heeft me ook een kans gegeven om mezelf in het allerhoogste elftal te bewijzen.

Wat zijn de leukste kleedkamergrappen?
Mark Knopfler, Sittard, 12 jaar

De leukste kleedkamer grappen komen meestal wel van Eilanden. Hij heeft pas een keer alle sokken van de selectie leden door elkaar gegooid en bij Tong80 in de tas gestopt. Ook heeft hij een keer 1 bal verstopt tijdens de training zodat wij daarna met z'n alle die bal moesten gaan zoeken. Hij had die bal stiekem al in het hok gelegd en we kwamen na een kwartier erachter dat Eilanden zelf al 10 minuten stond te douchen.

Heb je een vriendin?
Irene Koeke, Zwolle, 14 jaar

Hee Irene, nee ik heb nog geen vriendin. Maar wat niet is kan nog komen he.

Klopt het dat jij de man kent die in het mascottepak zit?
Werner Keuvelaar, Denekamp, 12 jaar

Ha die Werner! Ik weet inderdaad wie er in het mooie mascottepak van ACFU zit. Ik was een tijdje geleden een keer in een café en toen kwam er een man naar me toe. Hij begon over het voetbal en hij vroeg of ik ook voetbalde. Toen ik vertelde dat ik bij ACFU speelde toen zei de man dat hij nog wel iets leuks wist over de club. Hij vertelde me dat zijn broer de mascotte was van de club. Natuurlijk geloof je dat in eerste instantie niet

Ben je ook goed in andere sporten?
Marijn van Hulst, Nijkerkerveen, 11 jaar

Hee Marijn, ik tennis ook regelmatig maar dat is meer voor het plezier.

Als ik mijn spreekbeurt over AC FOK! United wil doen, wat moet ik dan zeker vertellen?
Evelien Bultje, Papendrecht, 10 jaar

Hey Evelien! Leuk dat je misschien je spreekbeurt over ACFU wilt doen! Leuk om te vertellen is misschien wel dat wij de enige club zijn die de clubkleuren in het uitshirt verwerkt heeft en niet in het thuisshirt. En misschien kun je nog wat leuke anekdotes vertellen maar dan kun je misschien beter even contact opnemen met SCH om een keer een logeerpartijtje af te spreken.

Hoe lang ben jij ziek van een nederlaag?
Lowie van Gaal, Alkmaar, 13 jaar

Hey Lowie! Ja meestal ben ik wel goed ziek na een nederlaag, maar het mag nooit te lang duren want er wacht vaak al snel weer een volgende wedstrijd en dan moet de knop weer om.

Speel jij graag avondwedstrijden, gezien je naam?
Martin Timmermans, Ommen, 12 jaar

Hoi Martin! Ja, ik vind avondwedstrijden altijd wel een speciale sfeer hebben. Vooral dan met de lampen aan en het liefst nog een vol stadion vind ik het altijd leuk spelen.
Koning.
pi_36721798
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:00 schreef Eilanden het volgende:
Toch leuk die applauswissel in de 88e minuut Publiek stond op de banken
Ze hadden het gewoon koud
pi_36722603
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze hadden het gewoon koud
idd... het was er niet te harden
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:38:23 #297
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36740690
Leuke antwoorden Darkie !
256 goals !
pi_36741071
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:38 schreef Bjoro het volgende:
Leuke antwoorden Darkie !
Zeker.
pi_36743158
Het lijkt me nu leuk om de jonkies van AC FOK! aan de orde te laten komen.
That's all folks!
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:53:27 #300
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36743213
wie weet in het volgende deel
256 goals !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties