Sorry voor de late antwoorden maar het was er de laatste tijd echt niet van gekomen. Nogal druk met school op dit moment. Maar goed, hier zijn ze dan:
Op welke plaatsen kan jij spelen?
Roos Vicée, Amersfoort, 9 jaar
Hee Roos! Ik kan eigenlijk wel op alle plaatsen spelen in de voorhoede. Eigenlijk ben ik spits maar in de jeugd heb ik ook al een aantal wedstrijden op de vleugels gespeeld. Het liefst speel ik natuurlijk wel in de spits want dan krijg je de meeste kansen.
Heb je huisdieren?
Maikel Gerritse, Blaricum, 7 jaar
Hoi Maikel,
Nee, ik heb thuis geen huisdieren. Misschien komt er ooit nog wel eens eentje maar op dit moment ben ik te druk bezig met het voetbal. Ik zou later misschien wel zo'n stoere rottweiler willen.
Hoe ben je speler geworden bij AC FOK! United?
Lesley Fellinga, Assen, 11 jaar
Ik ben begonnen toen ik 9 was. Misschien iets later dan de rest maar ik heb daarvoor altijd veel op straat gevoetbald. Ik begon ik de E2, maar daarna heb ik eigenlijk alleen nog maar in de hoogste selectie teams gespeeld.
Wie is je belangrijkste trainer geweest?
Bart Brentjens, Putten, 13 jaar
Hey Bart! Ik denk dat mijn huidige trainer Bos81 wel mijn belangrijkste trainer is geweest, want hij was al mijn trainer toen ik nog bij Jong ACFU speelde en hij heeft me ook een kans gegeven om mezelf in het allerhoogste elftal te bewijzen.
Wat zijn de leukste kleedkamergrappen?
Mark Knopfler, Sittard, 12 jaar
De leukste kleedkamer grappen komen meestal wel van Eilanden. Hij heeft pas een keer alle sokken van de selectie leden door elkaar gegooid en bij Tong80 in de tas gestopt. Ook heeft hij een keer 1 bal verstopt tijdens de training zodat wij daarna met z'n alle die bal moesten gaan zoeken. Hij had die bal stiekem al in het hok gelegd en we kwamen na een kwartier erachter dat Eilanden zelf al 10 minuten stond te douchen.
Heb je een vriendin?
Irene Koeke, Zwolle, 14 jaar
Hee Irene, nee ik heb nog geen vriendin. Maar wat niet is kan nog komen he.
Klopt het dat jij de man kent die in het mascottepak zit?
Werner Keuvelaar, Denekamp, 12 jaar
Ha die Werner! Ik weet inderdaad wie er in het mooie mascottepak van ACFU zit. Ik was een tijdje geleden een keer in een café en toen kwam er een man naar me toe. Hij begon over het voetbal en hij vroeg of ik ook voetbalde. Toen ik vertelde dat ik bij ACFU speelde toen zei de man dat hij nog wel iets leuks wist over de club. Hij vertelde me dat zijn broer de mascotte was van de club. Natuurlijk geloof je dat in eerste instantie niet
Ben je ook goed in andere sporten?
Marijn van Hulst, Nijkerkerveen, 11 jaar
Hee Marijn, ik tennis ook regelmatig maar dat is meer voor het plezier.
Als ik mijn spreekbeurt over AC FOK! United wil doen, wat moet ik dan zeker vertellen?
Evelien Bultje, Papendrecht, 10 jaar
Hey Evelien! Leuk dat je misschien je spreekbeurt over ACFU wilt doen! Leuk om te vertellen is misschien wel dat wij de enige club zijn die de clubkleuren in het uitshirt verwerkt heeft en niet in het thuisshirt. En misschien kun je nog wat leuke anekdotes vertellen maar dan kun je misschien beter even contact opnemen met SCH om een keer een logeerpartijtje af te spreken.
Hoe lang ben jij ziek van een nederlaag?
Lowie van Gaal, Alkmaar, 13 jaar
Hey Lowie! Ja meestal ben ik wel goed ziek na een nederlaag, maar het mag nooit te lang duren want er wacht vaak al snel weer een volgende wedstrijd en dan moet de knop weer om.
Speel jij graag avondwedstrijden, gezien je naam?
Martin Timmermans, Ommen, 12 jaar
Hoi Martin! Ja, ik vind avondwedstrijden altijd wel een speciale sfeer hebben. Vooral dan met de lampen aan en het liefst nog een vol stadion vind ik het altijd leuk spelen.
Koning.