En meer...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Met de remsporen er nog aan?
Komt goed...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef Eilanden het volgende:
En biedt snotneuzen die er net bijkomen zomaar verbeterde contracten aanAls Bos mij niet een verbetering aanbiedt, dan ga ik ook maar eens rondkijken bij andere clubs
Dat vind ik mooi om te horen, waar bewaar je het?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:58 schreef Gollemrulez het volgende:
Ach wat heb je aan geld... ik ben nog steeds als een kind zo blij met het wedstrijdshirt van SCH dat ik een keer van hem gekregen heb![]()
Je moet niet alles geloven Bjoro, net als die keer dat de keeper bij die pingel zei dat hij naar links zou duikenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:12 schreef Bjoro het volgende:
SCHijnt dat er SCHlipjes tijdens de training worden gecontroleerd op DNA.
Die Chinese maffia gaat wel heel erg ver !
Je hebt nog geen foto's van jezelf in je fotoboek geplaatst, je weet dat dat een voorwaarde is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ondanks alle commotie rond het eerste elftal wil ik me toch graag melden om mee te trainen. Beter een beetje drukte dan helemaal niet trainen bij het 2e...
Dus Coach, ben ik welkom?
Jazeker wel! Dat is mijn hoofd... Rood van de inspanning.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt nog geen foto's van jezelf in je fotoboek geplaatst, je weet dat dat een voorwaarde is.
quote:YE: "PEKEL IN ZEKERE ZIN ONSCHULDIG"
Jo-Han de Snor
In een exclusief interview met Voetbal Ex-International heeft de Chinese zakenman Zheyun Ye gereageerd op de in Nederland ontstane commotie rond AC FOK! United. De Chinees zegt, als hem wordt gevraagd naar de dubieuze rol van international Pekel, het volgende: "Het klopt dat Pekel op mijn boot is geweest. Meerdere keren zelfs. We dronken champagne en spraken over het leven en de liefde. Pekel houdt van Aziatische meisjes en daar ken ik er veel van. Over vogels is het nooit gegaan, laat staan dat ik een studiegenoot van hem zou zijn geweest. Nee, Pekel en ik hebben over geld gesproken en hij wist volledig wat ik deed. Samen met mijn handlangers Chen en ASSpirine heeft hij een lijst opgesteld van mogelijk te beïnvloeden spelers en clubs. Zelf heeft hij echter nooit gegokt of wedstrijden verkocht. Dat ging zijn eer te na. In die zin is Pekel onschuldig."
Wat de international dan wel deed op de boot van Ye? "Wel, hij noemde mij namen van spelers bij armlastige clubs. Jongens van bijvoorbeeld Donderhonden en Tweakers en enkele degradatieteams. Grambergen bijvoorbeeld, wat een kolonie Fransen had die zo weer weg waren. Dat zijn de clubs waar ik middels Chen en ASSpirine kon binnen stappen. Ook heeft Pekel mij wat verteld over de jongens van zijn eigen club met slechte contracten. Wellicht kon ik die ook wat informatie vragen. Zo kwam ik uit bij BliksemSchigt."
De rol van de gisteren op staande voet ontslagen jeugdspeler BliksemSchigt lijkt steeds dubieuzer te worden. Hij zou volgens Ye de spil zijn geweest in het regelen van wedstrijdjes op het laagste Nederlandse profniveau. Via een handige constructie kan de politie zijn ontvangen geldsommen echter nooit controleren. Ye: "Nee, we zijn slim natuurlijk. We betaalden BliksemSchigt via een openstaande rekening bij een Chinees restaurant in Rotterdam. Op die manier zou de fiscus hem niets kunnen maken en kan ook justitie hem nooit veroordelen. Ik zie dan ook niet in waarom BliksemSchigt niet terug zou kunnen keren in het betaalde voetbal, ergens in een schimmige competitie."
Met de uitspraken van Ye zal de rust misschien een beetje terugkeren bij ACFU, dat echter volgens mijn altijd sterk geïnformeerde collega Huge Worst van het Algemeen Ochtendblad ook met flinke schulden kampt. Dit zou de oorzaak zijn van het makkelijk laten gaan van grootverdiener methodmich, het late onderhandelen met spelers als SCH, Eilanden en VoreG en de mogelijk achter de schermen al geregelde transfer van tong80 naar Zeeuwse Bluf en die van Dylan Dog naar Bati Stuta in Italië. Niemand van het bestuur wilde reageren, maar de KNVB gaf wel aan dat er inderdaad problemen zouden zijn met CFK-betalingen door ACFU. Insiders zeggen dat slechts een overname door een rijke Rus de club zou kunnen redden.
Ja, maar het is nog niet zeker of je iedere keer met het eerste mee mag trainen. Dat is afhankelijk van het aantal tweede elftal spelers dat zich hier meldtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ondanks alle commotie rond het eerste elftal wil ik me toch graag melden om mee te trainen. Beter een beetje drukte dan helemaal niet trainen bij het 2e...
Dus Coach, ben ik welkom?
quote:Tong80 van AC FOK! United schijnt al rond te zijn. Weergaloze speler, kan alles met een bal, wel onnavolgbaar. Zullen we dan eindelijk kunnen promoveren volgend seizoen?
www.gazzetta.it:quote:Bati Stuta looks set to sign Dutch striker Dylan Dog. It is reported that his present club, AC FOK! United, is in administration. Dylan Dogs earns a big wage and a transfer could relief the financial problems of the Dutch masters.
www.kicker.de:quote:Gli sguardi di Bati Stuta si sono regolati per firmare il cane olandese da Dylan del percussore. È segnalato che il suo randello attuale, CA FOK! È unito, nella gestione. I cani da Dylan guadagna uno stipendio grande e un trasferimento potrebbe rilievo i problemi finanziari dei padroni olandesi.
www.abola.pt:quote:Bati Stuta Blicke stellten ein, um holländischen Schlaggerät Dylan Hund zu unterzeichnen. Es wird daß seine anwesende Verein, Wechselstrom FOK berichtet! Vereinigt, in der Leitung. Dylan Hunde erwirbt einen grossen Lohn und eine Übertragung könnte Entlastung die finanziellen Probleme den holländischen Meistern.
www.donbalon.es:quote:Os olhares de Bati Stuta ajustaram-se para assinar o cão holandês de Dylan do grevista. Relata-se que seu clube atual, C. A. FOK! É unido, na administração. Os cães de Dylan ganham um salário grande e transferência poderia relevo os problemas financeiros dos mestres holandeses.
www.greekfootball.net:quote:Las miradas de Bati Stuta fijaron para firmar el perro holandés de Dylan del huelguista. ¡Se divulga que su actual club, CA FOK! Se une, en la administración. Los perros de Dylan ganan un salario grande y una transferencia podría relevación los problemas financieros de los amos holandeses.
En www.lefoot.fr:quote:Το Bati Stuta φαίνεται τεθειμένο ως στόχος να υπογράψει το ολλανδικό σκυλί Dylan απεργών. Αναφέρεται ότι η παρούσα λέσχη του, εναλλασσόμενο ρεύμα FOK! Ενωμένος, είναι στη διοίκηση. Τα σκυλιά Dylan κερδίζουν μια μεγάλη αμοιβή και μια μεταφορά θα μπορούσε ανακούφιση τα οικονομικά προβλήματα των ολλανδικών κυρίων.
Vreemde zaken!quote:Les regards de Bati Stuta ont placé pour signer le chien hollandais de Dylan de butée. On signale que son club actuel, C.A. FOK ! Est uni, dans l'administration. Les chiens de Dylan gagne un grand salaire et un transfert pourrait soulagement les problèmes financiers des maîtres hollandais
Is de overname door energiegigant Wechselstrom dan toch een feit?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
En van diverse buitenlandse sites:
www.kicker.de:
Bati Stuta Blicke stellten ein, um holländischen Schlaggerät Dylan Hund zu unterzeichnen. Es wird daß seine anwesende Verein, Wechselstrom FOK berichtet! Vereinigt, in der Leitung. Dylan Hunde erwirbt einen grossen Lohn und eine Übertragung könnte Entlastung die finanziellen Probleme den holländischen Meistern.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:21 schreef Gollemrulez het volgende:
Stond dat er echt op?
Ja dat zie je tochquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:21 schreef Gollemrulez het volgende:
Stond dat er echt op?
Het duurt soms even, maar er zal altijd een nieuwe held opstaan. En we barsten van de jeugd die zo'n functie kunnen gaan vervullen: VoreG, Pekel, Vaduz... Dat worden allemaal clubiconenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:![]()
Kunnen we nu wel om lachen, maar MethodMich was toch een held voor veel kleine kids. Dondert nu van zn voetstuk bij die kleinen. Hopen dat ze blijven komen ....
quote:TRAINER AC FOK! UNITED SPREEKT ZICH UIT OVER DE PROBLEMEN
Paulus Bonkerhout
Onder het voortbestaan van AC FOK! United, de roemruchte club uit Nederland, ligt een grote bom. Dit blijkt na een onderzoek naar de financiele status van de club. ACFU staat aan de rand van de afgrond en kan bijna niet meer gered worden.
Trainer Bos81 sprak gisteren met betraande ogen over dit drama: "Ja, het is allemaal waar. We zitten aan de grond. We hebben een achterstand van 13 maanden bij het CFK, terwijl sommige spelers nog 3 maanden loon moeten krijgen. We zullen puntenaftrek krijgen van de KNVB, dat is wel duidelijk. Ook moeten er diverse spelers vertrekken."
In dit kader kwam het vertrek van grootverdiener methodmich naar FC Floresta 81 de trainer niet eens slecht uit. "Nee. Het was natuurlijk een kulreden, maar uiteindelijk zijn er alleen maar winnaars. Onze voormalige aanvoerder was een sieraad voor de club en de voetbalsport, maar ook een beetje een gedateerde voetballer. Ik moest altijd twee man opstellen die zijn man moesten overnemen. Hij was goed, maar lui. En dit seizoen miste ik wat enthousiasme. Je kon duidelijk merken dat hij het hier wel een beetje had gezien. Dat begon al in de voorbereiding. Voor de oefenpotjes met amateurs, toch een vorm van klantenbinding, kon hij zich niet opladen. En ook tegen de kleintjes in de competitie was dat minder het geval. In de topduels stond hij er, dan genoot hij volop van de aandacht van de pers en de televisie. Natuurlijk kent hij ook veel mensen bij de pers en dat was soms handig, maar soms ook lastig. Die schreven niet altijd dat hij niet goed speelde tegen kleine clubs bijvoorbeeld. Nu heeft de club een grote salarispost minder, methodmich heeft een nieuwe uitdaging en ik kan zien wie zich nu gaan opwerpen als nieuwe leiders in de selectie."
Op het drie minuten op Teletekst verschenen bericht dat de voormalige captain zou zijn opgepakt, reageert Bos81 ook. "Dat was een jammerlijk mislukt media-offensief van Pekel, die zich schaamt voor zijn contacten met Ye. Maar ik heb Pekel ook gezegd zulke dingen niet te doen. Het is niet nodig. Hij is op die boot geweest, hij heeft tips gegeven, maar dat is niet strafbaar. Hij heeft namelijk nooit geld van Ye aangenomen, alleen maar op diens kosten zitten eten." Pekel heeft inmiddels zijn excuses gemaakt per SMS aan methodmich voor deze schadelijke grap.
Voorts onthulde Bos81 met trillende stem de namen van de spelers die bij een dreigend faillissement zouden moeten vertrekken. "Dylan Dog naar Bati Stuta, SCH naar Friese Knapen, tong80 naar Zeeuwse Bluf, Vaduz naar FC Licht en Stein, Eilanden naar FC Floresta 81 bij methodmich in de ploeg, VoreG naar Bambalona Pamplona en dan eventueel nog Da_Sandman naar FC Stahlstadt. Dit houdt in dat ik de jonkies volgend seizoen moet opstellen. Die ken ik natuurlijk wel goed. Maar we hopen allemaal nog op een overname door een rijke geldschieter. En nee, dat zal Zheyun Ye niet zijn."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |