abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36268265
Okee. Teken ik van de week elders. Contract ontbonden of pas eindigend op 30 juni?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36268332
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
Okee. Teken ik van de week elders. Contract ontbonden of pas eindigend op 30 juni?
Gezien je salaris lijkt het me beter om het per direct te ontbinden. Aangezien je zelf om een ontslag aandringt hoeven we geen afkoopsom te betalen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_36268407
Nou, dat is natuurlijk niet zo. Elke advocaat begrijpt dat de arbeidsrelatie danig is verstoord door een vreemde beslissing van de technische staf, dus die afkoopsom komt gewoon op tafel. Toch weer een paar ton.

Maandag teken ik bij FC Floresta 81 in Portugal, denk ik dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_36268649
Ik zal je niet missen.
pi_36268760
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is natuurlijk niet zo. Elke advocaat begrijpt dat de arbeidsrelatie danig is verstoord door een vreemde beslissing van de technische staf, dus die afkoopsom komt gewoon op tafel. Toch weer een paar ton.

Jammer dat je zo weggaat. Maar als je idd zo'n sterrenallures begint te krijgen dan ga maar, we zullen er niet rouwig om zijn. En ik denk toch echt dat je naar die paar ton kan fluiten want je begon zelf met onrust veroorzaken. Waarna het een logische beslissing was van de coach om iemand anders te benoemen tot aanvoerder.
Koning.
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:52:46 #36
73091 Vom
de Cowboy
pi_36269241
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_36270688
Onze eigen Medunjanin vertrekt!? Nooh!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_36274183
Ja, EnGCatjuh, dat krijg je na jaren trouwe dienst. Tong en DD zullen wel de volgenden zijn die afgedankt worden. Yapo ook al kwijt, DIGGER en DG al verkocht... De waterdragers als Bjoro zijn zich als Linskensen gaan gedragen en willen de macht. Nooit goed.

Vrijdag komt er een artikel dat de club door en door rot is. Zonde!
www.thuisuiteten.nl
pi_36274251
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:39 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Jammer dat je zo weggaat. Maar als je idd zo'n sterrenallures begint te krijgen dan ga maar, we zullen er niet rouwig om zijn. En ik denk toch echt dat je naar die paar ton kan fluiten want je begon zelf met onrust veroorzaken. Waarna het een logische beslissing was van de coach om iemand anders te benoemen tot aanvoerder.
Het is nooit logisch geweest. Ik vermoed dat Bos er ook in zit voor een "Putje." Zijn wij dan de eerste Nederlandse club die door de Gokchinees gesloopt wordt?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 22 maart 2006 @ 19:38:38 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_36274271
Ik voelme verdrietig. Zal solidair zin met MM. Maazr iok probeer hem nog op andere gedachten te brengen.Ik begrijp hem helemaal. Beter nog hij is me voor. Maar ik zal me niet weg laten jagen door incompetentie. Ik zal; strijden voor m'n club tot de laatste snik.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36274331
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Het is nooit logisch geweest. Ik vermoed dat Bos er ook in zit voor een "Putje." Zijn wij dan de eerste Nederlandse club die door de Gokchinees gesloopt wordt?
Ach het wordt allemaal erg opgeblazen, het was maar een onbenullig eigen doelpuntje
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:41:03 #42
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36274348
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ik voelme verdrietig. Zal solidair zin met MM. Maazr iok probeer hem nog op andere gedachten te brengen.Ik begrijp hem helemaal. Beter nog hij is me voor. Maar ik zal me niet weg laten jagen door incompetentie. Ik zal strijden voor m'n club tot de laatste snik.

Als Mich dat had gedaan had het allemaal niet zover hoeven komen !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_36274417
Bjoro, het leven gaat niet over rozen. Zeker niet het leven van een aanvoerder. Maar dat zul jij nooit weten.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:44:21 #44
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36274477
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Bjoro, het leven gaat niet over rozen. Zeker niet het leven van een aanvoerder. Maar dat zul jij nooit weten.
Waterdragers live forever, heroes die young !
256 goals !
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:44:56 #45
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_36274498
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:

Het schijnt dat MM met een bloemetje werd overgehaald
pi_36274526
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:44 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Het schijnt dat MM met een bloemetje werd overgehaald
Met een heel bos zelfs hoor. Maar goed toeven daar Eilanden. Ik kan ook wel een contractje voor je regelen, als trouwe middenveldmaat.
www.thuisuiteten.nl
pi_36280262
Dit valt me tegen zeg, allemaal om een eigen doelpunt.

Mich het ga je goed, zo verder gaan is voor mij ook geen optie. Je valt zonder pardon de coach en m'n ploeggenoten aan en bent ook nog eens aanvoerder. Dat is voor mij onacceptabel. Zo hoef ik niet meer met je in een team te spelen.
That's all folks!
pi_36284042
Op onze enige echte Tong zijn we altijd zuinig natuurlijk!
Koning.
pi_36284191
Ik baal van de situatie maar zet me natuurlijk in voor mijn grote liefde ACFU. Niemand is groter dan de club en alhoewel mm en ik het goed kunnen vinden zowel binnen als buiten het veld, neem ik mijn volle verantwoordelijkheid als nieuwe aanvoerder en strijd ik mee met de club om de titel en de Gouden Schoen.

Tevens werp ik me op om vanacht met mm te praten om te kijken of de breuik te lijmen is.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:49:07 #50
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36284245
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik baal van de situatie maar zet me natuurlijk in voor mijn grote liefde ACFU. Niemand is groter dan de club en alhoewel mm en ik het goed kunnen vinden zowel binnen als buiten het veld, neem ik mijn volle verantwoordelijkheid als nieuwe aanvoerder en strijd ik mee met de club om de titel en de Gouden Schoen.

Tevens werp ik me op om vanacht met mm te praten om te kijken of de breuik te lijmen is.
welkom voor onze nieuwe leider
256 goals !
pi_36285104
Dylan Dog, clubmens in hart en nieren. alleen maar lof voor hem
pi_36288340
Er zijn jongens in het tweede die er alles voor over zouden hebben om in het eerste te spelen en dan doet meneer de vedette zo moeilijk over iets kleins. Bovendien besluit hij daarna om transfervrij over te stappen en zodanig ook nog eens de club financieel te schaden. Was iedereen maar als Dylan Dog....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_36288482
Wie wil er nog meer een hand in de kont van DD?
pi_36288936
Ik liever niet...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:40:50 #55
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36288970
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik liever niet...
DD check nostradamus ff
256 goals !
pi_36302132
Persbericht:
quote:
"AC FOK! UNITED TIKKENDE CHINESE TIJDBOM"

Jo-Han de Snor

Het schandaal rond de Gokchinees, dat België al een tijd bezig houdt, lijkt nu in Nederland aangekomen te zijn. De eerste club die gelinkt wordt aan illegale gokpraktijken met Zheyun Ye is topclub AC FOK! United. Dat werd gisteravond, na een roerige dag bij ACFU, bekend gemaakt op televisie.

Eerder was er al een incident rond aanvoerder methodmich. De geroutineerde spelverdeler werd om onduidelijke redenen afgezet als aanvoerder. Inzet was een klacht van doelman pekel, die door trainer Bos81 al dan niet onder bestuurlijke druk werd gehonoreerd. De aanvoerder meldde zich hierop geblesseerd af voor de gisteravond met 1-5 verloren bekerwedstrijd. Aan het eind van de middag was het contract van methodmich zelfs ontbonden.

De aanvoerder zelf reageert vrij laconiek: "Ik was toch al transfervrij na dit seizoen en twijfelde al flink over verlengen. De spirit ontbrak een beetje. Oudgedienden vertrokken en waterdragers als Bjoro gingen zichzelf overschatten. Dat was lastig natuurlijk. Ik merkte gewoon dat de boel flink veranderd was en dit incident was voor mij alleen maar een bevestiging. De boel is door mijn advocaat Daniel da Cruz handig geregeld, ik heb een fijne salariscompensatie gekregen en ga nu voorlopig trainen bij FC Floresta 81 in Portugal. Dat voelt toch wel een beetje als thuiskomen en is makkelijker te combineren met de interlands voor Burkina Faso. Vanaf 1 juli mag ik dan ook in officiele duels gaan uitkomen voor deze warme Portugese club. Mijn vriendin was er ook zeer blij mee."

Naar aanleiding van een reportage in NOVA blijkt echter dat er bij AC FOK! United banden zouden zijn met Zheyun Ye. Coach Bos81 werd genoemd als Nederlandse Paul Put, maar daar wil methodmich niets van weten: "Nee, de trainer niet. Hij deed vreemd met die situatie rond dat doelpunt van Enter, maar hij is integer genoeg. Dat hij mij in deze niet steunde begrijp ik ook nog wel. Die man is hier als jeugdcoach begonnen en vergroeid met de club. Die kan niet zomaar de voorzitter tegenspreken, al was het maar omdat dit zijn schoonvader is."

Op de vraag of medespelers wellicht banden met de Chinees hebben, antwoordde de gewezen captain bevestigend noch ontkennend: "Tja, wat moet ik daar mee. De foto's van Pekel op de boot van Ye spreken voor zich natuurlijk. Verder zijn hier rare dingen gebeurd, dat mag duidelijk zijn. Het is ook geen geheim dat sommige spelers onderbetaald worden. Ik denk aan jeugdige spelers als Vaduz en VoreG. Dat zijn echter geen jongens die met Ye in zee zouden gaan. Eilanden is ook genoemd gisteravond, maar hoewel die schandelijk ondergewaardeerd wordt qua salaris, is ook hij 100 % brandschoon. Over Bliksem Schigt heb ik wel wat twijfels, eerlijk gezegd. Die hing toch ook wel erg vaak aan de telefoon om nasi te bestellen, zoals hij dan zei. Maar bewijzen zijn er dus niet."

Daarmee ging de ex-publiekslieveling voorbij aan het feit dat Pekel op vele foto's is gesignaleerd met Ye en dat er vanuit Emmen flink was ingezet op een eigen doelpunt van een ACFU-speler tegen Tweakers. Een goal die tot stand kwam via dubieus stompen van Pekel. De keeper, international zelfs, was niet bereikbaar voor commentaar. Hij zat te eten bij een Chinees restaurant, aldus zijn moeder.

Al met al lijkt methodmich op tijd weg te zijn bij de nu hevig onder druk staande club. "Een geluk bij een ongeluk, zou je kunnen zeggen ja. Natuurlijk had ik het graag anders gezien, met een afscheidsduel en dergelijke, maar goed, zo is het voetbal. Ik wens mijn ex-teammaats veel succes in de jacht naar de titel en hoop dat de zaak Ye niet waar zal zijn. Al vrees ik het ergste."
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:17:28 #57
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_36302267
Ben benieuwd wat er los gaat komen. Het is duidelijk dat MM een boekje heeft opengedaan! Maar of het feiten zijn of een doktersromannetje moet de toekomst uitwijzen!
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:17:43 #58
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36302274
Potdomme, ik heb me lang stilgehouden, maar ik kan hier maar een ding op antwoorden:

Twee maal nummer 36 met extra sambal, potdomme!
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_36302297
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
Persbericht:
[..]
5-1 verloren inderdaad. De stank was gisteren echt niet te harden bij de Stinkerds.

Leek wel of de rotte eieren nog rotter waren dan anders.
pi_36302365
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:17 schreef Eilanden het volgende:
Ben benieuwd wat er los gaat komen. Het is duidelijk dat MM een boekje heeft opengedaan! Maar of het feiten zijn of een doktersromannetje moet de toekomst uitwijzen!
Jo-Han de Snor.... Die weet altijd alles.

Overigens zou ook ene Chen zich regelmatig hebben laten zien bij trainingen, volgens NOVA. Met ASSpirine er bij.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')