Tja dan ga je maar. Ik begon toch al genoeg te krijgen van je sterrengedrag. Middenveld is sterk genoeg bezet om ook zonder MethodMich goed te presteren. Maar toch blijf je welkom, mocht een ander avontuur op niks uitlopen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Van mij? Als ik al op vakantie mag van jou, dan heb ik tegen Tweakers voor het laatst gespeeld, aangezien ik transfervrij ben en dan dus vertrek.
Ja, tot het eind van het seizoen in ieder geval.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het de bedoeling dat ik vaker mee ga trainen Bos?
die jankstra denkt dat er en ploeg te vinden is die daaraan mee wil werken !quote:
Gezien je salaris lijkt het me beter om het per direct te ontbinden. Aangezien je zelf om een ontslag aandringt hoeven we geen afkoopsom te betalen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
Okee. Teken ik van de week elders. Contract ontbonden of pas eindigend op 30 juni?
Jammer dat je zo weggaat. Maar als je idd zo'n sterrenallures begint te krijgen dan ga maar, we zullen er niet rouwig om zijn. En ik denk toch echt dat je naar die paar ton kan fluiten want je begon zelf met onrust veroorzaken. Waarna het een logische beslissing was van de coach om iemand anders te benoemen tot aanvoerder.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is natuurlijk niet zo. Elke advocaat begrijpt dat de arbeidsrelatie danig is verstoord door een vreemde beslissing van de technische staf, dus die afkoopsom komt gewoon op tafel. Toch weer een paar ton.
Maandag teken ik bij FC Floresta 81 in Portugal, denk ik dan.
Het is nooit logisch geweest. Ik vermoed dat Bos er ook in zit voor een "Putje." Zijn wij dan de eerste Nederlandse club die door de Gokchinees gesloopt wordt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:39 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Jammer dat je zo weggaat. Maar als je idd zo'n sterrenallures begint te krijgen dan ga maar, we zullen er niet rouwig om zijn. En ik denk toch echt dat je naar die paar ton kan fluiten want je begon zelf met onrust veroorzaken. Waarna het een logische beslissing was van de coach om iemand anders te benoemen tot aanvoerder.
Ach het wordt allemaal erg opgeblazen, het was maar een onbenullig eigen doelpuntjequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het is nooit logisch geweest. Ik vermoed dat Bos er ook in zit voor een "Putje." Zijn wij dan de eerste Nederlandse club die door de Gokchinees gesloopt wordt?![]()
Als Mich dat had gedaan had het allemaal niet zover hoeven komen !quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ik voelme verdrietig. Zal solidair zin met MM. Maazr iok probeer hem nog op andere gedachten te brengen.Ik begrijp hem helemaal. Beter nog hij is me voor. Maar ik zal me niet weg laten jagen door incompetentie. Ik zal strijden voor m'n club tot de laatste snik.
Waterdragers live forever, heroes die young !quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Bjoro, het leven gaat niet over rozen. Zeker niet het leven van een aanvoerder. Maar dat zul jij nooit weten.
Het schijnt dat MM met een bloemetje werd overgehaaldquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:
Maandag teken ik bij FC Floresta 81 in Portugal, denk ik dan.
Met een heel bos zelfs hoor. Maar goed toeven daar Eilanden. Ik kan ook wel een contractje voor je regelen, als trouwe middenveldmaat.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het schijnt dat MM met een bloemetje werd overgehaald
welkom voor onze nieuwe leiderquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik baal van de situatie maar zet me natuurlijk in voor mijn grote liefde ACFU. Niemand is groter dan de club en alhoewel mm en ik het goed kunnen vinden zowel binnen als buiten het veld, neem ik mijn volle verantwoordelijkheid als nieuwe aanvoerder en strijd ik mee met de club om de titel en de Gouden Schoen.
Tevens werp ik me op om vanacht met mm te praten om te kijken of de breuik te lijmen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |