abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36246916
AC FOK! UNITED

Naam: Associazione Calcio Fok! United (ACFU)
Opgericht: 19 augustus 2003
Thuishaven: ACFU ARENA
Officiële sponsor: HOOLS Voetbalcafé
Clubkleuren: rood-geel-zwart

Thuisshirt:

Uitshirt:

Keepersshirt

Clublogo:

De Selectie

Doel

(1) Numero_uno
Heeft geweldige reflexen is groot en een m'n over-mijn-lijk-kutspits-je-scoort-echt-niet mentaliteit. Heeft daarentegen veel ballen pas in 2x klem, wat hem nog geen tegengoal heeft opgeleverd

(25) Pekel
De ambitieuze Pekel begon als stadionspeaker, maar bleek geen onverdienstelijk doelman. Via de jeugdploeg speelde hij zich bij de selectie en is inmiddels de vaste reservekeeper. Hij pakt bijna elke penalty die men op hem afvuurt. Zijn geheim is simpel. Ooit zette Jan Reker zijn laptop langs de weg, Peter R. de Vries nam die mee en schonk hem aan Pekel. Die beschikt nu over alle mogelijke informatie omtrent penaltynemers.

Verdedigers

(88) FrankyMcG
Heeft inmiddels een fikse reputatie op het gebied van schorsingen en incidenten. Een vechtpartij in het veld? Franky staat vooraan en laat zich dan niet onbetuigd. Zijn solidariteit met zijn teamgenoten is als die van een trouwe hond. Wie een ACFU-speler trapt, krijgt er van Franky twee terug. Is sinds hij zijn grote liefde langs de lijn zag staan en veroverd heeft wel rustiger geworden. Toch kan de hele selectie nog regelmatig uit eten vanwege zijn bijdragen aan de boetepot.

(11) SCH
Niet de meest sierlijke speler, wel iemand die zich flink kan vastbijten in een opponent. Heeft geen problemen met kort dekken en is niet bang om af en toe over de schreef te gaan. Tegenstanders willen hem daarom wel eens provoceren, maar zolang ze dat over de linkervleugel doen gaat SCH daar niet zo op in. Over rechts echter...

(12) Da Sandman
De nuchtere Zeeuw is een echte twaalfde man. Hij wordt ingezet waar nodig en doet zijn taak altijd naar behoren. Mag soms nog wel wat meer opvallen, wil hij de volgende Zeeuw in Oranje worden.

(35) -Vaduz-
Deze reus (205 cm) is tweebenig en multifunctioneel. Hij heeft een goed overzicht en is tactisch sterk. Hij is echter niet snel en ook zijn handelingssnelheid laat wel eens te wensen over.

(20) The_BoezelaaR
Jong verdedigend talent. Kwam snel in het eerste en toont altijd aan dat dat terecht is. Hij werkt zich een slag in de rondte en door zijn lengte is hij zeer bruikbaar bij standaardsituaties. Als hij zijn aanvallend kopspel verbetert, is hij een verdediger die er zo maar 5 per seizoen kan maken.

Middenvelders

(10) methodmich.
Creatief brein op het middenveld. Deze international voor Burkina Faso, met ook nog een Portugees en Nederlands paspoort, is nog een ouderwetse nummer 10. Dat betekent voor ACFU een hoop lusten - goed inzicht, analytisch vermogen, fraaie (trap)techniek -, maar ook de bijkomende lasten - wat lui, weinig verdedigende arbeid, soms te mooi willen spelen en af en toe vedettegedrag -. Desondanks aanvoerder en stuwende kracht, zeker bij mooi weer.

(26) Bjoro.
Koning Kluts. Deze blaag pakt soms zomaar vrije trappen, tegen afspraken in. Toch heeft die flair wel iets, zeker als hij scoort. Scoort ook vaak uit klutssituaties. Is een defensief ingestelde middenvelder met oog voor de positie.

(13) Eilanden
Een jongen die alles heeft om het publiek te behagen: de looks en de techniek. Kan uitgroeien tot een spelverdeler. Nu nog vaak ingezet aan de flanken, waar hij naar zijn centrale rol kan groeien. Is bereid te luisteren naar de ervarener spelers, een groot pluspunt.

(16) Vom
Talentvolle middenvelder, snoeihard schot in de benen, maar ook geniepige steekballetjes zijn aan hem besteed. Hard werken + een topconditie maken hem compleet. Koppen komt echter niet in zijn woordenboek voor. Ook heeft hij extreem slechte knieen dus zal hij af en toe geblesseerd zijn.
Jonge middenvelder met geldingsdrang. Minder creatief dan Fulton, maar stabieler en minder snel te provoceren. Gemakkelijke jongen om in je selectie te hebben, gangmaker in de derde helft.

(64) dolle_hond
Jonge enthousiaste speelse middenvelder met een onuitputtelijke conditie. Maakt in speelsheid vaak onnodige overtredingen dat hem regelmatig een gele kaart kost

(6)jpzegthallo
Snelheid, Inzet, aansporen van mede-spelers en soms onverwachte briljante doelpogingen zijn de sterke punten van JP, dit gaat jammergenoeg wel ten koste van zijn handelingssnelheid en inworpen

Aanvallers

(9) Dylan Dog.
De topschutter van ACFU. Elk jaar komt de Dillen-index weer langs. Kan in alle systemen spelen. Komt het best tot zijn recht vanaf de rechterflank, vanwaar hij naar binnen trekt en plots voor de goal opduikt. Is een vaste international van Oranje en wordt elk jaar begeerd door Italiaanse clubs. Dit komt omdat hij een realistische kijk op voetbal heeft en dat ziet men daar graag. Zijn poster siert ook menig meisjeskamer.

(80) Tong80.
Niemand weet wat tong80 doet. Ook zijn ploeggenoten niet en ook hij niet. Geniale dribbels worden gevolgd door knullig balverlies, wereldgoals door vreselijke missers. Qua pure basiskwaliteiten mag geen medespeler zijn veters strikken, maar zijn grilligheid voorkwam dat hij ooit in de echte top terecht kwam.

(14) VoreG
Deze spits is een meester in het afmaken. Ook in steekpasjes en afstandschoten is hij zeer goed. Meeverdedigen en koppen behoren tot zijn zwakke punten. Ook is zijn instelling niet altijd even goed.

(19) Spideyman
De nieuwe Dennis Rommedahl. Zijn voornaamste wapen is dan ook zijn snelheid. Spideyman heeft hard getraind op zijn voorzet en kan hiermee al voor de nodige assists zorgen.

(7)tha_dark
Talentvolle aanvaller, heeft de hoogste jeugdelftallen doorlopen maar heeft wat moeite met het aanpassen aan het seniorenvoetbal

Technische staf
Technisch directeur: Golfer

Trainer: Bos81
Assistent-trainer: AirRaid (tevens trainer Jong AC Fok!)

Fysio: Meami
Verzorger: Bluezz
Conditietrainer: Inquistor87
Keeperstrainer: aldostuta
Teamarts: DivineJester
Scouting en analyse: Doc

Ondersteunende staf:
Materiaalman: pfaf,
Gazonmanager: Herkauwer
Chauffeur spelersbus: BrauN
Hoofd kaartverkoop: ThewilliedockSaints
TIFO-coördinatoren: Yeahinho en Cruoninga
Cheerleader: Tuindwerg.
Stadionspeaker: Lionheaad en Dos37
Persvoorlichter: FrankyMcG

Bestuur
Algemeen directeur: Mitt.
Algemeen manager: Bos81
Trend watcher: Mindlight:

De ACFU Fanclub: De Ultra's
Contactpersoon: Yeahinho

De ACFU Junior Club: de Fokkies
Leden onder de 12 kunnen lid worden van de Fokkies: de officiële Kids Club van ACFU.

ACFU Seizoengids!
De seizoengids is nu te bestellen bij het bestuur! Let op: beperkte oplage, dus OP=OP!

Vacatures
Cheerleaders: tuindwerg kan altijd versterking gebruiken.

Heb je interesse in een functie binnen deze fantastische club meld je aan in dit topic.
Ondersteunende leden en vaste supporters zijn ook altijd welkom !

"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_36246928
quote:
Krijgt ACFU nieuwe aanvoerder?
Van onze verslaggever

Door wrijvingen in de selectie zal MethodMich morgen bij de halve finale voor de beker tegen De Stinkerds niet de aanvoerdersband van ACFU dragen.

Een aantal medespelers schijnt schoon genoeg te hebben van zijn vedette gedrag, waardoor de Dylan Dog morgen de aanvoerdersband draagt.

Trainer Bos81 gaf als reactie dat hij dit als tijdelijke noodoplossing ziet. Hij wil eerst met de betrokken spelers praten alvorens definitieve maatregelen te treffen. “MethodMich is te belangrijk om morgen te passeren., dus leek me dit de enige oplossing om de gemoederen ietwat te sussen.”

[ Bericht 1% gewijzigd door Bomenverzameling op 21-03-2006 22:21:59 ]
pi_36247474
Oei, hopelijk komen alle partijen eruit.
That's all folks!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:25:15 #4
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_36247605
Hmmmm we krijgen toch geen groepenvorming in de selectie?
pi_36247802
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:25 schreef Eilanden het volgende:
Hmmmm we krijgen toch geen groepenvorming in de selectie?
Nee hoor, Ik zorg wel dat de groepssfeer weer wordt zoals die was.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:44:41 #6
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36248418
goede beslissing van de coach
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_36255052
tvp
ofzo
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_36255145
Is het de bedoeling dat ik vaker mee ga trainen Bos?
pi_36266413
Helaas kan ik naar aanleiding van deze vreemde beslissing vanavond niet spelen. Hardnekkige liesblessure.

Bovendien schijnt het een beetje te rommelen. De vaderlandse pers tilt toch zwaarder aan de Europese uitschakeling dan gedacht werd en er gaan geruchten dat Guus Hiddink binnenkort wordt aangesteld. Dan wordt Bos81 assistent.

Dat zou me dan wel weer verbazen, maar je weet hoe journalisten zijn natuurlijk....

Ook schijnt pekel volgens diezelfde journalist met Zheyun Ye op een boot gezien te zijn. Oei....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36266976
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef methodmich het volgende:
Helaas kan ik naar aanleiding van deze vreemde beslissing vanavond niet spelen. Hardnekkige liesblessure.
Ik had eigenlijk niets anders verwacht.
quote:
Bovendien schijnt het een beetje te rommelen. De vaderlandse pers tilt toch zwaarder aan de Europese uitschakeling dan gedacht werd en er gaan geruchten dat Guus Hiddink binnenkort wordt aangesteld. Dan wordt Bos81 assistent.
De pers kan schrijven wat ze willen/vinden. Het gaat wat het bestuur vindt. Daarnaast word ik in ieder geval geen assistent. Het is of hoofdtrainer blijven, of alleen Algemeen Directeur of een andere werkgever.
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:49:29 #11
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36266983
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef methodmich het volgende:
mag hopen dat het maanden gaat duren, huillie
256 goals !
pi_36267022
Ah, de waterdragers komen in opstand!!!

Echt een domme beslissing van het bestuur dan. De eigen goal was namelijk al toegeschreven als gewoon doelpunt voor Enter en dan gaat pekel zeuren. Die had via Zheyun Ye natuurlijk ingezet op een eigen goal in de derby!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:53:48 #13
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36267130
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:

Echt een domme beslissing van het bestuur dan. De eigen goal was namelijk al toegeschreven als gewoon doelpunt voor Enter en dan gaat pekel zeuren. Die had via Zheyun Ye natuurlijk ingezet op een eigen goal in de derby!
Nou wij hebben ook ons eigen Polakje hoor !
Heel de wereld heeft kunnen zien dat die bal duidelijk via jouw rug van richting veranderd en daardoor voor pekel niet te stoppen was, en jij gaat met droge ogen beweren dat het niet zo is
256 goals !
pi_36267213
Pekel schoot de bal tegen mijn rug, zoals je kon lezen. Met opzet, om te gokken, blijkt nu dus.
quote:
Nadat een hoekschop was weggeslagen, schoot Enter de bal hard op doel. Pekel bokste de bal weg, maar deze kwam op de rug van de aanvoerder van ACFU en verdween in het doel.
www.thuisuiteten.nl
pi_36267231
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:

Het lijkt eerder dat Zheyun op Enter had ingezet......
pi_36267257
Wat moest ie op die boot dan??
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:01:30 #17
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36267412
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef methodmich het volgende:
Pekel schoot de bal tegen mijn rug, zoals je kon lezen. Met opzet, om te gokken, blijkt nu dus.
boksen is niet hetzelfde als schieten hoor, Sjakie !
toen de bal van jouw rug terug kwam, was het voor de goalie een haalbare kaart meer !
256 goals !
pi_36267472
Desondanks is het een doelpunt van Enter of een eigen goal van pekel, aldus de verzamelde pers. Kan die jongen wel moeilijk over doen, maar zo ligt de zaak nu eenmaal.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:05:29 #19
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36267567
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:02 schreef methodmich het volgende:
Desondanks is het een doelpunt van Enter of een eigen goal van pekel, aldus de verzamelde pers. Kan die jongen wel moeilijk over doen, maar zo ligt de zaak nu eenmaal.
Ja hoor, je hebt gelijk Polakkie van ons !
256 goals !
pi_36267583
Jongens niet rellen, gewoon een biertje pakken
pi_36267633
Nou ja, als ze een Raffie willen doen bij mij teken ik bij HSV natuurlijk, VoreG. Vanavond helaas geblesseerd.
www.thuisuiteten.nl
pi_36267675
Met een liesblessure ben je toch wel een paar weken zoet. Ga maar vast op vakantie dan kun je met frisse moet en zonder blessures het komende seizoen tegemoet gaan.
pi_36267754
Wanneer is de afscheidswedstrijd dan? Of komt die ook helemaal niet meer?
www.thuisuiteten.nl
pi_36267781
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef methodmich het volgende:
Wanneer is de afscheidswedstrijd dan? Of komt die ook helemaal niet meer?
De afscheidswedstrijd van wie?
pi_36267896
Van mij? Als ik al op vakantie mag van jou, dan heb ik tegen Tweakers voor het laatst gespeeld, aangezien ik transfervrij ben en dan dus vertrek.
www.thuisuiteten.nl
pi_36268075
Ik ruik kansen.
pi_36268108
Ik zie in jou een prima opvolger Schigt. Alleen moet je wat dwingender worden in het positiespel, maar dat komt goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_36268125
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Van mij? Als ik al op vakantie mag van jou, dan heb ik tegen Tweakers voor het laatst gespeeld, aangezien ik transfervrij ben en dan dus vertrek.
Tja dan ga je maar. Ik begon toch al genoeg te krijgen van je sterrengedrag. Middenveld is sterk genoeg bezet om ook zonder MethodMich goed te presteren. Maar toch blijf je welkom, mocht een ander avontuur op niks uitlopen.
pi_36268157
Door de gehele situatie rond MethodMich een verlate reactie
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het de bedoeling dat ik vaker mee ga trainen Bos?
Ja, tot het eind van het seizoen in ieder geval.
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:24:12 #30
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36268251
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef Bos81 het volgende:

[..]

De afscheidswedstrijd van wie?
die jankstra denkt dat er en ploeg te vinden is die daaraan mee wil werken !

en trouwens wie zouden we een plezier doen met zo'n wedstrijd ?
de supporters ? Hooguit 10 man die zelfs komen op de afscheidsreceptie van de terreinknecht
de TV ? zelfs Lotte heeft meer kijkers !

mijn advies.....strik erom en ik wil hem wel naar Hamburg brengen !
256 goals !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')