Daarom juistquote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
JA GODVERDOMME WILDE IK NET NAAR FB HEB JE ALWEER EEN NIEUWE SC![]()
![]()
Neh man, bootjes zijn kutquote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef BoJo het volgende:
ik hoorde trouwens dat mijn nichtje met haar vriend gaan varen met een zeilboot vanuit Italie, ze willen ook ff langs droppen in Montenegro![]()
Lijkt me wel lachen, beetje chillen op zo'n bootje![]()
Durf te wedden dat je na een uur aan het kotsen bent op dat bootjequote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef BoJo het volgende:
ik hoorde trouwens dat mijn nichtje met haar vriend gaan varen met een zeilboot vanuit Italie, ze willen ook ff langs droppen in Montenegro![]()
Bo, woog jou Jeep ook zoveel?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
Jeep Grand Cherokee Limited Edition Grijs kenteken
Motorinhoud: 5.2 liter
Aantal cilinders: 8
Massa leeg voertuig: 1.893kg
Tellerstand: 200.000km
Brandstof: Gas
Bouwjaar: feb 1994
Transmissie: Automaat
Kleur:Green
APK tot: Dec 2006
over 1000 delen jaquote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
Jeep Grand Cherokee Limited Edition Grijs kenteken
Motorinhoud: 5.2 liter
Aantal cilinders: 8
Massa leeg voertuig: 1.893kg
Tellerstand: 200.000km
Brandstof: Gas
Bouwjaar: feb 1994
Transmissie: Automaat
Kleur:Green
APK tot: Dec 2006
Als je er geen verstand van hebt,quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Durf te wedden dat je na een uur aan het kotsen bent op dat bootje
Hij zal wel niet zo mooi zijn als sommige bootjes die we vorig jaar zagenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef BoJo het volgende:
neuh daar ken ik wel tegenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Durf te wedden dat je na een uur aan het kotsen bent op dat bootje
Maar geen V8 en LPG, dat scheelt flink in gewicht.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, gele kentekens hebben achterbank en zijn dus zwaarder.
Dat weet ik, dat was de vraag ook nietquote:
Was best een aardig bootje hoor, ben ff een plaatje aan het zoeken.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij zal wel niet zo mooi zijn als sommige bootjes die we vorig jaar zagen
Wat doet zij/haar vriend dan voor n werk?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Was best een aardig bootje hoor, ben ff een plaatje aan het zoeken.
oh dan is het antwoord alleen "nee".quote:Op zondag 19 maart 2006 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat was de vraag ook niet
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Was best een aardig bootje hoor, ben ff een plaatje aan het zoeken.
deal, ik ga m maken.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef BaraCuda het volgende:
Sauber Mercedes C9 - 1122ps/893kg
was een Alfa dealer vroeger, maar nu verzorgt ie reizen door de middelandse zee op zeilboten. Geloof ikquote:Op zondag 19 maart 2006 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doet zij/haar vriend dan voor n werk?
Dat verklaart een boel, maar dan heeft hij vast een website waar zijn boot op staatquote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
was een Alfa dealer vroeger, maar nu verzorgt ie reizen door de middelandse zee op zeilboten. Geloof ik![]()
zak in de stront ventquote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vermeld je mij er wel ff bij, want ik heb hier moeite voor gedaan
ja maar ik weet die link niet meer, maar m'n nichtje heeft een keer foto's gestuurd. Ga ik zo uploaden.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat verklaart een boel, maar dan heeft hij vast een website waar zijn boot op staat
Dat ziet er wel geinig uit en met mijn Yacht Vision kennis volgens mij vrij prijzig ookquote:
Zoiets heb ik afgelopen zomer ook op gezeten...quote:
Ja, en ik ben er erg blij meequote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het te merken dat mn proefperiode voorbijis?
En dan vind je het gek dat ik je een eenzame rukker noem?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets heb ik afgelopen zomer ook op gezeten...
Opzich best leuk, maar het is wel een beetje hutje mutje enzo
Weer zoiets wat je met een lief meisje moet doen
Gernequote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vraag wel een linkje naar de site zodra ze weer online is![]()
ja ze komen alleen ff langs hoor, ga er niet dagen op zitten hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets heb ik afgelopen zomer ook op gezeten...
Opzich best leuk, maar het is wel een beetje hutje mutje enzo
Weer zoiets wat je met een lief meisje moet doen
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat ik je een eenzame rukker noem?
http://www.armstronglobal.comquote:
ik zit de eerste te kijken, ouders de 2dequote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Not another Teen movie of Shark tale?
Geen van de schepen bij "our vessels" is het schip van de fotoquote:Op zondag 19 maart 2006 21:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
http://www.armstronglobal.com
alleen geen idee welke boot van hun is. Als je bij "About us" kijkt zie je m'n nichtje Sandra en haar vriend is Marco.
nee iddquote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen van de schepen bij "our vessels" is het schip van de foto
amen brother...amenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
kut 't weekend is weer om
en er wacht wel zo'n enorme zaadweek
Vind het vreemd, zou goed een swan kunnen zijn maar heeft de lijnen van een hedendaagse Schoenerquote:
ze heeft het me een keer verteld, ik heb alleen 0,0 verstand van die dingen dus dat blijft niet hangenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vind het vreemd, zou goed een swan kunnen zijn maar heeft de lijnen van een hedendaagse Schoener
Gelukkig heb je meer verstand van auto'squote:Op zondag 19 maart 2006 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze heeft het me een keer verteld, ik heb alleen 0,0 verstand van die dingen dus dat blijft niet hangen![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van auto's [afbeelding]
Sterker nog, het moet hem wel zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
ik denk trouwens dat het die Swan 44 is. Zodra 1 van de 2 online is zal ik het wel ff vragen![]()
Welkom in de wereld van "big boys toys"quote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
dat soort bootjes zijn wel tifus duur trouwens![]()
Bijna 2 ton voor een zijlboot![]()
Dan zou ik er ook op gaan wonen ook
Vraag me af of er zoveel mensen zo conservatief zijn als hij is...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef M5 het volgende:
[..]
stemmen trekken voor de verkiezingen in eigen land
Gaafquote:Op zondag 19 maart 2006 21:42 schreef Impry het volgende:
Zoals ik de laatste tijd steeds vaker doe laat ik hier even horen wanneer er weer foto's en een compilatie online staan van een rally.
Gisteren was het namelijk de Tank S Rally/Rallysprint (voormalige Zuiderzee Rally) rondom Emmeloord.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer foto's staan op www.Rallymedia.nl en de compilatie is hier te vinden.
het is hem, ze kwam net onlinequote:Op zondag 19 maart 2006 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sterker nog, het moet hem wel zijn
Ik had die gewoon niet gezien op de site
blijkbaar is de partij waar hij voor uit komt zo groot dat ze mee mogen doen in de regering en hij minister geworden is.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vraag me af of er zoveel mensen zo conservatief zijn als hij is...
verkeersdrempel?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef PeuRac het volgende:
waren die foto's van die EVO's genomen na een jump ofso![]()
Uh-uhquote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef M5 het volgende:
[..]
blijkbaar is de partij waar hij voor uit komt zo groot dat ze mee mogen doen in de regering en hij minister geworden is.
Jep, het was een flinke heuvel die over het water lag. Ook wel een brug genoemdquote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef PeuRac het volgende:
waren die foto's van die EVO's genomen na een jump ofso![]()
Tsja. Van mij mag ie zulke onzin uitkramen, 't slaat nergens op en hij maakt alleen zichzelf belachelijk. Jammer dat er hier weer zoveel aandacht aan besteed wordt.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uh-uh
Maar hoop toch niet dat ze nu weer op hem stemmen
die heb ik op DVDquote:Op zondag 19 maart 2006 21:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit de eerste te kijken, ouders de 2de![]()
Vind het niet echt een manier van omgaan binnen de EU eigenlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Tsja. Van mij mag ie zulke onzin uitkramen, 't slaat nergens op en hij maakt alleen zichzelf belachelijk. Jammer dat er hier weer zoveel aandacht aan besteed wordt.
welkom terug hihiquote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die heb ik op DVD
ik was even weghihi
Cameraquote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:Impry
Met wat voor apparatuur maken jullie die foto's?
Ja graag, ik ben benieuwdquote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wil je wweten waaorm ik zo lang weg was?
gewoon ja zeggen, heeft niks met sex te maken
Je weet het maar nooitquote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ja, maar geen wegwerpcamera van de kruidvat lijkt me....
Dat is zo.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vind het niet echt een manier van omgaan binnen de EU eigenlijk
Idd, en daarom krijgt die knakker meer aandacht dan dat ie verdient, en dat is precies wat ie wil.quote:Toen met die Belg <-> Balkenende was het ook zo'n ophef, dus dit zal ook wel weer zwaar worden uitgemeten in de media
Nah, geloof niet dat ze er in Italie veel aandacht aan besteden, en dat wil hij nou netquote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat is zo.
[..]
Idd, en daarom krijgt die knakker meer aandacht dan dat ie verdient, en dat is precies wat ie wil.
helaas wel. http://www.rai.it/news/articolornews24/0,9219,4285698,00.htmlquote:Op zondag 19 maart 2006 21:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, geloof niet dat ze er in Italie veel aandacht aan besteden, en dat wil hij nou net
quote:
quote:Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
mooie TVP van je
Hugo zegt:
ja eh
Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
gebruik je myat nu al?
Hugo zegt:
nee
Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
hmm... had ik nog niet gezienquote:Op zondag 19 maart 2006 21:58 schreef M5 het volgende:
[..]
helaas wel. http://www.rai.it/news/articolornews24/0,9219,4285698,00.html
met wie?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet ik de chatlog van gisteravond er even bijzoeken?
ach, 24 uur naar dezelfdde race kijken is ook zonder Audi's saai.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef M5 het volgende:
De Audi R10 TDI heeft de 12 uur van sebring gewonnen, het debuut van die bak. wordt weer een saaie Le Mans dit jaar
Ja met vragen over toompjes enzoquote:Op zondag 19 maart 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met wie?Ik ben niet online geweest
vast en zeker met anonieme mensen lopen kletsen
Standaard antwoord: geitenkaasquote:Op zondag 19 maart 2006 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja met vragen over toompjes enzo
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:03 schreef Hugster het volgende:
vraagtekens
zo hoort het eruit te zien
[afbeelding]
ik zie een klein hokjequote:Op zondag 19 maart 2006 22:03 schreef Hugster het volgende:
vraagtekens
zo hoort het eruit te zien
[afbeelding]
Vorig jaar was het tot op de laatste paar minuten nog spannend wie de race zou winnenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, 24 uur naar dezelfdde race kijken is ook zonder Audi's saai.
Was ook wel te verwachten, omdat diesel een 'alternatieve' brandstof is mogen ze met minder restricties rijdenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef M5 het volgende:
De Audi R10 TDI heeft de 12 uur van sebring gewonnen, het debuut van die bak. wordt weer een saaie Le Mans dit jaar
jezlef quotenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:08 schreef M5 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het tot op de laatste paar minuten nog spannend wie de race zou winnen
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een combi eh, paint & tinypicKwaliteitje
![]()
![]()
mja, maar zo simpel ligt het nu ook weer niet. 't zaakje moet wel heel blijven en dat is vaak 'n probleem bij zwaar gefokte race diesels.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was ook wel te verwachten, omdat diesel een 'alternatieve' brandstof is mogen ze met minder restricties rijdenals ze dan nog niet zouden winnen zouden ze wel heel stom bezig zijn.
ja hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef PeuRac het volgende:
Iemand mijn auto kopen? Ik ben verlieft geworden op een andere 155![]()
Ammenooitnietquote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef PeuRac het volgende:
Je bent op dreefquote:Op zondag 19 maart 2006 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoorik geef je er 5 euro voor, als ik de mattenset er bij krijg bied ik 3 euro.
12u van Sebrig werd door Audi ook gezien als een test, welke dus is geslaagd. Die R10 TDI is trouwens bijna net zoveel getest als ze met een straat motor doen, dus mocht toch wel verwachten dat dat ding heel zou blijven.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef M5 het volgende:
[..]
mja, maar zo simpel ligt het nu ook weer niet. 't zaakje moet wel heel blijven en dat is vaak 'n probleem bij zwaar gefokte race diesels.
Spyker deed overigens ook mee, maar dat was niet noemenswaardig. Wel leuk is dat de Ferrari F430 GT2 2e in de klasse werd voor de Porsches.... maar achter een Panoz
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef PeuRac het volgende:
neuhquote:
bedankt voor 't aanbod maar nee.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef PeuRac het volgende:
ik kan ook gewoon een fles koelvloeistof in je studentenkamer leeg gieten hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
neuhnog wel leuke ideeën voor de 205 trouwens, maar dan moet je em tot November bewaren
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef M5 het volgende:
[..]
bedankt voor 't aanbod maar nee.
en je hebt ehm net en hij heeft net een flinke onderhoudsbeurt gehad. doe ff gezond joh en rij er nog een paar jaar in.
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan ook gewoon een fles koelvloeistof in je studentenkamer leeg gieten hoor![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]!!!
HOE DURF JE MIJ MET PEU TE VERGISSEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja sorryquote:Op zondag 19 maart 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
*zet note bij M5quote:Op zondag 19 maart 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan ook gewoon een fles koelvloeistof in je studentenkamer leeg gieten hoor![]()
Zat meer te denken aan de circuitdag op mn oude school, de helf van de auto's haalt het einde van de dag nietquote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn 205 is al dood hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan de circuitdag op mn oude school, de helf van de auto's haalt het einde van de dag niet![]()
Auto's draaien lang door zonder koelvloeistof hoor 8)quote:
Wat moet je ervoor hebben om niet meer terug te komen?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:22 schreef PeuRac het volgende:
Dan gooi ik m'n account in de schredder en kom met een kloon terug
Dikke donuts maken manquote:Op zondag 19 maart 2006 22:23 schreef BoJo het volgende:
enne met die 60 pk op zandvoort gaat natuurlijk als de brandweer![]()
zolang die plas op het blok blijft liggen dan koelt ie toch ook?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Auto's draaien lang door zonder koelvloeistof hoor 8)
Heb ze met minder gezien, een Porsche 924 die op 2 cilinders liep bijvoorbeeld en dan nog meer olie als benzine verbrandequote:Op zondag 19 maart 2006 22:23 schreef BoJo het volgende:
enne met die 60 pk op zandvoort gaat natuurlijk als de brandweer![]()
Al een bod gehad?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
zolang die plas op het blok blijft liggen dan koelt ie toch ook?![]()
Daaromquote:Op zondag 19 maart 2006 22:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
zolang die plas op het blok blijft liggen dan koelt ie toch ook?![]()
Een mooie 155 WB v6 zou niet verkeerd zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 22:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat moet je ervoor hebben om niet meer terug te komen?
En dan blijf je voor eeuwig weg?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een mooie 155 WB v6 zou niet verkeerd zijn
Maja, je hebt alle mankementen gemeld?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
nada
keek net, wel 250 views ofzo... vuile lurkers![]()
mjah ik overdrijf...maar wanneer doe ik dat nietquote:Op zondag 19 maart 2006 22:26 schreef Hugster het volgende:
en Bo, je geeft wel snel op hoor met dat ding dood verklaren
Een nieuwe wateraansluiting erin tappen lijkt me niet het einde van de wereld.
Ik leg in.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan blijf je voor eeuwig weg?
mjah alle die ik wistquote:Op zondag 19 maart 2006 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maja, je hebt alle mankementen gemeld?
ik heb echt geen zin in gezeik achteraf.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
eerlijk!![]()
Denk maar niet dat iedereen dat doet
Ik ben blij dat ze me een financiering aanbiedenquote:
Heb je geen prepaid-simkaartje liggen ergens?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb echt geen zin in gezeik achteraf.![]()
ja daar twijfelde ik ook al over... eens beter verwoorden dan maarquote:Op zondag 19 maart 2006 22:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze me een financiering aanbieden
Maar ik denk niet dat hij weggaat als je erbij zet: "Hij rijdt NIET"
Had jij het gezien als je hem ging kopen?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:32 schreef BoJo het volgende:
Bij die Jeep had ik maar ff weg gelaten dat de achterste diff lekte als de neten
Als je dat zelf niet ziet als je onder de auto kijkt dan is het je eigen schuld![]()
Hij rijdt tochquote:Op zondag 19 maart 2006 22:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja daar twijfelde ik ook al over... eens beter verwoorden dan maar![]()
lijkt me wel ja.. je meot zeggen:quote:Op zondag 19 maart 2006 22:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja daar twijfelde ik ook al over... eens beter verwoorden dan maar![]()
neequote:Op zondag 19 maart 2006 22:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had jij het gezien als je hem ging kopen?
hij doet het niet als ik op play drukquote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef Hugster het volgende:
zonder speedline velgen zelfs, die zwarte Alfa daar![]()
[afbeelding]
ey dat filmpje ken ik nietquote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
en wat is het verschil met 5 minuten geleden?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef BoJo het volgende:
heb het veranderd![]()
besef nu eigenlijk gelijk dat mijn nummer ook gelijk bekend is bij elke Fok PTA SC lurker![]()
Toen parkeerde die gekke t0n em op volle snelheid met de handrem kaasrecht in het parkeervakquote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
maar mét DTM wisserquote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
dat je moet refreshen of ctrl F5enquote:Op zondag 19 maart 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en wat is het verschil met 5 minuten geleden?
Goed dat je het zegtquote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef BoJo het volgende:
heb het veranderd![]()
besef nu eigenlijk gelijk dat mijn nummer ook gelijk bekend is bij elke Fok PTA SC lurker![]()
is toch die 50mb film die t0n toen gemaakt had? duurt iets van 23min meende ik, staat ook_gek ook nog op te blatenquote:
dat wil je ook niet, want dan komt o_gquote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij doet het niet als ik op play druk
waarom mag hij naast Tjabbo zitten?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat wil je ook niet, want dan komt o_g
[afbeelding]
kan je dat filmpje niet ff hosten?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is duidelijk GEEN goede screenshot van hemquote:Op zondag 19 maart 2006 22:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
hij gaat daar helemaal voor "sick" look heurquote:Op zondag 19 maart 2006 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit is duidelijk GEEN goede screenshot van hem![]()
Het linkje van het filmpje heeft al vaak zat in de SC gestaan, had hij er toen over moeten beginnen te balten, heeft nu geen recht van spreken meer.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't jochie heeft liever geen foto's van zichzelf hier geloof ik
Boehoe
Bestwel jaquote:Op zondag 19 maart 2006 22:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij gaat daar helemaal voor "sick" look heur
heb jij hem al? of moeten we even gaan ftp0xxxeren?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het linkje van het filmpje heeft al vaak zat in de SC gestaan, had hij er toen over moeten beginnen te balten, heeft nu geen recht van spreken meer.
Dan komt hij eventjes uit idlequote:Op zondag 19 maart 2006 22:51 schreef BoJo het volgende:
@Hugo, waarom licht mijn iPod op om 12 uur snachts en als ik de kabel van de koptelefoontjes inplug?![]()
ik heb m ooit bij mn ouders gezien geloof ikquote:Op zondag 19 maart 2006 22:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb jij hem al? of moeten we even gaan ftp0xxxeren?
hij staat altijd op idle he? toen ik hem weer ging gebruiken zat ik telkens maar te kijken of ik hem wel goed uit zet want als je op play drukt dan begint ie ook gelijk zonder op te starten oidquote:
dan moet je hem natuurlijk hier in je eigen stulpje ook weer hebben of niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb m ooit bij mn ouders gezien geloof ik
Aan Bo wil hij hem niet passen maar aan Alexxx wel, vuile bilridderquote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan moet je hem natuurlijk hier in je eigen stulpje ook weer hebben of niet?
Zeg het maar hoor![]()
Ja mooi is dat ehquote:Op zondag 19 maart 2006 22:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij staat altijd op idle he? toen ik hem weer ging gebruiken zat ik telkens maar te kijken of ik hem wel goed uit zet want als je op play drukt dan begint ie ook gelijk zonder op te starten oid![]()
![]()
gisteren net vrijwel al mn filmpjes van de schijf af gepleurdquote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan moet je hem natuurlijk hier in je eigen stulpje ook weer hebben of niet?
Zeg het maar hoor![]()
voortrekken gaat het helemaal worden in 2006!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aan Bo wil hij hem niet passen maar aan Alexxx wel, vuile bilridder
ohja jij werkt met een 1gb harddisk eh?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gisteren net vrijwel al mn filmpjes van de schijf af gepleurddank je, maar geen dank
Darmtoeristquote:Op zondag 19 maart 2006 23:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
voortrekken gaat het helemaal worden in 2006!
En MSN webspacequote:Op zondag 19 maart 2006 23:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
ohja jij werkt met een 1gb harddisk eh?
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aan Bo wil hij hem niet passen maar aan Alexxx wel, vuile bilridder
neh, ik gebruik mn ruimte liever voor foto'squote:Op zondag 19 maart 2006 23:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
ohja jij werkt met een 1gb harddisk eh?
Je weet dat je tegenwoordig een nieuwe HD bijna gratis bij een mud aardappelen krijgt?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neh, ik gebruik mn ruimte liever voor foto's
je weet dat ik er al 2 in heb steken?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet dat je tegenwoordig een nieuwe HD bijna gratis bij een mud aardappelen krijgt?
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je zo'n camera, gebruik je zo'n uploader
ja, ik weet hetquote:Op zondag 19 maart 2006 23:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je zo'n camera, gebruik je zo'n uploader
Je weet dat er altijd 1 bijkan?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je weet dat ik er al 2 in heb steken?
ja, hoor, die komt ook zekerquote:Op zondag 19 maart 2006 23:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet dat er altijd 1 bijkan?
Voor de prijs van je 300D had je 300 gb harddisk en 10 jaar webspace kunnen kopen lulloquote:Op zondag 19 maart 2006 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, hoor, die komt ook zekerik bedoel dat ik wel weet dat die dingen geen drol kosten. als ze wel duru waren gewest had ik er immers geen twee gehad?
ik ben het rustiger aan gaan doenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:07 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wil m'n daystats weer niet zien denk ik
jawel. Maar dat gaat geld kosten. Dus ik wacht even tot ik een inkomen heb. Want achterlijk veel foto's hosten die door vele te veel mensen worden bekeken is best duur, als je het goed wilt doen.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar er iets aan doen ga je niet voor 2010?
maar geen camera om het te vullenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor de prijs van je 300D had je 300 gb harddisk en 10 jaar webspace kunnen kopen lullo
bij camera's en autoboeken bestaan er voor mij geen prijskaartjesquote:Op zondag 19 maart 2006 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor de prijs van je 300D had je 300 gb harddisk en 10 jaar webspace kunnen kopen lullo
je red het niet met die 12 gig van googel?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel. Maar dat gaat geld kosten. Dus ik wacht even tot ik een inkomen heb. Want achterlijk veel foto's hosten die door vele te veel mensen worden bekeken is best duur, als je het goed wilt doen.
zo gooi ik alles er doorheen met auto'squote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij camera's en autoboeken bestaan er voor mij geen prijskaartjesslechte eigenschap
buzzybee slokt 3 gigabyte per weekquote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
je red het niet met die 12 gig van googel?![]()
Toch wel, anders had je wel een nieuwe gekochtquote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij camera's en autoboeken bestaan er voor mij geen prijskaartjesslechte eigenschap
Je moet ook eens stoppen met die domme post-opkrik-spelletjes...quote:Op zondag 19 maart 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
buzzybee slokt 3 gigabyte per weeken dat is ZONDER fotohosting dus he?
oh jaquote:Op zondag 19 maart 2006 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch wel, anders had je wel een nieuwe gekocht
traffic was toch 500 gig per maand?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
buzzybee slokt 3 gigabyte per weeken dat is ZONDER fotohosting dus he?
Krepserquote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh jaEn ik heb zlefs een beetje afgedongen
ja dat vind ik ook niet kunnen, je moet hem netzoals ik op hoogste stand zetten Alexxxxquote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op een resolutie van 640*480 doet zelfs een telefooncamera het nog prima
een nieuwe sc makenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een plan.
die lopen niet meer.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet ook eens stoppen met die domme post-opkrik-spelletjes...
Op internet staan ze op 640*480, op CD-Rom ietsie hoger, verschilt per foto.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook niet kunnen, je moet hem netzoals ik op hoogste stand zetten Alexxxx![]()
Ik dus ook nietquote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
traffic was toch 500 gig per maand?
ik zie het probleem niet![]()
ik ga zo toch pittenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Had je paar uur eerder mee moeten komen!![]()
ey niet zo'n grote bek hequote:Op zondag 19 maart 2006 23:16 schreef PeuRac het volgende:
Gewoon naar de Burger King knallen mietjes, als ik trek heb ga ik ook gewoon naar de Mac(geen BK hiero)
Omdat jij niet meeging!quote:Op zondag 19 maart 2006 23:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga zo toch pitten![]()
en besides jij ging naar de Mac![]()
Nee.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:17 schreef ook_gek het volgende:
zijn er mensen die een stuk willen lezen wat ik mee gemaakt heb tijdens de wintersport?
Zit veilig achter m'n PCquote:
kloptquote:Op zondag 19 maart 2006 23:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik dus ook niet
ali haalt traffic en storage een bietsje door mekander volgens mij
als er meerdere mensen zijn die dat wel willen heb je pechquote:
GODDOMME TERING DAT IS EEN LEKKER WIJF, KIJKEN OF IK DIE VANAVOND FF ANAAL KAN PENETREREN, KOMOP MANNEN, KIJK MIJ, IK STAP EROP AFquote:Op zondag 19 maart 2006 23:17 schreef ook_gek het volgende:
zijn er mensen die een stuk willen lezen wat ik mee gemaakt heb tijdens de wintersport?
Ben toch effe voor wat mensen een dag samenvatting aan het maken.
Als jullie willen kan ik een stuk hier dumpen over hoe ik contakt probeerde te krijgen met een nederlands meisje![]()
ik weet hetquote:Op zondag 19 maart 2006 23:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als er meerdere mensen zijn die dat wel willen heb je pech![]()
gewoon haar hosting gebruiken, die tekeningen van Sandra nemen toch weinig ruimte inquote:Op zondag 19 maart 2006 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt
ik moet me er in verdiepen, ben ik met je eens. en dat ga ik morgen doen, dan ga ik me met Sandra in het websitebouwn storten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |