Dat is zo.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vind het niet echt een manier van omgaan binnen de EU eigenlijk
Idd, en daarom krijgt die knakker meer aandacht dan dat ie verdient, en dat is precies wat ie wil.quote:Toen met die Belg <-> Balkenende was het ook zo'n ophef, dus dit zal ook wel weer zwaar worden uitgemeten in de media
Nah, geloof niet dat ze er in Italie veel aandacht aan besteden, en dat wil hij nou netquote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat is zo.
[..]
Idd, en daarom krijgt die knakker meer aandacht dan dat ie verdient, en dat is precies wat ie wil.
helaas wel. http://www.rai.it/news/articolornews24/0,9219,4285698,00.htmlquote:Op zondag 19 maart 2006 21:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, geloof niet dat ze er in Italie veel aandacht aan besteden, en dat wil hij nou net
quote:
quote:Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
mooie TVP van je
Hugo zegt:
ja eh
Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
gebruik je myat nu al?
Hugo zegt:
nee
Herman [externe speler] -- Don't drink and drive, you might spill your beer zegt:
hmm... had ik nog niet gezienquote:Op zondag 19 maart 2006 21:58 schreef M5 het volgende:
[..]
helaas wel. http://www.rai.it/news/articolornews24/0,9219,4285698,00.html
met wie?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet ik de chatlog van gisteravond er even bijzoeken?
ach, 24 uur naar dezelfdde race kijken is ook zonder Audi's saai.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef M5 het volgende:
De Audi R10 TDI heeft de 12 uur van sebring gewonnen, het debuut van die bak. wordt weer een saaie Le Mans dit jaar
Ja met vragen over toompjes enzoquote:Op zondag 19 maart 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met wie?Ik ben niet online geweest
vast en zeker met anonieme mensen lopen kletsen
Standaard antwoord: geitenkaasquote:Op zondag 19 maart 2006 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja met vragen over toompjes enzo
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:03 schreef Hugster het volgende:
vraagtekens
zo hoort het eruit te zien
[afbeelding]
ik zie een klein hokjequote:Op zondag 19 maart 2006 22:03 schreef Hugster het volgende:
vraagtekens
zo hoort het eruit te zien
[afbeelding]
Vorig jaar was het tot op de laatste paar minuten nog spannend wie de race zou winnenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, 24 uur naar dezelfdde race kijken is ook zonder Audi's saai.
Was ook wel te verwachten, omdat diesel een 'alternatieve' brandstof is mogen ze met minder restricties rijdenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef M5 het volgende:
De Audi R10 TDI heeft de 12 uur van sebring gewonnen, het debuut van die bak. wordt weer een saaie Le Mans dit jaar
jezlef quotenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:08 schreef M5 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het tot op de laatste paar minuten nog spannend wie de race zou winnen
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een combi eh, paint & tinypicKwaliteitje
![]()
![]()
mja, maar zo simpel ligt het nu ook weer niet. 't zaakje moet wel heel blijven en dat is vaak 'n probleem bij zwaar gefokte race diesels.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was ook wel te verwachten, omdat diesel een 'alternatieve' brandstof is mogen ze met minder restricties rijdenals ze dan nog niet zouden winnen zouden ze wel heel stom bezig zijn.
ja hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef PeuRac het volgende:
Iemand mijn auto kopen? Ik ben verlieft geworden op een andere 155![]()
Ammenooitnietquote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef PeuRac het volgende:
Je bent op dreefquote:Op zondag 19 maart 2006 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoorik geef je er 5 euro voor, als ik de mattenset er bij krijg bied ik 3 euro.
12u van Sebrig werd door Audi ook gezien als een test, welke dus is geslaagd. Die R10 TDI is trouwens bijna net zoveel getest als ze met een straat motor doen, dus mocht toch wel verwachten dat dat ding heel zou blijven.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef M5 het volgende:
[..]
mja, maar zo simpel ligt het nu ook weer niet. 't zaakje moet wel heel blijven en dat is vaak 'n probleem bij zwaar gefokte race diesels.
Spyker deed overigens ook mee, maar dat was niet noemenswaardig. Wel leuk is dat de Ferrari F430 GT2 2e in de klasse werd voor de Porsches.... maar achter een Panoz
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef PeuRac het volgende:
neuhquote:
bedankt voor 't aanbod maar nee.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef PeuRac het volgende:
ik kan ook gewoon een fles koelvloeistof in je studentenkamer leeg gieten hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
neuhnog wel leuke ideeën voor de 205 trouwens, maar dan moet je em tot November bewaren
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef M5 het volgende:
[..]
bedankt voor 't aanbod maar nee.
en je hebt ehm net en hij heeft net een flinke onderhoudsbeurt gehad. doe ff gezond joh en rij er nog een paar jaar in.
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan ook gewoon een fles koelvloeistof in je studentenkamer leeg gieten hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |