En dan vind je het gek dat ik je een eenzame rukker noem?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets heb ik afgelopen zomer ook op gezeten...
Opzich best leuk, maar het is wel een beetje hutje mutje enzo
Weer zoiets wat je met een lief meisje moet doen
Gernequote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vraag wel een linkje naar de site zodra ze weer online is![]()
ja ze komen alleen ff langs hoor, ga er niet dagen op zitten hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets heb ik afgelopen zomer ook op gezeten...
Opzich best leuk, maar het is wel een beetje hutje mutje enzo
Weer zoiets wat je met een lief meisje moet doen
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat ik je een eenzame rukker noem?
http://www.armstronglobal.comquote:
ik zit de eerste te kijken, ouders de 2dequote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Not another Teen movie of Shark tale?
Geen van de schepen bij "our vessels" is het schip van de fotoquote:Op zondag 19 maart 2006 21:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
http://www.armstronglobal.com
alleen geen idee welke boot van hun is. Als je bij "About us" kijkt zie je m'n nichtje Sandra en haar vriend is Marco.
nee iddquote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen van de schepen bij "our vessels" is het schip van de foto
amen brother...amenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
kut 't weekend is weer om
en er wacht wel zo'n enorme zaadweek
Vind het vreemd, zou goed een swan kunnen zijn maar heeft de lijnen van een hedendaagse Schoenerquote:
ze heeft het me een keer verteld, ik heb alleen 0,0 verstand van die dingen dus dat blijft niet hangenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vind het vreemd, zou goed een swan kunnen zijn maar heeft de lijnen van een hedendaagse Schoener
Gelukkig heb je meer verstand van auto'squote:Op zondag 19 maart 2006 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze heeft het me een keer verteld, ik heb alleen 0,0 verstand van die dingen dus dat blijft niet hangen![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van auto's [afbeelding]
Sterker nog, het moet hem wel zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
ik denk trouwens dat het die Swan 44 is. Zodra 1 van de 2 online is zal ik het wel ff vragen![]()
Welkom in de wereld van "big boys toys"quote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
dat soort bootjes zijn wel tifus duur trouwens![]()
Bijna 2 ton voor een zijlboot![]()
Dan zou ik er ook op gaan wonen ook
Vraag me af of er zoveel mensen zo conservatief zijn als hij is...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef M5 het volgende:
[..]
stemmen trekken voor de verkiezingen in eigen land
Gaafquote:Op zondag 19 maart 2006 21:42 schreef Impry het volgende:
Zoals ik de laatste tijd steeds vaker doe laat ik hier even horen wanneer er weer foto's en een compilatie online staan van een rally.
Gisteren was het namelijk de Tank S Rally/Rallysprint (voormalige Zuiderzee Rally) rondom Emmeloord.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer foto's staan op www.Rallymedia.nl en de compilatie is hier te vinden.
het is hem, ze kwam net onlinequote:Op zondag 19 maart 2006 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sterker nog, het moet hem wel zijn
Ik had die gewoon niet gezien op de site
blijkbaar is de partij waar hij voor uit komt zo groot dat ze mee mogen doen in de regering en hij minister geworden is.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vraag me af of er zoveel mensen zo conservatief zijn als hij is...
verkeersdrempel?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef PeuRac het volgende:
waren die foto's van die EVO's genomen na een jump ofso![]()
Uh-uhquote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef M5 het volgende:
[..]
blijkbaar is de partij waar hij voor uit komt zo groot dat ze mee mogen doen in de regering en hij minister geworden is.
Jep, het was een flinke heuvel die over het water lag. Ook wel een brug genoemdquote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef PeuRac het volgende:
waren die foto's van die EVO's genomen na een jump ofso![]()
Tsja. Van mij mag ie zulke onzin uitkramen, 't slaat nergens op en hij maakt alleen zichzelf belachelijk. Jammer dat er hier weer zoveel aandacht aan besteed wordt.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uh-uh
Maar hoop toch niet dat ze nu weer op hem stemmen
die heb ik op DVDquote:Op zondag 19 maart 2006 21:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit de eerste te kijken, ouders de 2de![]()
Vind het niet echt een manier van omgaan binnen de EU eigenlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Tsja. Van mij mag ie zulke onzin uitkramen, 't slaat nergens op en hij maakt alleen zichzelf belachelijk. Jammer dat er hier weer zoveel aandacht aan besteed wordt.
welkom terug hihiquote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die heb ik op DVD
ik was even weghihi
Cameraquote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:Impry
Met wat voor apparatuur maken jullie die foto's?
Ja graag, ik ben benieuwdquote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wil je wweten waaorm ik zo lang weg was?
gewoon ja zeggen, heeft niks met sex te maken
Je weet het maar nooitquote:Op zondag 19 maart 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ja, maar geen wegwerpcamera van de kruidvat lijkt me....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |