En dan vind je het gek dat ik je een eenzame rukker noem?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets heb ik afgelopen zomer ook op gezeten...
Opzich best leuk, maar het is wel een beetje hutje mutje enzo
Weer zoiets wat je met een lief meisje moet doen
Gernequote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vraag wel een linkje naar de site zodra ze weer online is![]()
ja ze komen alleen ff langs hoor, ga er niet dagen op zitten hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets heb ik afgelopen zomer ook op gezeten...
Opzich best leuk, maar het is wel een beetje hutje mutje enzo
Weer zoiets wat je met een lief meisje moet doen
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat ik je een eenzame rukker noem?
http://www.armstronglobal.comquote:
ik zit de eerste te kijken, ouders de 2dequote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Not another Teen movie of Shark tale?
Geen van de schepen bij "our vessels" is het schip van de fotoquote:Op zondag 19 maart 2006 21:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
http://www.armstronglobal.com
alleen geen idee welke boot van hun is. Als je bij "About us" kijkt zie je m'n nichtje Sandra en haar vriend is Marco.
nee iddquote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen van de schepen bij "our vessels" is het schip van de foto
amen brother...amenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
kut 't weekend is weer om
en er wacht wel zo'n enorme zaadweek
Vind het vreemd, zou goed een swan kunnen zijn maar heeft de lijnen van een hedendaagse Schoenerquote:
ze heeft het me een keer verteld, ik heb alleen 0,0 verstand van die dingen dus dat blijft niet hangenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vind het vreemd, zou goed een swan kunnen zijn maar heeft de lijnen van een hedendaagse Schoener
Gelukkig heb je meer verstand van auto'squote:Op zondag 19 maart 2006 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze heeft het me een keer verteld, ik heb alleen 0,0 verstand van die dingen dus dat blijft niet hangen![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van auto's [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |