mjah ik overdrijf...maar wanneer doe ik dat nietquote:Op zondag 19 maart 2006 22:26 schreef Hugster het volgende:
en Bo, je geeft wel snel op hoor met dat ding dood verklaren
Een nieuwe wateraansluiting erin tappen lijkt me niet het einde van de wereld.
Ik leg in.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan blijf je voor eeuwig weg?
mjah alle die ik wistquote:Op zondag 19 maart 2006 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maja, je hebt alle mankementen gemeld?
ik heb echt geen zin in gezeik achteraf.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
eerlijk!![]()
Denk maar niet dat iedereen dat doet
Ik ben blij dat ze me een financiering aanbiedenquote:
Heb je geen prepaid-simkaartje liggen ergens?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb echt geen zin in gezeik achteraf.![]()
ja daar twijfelde ik ook al over... eens beter verwoorden dan maarquote:Op zondag 19 maart 2006 22:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze me een financiering aanbieden
Maar ik denk niet dat hij weggaat als je erbij zet: "Hij rijdt NIET"
Had jij het gezien als je hem ging kopen?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:32 schreef BoJo het volgende:
Bij die Jeep had ik maar ff weg gelaten dat de achterste diff lekte als de neten
Als je dat zelf niet ziet als je onder de auto kijkt dan is het je eigen schuld![]()
Hij rijdt tochquote:Op zondag 19 maart 2006 22:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja daar twijfelde ik ook al over... eens beter verwoorden dan maar![]()
lijkt me wel ja.. je meot zeggen:quote:Op zondag 19 maart 2006 22:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja daar twijfelde ik ook al over... eens beter verwoorden dan maar![]()
neequote:Op zondag 19 maart 2006 22:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had jij het gezien als je hem ging kopen?
hij doet het niet als ik op play drukquote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef Hugster het volgende:
zonder speedline velgen zelfs, die zwarte Alfa daar![]()
[afbeelding]
ey dat filmpje ken ik nietquote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
en wat is het verschil met 5 minuten geleden?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef BoJo het volgende:
heb het veranderd![]()
besef nu eigenlijk gelijk dat mijn nummer ook gelijk bekend is bij elke Fok PTA SC lurker![]()
Toen parkeerde die gekke t0n em op volle snelheid met de handrem kaasrecht in het parkeervakquote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
maar mét DTM wisserquote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
dat je moet refreshen of ctrl F5enquote:Op zondag 19 maart 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en wat is het verschil met 5 minuten geleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |