Goed dat je het zegtquote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef BoJo het volgende:
heb het veranderd![]()
besef nu eigenlijk gelijk dat mijn nummer ook gelijk bekend is bij elke Fok PTA SC lurker![]()
is toch die 50mb film die t0n toen gemaakt had? duurt iets van 23min meende ik, staat ook_gek ook nog op te blatenquote:
dat wil je ook niet, want dan komt o_gquote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij doet het niet als ik op play druk
waarom mag hij naast Tjabbo zitten?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat wil je ook niet, want dan komt o_g
[afbeelding]
kan je dat filmpje niet ff hosten?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is duidelijk GEEN goede screenshot van hemquote:Op zondag 19 maart 2006 22:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
hij gaat daar helemaal voor "sick" look heurquote:Op zondag 19 maart 2006 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit is duidelijk GEEN goede screenshot van hem![]()
Het linkje van het filmpje heeft al vaak zat in de SC gestaan, had hij er toen over moeten beginnen te balten, heeft nu geen recht van spreken meer.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't jochie heeft liever geen foto's van zichzelf hier geloof ik
Boehoe
Bestwel jaquote:Op zondag 19 maart 2006 22:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij gaat daar helemaal voor "sick" look heur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |