heb jij hem al? of moeten we even gaan ftp0xxxeren?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het linkje van het filmpje heeft al vaak zat in de SC gestaan, had hij er toen over moeten beginnen te balten, heeft nu geen recht van spreken meer.
Dan komt hij eventjes uit idlequote:Op zondag 19 maart 2006 22:51 schreef BoJo het volgende:
@Hugo, waarom licht mijn iPod op om 12 uur snachts en als ik de kabel van de koptelefoontjes inplug?![]()
ik heb m ooit bij mn ouders gezien geloof ikquote:Op zondag 19 maart 2006 22:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb jij hem al? of moeten we even gaan ftp0xxxeren?
hij staat altijd op idle he? toen ik hem weer ging gebruiken zat ik telkens maar te kijken of ik hem wel goed uit zet want als je op play drukt dan begint ie ook gelijk zonder op te starten oidquote:
dan moet je hem natuurlijk hier in je eigen stulpje ook weer hebben of niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb m ooit bij mn ouders gezien geloof ik
Aan Bo wil hij hem niet passen maar aan Alexxx wel, vuile bilridderquote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan moet je hem natuurlijk hier in je eigen stulpje ook weer hebben of niet?
Zeg het maar hoor![]()
Ja mooi is dat ehquote:Op zondag 19 maart 2006 22:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij staat altijd op idle he? toen ik hem weer ging gebruiken zat ik telkens maar te kijken of ik hem wel goed uit zet want als je op play drukt dan begint ie ook gelijk zonder op te starten oid![]()
![]()
gisteren net vrijwel al mn filmpjes van de schijf af gepleurdquote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan moet je hem natuurlijk hier in je eigen stulpje ook weer hebben of niet?
Zeg het maar hoor![]()
voortrekken gaat het helemaal worden in 2006!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aan Bo wil hij hem niet passen maar aan Alexxx wel, vuile bilridder
ohja jij werkt met een 1gb harddisk eh?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gisteren net vrijwel al mn filmpjes van de schijf af gepleurddank je, maar geen dank
Darmtoeristquote:Op zondag 19 maart 2006 23:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
voortrekken gaat het helemaal worden in 2006!
En MSN webspacequote:Op zondag 19 maart 2006 23:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
ohja jij werkt met een 1gb harddisk eh?
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aan Bo wil hij hem niet passen maar aan Alexxx wel, vuile bilridder
neh, ik gebruik mn ruimte liever voor foto'squote:Op zondag 19 maart 2006 23:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
ohja jij werkt met een 1gb harddisk eh?
Je weet dat je tegenwoordig een nieuwe HD bijna gratis bij een mud aardappelen krijgt?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neh, ik gebruik mn ruimte liever voor foto's
je weet dat ik er al 2 in heb steken?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet dat je tegenwoordig een nieuwe HD bijna gratis bij een mud aardappelen krijgt?
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je zo'n camera, gebruik je zo'n uploader
ja, ik weet hetquote:Op zondag 19 maart 2006 23:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je zo'n camera, gebruik je zo'n uploader
Je weet dat er altijd 1 bijkan?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je weet dat ik er al 2 in heb steken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |