een nieuwe sc makenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een plan.
die lopen niet meer.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet ook eens stoppen met die domme post-opkrik-spelletjes...
Op internet staan ze op 640*480, op CD-Rom ietsie hoger, verschilt per foto.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook niet kunnen, je moet hem netzoals ik op hoogste stand zetten Alexxxx![]()
Ik dus ook nietquote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
traffic was toch 500 gig per maand?
ik zie het probleem niet![]()
ik ga zo toch pittenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Had je paar uur eerder mee moeten komen!![]()
ey niet zo'n grote bek hequote:Op zondag 19 maart 2006 23:16 schreef PeuRac het volgende:
Gewoon naar de Burger King knallen mietjes, als ik trek heb ga ik ook gewoon naar de Mac(geen BK hiero)
Omdat jij niet meeging!quote:Op zondag 19 maart 2006 23:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga zo toch pitten![]()
en besides jij ging naar de Mac![]()
Nee.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:17 schreef ook_gek het volgende:
zijn er mensen die een stuk willen lezen wat ik mee gemaakt heb tijdens de wintersport?
Zit veilig achter m'n PCquote:
kloptquote:Op zondag 19 maart 2006 23:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik dus ook niet
ali haalt traffic en storage een bietsje door mekander volgens mij
als er meerdere mensen zijn die dat wel willen heb je pechquote:
GODDOMME TERING DAT IS EEN LEKKER WIJF, KIJKEN OF IK DIE VANAVOND FF ANAAL KAN PENETREREN, KOMOP MANNEN, KIJK MIJ, IK STAP EROP AFquote:Op zondag 19 maart 2006 23:17 schreef ook_gek het volgende:
zijn er mensen die een stuk willen lezen wat ik mee gemaakt heb tijdens de wintersport?
Ben toch effe voor wat mensen een dag samenvatting aan het maken.
Als jullie willen kan ik een stuk hier dumpen over hoe ik contakt probeerde te krijgen met een nederlands meisje![]()
ik weet hetquote:Op zondag 19 maart 2006 23:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als er meerdere mensen zijn die dat wel willen heb je pech![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |