Precies waar ik bang voor was....die vervloekte Martins.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:14 schreef Simpelweg het volgende:
INTERNAZIONALE:
Toldo,J.Zanetti,Materazzi,Samuel,Womé,Figo,Verón,Cambiasso,Stankovic,Adriano,
Martins
AJAX:
Stekelenburg,Trabelsi,Maduro,Vermaelen,Juanfrán,Pienaar,Lindenbergh,Boukhari,Rosales,Huntelaar,
Rosenberg
Wat kom jij nou, Emanuelsson is geblesseerd dus wie wil je daar dan. Sarpong? die word doodgebroken daar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap de besiissing van Blind niet om Boukhari in de basis te laten starten. Voor hem valt er toch geen eer meer te behalen.²
Lezen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat kom jij nou, Emanuelsson is geblesseerd dus wie wil je daar dan. Sarpong? die word doodgebroken daar.
quote:Blind verkiest Boukhari boven Emanuelson
14/3/2006 19:57
Nourdin Boukhari is terug in de basis van Ajax. Coach Danny Blind verkiest de Rotterdammer boven Urby Emanuelson
Mag er tegenwoordig niet meer gewisseld worden tijdens een voetbalwedstrijd?quote:
Als Mancini verstandig is doet hij dat niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mag er tegenwoordig niet meer gewisseld worden tijdens een voetbalwedstrijd?
Ach ga dan geilen op een betere spelen dan Cruz, Cruz is zo'n beetje de slechtste speler van Inter.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mag er tegenwoordig niet meer gewisseld worden tijdens een voetbalwedstrijd?
Het is gewoon leuk als hij scoort. Hij houdt zich overigens wel staande bij Inter, in tegenstelling tot voormalige Ajax-helden Bergkamp en Mandy.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach ga dan geilen op een betere spelen dan Cruz, Cruz is zo'n beetje de slechtste speler van Inter.
Niet happen joh.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach ga dan geilen op een betere spelen dan Cruz, Cruz is zo'n beetje de slechtste speler van Inter.
Ik ook...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:41 schreef Jasza het volgende:
Ik flipte bij die penalty, en zeker toen Ajax er geen kreeg
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:57 schreef Nashje het volgende:
Wat een kanker TT zeg.
Wij gaan gewoon door.
Denk je dat nog altijd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:57 schreef Nashje het volgende:
Wat een kanker TT zeg.
Wij gaan gewoon door.
Ik stel voor je dat je morgen eens ga kijken naar wat je vandaag allemaal gepost hebquote:
Ik weet niet wat jij allemaal niet doet op 'n dag, maar ik ga morgen gewoon werken hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik stel voor je dat je morgen eens ga kijken naar wat je vandaag allemaal gepost heb
Zo te zien heb je nog genoeg vrije tijd overquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal niet doet op 'n dag, maar ik ga morgen gewoon werken hoor.
Om half 6 ben ik klaar met werken. Of werk jij soms 24 uur per dag?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zo te zien heb je nog genoeg vrije tijd over
En Pienaarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:41 schreef Nashje het volgende:
Lijkt me wel dat dit het definitieve einde is van Boukhari en Juanfran.
Juanfran heeft geen foute gemaakt vandaag verdedigend is hij goed maar aanvallend kan hij wel wat van urby leren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:41 schreef Nashje het volgende:
Lijkt me wel dat dit het definitieve einde is van Boukhari en Juanfran.
Jij welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Zolang Blind en Lindenberg maar blijven vind ik het best.
Ja maar ik bedoel vandaag nogquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die heeft allang getekend in Dortmund.
Verdedigend kan hij ook nog wel wat van Urby leren. Al zegt dat weinig over Urby. Juanfran kan van de linksback van Sparta ook nog wel wat leren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Juanfran heeft geen foute gemaakt vandaag verdedigend is hij goed maar aanvallend kan hij wel wat van urby leren.
Overdrijven is je middle name?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Verdedigend kan hij ook nog wel wat van Urby leren. Al zegt dat weinig over Urby. Juanfran kan van de linksback van Sparta ook nog wel wat leren.
Hij is de hielenlikker van Cruz, enig voetbal verstand heeft hij dus niet.quote:
Goh, jij bemint zelfoverschatting? Dat had ik nou nooit achter je gezocht...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Juan Fran heeft één eigenschap, en die bemin ik: zelfoverschatting.
Hij kan er toch echt niks van. Lijkt me dat iedereen dat wel in ziet. Hij denkt een grote naam in het voetbal te zijn en denkt even de vedette uit te kunnen hangen bij Ajax, maar hij is een van de zwakste schakels van Ajax.quote:
Ik bemin het niet omdat het een goede eigenschap is, maar meer omdat het je blijkbaar ver brengt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
Goh, jij bemint zelfoverschatting? Dat had ik nou nooit achter je gezocht...
Op een slechte na heeft hij zeker goed gespeeld.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:02 schreef Nashje het volgende:
Vermaelen mag wel in het zonnetje vind ik. Heeft achterin echt toppie schoon gehouden. Volgend seizoen met Stam er naast en Inter mag weer langs komen.
Heerlijk hoe hij erin ging tegen Adriano. Het was niet nodig, maar het blijkt toch wel dat dat kleine mannetje voor niemand bang is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:02 schreef Nashje het volgende:
Vermaelen mag wel in het zonnetje vind ik. Heeft achterin echt toppie schoon gehouden. Volgend seizoen met Stam er naast en Inter mag weer langs komen.
Juanfran, wat een lassiehond. Blind stelt hem alleen maar op omdat hij bijna hetzelfde kapsel heeft als hem zelf, maar hij is traag, heeft een slechte pass, heeft geen zelfkennis en denkt dat zijn "historie" hem wel even de kwartfinales oplevert.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:01 schreef VoreG het volgende:
Juanfran erg matig en Boukhari jammer van die blunder waaruit gescoord werd, maar verder was het boven zijn competitie niveau
Ik ben al een tijdje zeer te spreken over broeder Vermaelen, een goede verdediger die de klare lijn hanteert, geen onnodige overtredingen, en beschikt over een dosis functionele techniek. Met hem gaat het wel goedkomen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:02 schreef Nashje het volgende:
Tijd voor een opstaan van een Emanuelson-type op rechtsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:04 schreef 2Drix het volgende:
En Trabelsi was alweer een van de beste vandaag![]()
Wat gaan we die missen zeg![]()
Echt een topper. Hij loopt mensen voorbij zonder moeite, alsof ze er niet staan. Ik sta er echt van te kijken dat er nog geen echte topclub voor hem is geweest.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:04 schreef 2Drix het volgende:
Waar haal jij je XTC?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:06 schreef El_Bassie het volgende:
Vermaelen was inderdaad een pluspuntje vandaag. Maduro speelde ook naar behoren, net als Trabelsi en in iets mindere mate Juanfran. Lindenbergh was vandaag ook goed. Aanvallend was het zowel op het middenveld als in de aanval niks.
Iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:04 schreef 2Drix het volgende:
Nee, is een Belg, kenner.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft Vermaelen eigenlijk een Nederlands paspoort?²
In ieder geval zijn ze zo slim geweest om die gozer te huren met een optie tot koop. Vroegah was hij allang aangekocht met een onnodig lang contract.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, wat ze in godsnaam in Juanfran zagen mag de here Jezus weten...
LOL. Dat weet ik ook wel dat hij Belg is. Je geeft antwoord op een vraag die niet gesteld wordt, kennert.quote:
Je stelt dan behoorlijk domme vragenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL. Dat weet ik ook wel dat hij Belg is. Je geeft antwoord op een vraag die niet gesteld wordt, kennert.²
Waarom zou ie in godsnaam een Nederlands paspoort moeten hebben?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL. Dat weet ik ook wel dat hij Belg is. Je geeft antwoord op een vraag die niet gesteld wordt, kennert.²
Precies. Aan het eind van dit seizoen schoppen we hem mooi terug naar Besiktas.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:09 schreef vdHoek het volgende:
[..]
In ieder geval zijn ze zo slim geweest om die gozer te huren met een optie tot koop. Vroegah was hij allang aangekocht met een onnodig lang contract.
Zodat chocotoff Marco hem eens oproept, wat een begenadigd en toch zeer bescheiden talent.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Waarom zou ie in godsnaam een Nederlands paspoort moeten hebben?
Lijkt mij wat lastig worden als ie al als international voor België gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Zodat chocotoff Marco hem eens oproept, wat een begenadigd en toch zeer bescheiden talent.²
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij wat lastig worden als ie al als international voor België gespeeld heeft.![]()
touchéquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij wat lastig worden als ie al als international voor België gespeeld heeft.![]()
Was vriendschappelijk, geen probleem dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar weer eens terug in VBL als je er werkelijk een beetje verstand van hebt en de regels kent.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Was vriendschappelijk, geen probleem dus.²
Kuijtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Wat zou het voor wedstrijd geweest zijn als we dit spul hadden:
Sar
Trabelsi Alex Stam Davids
Lampard Van Bommel Gerrard
Rooney Kuijt Totti
Volgens mij hadden dan nu minstens 5 Italianen aan het infuus gelegen![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Sar
Rooney Kuijt Totti
Allemaal geweldige voetballers, zet je er van bommel tussenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Sar
Rooney Kuijt Totti
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Sar
Rooney Kuijt Totti
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt zeggen over hem wat je wil, maar hij werkt altijd KEIHARD.
Dit slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Sar
Rooney Kuijt Totti
Prima maar ik hoef hem niet in Ajax te zien.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt zeggen over hem wat je wil, maar hij werkt altijd KEIHARD.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sar
Rooney Mr.Mills Totti
![]()
Ronaldinho is geen vieze voetballerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef jna het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op.
PS. Je vergeet ene Ronaldinho
Ik ook niet hoor, maar datzelfde geldt voor Totti, Bommel en Alex.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Prima maar ik hoef hem niet in Ajax te zien.
Inderdaad, compleet in lijn met verwachtingen. Toch had ik hoop.. Ach, het is geen schande in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef Radegast het volgende:
Precies wat je vooraf kon verwachten, deze wedstrijd.
Op naar Groningen!
Ja je hebt gelijk, Trabelsi breekt wekelijks iemand z'n beenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ronaldinho is geen vieze voetballer
Een team met GVD mentaliteit en instelling ipv de slappe zakken die we vanavond zagenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, Trabelsi breekt wekelijks iemand z'n been.
Wat wil je nou? Een all-star team of een vies team?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef Mr.Mills het volgende:
En ik maar wachten op de samenvattingen van de andere westrijden.![]()
![]()
Verdedigend vond ik het nog best goed hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
We waren kansloos. Punt. Aanvallend niks gebracht, verdedigend te zwak.
Laat ik maar niet over Boukhari en JuanFran beginnen.
quote:
Moet ik teveel letters veranderen. Als het WK straks begint, dan welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe. Ken je ook ff zo'n ding van de WK finale Nederland Duitsland maken?
Knap gedaan trouwens, en dat voor een jood.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet ik teveel letters veranderen. Als het WK straks begint, dan wel
Ik vond hem ook niet zo slecht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef Radegast het volgende:
Ik vond Juanfran niet eens zo slecht..
Zal ik je eens wat zeggen: een linksback van een veteranenelftal uit de reserve 7e klasse zondag geeft betere voorzetten dan die mislukte Spanjool.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:38 schreef Tvduijn het volgende:
ik vond hem ook niet zo slecht...aardig goede aanvallende impulsen alleen waren de voorzetten kut. Maar wat verwacht je van hem, hij is een verdediger, niet meer.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef Radegast het volgende:
Idd, hij was best goed hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef Radegast het volgende:
mee eens, maar daarvoor moet je hem ook niet gebruiken, zoals ik zeg, het is een pure verdediger, niet zijn taak, moet je hem ook niet laten doen. . Ook geen toeval dat hij het meeste ruimte kreeg, ze hadden waarschijnlijk niet eens verwacht dat hij zoveel zou opkomen aangezien hij toch geen voorzet kan geven.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat zeggen: een linksback van een veteranenelftal uit de reserve 7e klasse zondag geeft betere voorzetten dan die mislukte Spanjool.
Zeg doe jij het dan als je het zo goed kan pff, Juanfran haalde wat mij betreft een voldoendequote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat zeggen: een linksback van een veteranenelftal uit de reserve 7e klasse zondag geeft betere voorzetten dan die mislukte Spanjool.
Ik denk dat niemand die wissels begreep, echt belachelijk...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Passing was echt ondermaats van Juanfran hoor. Hij was veel te ver naar voren, was veel te laconiek in z'n acties en Figo liep hem aan alle kanten voorbij.
Zelfde voor Boukhari en Lindenbergh trouwens. Passing echt dramatisch. Maar ja, we konden aanvallend niets brengen. Had Boukhari die foute pass niet gegeven, was het 0-0 gebleven.
Oja, waarom wisselt Blind in godsnaam EN Rosenberg EN Rosales in de 70ste minuut en verder? We staan godverdomme 1-0 achter, krijg je dit gezeik weer.
Alleen JuanFran en Huntelaar vond ik minder, de rest was eigenlijk wel oké.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:44 schreef jna het volgende:
Niemand bij Ajax was slecht vond ik.
Juanfran denkt waarschijnlijk zelf niet dat ie een verdediger is, ik bedoel, als je 3 meter voor je eigen achterlijn iemand wil gaan poorten, dan snap je en je taken niet en heb je je eigen kwaliteiten niet helemaal door.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
mee eens, maar daarvoor moet je hem ook niet gebruiken, zoals ik zeg, het is een pure verdediger, niet zijn taak, moet je hem ook niet laten doen. . Ook geen toeval dat hij het meeste ruimte kreeg, ze hadden waarschijnlijk niet eens verwacht dat hij zoveel zou opkomen aangezien hij toch geen voorzet kan geven.
Ik vind het hem niet te verwijten, is een kwestie van taakverdeling en dat is aan de trainer...
Misschien werd ie ge-SMS-ed door Dick Advocaat.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:45 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand die wissels begreep, echt belachelijk...
Dat is idd raar, maar het was mij niet eens opgevallen (was ook aardig wat gezeik aan mn kop dus....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Juanfran denkt waarschijnlijk zelf niet dat ie een verdediger is, ik bedoel, als je 3 meter voor je eigen achterlijn iemand wil gaan poorten, dan snap je en je taken niet en heb je je eigen kwaliteiten niet helemaal door.
Nee, zeker niet. Het is eerder een schande als je verliest van Rapid Boekarest ofzo...om maar even een club te noemenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:07 schreef Jasza het volgende:
Tis trouwens geen schande dat je verliest van de nummer 2 of 3 van Italie.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Het is eerder een schande als je verliest van Rapid Boekarest ofzo...om maar even een club te noemen![]()
Vermaelen ben ik het totaal niet mee eens, die jongen speelde prima, zeker als je het vergelijkt met het niveau van de rest van de Ajacieden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:30 schreef Shreyas het volgende:
Boukhari, Lindenbergh, Rosales, Vermaelen, ze halen stuk voor stuk niet het niveau. De eerste 2 bij lange na niet en die heb ik al opgegeven. De laatste twee ontberen vooral de nodige ervaring. Maar goed, Inter was veel beter vandaag, ze hebben natuurlijk ook veel betere spelers. Ook Figo speelde weer erg goed (ineens). Op de uitslag valt niets af te dingen. Volgend jaar maar hopen op iets meer ervaring binnen de ploeg en ook iets meer geluk....want dat heb je echt nodig als Nederlandse club zijnde in de Champions League.
Juanfran is absoluut geen pure verdediger. Verre van dat zelfs, en dat zie je overal in terug.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
mee eens, maar daarvoor moet je hem ook niet gebruiken, zoals ik zeg, het is een pure verdediger, niet zijn taak, moet je hem ook niet laten doen. . Ook geen toeval dat hij het meeste ruimte kreeg, ze hadden waarschijnlijk niet eens verwacht dat hij zoveel zou opkomen aangezien hij toch geen voorzet kan geven.
Ik vind het hem niet te verwijten, is een kwestie van taakverdeling en dat is aan de trainer...
Dan stel ik nog liever Frank de Boer op.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bouma is beschikbaar
Die eerste is echt triest zeg...quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:09 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Leuk, de reactie van de Italianen, zelfs de moeite genomen om Nederlands (proberen) te schrijven.
hebben ze zeker door mijn buurtgenoten laten vertalenquote:
Ze proberen het wel in het Nederlands, alleen dat al vind ik leuk. Tweede is gewoon grappig!quote:
Als enige van hen die afscheid gaan nemen ...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef jna het volgende:
Zonde dat volgend jaar weer een nieuw team moet worden opgebouwd.
Vooral Trabelsi ga ik enorm missen.
Inderdaad, de enige...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef jna het volgende:
Zonde dat volgend jaar weer een nieuw team moet worden opgebouwd.
... GAMMAquote:
Galásek is opgebrand bij Ajax, Grygera is idd jammer, maar blijkt niet onvervangbaar te zien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:12 schreef M0NTANA het volgende:
Zdenek Grygera en Tomás Galásek ook wel, maar Hatem Trabelsi meer.
quote:
Mitea maakt rentree in Jong Ajax
Amsterdam, 15 maart 2006
Nicolae Mitea zal woensdagavond zijn rentree op het voetbalveld maken. Voor hem een zeer bijzonder moment, want de Roemeense linksbuiten kampte vanaf 31 juli 2005 met een blessure aan zijn knie.
In het duel tegen Boca Juniors tijdens het Amsterdam Tournament raakte Mitea geblesseerd aan zijn knie. Gehoopt werd in de dagen daarna dat een operatie vermeden kon worden, maar dat bleek niet mogelijk. Begin september ging de Roemeen succesvol onder het mes.
Na twee maanden hard werken aan zijn herstel mocht Mitea voor het eerst naar buiten om daar de training te hervatten. Toen sprak Mitea: ,,De operatie ligt nu zo’n twee maanden achter me. Ik reken erop dat ik nog zo’n vijf maanden moet revalideren. Voor het herstel van mijn knieblessure wordt zes tot negen maanden gerekend. Zeven maanden lijkt me lang genoeg om langs de kant te staan.''
De berekening lijkt redelijk te kloppen. De operatie is zes maanden geleden uitgevoerd.
Jong Ajax speelt woensdagavond een oefenwedstrijd in Mijdrecht tegen de amateurs van Argon.
Ze misten hem achterin ook bij de goal....................quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef jna het volgende:
Eens, maar je weet dat hij opkomt, dan moet die pass goed zijn.......quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze misten hem achterin ook bij de goal....................
Ja, denk het ook wel.quote:
Veel bengaals vuur!!! Erg mooi. Schreeuwen die tifosi soms door een microfoon? Jullie stonden bij NOS weggedraaid en waren amper te horen helaas.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:46 schreef PLAE@ het volgende:
zo thuis.
Het was weer top. Oja en er was ook een wedstrijd en die hebben we met 1-0 verloren, maar das logisch![]()
Ik vond Vermaelen en Maduro beter, wat was trouwens het hoogste cijferquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:51 schreef PLAE@ het volgende:
In de gazetto kreeg Boukhari vandaag het hoogste cijfer van Ajaxvond m zelf ook niet zo slecht. maar op tv krijg je toch een veel beter beeld.
quote:Pienaar expects bright future at Ajax
AFC Ajax were in reflective mood after seeing their UEFA Champions League hopes ended by FC Internazionale Milano in the second leg of their last-16 tie at the Giuseppe Meazza - yet they are already plotting their route into next season's competition.
'Loss of concentration'
Dejan Stanković scored the only goal just before the hour last night, capitalising on a defensive lapse to rifle past Maarten Stekelenburg and earn Inter a 3-2 aggregate win. "Just one loss of concentration and we lose the game," midfielder Steven Pienaar said. "We thought we only had to wait to get our chance but unfortunately we simply didn't create enough." The Nerazzurri certainly did as Adriano squandered a first-half penalty, while Obafemi Martins rattled the crossbar.
'Ajax exodus'
Ajax had little in response and Pienaar believes the side with an average age of under 25 lacked composure. "Whenever we got into the final third we panicked and looked for long passes," he said. "We know Inter have tall players at the back." The influential South African international, who turns 24 on Friday, is set to depart the Amsterdam ArenA this summer as the four-time European champions contemplate losing another talented crop of players.
Past luminaries
On Thursday evening, Marco van Basten and Frank Rijkaard will appear in Demetrio Albertini's testimonial on the same San Siro pitch in a match billed the 'Notte di Stelle' (night of stars). Both honed their skills at Ajax before moving on, and although little has changed in that respect, the BV Borussia Dortmund-bound Pienaar is confident a new generation is poised to come through. "I'm leaving with six or seven others at the end of the season," he said. "But we have a lot of good young players and the team has a good future."
Play-off ambitions
Markus Rosenberg echoes those sentiments, although with 12 goals this term, the Sweden striker may also exit sooner rather than later. For now he is focused on the remainder of the campaign. "We have to keep doing what we're doing," he said. "We have the Dutch Cup semi-finals and then there's the play-offs [when the teams lying second to fifth in the Eredivisie contest the Netherlands' second berth in the UEFA Champions League]. Hopefully we'll win that and play in this competition next year."
Waarschijnlijk hebben ze die gast met die Feyenoord vlag gevraagd te vertalenquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
hebben ze zeker door mijn buurtgenoten laten vertalen
Wambertoquote:Wamberto zelfs nog gewild in Qatar
15/3/2006 15:11
Wamberto ziet het niet meer zitten bij Standard Luik. De oud-Ajacied komt nauwelijks meer aan spelen toe. 'Ondanks mijn liefde voor Luik en Standard moet ik hier weg.'
De 32-jarige Braziliaan maakt zich geen illusies meer. 'Ik geloof er niet meer in', zegt Wamberto in La Dernière Heure. 'Ik zit ook niet meer op de bank. Een uitleg kreeg ik nog nooit.'
Ondanks dat hij niet meer in de schijnwerpers staat is de voetbalwereld Wamberto nog niet vergeten. 'Ik had schrik dat geen enkele club me nog zou willen. Maar zelfs in Qatar willen ze mij nog.'
Iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:46 schreef PLAE@ het volgende:
zo thuis.
Het was weer top. Oja en er was ook een wedstrijd en die hebben we met 1-0 verloren, maar das logisch![]()
wat en held.quote:
Goed was ie achteraf he!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:34 schreef Houniet het volgende:
WAT EEN TT
Ja zo kan ik overal iets goeds van maken...quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goed was ie achteraf he!
Jammer, maar viel te verwachten. Hatem goed, Steven hard gewerkt, Vermaelen soms ongelukkig maar niet onaardig, Maduro net zo. KJH onzichtbaar, Rosales zichzelf en dus matig, Lindenbergh weer dramatisch, Boukhari redelijk, Rosenberg goed werkend en de meest dreigende, Babel opportunistisch ingevallen, Harry goed doorgekopt, Juanfrán om te huilen en de Steek okee. Danny Blind min min.
Dat weet je van tevoren bij methodmich, hoe slecht Steven Pienaar en/of Nourdin Boukhari ook spelen, hij geeft er altijd wel weer een positieve draai aan. Oogkleppen noemen ze dat.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja zo kan ik overal iets goeds van maken...
http://www.ad.nl/sport/article209265.ecequote:De misser bracht Ajax even het geloof dat er écht een wonder in de lucht hing. De ploeg rechtte de rug en begon langzaam beter te voetballen, met de hard werkende Steven Pienaar als inspirator. De vrije man werd vaker gevonden en de Amsterdammers kwamen zowaar een paar keer tot een doelpoging. De grootste mogelijkheid was voor Rosenberg, die hard uithaalde na een prima loopactie. Materazzi blokte de bal met de hand, maar deze keer wees Fröjdfeldt niét naar de stip.
Las het vanmorgen al in het AD en moest meteen aan jou denken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:02 schreef methodmich het volgende:
Nou, het viel blijkbaar meer mensen op:
[..]
http://www.ad.nl/sport/article209265.ece
hoe dan? verdedigend is ie nog wel ok maar hij kan gewoon echt niet voetballen en hij is zelfs trager dan boukhariquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef Radegast het volgende:
Juanfran om te huilen ben ik het niet mee eens.
Lindenbergh weer dramatisch??quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goed was ie achteraf he!
Jammer, maar viel te verwachten. Hatem goed, Steven hard gewerkt, Vermaelen soms ongelukkig maar niet onaardig, Maduro net zo. KJH onzichtbaar, Rosales zichzelf en dus matig, Lindenbergh weer dramatisch, Boukhari redelijk, Rosenberg goed werkend en de meest dreigende, Babel opportunistisch ingevallen, Harry goed doorgekopt, Juanfrán om te huilen en de Steek okee. Danny Blind min min.
Z'n rechterbeen is dramatisch, klote dus dat Nourdin 80% van z'n passes richting dat been geeft.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoe dan? verdedigend is ie nog wel ok maar hij kan gewoon echt niet voetballen en hij is zelfs trager dan boukhari
Een echte Ajacied van tegenwoordig dus!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb me wel aan Juanfran lopen ergeren, hij straalt een misplaatste arrogantie uit en kan het niveau niet (meer) aan.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb me wel aan Pienaar lopen ergeren, hij straalt een misplaatste arrogantie uit en kan het niveau niet (meer) aan.
hij en boukhari hadden inderdaad een paar hele mooie combinaties samenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Z'n rechterbeen is dramatisch, klote dus dat Nourdin 80% van z'n passes richting dat been geeft.
Hij was gisteren echt niet de zwakste schakel.
Dat geldt in omgekeerde vorm ook exact zo voor Boukhariquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef M0NTANA het volgende:
Maar goed, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet voor 100% objectief zijn. Verder no hard feelings!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:23 schreef Silenus het volgende:
Wie gaan er nog meer naar Groningen uit zondag?
wat en goede voetballer blijft dat toch.quote:
Idd, Rosenberg zal toch de voorkeur krijgenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jeeeej![]()
hem ooit een goede voorzet zien geven?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:03 schreef stefmans het volgende:
mitea kan goed voetballen, als hij nog aan zijn voorzet werkt is hij een van de beste linksbuitens in Europa.
nee maar hij was toen al niet te min voor Ajax, zoals ik zei zijn voorzet moet beter maar hij heeft de actie en de snelheid.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]beetje voorbarig. voor zijn blessure was ie echt niet supergoed ofzo.
hij wordt veel te makkelijk van de bal gezet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
nee maar hij was toen al niet te min voor Ajax, zoals ik zei zijn voorzet moet beter maar hij heeft de actie en de snelheid.
Dat is niet zo gek het is maar een klein mannetje, maar hierin moet hij nog handigheid krijgen hoe hij de man goed bij de bal weg kan houden zoiets leer je alleen door te spelen maar als je gebleseerd ben kan dit niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij wordt veel te makkelijk van de bal gezet.
Rosenberg vs Miteaquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:16 schreef Jajong het volgende:
Wat ik me af zit te vragen... Wie is er de lul volgend seizoen? Rosenberg, Perez, Sneijder, Mitea etc etc. Ik zou t van alle 4 jammer vinden ;/
nee klopt allemaal maar daarom snap ik niet waarom mensen zo blij zijn dat Mitea weer fit is, dat is echt niet de redder van ajax. toen ie fit was speelde hij vaak slecht, in de HCE.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek het is maar een klein mannetje, maar hierin moet hij nog handigheid krijgen hoe hij de man goed bij de bal weg kan houden zoiets leer je alleen door te spelen maar als je gebleseerd ben kan dit niet.
Zo zie ik het ook het liefstquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:19 schreef Jajong het volgende:
Rosenberg - KJH - Rosales
Sneijder - Perez - etc etc etc
Zou ik dan t liefst hebben
Omdat we dan in potentie een heel goede speler hebben mischienquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee klopt allemaal maar daarom snap ik niet waarom mensen zo blij zijn dat Mitea weer fit is, dat is echt niet de redder van ajax. toen ie fit was speelde hij vaak slecht, in de HCE.
Niet iedereen ziet het. Zei Johan Cruijff al.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Las het vanmorgen al in het AD en moest meteen aan jou denken.
Wanneer Steven Pienaar (weer eens) een baggerwedstrijd afwerkt, zal Sjoerd Mossou dit vermelden in zijn verslag, maar jij zou er dan weer een andere draai aangeven.
Maar goed, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet voor 100% objectief zijn. Verder no hard feelings!
Dat is kankergeil eigenlijk hey.quote:
Liet zich continu kinderlijk eenvoudig dollen door Figo, met als dieptepunt die Jenner-schaar. En aanvallend heeft hij geen enkele fatsoenlijke voorzet gegeven, alleen domme strepen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef Radegast het volgende:
Juanfran om te huilen ben ik het niet mee eens.
Die positie moeten ze afschaffen. Die heeft bij Ajax nooit bestaan. Lekker zo'n speler die alleen maar breed speelt, aanvallend NOOIT inbreng heeft en defensief ook nog steeds als één van de eersten in de fout gaat en zelfs een strafschop veroorzaakt. En dat mag dan nog aanvoerder zijn ook, een schande.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:13 schreef keijz het volgende:
[..]
Lindenbergh weer dramatisch??
Op dit moment gewoon de beste voor die positie hoor, en zeker beter dan Galasek
Dat is dan wel een beetje overdreven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
en zelfs een strafschop veroorzaakt.
Klopt. Ik leg me er dan ook bij neer dat degene die het niet zien ook hun mening mogen verkondigen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet het. Zei Johan Cruijff al.
Ah, fideel van je dat ook mensen die Olaf wel goed vinden dat mogen zeggen hier. Ben ik het wel mee eens hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt. Ik leg me er dan ook bij neer dat degene die het niet zien ook hun mening mogen verkondigen.![]()
Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die positie moeten ze afschaffen. Die heeft bij Ajax nooit bestaan. Lekker zo'n speler die alleen maar breed speelt, aanvallend NOOIT inbreng heeft en defensief ook nog steeds als één van de eersten in de fout gaat en zelfs een strafschop veroorzaakt. En dat mag dan nog aanvoerder zijn ook, een schande.
Ik vind hem ook geen Ajax-speler. Maar om hem nou specifiek zo af te branden, waar is dat voor nodig?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Olaf had ook minder ballen. Echt, hij is nog slechter en obligater dan Tomás Galásek. Haalt elk tempo eruit. Waardeloze aankoop, altijd al gevonden en hij bevestigt het wekelijks. Is in helemaal niets een Ajax-speler.
Stam of Perez.quote:
Omdat ik een hekel heb aan dat soort voetballers die geen enkele inbreng hebben en de ploeg ook niet beter maken. Wat doet Lindenbergh nou helemaal behalve wat rondhobbelen, overal te laat zijn en alles breed of terug spelen? Dat kunnen jij en ik na een flinke conditionele training wellicht ook nog wel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind hem ook geen Ajax-speler. Maar om hem nou specifiek zo af te branden, waar is dat voor nodig?
Jaap Stam zal wel de nieuwe aanvoerder worden. Logisch ook.quote:
Ik houd er ook niet van.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan dat soort voetballers die geen enkele inbreng hebben en de ploeg ook niet beter maken. Wat doet Lindenbergh nou helemaal behalve wat rondhobbelen, overal te laat zijn en alles breed of terug spelen? Dat kunnen jij en ik na een flinke conditionele training wellicht ook nog wel.
Ergerlijke voetballers, van die Vogels en Galáseks. Risicoloos, maar zogenaamd oh zo belangrijk. Nou, je verliest geen wedstrijd omdat dit soort jongens niet mee kunnen spelen hoor.
Nou nou, dat is natuurlijk onzin. Hoe zou jij nu, gezien alle blessures met een 10 willen spelen? Laat me raden, met Pienaar?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef methodmich het volgende:
Koeman probeerde tenminste wel altijd nog een 10 op te stellen als er 4-3-3 werd gespeeld. Blind heeft de 10 ritueel afgeslacht.
Pienaar en Boukhari voldoen niet op '10'. En Sarpong of Rosenberg is gissen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
Pienaar, Sarpong, eventueel Boukhari. Opties zat. Rosenberg achter Klaas kan ook nog indien mogelijk.
quote:
Pienaar voldoet wel op 10 natuurlijk, dat is zijn natuurlijke positie. Heeft hij vaak genoeg aangetoond.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Pienaar en Boukhari voldoen niet op '10'. En Sarpong of Rosenberg is gissen.
Als Van Geel er eerder had gezeten was er geen Lindenbergh aangekocht.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die is al bijna net zo slecht als Juanfran. Wat een waardeloze aankoop zeg.
Welke wedstrijden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pienaar voldoet wel op 10 natuurlijk, dat is zijn natuurlijke positie. Heeft hij vaak genoeg aangetoond.
Het hele seizoen 2002/03 en diverse latere CL-duels.quote:
Dat bedrag ook, tussen de 2 en 3 miljoen euri.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die is al bijna net zo slecht als Juanfran. Wat een waardeloze aankoop zeg.
Koeman speelde in die CL-campagne volgens mij regelmatig zonder 10 en in de competitie vaker met VdV op '10'. Heb je specifiekere voorbeelden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het hele seizoen 2002/03 en diverse latere CL-duels.
Koeman deed vaak een dubbele 10, dus wel een puntspeler naar achteren, maar dan anders. Laatste helft van 2001/02 trouwens ook, toen Ronald hem bij de ploeg haalde. En tegen Feyenoord heeft ie vaak top gespeeld vanaf 10.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Koeman speelde in die CL-campagne volgens mij regelmatig zonder 10 en in de competitie vaker met VdV op '10'. Heb je specifiekere voorbeelden?
Valt me best tegen maar 25%.quote:15/3/2006 - 25% korting voor seizoenkaarthouders voor kaartjes playoffs
(Gepost door RvN)
Seizoenkaarthouders van Ajax krijgen tijdens duels van de playoffs 25% korting, zo staat te lezen op de site van de Supportersvereniging. Andere fans zullen zo'n 20 euro betalen voor een kaartje bij een duel van de playoffs. Ook Feyenoord volgde een vergelijkbare handelwijze met betrekking tot de kaartverkoop van de playoffs. PSV had eerder al laten weten de seizoenkaarten dit seizoen verhoogd te hebben in prijs en deze daarmee ook laten gelden voor de playoffs.
Ze hadden minimaal 50% moeten doen, maar eigenlijk gewoon helemaalquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:51 schreef Riro het volgende:
[..]
Valt idd tegen ja
Alsof het nog niet duur genoeg is allemaal
Playoffs![]()
Zaakwaarnemersquote:
Zaakwaarnemer Grygera praat met Milan
MILAAN, 15 maart 2006 19:58 - Vanuit Italië wordt gemeld dat de zaakwaarnemer van Ajacied Zdenek Grygera gisteren in Milaan was. Deze Zdenek Nehoda was daar niet alleen om Ajax te zien verliezen tegen Inter, maar ook omdat AC Milan in twee van zijn spellers geïnteresseerd zou zijn, te weten Tomas Sivok van Sparta Praag en Grygera dus.
''Het ging slechts om een eerste ontmoeting'', aldus Grygera's zaakwaarnemer. ''De komende weken zullen we meer te weten komen.''
Milan is nog steeds op zoek naar een vervanger voor Jaap Stam, die volgende seizoen bij Ajax gaat voetballen.
Ach, als psv-supporter ben je helemaal genaaid. Heb je betaalt voor de play-offs, worden ze kampioen en kan je naar je geld fluitenquote:
Als je kampioen word boeit dat nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:59 schreef keeper het volgende:
[..]
Ach, als psv-supporter ben je helemaal genaaid. Heb je betaalt voor de play-offs, worden ze kampioen en kan je naar je geld fluiten.
Je betaalt voor net zoveel wedstrijden als vorig jaar. Stel dat je niet naar de playoffs zou kunnen is het vreemd dat het al eerder wordt doorberekend. En gratis kaartjes is gewoon een utopie, zeker als je weet hoe commercieel die hele playsoffs zijn(en Ajax).quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Wij betalen voor seizoen zonder ontknoping
kortom de pleeoffs zijn gewoon kutquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je betaalt voor net zoveel wedstrijden als vorig jaar. Stel dat je niet naar de playoffs zou kunnen is het vreemd dat het al eerder wordt doorberekend. En gratis kaartjes is gewoon een utopie, zeker als je weet hoe commercieel die hele playsoffs zijn(en Ajax).
Kampioen worden in de Kuip, maar ik begrijp je punt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:50 schreef M0NTANA het volgende:
Wat is er mooier dan je plaatsen voor de voorronde van de CL in de Kuip?
Als Jaap Stam 24 mei 2007 de cup met de grote oren omhoog houdt, hoor je mij niet klagen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
kortom de pleeoffs zijn gewoon kut
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:59 schreef keeper het volgende:
[..]
Ach, als psv-supporter ben je helemaal genaaid. Heb je betaalt voor de play-offs, worden ze kampioen en kan je naar je geld fluiten.
Komt ie weer: dan ga ik hem een doos Bossche bollen brengen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als Jaap Stam 24 mei 2007 de cup met de grote oren omhoog houdt, hoor je mij niet klagen.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:01 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Komt ie weer: dan ga ik hem een doos Bossche bollen brengen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |