Zal ik je eens wat zeggen: een linksback van een veteranenelftal uit de reserve 7e klasse zondag geeft betere voorzetten dan die mislukte Spanjool.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:38 schreef Tvduijn het volgende:
ik vond hem ook niet zo slecht...aardig goede aanvallende impulsen alleen waren de voorzetten kut. Maar wat verwacht je van hem, hij is een verdediger, niet meer.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef Radegast het volgende:
Ik vond Juanfran niet eens zo slecht..
Idd, hij was best goed hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef Radegast het volgende:
Ik vond Juanfran niet eens zo slecht..
mee eens, maar daarvoor moet je hem ook niet gebruiken, zoals ik zeg, het is een pure verdediger, niet zijn taak, moet je hem ook niet laten doen. . Ook geen toeval dat hij het meeste ruimte kreeg, ze hadden waarschijnlijk niet eens verwacht dat hij zoveel zou opkomen aangezien hij toch geen voorzet kan geven.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat zeggen: een linksback van een veteranenelftal uit de reserve 7e klasse zondag geeft betere voorzetten dan die mislukte Spanjool.
Zeg doe jij het dan als je het zo goed kan pff, Juanfran haalde wat mij betreft een voldoendequote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat zeggen: een linksback van een veteranenelftal uit de reserve 7e klasse zondag geeft betere voorzetten dan die mislukte Spanjool.
Ik denk dat niemand die wissels begreep, echt belachelijk...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Passing was echt ondermaats van Juanfran hoor. Hij was veel te ver naar voren, was veel te laconiek in z'n acties en Figo liep hem aan alle kanten voorbij.
Zelfde voor Boukhari en Lindenbergh trouwens. Passing echt dramatisch. Maar ja, we konden aanvallend niets brengen. Had Boukhari die foute pass niet gegeven, was het 0-0 gebleven.
Oja, waarom wisselt Blind in godsnaam EN Rosenberg EN Rosales in de 70ste minuut en verder? We staan godverdomme 1-0 achter, krijg je dit gezeik weer.
Alleen JuanFran en Huntelaar vond ik minder, de rest was eigenlijk wel oké.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:44 schreef jna het volgende:
Niemand bij Ajax was slecht vond ik.
Juanfran denkt waarschijnlijk zelf niet dat ie een verdediger is, ik bedoel, als je 3 meter voor je eigen achterlijn iemand wil gaan poorten, dan snap je en je taken niet en heb je je eigen kwaliteiten niet helemaal door.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
mee eens, maar daarvoor moet je hem ook niet gebruiken, zoals ik zeg, het is een pure verdediger, niet zijn taak, moet je hem ook niet laten doen. . Ook geen toeval dat hij het meeste ruimte kreeg, ze hadden waarschijnlijk niet eens verwacht dat hij zoveel zou opkomen aangezien hij toch geen voorzet kan geven.
Ik vind het hem niet te verwijten, is een kwestie van taakverdeling en dat is aan de trainer...
Misschien werd ie ge-SMS-ed door Dick Advocaat.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:45 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand die wissels begreep, echt belachelijk...
Dat is idd raar, maar het was mij niet eens opgevallen (was ook aardig wat gezeik aan mn kop dus....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Juanfran denkt waarschijnlijk zelf niet dat ie een verdediger is, ik bedoel, als je 3 meter voor je eigen achterlijn iemand wil gaan poorten, dan snap je en je taken niet en heb je je eigen kwaliteiten niet helemaal door.
Nee, zeker niet. Het is eerder een schande als je verliest van Rapid Boekarest ofzo...om maar even een club te noemenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:07 schreef Jasza het volgende:
Tis trouwens geen schande dat je verliest van de nummer 2 of 3 van Italie.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Het is eerder een schande als je verliest van Rapid Boekarest ofzo...om maar even een club te noemen![]()
Vermaelen ben ik het totaal niet mee eens, die jongen speelde prima, zeker als je het vergelijkt met het niveau van de rest van de Ajacieden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:30 schreef Shreyas het volgende:
Boukhari, Lindenbergh, Rosales, Vermaelen, ze halen stuk voor stuk niet het niveau. De eerste 2 bij lange na niet en die heb ik al opgegeven. De laatste twee ontberen vooral de nodige ervaring. Maar goed, Inter was veel beter vandaag, ze hebben natuurlijk ook veel betere spelers. Ook Figo speelde weer erg goed (ineens). Op de uitslag valt niets af te dingen. Volgend jaar maar hopen op iets meer ervaring binnen de ploeg en ook iets meer geluk....want dat heb je echt nodig als Nederlandse club zijnde in de Champions League.
Juanfran is absoluut geen pure verdediger. Verre van dat zelfs, en dat zie je overal in terug.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
mee eens, maar daarvoor moet je hem ook niet gebruiken, zoals ik zeg, het is een pure verdediger, niet zijn taak, moet je hem ook niet laten doen. . Ook geen toeval dat hij het meeste ruimte kreeg, ze hadden waarschijnlijk niet eens verwacht dat hij zoveel zou opkomen aangezien hij toch geen voorzet kan geven.
Ik vind het hem niet te verwijten, is een kwestie van taakverdeling en dat is aan de trainer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |