abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36042197
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:38 schreef Tvduijn het volgende:
ik vond hem ook niet zo slecht...aardig goede aanvallende impulsen alleen waren de voorzetten kut. Maar wat verwacht je van hem, hij is een verdediger, niet meer.
Zal ik je eens wat zeggen: een linksback van een veteranenelftal uit de reserve 7e klasse zondag geeft betere voorzetten dan die mislukte Spanjool.
pi_36042218
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef Radegast het volgende:
Ik vond Juanfran niet eens zo slecht..
Ik ook niet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_36042277
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef Radegast het volgende:
Ik vond Juanfran niet eens zo slecht..
Idd, hij was best goed hoor.
pi_36042288
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:41 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Zal ik je eens wat zeggen: een linksback van een veteranenelftal uit de reserve 7e klasse zondag geeft betere voorzetten dan die mislukte Spanjool.
mee eens, maar daarvoor moet je hem ook niet gebruiken, zoals ik zeg, het is een pure verdediger, niet zijn taak, moet je hem ook niet laten doen. . Ook geen toeval dat hij het meeste ruimte kreeg, ze hadden waarschijnlijk niet eens verwacht dat hij zoveel zou opkomen aangezien hij toch geen voorzet kan geven.
Ik vind het hem niet te verwijten, is een kwestie van taakverdeling en dat is aan de trainer...
AFC Ajax
pi_36042303
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:41 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Zeg doe jij het dan als je het zo goed kan pff, Juanfran haalde wat mij betreft een voldoende
pi_36042339
Passing was echt ondermaats van Juanfran hoor. Hij was veel te ver naar voren, was veel te laconiek in z'n acties en Figo liep hem aan alle kanten voorbij.

Zelfde voor Boukhari en Lindenbergh trouwens. Passing echt dramatisch. Maar ja, we konden aanvallend niets brengen. Had Boukhari die foute pass niet gegeven, was het 0-0 gebleven.

Oja, waarom wisselt Blind in godsnaam EN Rosenberg EN Rosales in de 70ste minuut en verder? We staan godverdomme 1-0 achter, krijg je dit gezeik weer.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:44:48 #157
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_36042346
Niemand bij Ajax was (echt) slecht vond ik.
Jawel, je keek.
pi_36042364
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Passing was echt ondermaats van Juanfran hoor. Hij was veel te ver naar voren, was veel te laconiek in z'n acties en Figo liep hem aan alle kanten voorbij.

Zelfde voor Boukhari en Lindenbergh trouwens. Passing echt dramatisch. Maar ja, we konden aanvallend niets brengen. Had Boukhari die foute pass niet gegeven, was het 0-0 gebleven.

Oja, waarom wisselt Blind in godsnaam EN Rosenberg EN Rosales in de 70ste minuut en verder? We staan godverdomme 1-0 achter, krijg je dit gezeik weer.
Ik denk dat niemand die wissels begreep, echt belachelijk...
AFC Ajax
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:45:36 #159
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_36042368
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:44 schreef jna het volgende:
Niemand bij Ajax was slecht vond ik.
Alleen JuanFran en Huntelaar vond ik minder, de rest was eigenlijk wel oké.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_36042377
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

mee eens, maar daarvoor moet je hem ook niet gebruiken, zoals ik zeg, het is een pure verdediger, niet zijn taak, moet je hem ook niet laten doen. . Ook geen toeval dat hij het meeste ruimte kreeg, ze hadden waarschijnlijk niet eens verwacht dat hij zoveel zou opkomen aangezien hij toch geen voorzet kan geven.
Ik vind het hem niet te verwijten, is een kwestie van taakverdeling en dat is aan de trainer...
Juanfran denkt waarschijnlijk zelf niet dat ie een verdediger is, ik bedoel, als je 3 meter voor je eigen achterlijn iemand wil gaan poorten, dan snap je en je taken niet en heb je je eigen kwaliteiten niet helemaal door.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:46:04 #161
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_36042390
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:45 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand die wissels begreep, echt belachelijk...
Misschien werd ie ge-SMS-ed door Dick Advocaat.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_36042535
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Juanfran denkt waarschijnlijk zelf niet dat ie een verdediger is, ik bedoel, als je 3 meter voor je eigen achterlijn iemand wil gaan poorten, dan snap je en je taken niet en heb je je eigen kwaliteiten niet helemaal door.
Dat is idd raar, maar het was mij niet eens opgevallen (was ook aardig wat gezeik aan mn kop dus.... ), en het erge is dat hij niet eens de enige was, lindenbergh dacht ook dat hij wel even in eigen strafschopgebied kon gaan pingelen. Ik werd echt gek...
Over Juanfran heb ik een beetje een gemend gevoel, van mij hoeven ze hem voor de basis niet te houden maar als hij goedkoop is vind ik hem meer dan voldoende als standin voor de linksback... (als hij tenminste serieus traint maar dat is ook maar een verhaal waar ik verder de waarheid niet van weet)
AFC Ajax
pi_36042708
Ik baal nog steeds van die 3-2 tegen Milan in 2003
Toen hadden we een elftal waar je ver mee kon komen...
pi_36043123
Tis trouwens geen schande dat je verliest van de nummer 2 of 3 van Italie.
pi_36043650
Boukhari, Lindenbergh, Rosales, Vermaelen, ze halen stuk voor stuk niet het niveau. De eerste 2 bij lange na niet en die heb ik al opgegeven. De laatste twee ontberen vooral de nodige ervaring. Maar goed, Inter was veel beter vandaag, ze hebben natuurlijk ook veel betere spelers. Ook Figo speelde weer erg goed (ineens). Op de uitslag valt niets af te dingen. Volgend jaar maar hopen op iets meer ervaring binnen de ploeg en ook iets meer geluk....want dat heb je echt nodig als Nederlandse club zijnde in de Champions League.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_36043706
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 00:07 schreef Jasza het volgende:
Tis trouwens geen schande dat je verliest van de nummer 2 of 3 van Italie.
Nee, zeker niet. Het is eerder een schande als je verliest van Rapid Boekarest ofzo...om maar even een club te noemen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 15 maart 2006 @ 00:45:27 #167
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36044013
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 00:32 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Het is eerder een schande als je verliest van Rapid Boekarest ofzo...om maar even een club te noemen
.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 15 maart 2006 @ 01:07:03 #168
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36044434
Kut.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36044867
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 00:30 schreef Shreyas het volgende:
Boukhari, Lindenbergh, Rosales, Vermaelen, ze halen stuk voor stuk niet het niveau. De eerste 2 bij lange na niet en die heb ik al opgegeven. De laatste twee ontberen vooral de nodige ervaring. Maar goed, Inter was veel beter vandaag, ze hebben natuurlijk ook veel betere spelers. Ook Figo speelde weer erg goed (ineens). Op de uitslag valt niets af te dingen. Volgend jaar maar hopen op iets meer ervaring binnen de ploeg en ook iets meer geluk....want dat heb je echt nodig als Nederlandse club zijnde in de Champions League.
Vermaelen ben ik het totaal niet mee eens, die jongen speelde prima, zeker als je het vergelijkt met het niveau van de rest van de Ajacieden.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_36045546
Ik vind Vermaelen met sprongen vooruit gaan. Zonde om weer miljoenen te besteden voor een linker centrale verdediger die waarschijnlijk niet eens zoveel beter is dan hij. Dan kan het geld beter gestoken worden in een mandekkende linksback die eventueel ook op die positie kan spelen (in geval van nood). Dan kan Emanuelson naar het middenveld schuiven. Ik vind opkomende backs toch altijd nog wel een erg groot risico.
pi_36045604
Vermaelen gaat profiteren van het vertrek van Grygera
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 15 maart 2006 @ 08:36:54 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36045911
Er moet sowieso nog een linksbenige verdediger bijkomen, liefst één die als linksback en centrale verdediger uit de voeten kan. Robbert Schilder is toch meer een middenvelder, Juanfran moet zijn dag hebben, Urby Emanuelson moet ook op het middenveld kunnen worden ingezet en met Thomas Vermaelen houd je dan nog maar één echte linksbenige verdediger over. Maar wie is haalbaar?

Michael Jansen (Vitesse) en Joris Mathijsen (AZ) werden al eerder in verband gebracht met Ajax, maar de eerste is na zijn hartritmestoornissen (nog) niet terug op zijn oude niveau en de tweede lijkt onhaalbaar, aangezien hij ook naar het buitenland kan, te duur is en echt niet voor de breedte zal komen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36045959
Bouma is beschikbaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36045963
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Juanfran is absoluut geen pure verdediger. Verre van dat zelfs, en dat zie je overal in terug.
In zijn goede tijd bij Celta speelde hij vrij op het middenveld. Maar als verdediger is het huilen met de pet op. Zelfs met zijn ervaring kan hij het niet goedmaken.

Ow ja.. Trabelsi gaan zij heel heel erg missen volgend jaar.
pi_36045969
@Nashje:
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')