Waarom zou ie in godsnaam een Nederlands paspoort moeten hebben?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL. Dat weet ik ook wel dat hij Belg is. Je geeft antwoord op een vraag die niet gesteld wordt, kennert.²
Precies. Aan het eind van dit seizoen schoppen we hem mooi terug naar Besiktas.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:09 schreef vdHoek het volgende:
[..]
In ieder geval zijn ze zo slim geweest om die gozer te huren met een optie tot koop. Vroegah was hij allang aangekocht met een onnodig lang contract.
Zodat chocotoff Marco hem eens oproept, wat een begenadigd en toch zeer bescheiden talent.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Waarom zou ie in godsnaam een Nederlands paspoort moeten hebben?
Lijkt mij wat lastig worden als ie al als international voor België gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Zodat chocotoff Marco hem eens oproept, wat een begenadigd en toch zeer bescheiden talent.²
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij wat lastig worden als ie al als international voor België gespeeld heeft.![]()
touchéquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij wat lastig worden als ie al als international voor België gespeeld heeft.![]()
Was vriendschappelijk, geen probleem dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar weer eens terug in VBL als je er werkelijk een beetje verstand van hebt en de regels kent.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Was vriendschappelijk, geen probleem dus.²
Kuijtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Wat zou het voor wedstrijd geweest zijn als we dit spul hadden:
Sar
Trabelsi Alex Stam Davids
Lampard Van Bommel Gerrard
Rooney Kuijt Totti
Volgens mij hadden dan nu minstens 5 Italianen aan het infuus gelegen![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Sar
Rooney Kuijt Totti
Allemaal geweldige voetballers, zet je er van bommel tussenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Sar
Rooney Kuijt Totti
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Sar
Rooney Kuijt Totti
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt zeggen over hem wat je wil, maar hij werkt altijd KEIHARD.
Dit slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Sar
Rooney Kuijt Totti
Prima maar ik hoef hem niet in Ajax te zien.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt zeggen over hem wat je wil, maar hij werkt altijd KEIHARD.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sar
Rooney Mr.Mills Totti
![]()
Ronaldinho is geen vieze voetballerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef jna het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op.
PS. Je vergeet ene Ronaldinho
Ik ook niet hoor, maar datzelfde geldt voor Totti, Bommel en Alex.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Prima maar ik hoef hem niet in Ajax te zien.
Inderdaad, compleet in lijn met verwachtingen. Toch had ik hoop.. Ach, het is geen schande in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef Radegast het volgende:
Precies wat je vooraf kon verwachten, deze wedstrijd.
Op naar Groningen!
Ja je hebt gelijk, Trabelsi breekt wekelijks iemand z'n beenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ronaldinho is geen vieze voetballer
Een team met GVD mentaliteit en instelling ipv de slappe zakken die we vanavond zagenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, Trabelsi breekt wekelijks iemand z'n been.
Wat wil je nou? Een all-star team of een vies team?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef Mr.Mills het volgende:
En ik maar wachten op de samenvattingen van de andere westrijden.![]()
![]()
Verdedigend vond ik het nog best goed hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
We waren kansloos. Punt. Aanvallend niks gebracht, verdedigend te zwak.
Laat ik maar niet over Boukhari en JuanFran beginnen.
quote:
Moet ik teveel letters veranderen. Als het WK straks begint, dan welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe. Ken je ook ff zo'n ding van de WK finale Nederland Duitsland maken?
Knap gedaan trouwens, en dat voor een jood.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet ik teveel letters veranderen. Als het WK straks begint, dan wel
Ik vond hem ook niet zo slecht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef Radegast het volgende:
Ik vond Juanfran niet eens zo slecht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |