Waarom zou ie in godsnaam een Nederlands paspoort moeten hebben?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL. Dat weet ik ook wel dat hij Belg is. Je geeft antwoord op een vraag die niet gesteld wordt, kennert.²
Precies. Aan het eind van dit seizoen schoppen we hem mooi terug naar Besiktas.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:09 schreef vdHoek het volgende:
[..]
In ieder geval zijn ze zo slim geweest om die gozer te huren met een optie tot koop. Vroegah was hij allang aangekocht met een onnodig lang contract.
Zodat chocotoff Marco hem eens oproept, wat een begenadigd en toch zeer bescheiden talent.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Waarom zou ie in godsnaam een Nederlands paspoort moeten hebben?
Lijkt mij wat lastig worden als ie al als international voor België gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Zodat chocotoff Marco hem eens oproept, wat een begenadigd en toch zeer bescheiden talent.²
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij wat lastig worden als ie al als international voor België gespeeld heeft.![]()
touchéquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij wat lastig worden als ie al als international voor België gespeeld heeft.![]()
Was vriendschappelijk, geen probleem dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar weer eens terug in VBL als je er werkelijk een beetje verstand van hebt en de regels kent.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Was vriendschappelijk, geen probleem dus.²
Kuijtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Wat zou het voor wedstrijd geweest zijn als we dit spul hadden:
Sar
Trabelsi Alex Stam Davids
Lampard Van Bommel Gerrard
Rooney Kuijt Totti
Volgens mij hadden dan nu minstens 5 Italianen aan het infuus gelegen![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Sar
Rooney Kuijt Totti
Allemaal geweldige voetballers, zet je er van bommel tussenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Sar
Rooney Kuijt Totti
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Sar
Rooney Kuijt Totti
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt zeggen over hem wat je wil, maar hij werkt altijd KEIHARD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |