Dit slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Wat zou het voor wedstrijd geweest zijn als we dit spul hadden:
Sar
Trabelsi Alex Stam Davids
Lampard Van Bommel Gerrard
Rooney Kuijt Totti
Volgens mij hadden dan nu minstens 5 Italianen aan het infuus gelegen![]()
Prima maar ik hoef hem niet in Ajax te zien.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt zeggen over hem wat je wil, maar hij werkt altijd KEIHARD.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sar
Trabelsi Alex Stam Davids
Lampard Van Bommel Gerrard
Rooney Mr.Mills Totti
![]()
Ronaldinho is geen vieze voetballerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef jna het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op.
PS. Je vergeet ene Ronaldinho
Ik ook niet hoor, maar datzelfde geldt voor Totti, Bommel en Alex.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Prima maar ik hoef hem niet in Ajax te zien.
Inderdaad, compleet in lijn met verwachtingen. Toch had ik hoop.. Ach, het is geen schande in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef Radegast het volgende:
Precies wat je vooraf kon verwachten, deze wedstrijd.
Op naar Groningen!
Ja je hebt gelijk, Trabelsi breekt wekelijks iemand z'n beenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ronaldinho is geen vieze voetballer
Een team met GVD mentaliteit en instelling ipv de slappe zakken die we vanavond zagenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, Trabelsi breekt wekelijks iemand z'n been.
Wat wil je nou? Een all-star team of een vies team?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef Mr.Mills het volgende:
En ik maar wachten op de samenvattingen van de andere westrijden.![]()
![]()
Verdedigend vond ik het nog best goed hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
We waren kansloos. Punt. Aanvallend niks gebracht, verdedigend te zwak.
Laat ik maar niet over Boukhari en JuanFran beginnen.
quote:
Moet ik teveel letters veranderen. Als het WK straks begint, dan welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe. Ken je ook ff zo'n ding van de WK finale Nederland Duitsland maken?
Knap gedaan trouwens, en dat voor een jood.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet ik teveel letters veranderen. Als het WK straks begint, dan wel
Ik vond hem ook niet zo slecht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef Radegast het volgende:
Ik vond Juanfran niet eens zo slecht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |