Wat kom jij nou, Emanuelsson is geblesseerd dus wie wil je daar dan. Sarpong? die word doodgebroken daar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap de besiissing van Blind niet om Boukhari in de basis te laten starten. Voor hem valt er toch geen eer meer te behalen.˛
Lezen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat kom jij nou, Emanuelsson is geblesseerd dus wie wil je daar dan. Sarpong? die word doodgebroken daar.
quote:Blind verkiest Boukhari boven Emanuelson
14/3/2006 19:57
Nourdin Boukhari is terug in de basis van Ajax. Coach Danny Blind verkiest de Rotterdammer boven Urby Emanuelson
Mag er tegenwoordig niet meer gewisseld worden tijdens een voetbalwedstrijd?quote:
Als Mancini verstandig is doet hij dat niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mag er tegenwoordig niet meer gewisseld worden tijdens een voetbalwedstrijd?
Ach ga dan geilen op een betere spelen dan Cruz, Cruz is zo'n beetje de slechtste speler van Inter.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mag er tegenwoordig niet meer gewisseld worden tijdens een voetbalwedstrijd?
Het is gewoon leuk als hij scoort. Hij houdt zich overigens wel staande bij Inter, in tegenstelling tot voormalige Ajax-helden Bergkamp en Mandy.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach ga dan geilen op een betere spelen dan Cruz, Cruz is zo'n beetje de slechtste speler van Inter.
Niet happen joh.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach ga dan geilen op een betere spelen dan Cruz, Cruz is zo'n beetje de slechtste speler van Inter.
Ik ook...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:41 schreef Jasza het volgende:
Ik flipte bij die penalty, en zeker toen Ajax er geen kreeg
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:57 schreef Nashje het volgende:
Wat een kanker TT zeg.
Wij gaan gewoon door.
Denk je dat nog altijd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:57 schreef Nashje het volgende:
Wat een kanker TT zeg.
Wij gaan gewoon door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |