Dan stel ik nog liever Frank de Boer op.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bouma is beschikbaar
Die eerste is echt triest zeg...quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:09 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Leuk, de reactie van de Italianen, zelfs de moeite genomen om Nederlands (proberen) te schrijven.
hebben ze zeker door mijn buurtgenoten laten vertalenquote:
Ze proberen het wel in het Nederlands, alleen dat al vind ik leuk. Tweede is gewoon grappig!quote:
Als enige van hen die afscheid gaan nemen ...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef jna het volgende:
Zonde dat volgend jaar weer een nieuw team moet worden opgebouwd.
Vooral Trabelsi ga ik enorm missen.
Inderdaad, de enige...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef jna het volgende:
Zonde dat volgend jaar weer een nieuw team moet worden opgebouwd.
... GAMMAquote:
Galásek is opgebrand bij Ajax, Grygera is idd jammer, maar blijkt niet onvervangbaar te zien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:12 schreef M0NTANA het volgende:
Zdenek Grygera en Tomás Galásek ook wel, maar Hatem Trabelsi meer.
quote:
Mitea maakt rentree in Jong Ajax
Amsterdam, 15 maart 2006
Nicolae Mitea zal woensdagavond zijn rentree op het voetbalveld maken. Voor hem een zeer bijzonder moment, want de Roemeense linksbuiten kampte vanaf 31 juli 2005 met een blessure aan zijn knie.
In het duel tegen Boca Juniors tijdens het Amsterdam Tournament raakte Mitea geblesseerd aan zijn knie. Gehoopt werd in de dagen daarna dat een operatie vermeden kon worden, maar dat bleek niet mogelijk. Begin september ging de Roemeen succesvol onder het mes.
Na twee maanden hard werken aan zijn herstel mocht Mitea voor het eerst naar buiten om daar de training te hervatten. Toen sprak Mitea: ,,De operatie ligt nu zo’n twee maanden achter me. Ik reken erop dat ik nog zo’n vijf maanden moet revalideren. Voor het herstel van mijn knieblessure wordt zes tot negen maanden gerekend. Zeven maanden lijkt me lang genoeg om langs de kant te staan.''
De berekening lijkt redelijk te kloppen. De operatie is zes maanden geleden uitgevoerd.
Jong Ajax speelt woensdagavond een oefenwedstrijd in Mijdrecht tegen de amateurs van Argon.
Ze misten hem achterin ook bij de goal....................quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef jna het volgende:
Eens, maar je weet dat hij opkomt, dan moet die pass goed zijn.......quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze misten hem achterin ook bij de goal....................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |