Ik stel voor je dat je morgen eens ga kijken naar wat je vandaag allemaal gepost hebquote:
Ik weet niet wat jij allemaal niet doet op 'n dag, maar ik ga morgen gewoon werken hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik stel voor je dat je morgen eens ga kijken naar wat je vandaag allemaal gepost heb
Zo te zien heb je nog genoeg vrije tijd overquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal niet doet op 'n dag, maar ik ga morgen gewoon werken hoor.
Om half 6 ben ik klaar met werken. Of werk jij soms 24 uur per dag?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zo te zien heb je nog genoeg vrije tijd over
En Pienaarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:41 schreef Nashje het volgende:
Lijkt me wel dat dit het definitieve einde is van Boukhari en Juanfran.
Juanfran heeft geen foute gemaakt vandaag verdedigend is hij goed maar aanvallend kan hij wel wat van urby leren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:41 schreef Nashje het volgende:
Lijkt me wel dat dit het definitieve einde is van Boukhari en Juanfran.
Jij welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Zolang Blind en Lindenberg maar blijven vind ik het best.
Ja maar ik bedoel vandaag nogquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die heeft allang getekend in Dortmund.
Verdedigend kan hij ook nog wel wat van Urby leren. Al zegt dat weinig over Urby. Juanfran kan van de linksback van Sparta ook nog wel wat leren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Juanfran heeft geen foute gemaakt vandaag verdedigend is hij goed maar aanvallend kan hij wel wat van urby leren.
Overdrijven is je middle name?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Verdedigend kan hij ook nog wel wat van Urby leren. Al zegt dat weinig over Urby. Juanfran kan van de linksback van Sparta ook nog wel wat leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |