nee klopt allemaal maar daarom snap ik niet waarom mensen zo blij zijn dat Mitea weer fit is, dat is echt niet de redder van ajax. toen ie fit was speelde hij vaak slecht, in de HCE.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek het is maar een klein mannetje, maar hierin moet hij nog handigheid krijgen hoe hij de man goed bij de bal weg kan houden zoiets leer je alleen door te spelen maar als je gebleseerd ben kan dit niet.
Zo zie ik het ook het liefstquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:19 schreef Jajong het volgende:
Rosenberg - KJH - Rosales
Sneijder - Perez - etc etc etc
Zou ik dan t liefst hebben
Omdat we dan in potentie een heel goede speler hebben mischienquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee klopt allemaal maar daarom snap ik niet waarom mensen zo blij zijn dat Mitea weer fit is, dat is echt niet de redder van ajax. toen ie fit was speelde hij vaak slecht, in de HCE.
Niet iedereen ziet het. Zei Johan Cruijff al.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Las het vanmorgen al in het AD en moest meteen aan jou denken.
Wanneer Steven Pienaar (weer eens) een baggerwedstrijd afwerkt, zal Sjoerd Mossou dit vermelden in zijn verslag, maar jij zou er dan weer een andere draai aangeven.
Maar goed, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet voor 100% objectief zijn. Verder no hard feelings!
Dat is kankergeil eigenlijk hey.quote:
Liet zich continu kinderlijk eenvoudig dollen door Figo, met als dieptepunt die Jenner-schaar. En aanvallend heeft hij geen enkele fatsoenlijke voorzet gegeven, alleen domme strepen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef Radegast het volgende:
Juanfran om te huilen ben ik het niet mee eens.
Die positie moeten ze afschaffen. Die heeft bij Ajax nooit bestaan. Lekker zo'n speler die alleen maar breed speelt, aanvallend NOOIT inbreng heeft en defensief ook nog steeds als één van de eersten in de fout gaat en zelfs een strafschop veroorzaakt. En dat mag dan nog aanvoerder zijn ook, een schande.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:13 schreef keijz het volgende:
[..]
Lindenbergh weer dramatisch??
Op dit moment gewoon de beste voor die positie hoor, en zeker beter dan Galasek
Dat is dan wel een beetje overdreven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
en zelfs een strafschop veroorzaakt.
Klopt. Ik leg me er dan ook bij neer dat degene die het niet zien ook hun mening mogen verkondigen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet het. Zei Johan Cruijff al.
Ah, fideel van je dat ook mensen die Olaf wel goed vinden dat mogen zeggen hier. Ben ik het wel mee eens hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt. Ik leg me er dan ook bij neer dat degene die het niet zien ook hun mening mogen verkondigen.![]()
Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die positie moeten ze afschaffen. Die heeft bij Ajax nooit bestaan. Lekker zo'n speler die alleen maar breed speelt, aanvallend NOOIT inbreng heeft en defensief ook nog steeds als één van de eersten in de fout gaat en zelfs een strafschop veroorzaakt. En dat mag dan nog aanvoerder zijn ook, een schande.
Ik vind hem ook geen Ajax-speler. Maar om hem nou specifiek zo af te branden, waar is dat voor nodig?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Olaf had ook minder ballen. Echt, hij is nog slechter en obligater dan Tomás Galásek. Haalt elk tempo eruit. Waardeloze aankoop, altijd al gevonden en hij bevestigt het wekelijks. Is in helemaal niets een Ajax-speler.
Stam of Perez.quote:
Omdat ik een hekel heb aan dat soort voetballers die geen enkele inbreng hebben en de ploeg ook niet beter maken. Wat doet Lindenbergh nou helemaal behalve wat rondhobbelen, overal te laat zijn en alles breed of terug spelen? Dat kunnen jij en ik na een flinke conditionele training wellicht ook nog wel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind hem ook geen Ajax-speler. Maar om hem nou specifiek zo af te branden, waar is dat voor nodig?
Jaap Stam zal wel de nieuwe aanvoerder worden. Logisch ook.quote:
Ik houd er ook niet van.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan dat soort voetballers die geen enkele inbreng hebben en de ploeg ook niet beter maken. Wat doet Lindenbergh nou helemaal behalve wat rondhobbelen, overal te laat zijn en alles breed of terug spelen? Dat kunnen jij en ik na een flinke conditionele training wellicht ook nog wel.
Ergerlijke voetballers, van die Vogels en Galáseks. Risicoloos, maar zogenaamd oh zo belangrijk. Nou, je verliest geen wedstrijd omdat dit soort jongens niet mee kunnen spelen hoor.
Nou nou, dat is natuurlijk onzin. Hoe zou jij nu, gezien alle blessures met een 10 willen spelen? Laat me raden, met Pienaar?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef methodmich het volgende:
Koeman probeerde tenminste wel altijd nog een 10 op te stellen als er 4-3-3 werd gespeeld. Blind heeft de 10 ritueel afgeslacht.
Pienaar en Boukhari voldoen niet op '10'. En Sarpong of Rosenberg is gissen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
Pienaar, Sarpong, eventueel Boukhari. Opties zat. Rosenberg achter Klaas kan ook nog indien mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |