Precies waar ik bang voor was....die vervloekte Martins.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:14 schreef Simpelweg het volgende:
INTERNAZIONALE:
Toldo,J.Zanetti,Materazzi,Samuel,Womé,Figo,Verón,Cambiasso,Stankovic,Adriano,
Martins
AJAX:
Stekelenburg,Trabelsi,Maduro,Vermaelen,Juanfrán,Pienaar,Lindenbergh,Boukhari,Rosales,Huntelaar,
Rosenberg
Wat kom jij nou, Emanuelsson is geblesseerd dus wie wil je daar dan. Sarpong? die word doodgebroken daar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap de besiissing van Blind niet om Boukhari in de basis te laten starten. Voor hem valt er toch geen eer meer te behalen.²
Lezen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat kom jij nou, Emanuelsson is geblesseerd dus wie wil je daar dan. Sarpong? die word doodgebroken daar.
quote:Blind verkiest Boukhari boven Emanuelson
14/3/2006 19:57
Nourdin Boukhari is terug in de basis van Ajax. Coach Danny Blind verkiest de Rotterdammer boven Urby Emanuelson
Mag er tegenwoordig niet meer gewisseld worden tijdens een voetbalwedstrijd?quote:
Als Mancini verstandig is doet hij dat niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mag er tegenwoordig niet meer gewisseld worden tijdens een voetbalwedstrijd?
Ach ga dan geilen op een betere spelen dan Cruz, Cruz is zo'n beetje de slechtste speler van Inter.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mag er tegenwoordig niet meer gewisseld worden tijdens een voetbalwedstrijd?
Het is gewoon leuk als hij scoort. Hij houdt zich overigens wel staande bij Inter, in tegenstelling tot voormalige Ajax-helden Bergkamp en Mandy.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach ga dan geilen op een betere spelen dan Cruz, Cruz is zo'n beetje de slechtste speler van Inter.
Niet happen joh.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach ga dan geilen op een betere spelen dan Cruz, Cruz is zo'n beetje de slechtste speler van Inter.
Ik ook...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:41 schreef Jasza het volgende:
Ik flipte bij die penalty, en zeker toen Ajax er geen kreeg
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:57 schreef Nashje het volgende:
Wat een kanker TT zeg.
Wij gaan gewoon door.
Denk je dat nog altijd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:57 schreef Nashje het volgende:
Wat een kanker TT zeg.
Wij gaan gewoon door.
Ik stel voor je dat je morgen eens ga kijken naar wat je vandaag allemaal gepost hebquote:
Ik weet niet wat jij allemaal niet doet op 'n dag, maar ik ga morgen gewoon werken hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik stel voor je dat je morgen eens ga kijken naar wat je vandaag allemaal gepost heb
Zo te zien heb je nog genoeg vrije tijd overquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal niet doet op 'n dag, maar ik ga morgen gewoon werken hoor.
Om half 6 ben ik klaar met werken. Of werk jij soms 24 uur per dag?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zo te zien heb je nog genoeg vrije tijd over
En Pienaarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:41 schreef Nashje het volgende:
Lijkt me wel dat dit het definitieve einde is van Boukhari en Juanfran.
Juanfran heeft geen foute gemaakt vandaag verdedigend is hij goed maar aanvallend kan hij wel wat van urby leren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:41 schreef Nashje het volgende:
Lijkt me wel dat dit het definitieve einde is van Boukhari en Juanfran.
Jij welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Zolang Blind en Lindenberg maar blijven vind ik het best.
Ja maar ik bedoel vandaag nogquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die heeft allang getekend in Dortmund.
Verdedigend kan hij ook nog wel wat van Urby leren. Al zegt dat weinig over Urby. Juanfran kan van de linksback van Sparta ook nog wel wat leren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Juanfran heeft geen foute gemaakt vandaag verdedigend is hij goed maar aanvallend kan hij wel wat van urby leren.
Overdrijven is je middle name?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Verdedigend kan hij ook nog wel wat van Urby leren. Al zegt dat weinig over Urby. Juanfran kan van de linksback van Sparta ook nog wel wat leren.
Hij is de hielenlikker van Cruz, enig voetbal verstand heeft hij dus niet.quote:
Goh, jij bemint zelfoverschatting? Dat had ik nou nooit achter je gezocht...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Juan Fran heeft één eigenschap, en die bemin ik: zelfoverschatting.
Hij kan er toch echt niks van. Lijkt me dat iedereen dat wel in ziet. Hij denkt een grote naam in het voetbal te zijn en denkt even de vedette uit te kunnen hangen bij Ajax, maar hij is een van de zwakste schakels van Ajax.quote:
Ik bemin het niet omdat het een goede eigenschap is, maar meer omdat het je blijkbaar ver brengt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
Goh, jij bemint zelfoverschatting? Dat had ik nou nooit achter je gezocht...
Op een slechte na heeft hij zeker goed gespeeld.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:02 schreef Nashje het volgende:
Vermaelen mag wel in het zonnetje vind ik. Heeft achterin echt toppie schoon gehouden. Volgend seizoen met Stam er naast en Inter mag weer langs komen.
Heerlijk hoe hij erin ging tegen Adriano. Het was niet nodig, maar het blijkt toch wel dat dat kleine mannetje voor niemand bang is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:02 schreef Nashje het volgende:
Vermaelen mag wel in het zonnetje vind ik. Heeft achterin echt toppie schoon gehouden. Volgend seizoen met Stam er naast en Inter mag weer langs komen.
Juanfran, wat een lassiehond. Blind stelt hem alleen maar op omdat hij bijna hetzelfde kapsel heeft als hem zelf, maar hij is traag, heeft een slechte pass, heeft geen zelfkennis en denkt dat zijn "historie" hem wel even de kwartfinales oplevert.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:01 schreef VoreG het volgende:
Juanfran erg matig en Boukhari jammer van die blunder waaruit gescoord werd, maar verder was het boven zijn competitie niveau
Ik ben al een tijdje zeer te spreken over broeder Vermaelen, een goede verdediger die de klare lijn hanteert, geen onnodige overtredingen, en beschikt over een dosis functionele techniek. Met hem gaat het wel goedkomen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:02 schreef Nashje het volgende:
Tijd voor een opstaan van een Emanuelson-type op rechtsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:04 schreef 2Drix het volgende:
En Trabelsi was alweer een van de beste vandaag![]()
Wat gaan we die missen zeg![]()
Echt een topper. Hij loopt mensen voorbij zonder moeite, alsof ze er niet staan. Ik sta er echt van te kijken dat er nog geen echte topclub voor hem is geweest.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:04 schreef 2Drix het volgende:
Waar haal jij je XTC?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:06 schreef El_Bassie het volgende:
Vermaelen was inderdaad een pluspuntje vandaag. Maduro speelde ook naar behoren, net als Trabelsi en in iets mindere mate Juanfran. Lindenbergh was vandaag ook goed. Aanvallend was het zowel op het middenveld als in de aanval niks.
Iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:04 schreef 2Drix het volgende:
Nee, is een Belg, kenner.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft Vermaelen eigenlijk een Nederlands paspoort?²
In ieder geval zijn ze zo slim geweest om die gozer te huren met een optie tot koop. Vroegah was hij allang aangekocht met een onnodig lang contract.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, wat ze in godsnaam in Juanfran zagen mag de here Jezus weten...
LOL. Dat weet ik ook wel dat hij Belg is. Je geeft antwoord op een vraag die niet gesteld wordt, kennert.quote:
Je stelt dan behoorlijk domme vragenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL. Dat weet ik ook wel dat hij Belg is. Je geeft antwoord op een vraag die niet gesteld wordt, kennert.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |