we waren vrij laat en was te lui en te koud om pak aan te doenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
'Proefrijden mogelijk op meerdere modellen', heb je dat nog gedaan of niet?
Hoi Ralf
Kut Fok! server knipperlichtrelatie
Doei pitten
Stuur maar op die lijst met topicsquote:Op zondag 12 maart 2006 21:57 schreef RB het volgende:
Had niet eens in de gaten dat ik de laatste was![]()
![]()
Zou het niet wetenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stuur maar op die lijst met topics
Wat heb je allemaal geupload naar je webruimte![]()
Zat helemaal vol
Hij'ft wel vaak even vlotgetrokken, routes uitgezet en een meet of 10 voorgereden.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
leuk om te lezen die oude topics![]()
daaruit blijkt toch duidelijk dat
niet degene was die het opgericht heeft
![]()
daar is ook zeker niets mis meequote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij'ft wel vaak even vlotgetrokken, routes uitgezet en een meet of 10 voorgereden.
Ik ben blij dat wij een eigen oprit met ruimte voor 4 auto's hebbenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij'ft wel vaak even vlotgetrokken, routes uitgezet en een meet of 10 voorgereden.
Ik dacht dat ik de eerste paar topics zo serieus was.![]()
Check trouwens de pekelellende hier.![]()
[afbeelding]
Foto's met de mobiel gemaakt, daardoor vooral de eerste pic een beetje klein.
Maar de hele straat is letterlijk bezaaid met zout.![]()
En mijn auto was vrijdag nog schoon, heeft sindsdien niet eens gereden.![]()
[afbeelding]
Komt allemaal door langsrijdend verkeer.![]()
Damn wat reageer je serieus.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:08 schreef hicham het volgende:
Blijf maar praten joh, hoe hoger je klimt des te harder je valt
10 liter brandstof meer in je auto bij een F1 race scheelt een halve seconde per ronde.quote:Ik hoef maar 1 woord te zeggen; karten
Lets keep it there.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
daar is ook zeker niets mis meewas erg leuk om mee te doen
Ik zat inderdaad net te denken dat ik mijn auto gewoon niet meer in de doorgaande straat moet parkeren.quote:[b]Op zondag 12 maart 2006 23:14
Ik ben blij dat wij een eigen oprit met ruimte voor 4 auto's hebben
Nu nog een auto, want nu staan er alleen twee fietsen met fietskar
Die plaats hebben wij nu toch ingenomenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, en dat is bijzonder in Hoogvliet dusquote:Ik dacht dat ik de eerste paar topics zo serieus was.![]()
Check trouwens de pekelellende hier.![]()
[afbeelding]
Foto's met de mobiel gemaakt, daardoor vooral de eerste pic een beetje klein.
Maar de hele straat is letterlijk bezaaid met zout.![]()
En mijn auto was vrijdag nog schoon, heeft sindsdien niet eens gereden.![]()
[afbeelding]
Komt allemaal door langsrijdend verkeer.![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Net uitgevonden dat mijn favo band op 11 juni een concert geeft in Nederland.![]()
Stomme concertzaal kan alleen niet on-line kaartjes reserveren.![]()
Maar ze komen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I cannot sleep at night.. that's what the day is for anyway..
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Welke band doet jouw hartje dan sneller kloppen
Mèt motor en al.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:03 schreef worldpimber het volgende:
Die plaats hebben wij nu toch ingenomen
Dit heb ik nog nooit gezien zo erg.quote:Zo, en dat is bijzonder in Hoogvliet dus![]()
Vroeger Mel C -->quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:09 schreef ikookhier het volgende:
Goedeavond![]()
Fok was vandaag weer eens slecht berijkbaar![]()
maar goed
Hoe is het leven hier ?![]()
Ik meen me te herinneren dat het een rockband zou zijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mèt motor en al.![]()
[..]
Dit heb ik nog nooit gezien zo erg.![]()
![]()
[..]
Vroeger Mel C -->..nu Geri.
![]()
![]()
En mijn favo band is totaal niet moeilijk te achterhalen.![]()
[..]
![]()
Ach FOK heeft een nog al slecht werkende load balancer waardoor die load balancer niet kan zeggen welke server de HTML moet voorschotelenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:09 schreef ikookhier het volgende:
Goedeavond![]()
Fok was vandaag weer eens slecht berijkbaar![]()
maar goed
Hoe is het leven hier ?![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 01:31 schreef bwt het volgende:
Ik meen me te herinneren dat het een rockband zou zijn.
weet alleen niet meer welke.
Zal Teaparty wel niet wezen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 01:36 schreef ondeugend het volgende:
Kind Diamond
Je bent in de aanbieding bij de Free Record shop.quote:
fijn hoor een eigen huisquote:Op maandag 13 maart 2006 09:49 schreef Makster het volgende:
Goede morgen
Nou mensen het was weer genieten dit weekend…..
Vrijdag een dag vrij genomen om nog ff flink te keer te gaan in het huis. Toen ik nog ff wat elektra wilde gaan doen in de kelder kwam ik er achter dat er een kleine 900 liter water in de kleder stond ivm de gigantische regenbuien die hier woensdag / donderdag plaats vondenOmdat mijn kelder een betonnen vloer heeft zakt het dus niet weg. De buren hebben een gewone zand laag in de kruipruimte maar daar stond ook een centimeter of 5 water. Bij mij dus een centimeter of 20
![]()
Verder gegaan met het zetten van de keuken. Alles onder kasten waterpas gezet en het werkblad er op gelegt hebben ze dus heel dat werkblad verkeerd uitgefreest bij de fabriek. Spoelbak uitgelijnd op een onderkast van 60 terwijl ik er een van 50 heb. Verder ook 10 cm van de achterkant gefreest wat 10 cm van de voorkant had moeten zijn. Bij geluk konden al mijn onderkasten nog 8 cm opschuiven waardoor het blad wel zou passen. Het was dus OF alles afbreken en pasmaken of blad terug brengen en 6 weken wachten op een nieuweErvoor gekozen om alle onderkasten weer los te halen 8 cm op te schuiven en alles weer waterpas te zetten. Weer een dag verspilt dus.
Maar goed het zit nu goed en we kunnen verder met de keuken….
Was weer een leuk klusweekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤ 11,95 of zelfs 50% van die prijs als je nog een andere DVD koopt.quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
fijn hoor een eigen huis![]()
hoe ga je die kelder eigenlijk leegkrijgen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter een goede buur dan een verre vriend.![]()
Ik hoorde gisteren ook weer hoe sommige mensen met elkaar omgaan.
Zelfs bij het plakken van tegels in de keuken stond zijn buurman al op de voordeur te rammelen dat er ondraagbare geluidsoverlast is. De ene gooit de deur dicht voor de neus van de ander, waarna de ander via de keuken het huis probeert binnen te dringen. En die mensen wonen zelfs 2 onder 1 kap... gezellig.
Klinkt heftigquote:Op maandag 13 maart 2006 01:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
kan niet slapen![]()
en hier is ook al geen fuck te beleven![]()
, hoeveel koffie heb je al op vandaag?
![]()
Of ben je vrij?![]()
Weet nu pas wat er bij een ongeluk met mijn Jawa gebeurde in 1993.quote:To begin with, a highside starts when you use so much rear brake pressure that you lock your rear wheel. If you are in a curve, (or if you have also applied your front brake while going in a straight line, or if there is substantial road camber, or severely unbalanced loading of the motorcycle), this starts the rear end sliding/skewing away from the direction the bike had been moving because traction is diminished on the rear tire (it has become 'sliding friction' - about 80% of what it was just prior to the skid) and that tire has begun to MOVE FASTER (in the direction of bike movement) than the front tire (centrifugal force, among others, is having its way.) The automatic, and correct, driver response to this situation is to turn the front wheel in the direction of the slide. [Actually, the front wheel will turn in the direction of the slide by itself - your job is merely to let it.] But now he can make a mistake that can cost him his life - he can release the rear brake.
Let's look at what is happening at the instant his rear brake locks up causing his rear wheel to begin to slide and the instant that he releases pressure on the rear brake. Let's assume a rider is in a gentle turn at the time. (Riding in a straight line is exactly the same as soon as the rear wheel starts to skew to one side or the other of the front wheel track.) The bike is moving in the direction pointed to by the front tire at this instant. Note that the back tire is always 'scuffing' a little as it tries to get into the same direction pointed to by the front tire.
Now at this instant the rear brake locks and the rear wheel loses a significant amount of its traction (at least 20%). It begins to skew outward from the center of the curve.
The driver now allows the front wheel to turn in the direction of the slide. The direction of bike travel has thus changed. Meanwhile, the rear end continues to slide and is still moving FASTER than the front end at this instant. The bike is trying to 'lay down' [because with the rear-wheel no longer spinning you have lost its gyroscopic effect and, thus, attitude stability for about 80% of the bike] and will do so if nothing else happens quickly.
But the rider, realizing that his rear end is sliding completely out of control, decides to release the pressure on the rear brake to try to drive out of the situation. When he does so the rear tire, which is being dragged forward as well as to the side, is suddenly able to start turning again. This allows it to move in the forward direction much more easily than a moment before, and just as suddenly it regains traction (mind you, it lost only about 20% of its traction when it began to slide and it is picking up only that 20% or so of traction at this point.)
Whether the engine is driving the rear tire or not, because the bike is not simply 'dragging/scuffing' the rear tire forward with it (because the tire is now rotating), the bike begins to move faster (actually, is slowing more slowly) in the direction pointed to by the front tire. At the same time, because full traction has been regained, the sliding movement of the rear end of the bike comes to an abrupt end. And what next happens is the highside!
Whether the slide movement of the rear end is abruptly stopped because the rear wheel hits a curb, or because the tire has regained traction, the results are the same: centrifugal force, coupled with inertia, try to keep the center of gravity of the bike moving in the direction it was last traveling. Since the bottom of the rear wheel has stopped sliding, (all stopping forces are at the contact patch), clearly a torque is developed. The result is that the bike is violently twisted in the direction of the earlier slide. The front wheel actually helps this twisting action because it has a bearing in its axle and the bike merely rotates using that bearing as an axis.
Naturally, the driver will be thrown in the same direction as the bike is twisted.
The mistake, of course, was releasing the pressure on the rear brake.
Bron.
Koppuhlquote:Op maandag 13 maart 2006 11:04 schreef Worldbeater het volgende:
Highsider door remmen.![]()
[..]
Weet nu pas wat er bij een ongeluk met mijn Jawa gebeurde in 1993.
Een echte high sider.![]()
![]()
Dacht dat dit voorbehouden was aan krachtige machines met teveel vermogen op het achterwiel.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Koppuhl![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren mooi door bochten heen gedrift![]()
Harde ondergrond met een toplaag zand
Ik dacht dat de XT juist _wel_ meeging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, was wel de bedoeling... Ik had alleen geen rekening gehouden met de kosten die eraan verbonden zijn...quote:Op maandag 13 maart 2006 11:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik dacht dat de XT juist _wel_ meeging?![]()
![]()
Lalalalala...quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
fijn hoor een eigen huis![]()
hoe ga je die kelder eigenlijk leegkrijgen ?De kelder heb ik voor een groot deel met een emmers leeg gegooid samen met een vriend van me. Mijn plan is om een groot gat te graven en deze met beton te omtimmeren, dan ervoor zorgen dat het water in dat gat loopt en vervolgens ga ik daar een dompelpomp in hangen om het indien nodig leeg te pompenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar goed zoals de buren al zeiden dat was voor het eerst sinds jaren dat het zo extreem was…..
Verder is een eigen huis juist ideaal, lekker een stekkie voor/van jezelf dat je precies zo kan maken als je zelf wilt
De buren zijn ook wel relaxed.
Eigenlijk is alles wel relaxed behalve het fucking tering klussen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:04 schreef Worldbeater het volgende:
Highsider door remmen.![]()
[..]
Weet nu pas wat er bij een ongeluk met mijn Jawa gebeurde in 1993.
Een echte high sider.![]()
![]()
Dacht dat dit voorbehouden was aan krachtige machines met teveel vermogen op het achterwiel.![]()
![]()
Da's ook maar eenmalig als het goed isquote:Op maandag 13 maart 2006 12:43 schreef Makster het volgende:
[..]
De kelder heb ik voor een groot deel met een emmers leeg gegooid samen met een vriend van me. Mijn plan is om een groot gat te graven en deze met beton te omtimmeren, dan ervoor zorgen dat het water in dat gat loopt en vervolgens ga ik daar een dompelpomp in hangen om het indien nodig leeg te pompen![]()
Maar goed zoals de buren al zeiden dat was voor het eerst sinds jaren dat het zo extreem was…..
Verder is een eigen huis juist ideaal, lekker een stekkie voor/van jezelf dat je precies zo kan maken als je zelf wilt
De buren zijn ook wel relaxed.
Eigenlijk is alles wel relaxed behalve het fucking tering klussen
Wees blij, als je een stap buiten de deur zet vriezen je ballekes er toch af.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:55 schreef ikookhier het volgende:
Goedemorgen![]()
Schitterend Weer![]()
kan nog geen moterrijden
Ik zou niet weten hoe ik in de bergen moet rijden, daarom kijk ik er graag naarquote:
Wat is er met jouw motor?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:55 schreef ikookhier het volgende:
Goedemorgen![]()
Schitterend Weer![]()
kan nog geen moterrijden
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Koppuhl![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren mooi door bochten heen gedrift![]()
ik had begrepen dat jij hem mee wilde nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat ga je er mee doen straks ?![]()
U is toch niet bang voor de kouquote:Op maandag 13 maart 2006 12:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wees blij, als je een stap buiten de deur zet vriezen je ballekes er toch af.
Getverderries, nog ff en de temperatuur zit ook mee![]()
ja lach maarquote:Op maandag 13 maart 2006 12:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, was wel de bedoeling... Ik had alleen geen rekening gehouden met de kosten die eraan verbonden zijn...![]()
[..]
Lalalalala...![]()
Van je famillie moet je het maar hebbenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Met de motor is me dit al een paar keer gebeurd als ik een 90 graden slip wil maken () Het is gewoon teveel verkeerd ingedeeld gewicht met te sterke grip, zeker als je gaat remmen.
Heb al een paar keer tegen Hicham gezegd dat ie het niet meer moet doen, ik zit echt te wachten tot hij van zijn motor wordt geworpen....
Nee teapartyquote:Op maandag 13 maart 2006 10:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]![]()
![]()
Teeset met she like weeds?![]()
[..]
![]()
Magistrale muziek met een klassieke inslag, de tekst en het uiterlijk vertoon laten we maar achterwege.
Al zijn er passages waarbij e.a. elkaar versterkt.![]()
[..]
Je bent in de aanbieding bij de Free Record shop.![]()
Linkje MF doet het hier niet.![]()
Ik mag het hopen jaquote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's ook maar eenmalig als het goed is![]()
Hij luistert wel vaker niet. Zeg iets van 100 keer tegen hem dat een weg bijvoorbeeld te glad is om stoppies te oefenen (ZOAB met nog resten van vochtig weer zoals op dat filmpje met die flybyquote:Op maandag 13 maart 2006 13:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
Van je famillie moet je het maar hebben![]()
Oh.. jammerquote:Op maandag 13 maart 2006 12:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, was wel de bedoeling... Ik had alleen geen rekening gehouden met de kosten die eraan verbonden zijn...![]()
Hij is niet op zijn bek gegaan.. dus stoerquote:
Wat voor werk doe je en waarom wordt je ontslagen?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:05 schreef Faithy het volgende:
ja lach maar
wil jij ook een baan waar je de hele dag zit te internetten om de dag door te komen?
Opzich niets mis met internetten op de werkplek, maar de dag kruipt voorbij
gelukkig ben ik per vrijdag ontslagen
De enige min of meer heuvel die ik in mijn leven reed, reed ik weer rechtdoor de bocht uit toen ik weer naar beneden ging.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:57 schreef R2-D2 het volgende:
Ik zou niet weten hoe ik in de bergen moet rijden, daarom kijk ik er graag naar![]()
![]()
Hij is al weggegevenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had begrepen dat jij hem mee wilde nemen![]()
wat ga je er mee doen straks ?![]()
Mijn huidige "Jobdescription"quote:Op maandag 13 maart 2006 13:05 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja lach maar
wil jij ook een baan waar je de hele dag zit te internetten om de dag door te komen?
En je nieuwe job?quote:Opzich niets mis met internetten op de werkplek, maar de dag kruipt voorbij
gelukkig ben ik per vrijdag ontslagen
SmurVinquote:Op maandag 13 maart 2006 13:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je en waarom wordt je ontslagen?smurf
![]()
Nope, blokkerende achterrem door handige monteur die bij het vervangen van een achterband de trommelrem nog even extra strak had afgesteld.. auto voor mij maakt een onverwachte noodstop..quote:
quote:Gisteren mooi door bochten heen gedrift![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ineens een paar uur visite.quote:![]()
Moet nu nog steeds afwasssen en baantjes zoeken.
Ondertussen voicemails van popelende werkgevers.. eerst fokken.
Voor de vorm, het gaat juist om het verliezen van (slechts 20% vlg artikel) van je grip.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:48 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
Met de motor is me dit al een paar keer gebeurd als ik een 90 graden slip wil maken () Het is gewoon teveel verkeerd ingedeeld gewicht met te sterke grip, zeker als je gaat remmen.
Heb al een paar keer tegen Hicham gezegd dat ie het niet meer moet doen, ik zit echt te wachten tot hij van zijn motor wordt geworpen....
Het was vanochtend nog onder nul. Zou je niet zeggen als je naar buiten kijkt.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:56 schreef worldpimber het volgende:
Wees blij, als je een stap buiten de deur zet vriezen je ballekes er toch af.
Getverderries, nog ff en de temperatuur zit ook mee![]()
![]()
Overigens zit ik niet de hele dag als een kasplantje binnen, stond op en ging gelijk hardlopen buiten.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Worldbeater op 13-03-2006 14:02:44 ]
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je en waarom wordt je ontslagen?smurf
![]()
Vorig jaar met de diploma uitreiking -toen ik ging kijken hoe mijn geslaagde klasgenoten wel succesvol waren- was er iemnad die precies wist wat ie wilde worden: Mondhygiëniste.
![]()
Daar ben ik dus ook bang voorquote:[..]
De enige min of meer heuvel die ik in mijn leven reed, reed ik weer rechtdoor de bocht uit toen ik weer naar beneden ging.![]()
"Rotten teeth"quote:Op maandag 13 maart 2006 13:55 schreef Faithy het volgende:
hoe heb je die gevonden? Google --> ranzige mond ?
Interessant, ik houd mij altijd aanbevolen voor nieuwe muziek.quote:
That is what they all think.quote:
Slippen -> grip verliezen -> rem loslaten -> weer grip krijgen.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:45 schreef Worldbeater het volgende:
Voor de vorm, het gaat juist om het verliezen van (slechts 20% vlg artikel) van je grip.![]()
Dat we het toch maar even beide eens zijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:02 schreef worldpimber het volgende:
Slippen -> grip verliezen -> rem loslaten -> weer grip krijgen.
Ofzoiets.
Tis in ieder geval wel een lastig verhaaltje zo in het Engels, lees hem niet nog een keer.
Dar zit ook nog een verschil in ja, engels of amerikaansquote:Op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat we het toch maar even beide eens zijn.![]()
![]()
Toch wel lastig zo op je scherm, ik heb de neiging dingen uit te printen als ik het echt goed moet lezen. Legacy.![]()
Moest bij mijn laatste baan mijzelf ook helemaal in het Engels inwerken, alle manuals en communicatie waren door Amerikanen of mensen uit 'GB' geschreven. Viel toch wel tegen hoe weinig er bleef hangen in mijn hoofd. En de zin om het uberhaupt allemaal door te worstelen.![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef Worldbeater het volgende:
Dat we het toch maar even beide eens zijn.![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:10 schreef Faithy het volgende:
ik wil ook huiswerk![]()
verveel me de tyfus...
IkwilrijdenIkwilrijdenIkwilrijdenIkwilrijdenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:10 schreef Faithy het volgende:
ik wil ook huiswerk![]()
verveel me de tyfus...
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kan ik dus trouwens weer concluderen dat je je werk weer definitiefheb gezegd?
En wrom ga je hardlopenDoe niet zo fit
Ik ga binnnenkort ws ook stoppen met ochtendkrant bezorgen, vind het toch moeilijk om de stap te zetten. De stap zetten om eindelijk gewoon uit te kunnen slapen, niet natgeregend te worden, niet bevriezen, geen problemen meer met de brommer, niet meer in etappes van 3 uur slapen etc.
Vaagh..Ik kan niet anders meer na 5 of 6 jaar.
[..]![]()
Meld me even af voor de rest van de dag/avond, ook richting school.
Ik weet wel wat.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:10 schreef Faithy het volgende:
ik wil ook huiswerk![]()
verveel me de tyfus...
Compenseren van al mijn zonden.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:11 schreef worldpimber het volgende:
En wrom ga je hardlopenDoe niet zo fit
Niets menselijks is u vreemd.quote:Ik ga binnnenkort ws ook stoppen met ochtendkrant bezorgen, vind het toch moeilijk om de stap te zetten. De stap zetten om eindelijk gewoon uit te kunnen slapen, niet natgeregend te worden, niet bevriezen, geen problemen meer met de brommer, niet meer in etappes van 3 uur slapen etc.
Vaagh..Ik kan niet anders meer na 5 of 6 jaar.
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet wel wat.![]()
[..]
Compenseren van al mijn zonden.
Gisteren op de verjaardag nog wat cadeautjes ontvangen die ik gisteravond voor de tv nog heb opgegeten.![]()
![]()
En voor de andere zonden moet ik juist weer fit blijven.![]()
ja, ik ookquote:Op maandag 13 maart 2006 14:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
IkwilrijdenIkwilrijdenIkwilrijdenIkwilrijden [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
Waarschijnlijk mag het personeel zoals in de "Code of conduct" beschreven vanaf donderdagquote:Op maandag 13 maart 2006 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
Had ik vanochtend voor morgen een tweede gesprek bij dat bedrijf waar ik vrijdag heb gesolliciteerd, verplaatsen ze het net naar donderdag.
Ik had gelijk spijkers met koppen willen slaan morgenneem mij aan voor veel.
![]()
![]()
Zal ze even terugbellen dat ik ook wel s'avonds wil onderhandelen.![]()
Voor deze functie die u van veel plezier zal voorzien is het voor een enthousiaste en gemotiveerde dame mogelijk om in aanmerking te komen voor een volledig verplichtingvrije orale sollicitatie.quote:
Beter ben ik op vrijdagen niet op kantoor in het vervolg. Gaat helemaal mis.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:28 schreef R2-D2 het volgende:
Waarschijnlijk mag het personeel zoals in de "Code of conduct" beschreven vanaf donderdagalcohol nuttigen
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor deze functie die u van veel plezier zal voorzien is het voor een enthousiaste en gemotiveerde dame mogelijk om in aanmerking te komen voor een volledig verplichtingvrije orale sollicitatie.
Bij aanstelling bieden wij u flexibele werktijden, kost en inwoning mogelijk.
Enige naïviteit is een pré.
Bij deze functie behoort een back seat op een snelle motor, met uitzicht op eigen vervoer bij het verkrijgen van een vaste aanstelling.
Wij stellen het zeer op prijs als u bij gebleken geschiktheid na uw sollicitatie per direct beschikbaar bent.
* R2-D2 heeft nadorst, maar ze drinkt geen alcoholquote:Op maandag 13 maart 2006 14:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor deze functie die u van veel plezier zal voorzien is het voor een enthousiaste en gemotiveerde dame mogelijk om in aanmerking te komen voor een volledig verplichtingvrije orale sollicitatie.
Bij aanstelling bieden wij u flexibele werktijden, kost en inwoning mogelijk.
Enige naïviteit is een pré.
Bij deze functie behoort een back seat op een snelle motor, met uitzicht op eigen vervoer bij het verkrijgen van een vaste aanstelling.
Wij stellen het zeer op prijs als u bij gebleken geschiktheid na uw sollicitatie per direct beschikbaar bent.
[..]
Beter ben ik op vrijdagen niet op kantoor in het vervolg. Gaat helemaal mis.![]()
Praat net alsof ik er al werk.![]()
Deze hele posting is onder invloed van koffie tot stand gekomen.
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:52 schreef dribbel79 het volgende:
Net de CBR weer even gestart na een maand stilstaan, wat een heerlijk geluid is dat toch...starten en lopen, ideaal!!
Maar bij ons is het gras groener.quote:
Ik had vrijdagavond al hevige nadorst van die 3 wijntjes bij dat bedrijf.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 heeft nadorst, maar ze drinkt geen alcohol
Komt mischien door de shoarma van gisteren![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:52 schreef dribbel79 het volgende:
Net de CBR weer even gestart na een maand stilstaan, wat een heerlijk geluid is dat toch...starten en lopen, ideaal!!
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
Jammer van de temperatuur en de pekel hier. (zie pics van gisteren)
Laatste rit is alweer 2 weken geleden geweest, wel de eerste officiele Fok! meet van 2006.![]()
Met zijn allen Pimber uitlachen.![]()
En nu ga ik eens 3 dagen afwas doen.![]()
![]()
![]()
Jij toch ook, toen je me op kwam halen in je pas getunede Rode Bolidequote:Op maandag 13 maart 2006 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
Zie edit in de post daarvoor. [afbeelding] [afbeelding]![]()
Mijn laatste rit was 13 novemberquote:Op maandag 13 maart 2006 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
Jammer van de temperatuur en de pekel hier. (zie pics van gisteren)
Laatste rit is alweer 2 weken geleden geweest, wel de eerste officiele Fok! meet van 2006.![]()
En nu ga ik eens 3 dagen afwas doen.![]()
![]()
![]()
Ahhhhhhhhhquote:Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mijn laatste rit was 13 november![]()
Die datum staat in mijn geheugen gegrift![]()
Dat is precies 4 maanden geleden [afbeelding]
En toen stond ik onderweg zogenaamd met een lege benzinetank.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:15 schreef R2-D2 het volgende:
Jij toch ook, toen je me op kwam halen in je pas getunede Rode Bolide![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen vrijdag zei er nog wel iemand dat ze graag een ritje met mij wilde maken.
Ze had mij een uur geleden zien parkeren.![]()
Afwas klaar, Fok! bijgelezenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:21 schreef bwt het volgende:
wow meer dan 1 uur geen post geweesten MF, ik ga even een tukkie doen. Zwaar leven.
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En toen stond ik onderweg zogenaamd met een lege benzinetank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen vrijdag zei er nog wel iemand dat ze graag een ritje met mij wilde maken.
Ze had mij een uur geleden zien parkeren.![]()
[..]
Afwas klaar, Fok! bijgelezenen MF, ik ga even een tukkie doen. Zwaar leven.
![]()
![]()
en wij zijn gek
stiekemerd
![]()
HeeeH, ben je weer wakker?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:en jij was een keertje zo stoer aan het vertellen dat jij niet aan winterstop deed
Rausje heeft met winterstop meer gereden als jij![]()
Ik zal de schijn niet mee hebben nee. Dat zeg ik nou altijd, vertel de waarheid[quote:
Valt wel mee toch, hij rijdt sowieso niet erg hard en het asfalt ziet er wel stroef uitquote:
Duhquote:Op maandag 13 maart 2006 12:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is ook te zien op het 'speedrun' filmpje dat mijn voorband wegglijdt aan het eindquote:Op maandag 13 maart 2006 13:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij luistert wel vaker niet. Zeg iets van 100 keer tegen hem dat een weg bijvoorbeeld te glad is om stoppies te oefenen (ZOAB met nog resten van vochtig weer zoals op dat filmpje met die flyby), gaat ie het per se door oefenen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet herrinnerenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en jij was een keertje zo stoer aan het vertellen dat jij niet aan winterstop deed
Rausje heeft met winterstop meer gereden als jij![]()
Wat een lay-out technisch lelijke post is dat zeg, maar dat doe je wel vakerquote:Op maandag 13 maart 2006 16:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, hij rijdt sowieso niet erg hard en het asfalt ziet er wel stroef uit
[..]
DuhIk heb iemand ook zo keihard onderuit zien gaan op een filmpje omdat z'n achterband weer grip kreeg
Maar ja, dat gebeurd mij natuurlijk nooit
![]()
[..]
Is ook te zien op het 'speedrun' filmpje dat mijn voorband wegglijdt aan het eind
[..]![]()
Pauperrrrr
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat een lay-out technisch lelijke post is dat zeg, maar dat doe je wel vaker![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegahquote:Op maandag 13 maart 2006 17:19 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis
ff 2 pagina`s bijlezen met eent![]()
valt mee100 posts in 10 uurdat is wel eens anders geweest
![]()
quote:
En toen al die kutnoobs hier nog niet warenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
En toen al die kutnoobs hier nog niet waren [afbeelding]Uitzonderingen daargelatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding][afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:42 schreef RB het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelatenDie weten tenslotte wat een motor isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
8 people can't be wrongquote:
Waarvan toch minstens 4 man die al een lang leven achter de rug hebben en dus weten wat ze wel en niet moeten kopen. Zelfs een salesman ertussen die zo door een zeepbel van verkooppraat heen prikt en werkelijk naar het product kijkt ipv de mooie praatjes eromheenquote:
Blijft niks over van dat Kawacluppie, zie ze niet niet meerquote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:04 schreef hicham het volgende:
[..]
8 people can't be wrong
[..]
Waarvan toch minstens 4 man die al een lang leven achter de rug hebben en dus weten wat ze wel en niet moeten kopen. Zelfs een salesman ertussen die zo door een zeepbel van verkooppraat heen prikt en werkelijk naar het product kijkt ipv de mooie praatjes eromheen
Valt me nu trouwens op dat Romius uit de lijst is gepleurd, wanneer pleuren we deze er eens uit![]()
[..]
Blijft niks over van dat Kawacluppie, zie ze niet niet meer![]()
Wie was trouwens diegene die laatst een CB750 had gekochtDacht dat dat Eddow was?
Ach ja, verstaand komt met de jarenquote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
selectief kawa's suzuki's quoten uit de lijst pleuren?
![]()
![]()
Ok moet wel eerlijk zeggen dat Romius een verkooptopic op MF had voor z'n Suzukiquote:Op maandag 13 maart 2006 18:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, er zijn ook positieve punten aan het geheel
quote:
Waar zijn de smilies?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:11 schreef BazzieK het volgende:
Dat heeft ie.
Ah, daar is er al 1quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:42 schreef RB het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
Van een Super Uitmuntend Zeer Uitgebalanseerd Kwalieteits Itemquote:
Pimpyquote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef Gawaine het volgende:
Heb maar weer eens iets leuks gekocht![]()
[afbeelding]
Ligt er aan hoe je er uit ziet als je net uit bed staptquote:Op maandag 13 maart 2006 20:16 schreef R2-D2 het volgende:
Loopt er mischien een FOK! MC monster rond?
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Misschien zijn ze depri geworden na dit gelezen te hebben
Tja...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Misschien zijn ze depri geworden na dit gelezen te hebben
Nou.... Dat is meestal niet het ergste... Hoe mensen 's morgens uit d'r mond ruikenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je er uit ziet als je net uit bed stapt
Na een dag lang vasten dan ...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nou.... Dat is meestal niet het ergste... Hoe mensen 's morgens uit d'r mond ruikenDat kan pas echt erg zijn
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:19 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis
ff 2 pagina`s bijlezen met eent![]()
valt mee100 posts in 10 uurdat is wel eens anders geweest
![]()
Loopt een vent bij mij op het werk die dat de hele dag doetquote:Op maandag 13 maart 2006 20:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tja... [afbeelding]
[..]
Nou.... Dat is meestal niet het ergste... Hoe mensen 's morgens uit d'r mond ruikenDat kan pas echt erg zijn
![]()
![]()
Vind je huidige eigenlijk wel mooier, zon kuipje staat zo goedkoop.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Na een dag lang vasten dan ...![]()
Mooi kuipje met geintegreerde knippers?
In plaats van dit:
[afbeelding]
Wie belt trouwens Pepijn even wakker, z'n dutje loopt uit de hand
Als je 's morgens kan ruiken wat ze 'savonds gegeten hebben en welk merk shag ze rokenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Loopt een vent bij mij op het werk die dat de hele dag doet![]()
![]()
![]()
Als hij er aan komt lopen hap ik eerst ff 10 ltr frisse lucht naar binnen![]()
Heb ooit zo iemand gekend, hij vond zichzelf mannelijk ruiken........quote:Op maandag 13 maart 2006 20:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als je 's morgens kan ruiken wat ze 'savonds gegeten hebben en welk merk shag ze roken![]()
Ohw, als ze niet weten dat deodorant bestaat![]()
Volgens mij ziet het er voor outsiders wel redelijk goed uit ja, maar ik erger me aan die kabelzooi achter mijn lampen die ik niet netjes weg kan frommelen en mijn koplamphouders zijn ook nog steeds niet helemaal recht waardoor de lampen van elkaar weg schijnenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vind je huidige eigenlijk wel mooier, zon kuipje staat zo goedkoop.![]()
Zie net dat het nog 150 euro is nog ook, dat is meer dan die hele Bandit waard isquote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij ziet het er voor outsiders wel redelijk goed uit ja, maar ik erger me aan die kabelzooi achter mijn lampen die ik niet netjes weg kan frommelen en mijn koplamphouders zijn ook nog steeds niet helemaal recht waardoor de lampen van elkaar weg schijnenJullie: heH, welke kabelzooi?
Was ook maar een gekke ingeving hoor
ik vind dat ding een beetje .......wazig, heeft nét geen aggresieve uitstraling.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:31 schreef hicham het volgende:
[..]
In plaats van dit:
[afbeelding]
Ik vind het kuipje niet lelijkquote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij ziet het er voor outsiders wel redelijk goed uit ja, maar ik erger me aan die kabelzooi achter mijn lampen die ik niet netjes weg kan frommelen en mijn koplamphouders zijn ook nog steeds niet helemaal recht waardoor de lampen van elkaar weg schijnenJullie: heH, welke kabelzooi?
Was ook maar een gekke ingeving hoor
Dat is ook toevalligquote:Op maandag 13 maart 2006 18:04 schreef hicham het volgende:
[..]
8 people can't be wrong
[..]
Waarvan toch minstens 4 man die al een lang leven achter de rug hebben en dus weten wat ze wel en niet moeten kopen. Zelfs een salesman ertussen die zo door een zeepbel van verkooppraat heen prikt en werkelijk naar het product kijkt ipv de mooie praatjes eromheen
Valt me nu trouwens op dat Romius uit de lijst is gepleurd, wanneer pleuren we deze er eens uit![]()
[..]
Blijft niks over van dat Kawacluppie, zie ze niet niet meer![]()
Wie was trouwens diegene die laatst een CB750 had gekochtDacht dat dat Eddow was?
Hmm... meeste kuipjes vind ik lelijk, maar deze valt mee. Doet me denken aan de GSR 600quote:Op maandag 13 maart 2006 20:31 schreef hicham het volgende:
[..]
In plaats van dit:
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb ooit zo iemand gekend, hij vond zichzelf mannelijk ruiken........![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is ook toevalligik heb gisteren met Raus naar dat lijstje zitten kijken en het aantal mensen bekeken die in de OP staan en nooit meer hier posten
![]()
misschien toch beter om de regel "eerst een keer meeten voordat je in de OP mag " toe te passen ?
Trouwen R.G heeft officieel afscheid genomen van FOK dus het lijkt mij dat die er ook uit zou kunnen ?![]()
Ew.. dat heb ik ook gemist blijkbaarquote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Trouwen R.G heeft officieel afscheid genomen van FOK dus het lijkt mij dat die er ook uit zou kunnen ?![]()
En als je ze kaugum aan blijft bieden snappen ze dat ook niet eensquote:Op maandag 13 maart 2006 20:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als je 's morgens kan ruiken wat ze 'savonds gegeten hebben en welk merk shag ze roken![]()
Ohw, als ze niet weten dat deodorant bestaat![]()
Meer pics (zo ben ik er op terecht gekomenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik vind dat ding een beetje .......wazig, heeft nét geen aggresieve uitstraling.
Gezellig, samen met Raus, just the 2 of you, op de bank, naar het OP lijstje kijkenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is ook toevalligik heb gisteren met Raus naar dat lijstje zitten kijken en het aantal mensen bekeken die in de OP staan en nooit meer hier posten
![]()
Was heel erg emotioneel:quote:Op maandag 13 maart 2006 20:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ew.. dat heb ik ook gemist blijkbaar![]()
Ziet er uit als een blok duplo dat er op is geplaktquote:Op maandag 13 maart 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Meer pics (zo ben ik er op terecht gekomen)
http://www.motor-forum.nl(...)6/singlepost/4605055
http://www.motor-forum.nl(...)6/singlepost/4598298
Die pics zijn trouwens ook niet mooi![]()
![]()
Je hoeft niet subtiel te zijn hoor, mag ook gewoon zeggen dat het lelijk is. Alhoewel... denk dat pimber hier straks nog wel binnen komt vallen met niet zo subtiele bewoordingMaar ik denk er serieus over om het tenminste een kans te geven. Als het niet mooi staat verkoop ik het gewoon of geef ik het aan de eendjes
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
En als je ze kaugum aan blijft bieden snappen ze dat ook niet eens![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Gezellig, samen met Raus, just the 2 of you, op de bank, naar het OP lijstje kijken![]()
Inderdaad, maar ook het zij aanzicht geeft je meteen de indruk dat er iets mist, of dat hij hoger moet en/of naar beneden is gezakt.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ziet er uit als een blok duplo dat er op is geplaktVind je huidige toch meer bij het geheel horen.
Ik ga dit even uitprinten...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ziet er uit als een blok duplo dat er op is geplaktVind je huidige toch meer bij het geheel horen.
Is wel Erg lelijk geplaatstquote:Op maandag 13 maart 2006 20:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ook het zij aanzicht geeft je meteen de indruk dat er iets mist, of dat hij hoger moet en/of naar beneden is gezakt.
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:47 schreef hicham het volgende:
Ik ga zo pitten, mzzl(ja lekker vroeg, 4.30 weer op
)
Hee gaafquote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef Gawaine het volgende:
[afbeelding]
Maar als je hem hoger plaatst kijk je er onderdoor tegen het balhoofd gedeelte aan.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is wel Erg lelijk geplaatst![]()
Hij moet hoger, maarja, je ziet het pas als je het kan monteren![]()
[..]
![]()
zijaanzicht geeft geen goed beeld, je moet het totaalplaatje kunnen zienquote:Op maandag 13 maart 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
Meer pics (zo ben ik er op terecht gekomen)
http://www.motor-forum.nl(...)6/singlepost/4605055
http://www.motor-forum.nl(...)6/singlepost/4598298
Die pics zijn trouwens ook niet mooi![]()
![]()
zonder deze opmerking had je missch wel andere reacties gehadquote:Je hoeft niet subtiel te zijn hoor, mag ook gewoon zeggen dat het lelijk is.
nicequote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef Gawaine het volgende:
[afbeelding]
quote:
Ik denk dat je wel gelijk hebtquote:Op maandag 13 maart 2006 20:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Maar als je hem hoger plaatst kijk je er onderdoor tegen het balhoofd gedeelte aan.
Kortom tis niks![]()
Zo'n ding moet er meteen uitspringen. Mooi, een beetje agressief en een passend geheel met de bike zijn. En dat is die enen niet
Ik heb geen/weinig ervaring met stalen remleidingen, als het maar niet leid tot plots stilstaan of blokkerend voorwielquote:Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Nog steeds geen spullen binnen die we nodig hebben voor het vervangen van de remleidingen.De rest is gelukkig klaar. Ik moet alleen nog steeds de kappen schoonmaken, ook zoiets wat makkelijk uit te stellen is.
Maar aankomend weekend is het klaar, desnoods rijd ik nog even met de oude remleidingen.
![]()
Ik hoop het ook niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb geen/weinig ervaring met stalen remleidingen, als het maar niet leid tot plots stilstaan of blokkerend voorwiel![]()
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:55 schreef Worldbeater het volgende:Die post over jou had een andere redenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er was wel een kleine kans dat het echt zo was.Eerst niet opdagen bij een aangekondigde rit en daarna wel als paupermooiweerrijders een andere rit als eerste FokMC meet aantekenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Dat kan echt niet hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef Rausdouwer het volgende:
desnoods rijd ik nog even met de oude remleidingen.![]()
Misschien wel ja, beetje zinloos zo nu. Even melden dat je een motor hebt om te posen in het lijstje en daarna met de noorderzon ...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien toch beter om de regel "eerst een keer meeten voordat je in de OP mag " toe te passen ?
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
Misschien toch maar Pepijn wakker bellen, dis is nix zo
Jij doet het goed in je eentje met je quatropostquote:Op maandag 13 maart 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Nee, ik ben meer van de multiquote, maar vandaag ff niet. Typ met 1 vinger, de rest zit onder de shoarmaquote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij doet het goed in je eentje met je quatropostErvaring mee?
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer van de multiquote, maar vandaag ff niet. Typ met 1 vinger, de rest zit onder de shoarma
Dat komt door jouquote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij doet het goed in je eentje met je quatropostErvaring mee?
![]()
Zou toch maar een test halen als je zo door gaatquote:Op maandag 13 maart 2006 21:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat komt door jou![]()
[afbeelding]
Quattro stagioni![]()
Men!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer van de multiquote, maar vandaag ff niet. Typ met 1 vinger, de rest zit onder de shoarma
Nee kan niet, of ik heb last van opdringerige zaadlozende vingerplantenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou toch maar een test halen als je zo door gaat
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:58 schreef R2-D2 het volgende:
Men!
[afbeelding]
Nee, geen wormpjes maar een West Side Shoarma van New York Pizza![]()
Ach ja iemand moet de naam van motorrijders als onbeschaafd tuig hoog houdenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik eet nooit met vork en mes. Hooguit met lepel of vork
Ghummeeee.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja iemand moet de naam van motorrijders als onbeschaafd tuig hoog houden
13032006030[1].jpg Zo staat ie in mijn cache.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef R2-D2 het volgende:
<Hier stond de foto van iets wat niet mag>
![]()
Een pizza, mr inmaginationquote:Op maandag 13 maart 2006 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ghummeeee.
[..]
13032006030[1].jpg Zo staat ie in mijn cache.![]()
Home made picture?
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
< En nu is ie op>quote:Op maandag 13 maart 2006 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ghummeeee.
[..]
13032006030[1].jpg Zo staat ie in mijn cache.![]()
Home made picture?
What the..quote:Op maandag 13 maart 2006 22:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee kan niet, of ik heb last van opdringerige zaadlozende vingerplanten![]()
Ik krijg de laatste dagen niks door m'n keelquote:Op maandag 13 maart 2006 22:33 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik heb even andere bezigheden.En pizza heb ik vandaag al gegeten.
![]()
Slikken zal je!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste dagen niks door m'n keel![]()
Zijn gewoon de zenuwen![]()
Morgen +2 kiloquote:Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Maar nu heb ik hongerrrrrrrrrrr![]()
Pimberstyle![]()
Dat is het gewicht van mijn linkerbovenbeenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oooh dat valt mee, dan kan ik je nog wel tillen![]()
-stout-quote:Op maandag 13 maart 2006 22:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat is het gewicht van mijn linkerbovenbeen![]()
krijg je dat voorwiel dan ook wel weer naar benedenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:54 schreef R2-D2 het volgende:
Het gewicht speelt me geen parten hoor bij het motorrijden![]()
[afbeelding]
![]()
Phat people ride Hondaquote:Op maandag 13 maart 2006 22:54 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wil je dat wel?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
krijg je dat voorwiel dan ook wel weer naar beneden![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Phat people ride Honda [afbeelding]
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:54 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Moet je nog lang in spanning zitten?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Maar nu heb ik hongerrrrrrrrrrr![]()
Pimberstyle![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nog even tv kijken en dan maar eens proberen op tijd te gaan pitten.![]()
Nee, het zijn niet meer de dagen die tellenquote:Op maandag 13 maart 2006 23:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Moet je nog lang in spanning zitten?
Nog even tv kijken en dan maar eens proberen op tijd te gaan pitten.![]()
Zeer nuttigquote:Op maandag 13 maart 2006 23:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, het zijn niet meer de dagen die tellen...
Minder dan 100 uur nog![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 3 keer nuttig gepostbuiten FOK! MC
![]()
1
2
3
En na deze waardevolle bijdragen ga ik slapen![]()
Welterusten![]()
Shhhhht, tellen gaat niet iedereen even makkelijk afquote:Op maandag 13 maart 2006 23:21 schreef worldpimber het volgende:
Zonde van je posthistorie
Maar minder dan 100 uur1 April kikker in je bil was het toch?
[size=20]Ohquote:Op maandag 13 maart 2006 23:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[size=1]Shhhhht, tellen gaat niet iedereen even makkelijk af[/size]
Neequote:Op maandag 13 maart 2006 23:19 schreef BazzieK het volgende:
Zouden we trouwens vanavond het topic nog vol krijgen of slaapt iedereen al?
Ik niet maar ik kom dan ook vrijwel nooit langs.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:19 schreef BazzieK het volgende:
Zouden we trouwens vanavond het topic nog vol krijgen of slaapt iedereen al?
Administratie? Gewoon pinnen tot je niet meer kan werkt tot nu toe goedquote:Op maandag 13 maart 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee
Ga nou even mijnadministratie
bijwerken.
![]()
Hij kan ook gewoon netjes het IBG op tijd terugbetalen.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Administratie? Gewoon pinnen tot je niet meer kan werkt tot nu toe goed![]()
Dat is zonde, en je hebt nog wel zo'n mooi model motorquote:Op maandag 13 maart 2006 23:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik niet maar ik kom dan ook vrijwel nooit langs.![]()
Nee, hij was net bevoegd asociaal motorrijder, gaat niet goed als ie alles braaf terug betaalt.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon netjes het IBG op tijd terugbetalen.
Ben niet zo een pauper dat ik IBG ook maar uberhaupt ooit hoef terug te betalen.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon netjes het IBG op tijd terugbetalen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik niet maar ik kom dan ook vrijwel nooit langs.![]()
Iedereen wacht tot jij ervandoor gaat zodat we weer verder kunnen postenquote:Op maandag 13 maart 2006 23:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik ben eindelijk bijgelezen is iedereen er al weer vandoor![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Iedereen wacht tot jij ervandoor gaat zodat we weer verder kunnen posten![]()
Er mist inderdaad wat, zijn tellerpartijquote:Op maandag 13 maart 2006 20:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ook het zij aanzicht geeft je meteen de indruk dat er iets mist, of dat hij hoger moet en/of naar beneden is gezakt.
WTFquote:Op maandag 13 maart 2006 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
[..]
zijaanzicht geeft geen goed beeld, je moet het totaalplaatje kunnen zien
vooraanzicht daarentegen vind ik gewoon pimpin'![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat is het gewicht van mijn linkerbovenbeen![]()
April is nog niet tochquote:Op maandag 13 maart 2006 23:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, het zijn niet meer de dagen die tellen...
Minder dan 100 uur nog![]()
![]()
![]()
![]()
3 april 1e werkdag, nog 2 weken vakantie die ik kan opnemen (vrije dagen + ATV)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:21 schreef hicham het volgende:
[..]
April is nog niet tochOf is het weer zo een zakentripje en nog niet definitief?
Nah, ik heb 'm al genoeg gepestquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nog ff laatste dagen E-J dat was het tochpesten
![]()
Scherp opgemerkt Sherlockquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij werkt er nu toch nog ?![]()
dan is het pesten zeker nog niet genoeg geweest![]()
je hebt nog een paar dagen tochquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt Sherlock![]()
Ik kan nog heel wat leren![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:48 schreef Faithy het volgende:goedemorgen nog...
heb me vanochtend bewust verslapen
maar was er wel om kwart over 9...
en het is saai.. >:( weer >:(
hoi!
Weet je al wat je met je bezoek gaat doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |