we waren vrij laat en was te lui en te koud om pak aan te doenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
'Proefrijden mogelijk op meerdere modellen', heb je dat nog gedaan of niet?
Hoi Ralf
Kut Fok! server knipperlichtrelatie
Doei pitten
Stuur maar op die lijst met topicsquote:Op zondag 12 maart 2006 21:57 schreef RB het volgende:
Had niet eens in de gaten dat ik de laatste was![]()
![]()
Zou het niet wetenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stuur maar op die lijst met topics
Wat heb je allemaal geupload naar je webruimte![]()
Zat helemaal vol
Hij'ft wel vaak even vlotgetrokken, routes uitgezet en een meet of 10 voorgereden.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
leuk om te lezen die oude topics![]()
daaruit blijkt toch duidelijk dat
niet degene was die het opgericht heeft
![]()
daar is ook zeker niets mis meequote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij'ft wel vaak even vlotgetrokken, routes uitgezet en een meet of 10 voorgereden.
Ik ben blij dat wij een eigen oprit met ruimte voor 4 auto's hebbenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij'ft wel vaak even vlotgetrokken, routes uitgezet en een meet of 10 voorgereden.
Ik dacht dat ik de eerste paar topics zo serieus was.![]()
Check trouwens de pekelellende hier.![]()
[afbeelding]
Foto's met de mobiel gemaakt, daardoor vooral de eerste pic een beetje klein.
Maar de hele straat is letterlijk bezaaid met zout.![]()
En mijn auto was vrijdag nog schoon, heeft sindsdien niet eens gereden.![]()
[afbeelding]
Komt allemaal door langsrijdend verkeer.![]()
Damn wat reageer je serieus.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:08 schreef hicham het volgende:
Blijf maar praten joh, hoe hoger je klimt des te harder je valt
10 liter brandstof meer in je auto bij een F1 race scheelt een halve seconde per ronde.quote:Ik hoef maar 1 woord te zeggen; karten
Lets keep it there.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
daar is ook zeker niets mis meewas erg leuk om mee te doen
Ik zat inderdaad net te denken dat ik mijn auto gewoon niet meer in de doorgaande straat moet parkeren.quote:[b]Op zondag 12 maart 2006 23:14
Ik ben blij dat wij een eigen oprit met ruimte voor 4 auto's hebben
Nu nog een auto, want nu staan er alleen twee fietsen met fietskar
Die plaats hebben wij nu toch ingenomenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Hij'ft wel vaak even vlotgetrokken, routes uitgezet en een meet of 10 voorgereden.
Zo, en dat is bijzonder in Hoogvliet dusquote:Ik dacht dat ik de eerste paar topics zo serieus was.![]()
Check trouwens de pekelellende hier.![]()
[afbeelding]
Foto's met de mobiel gemaakt, daardoor vooral de eerste pic een beetje klein.
Maar de hele straat is letterlijk bezaaid met zout.![]()
En mijn auto was vrijdag nog schoon, heeft sindsdien niet eens gereden.![]()
[afbeelding]
Komt allemaal door langsrijdend verkeer.![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Net uitgevonden dat mijn favo band op 11 juni een concert geeft in Nederland.![]()
Stomme concertzaal kan alleen niet on-line kaartjes reserveren.![]()
Maar ze komen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I cannot sleep at night.. that's what the day is for anyway..
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Welke band doet jouw hartje dan sneller kloppen
Mèt motor en al.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:03 schreef worldpimber het volgende:
Die plaats hebben wij nu toch ingenomen
Dit heb ik nog nooit gezien zo erg.quote:Zo, en dat is bijzonder in Hoogvliet dus![]()
Vroeger Mel C -->quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:09 schreef ikookhier het volgende:
Goedeavond![]()
Fok was vandaag weer eens slecht berijkbaar![]()
maar goed
Hoe is het leven hier ?![]()
Ik meen me te herinneren dat het een rockband zou zijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mèt motor en al.![]()
[..]
Dit heb ik nog nooit gezien zo erg.![]()
![]()
[..]
Vroeger Mel C -->..nu Geri.
![]()
![]()
En mijn favo band is totaal niet moeilijk te achterhalen.![]()
[..]
![]()
Ach FOK heeft een nog al slecht werkende load balancer waardoor die load balancer niet kan zeggen welke server de HTML moet voorschotelenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:09 schreef ikookhier het volgende:
Goedeavond![]()
Fok was vandaag weer eens slecht berijkbaar![]()
maar goed
Hoe is het leven hier ?![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 01:31 schreef bwt het volgende:
Ik meen me te herinneren dat het een rockband zou zijn.
weet alleen niet meer welke.
Zal Teaparty wel niet wezen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 01:36 schreef ondeugend het volgende:
Kind Diamond
Je bent in de aanbieding bij de Free Record shop.quote:
fijn hoor een eigen huisquote:Op maandag 13 maart 2006 09:49 schreef Makster het volgende:
Goede morgen
Nou mensen het was weer genieten dit weekend…..
Vrijdag een dag vrij genomen om nog ff flink te keer te gaan in het huis. Toen ik nog ff wat elektra wilde gaan doen in de kelder kwam ik er achter dat er een kleine 900 liter water in de kleder stond ivm de gigantische regenbuien die hier woensdag / donderdag plaats vondenOmdat mijn kelder een betonnen vloer heeft zakt het dus niet weg. De buren hebben een gewone zand laag in de kruipruimte maar daar stond ook een centimeter of 5 water. Bij mij dus een centimeter of 20
![]()
Verder gegaan met het zetten van de keuken. Alles onder kasten waterpas gezet en het werkblad er op gelegt hebben ze dus heel dat werkblad verkeerd uitgefreest bij de fabriek. Spoelbak uitgelijnd op een onderkast van 60 terwijl ik er een van 50 heb. Verder ook 10 cm van de achterkant gefreest wat 10 cm van de voorkant had moeten zijn. Bij geluk konden al mijn onderkasten nog 8 cm opschuiven waardoor het blad wel zou passen. Het was dus OF alles afbreken en pasmaken of blad terug brengen en 6 weken wachten op een nieuweErvoor gekozen om alle onderkasten weer los te halen 8 cm op te schuiven en alles weer waterpas te zetten. Weer een dag verspilt dus.
Maar goed het zit nu goed en we kunnen verder met de keuken….
Was weer een leuk klusweekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤ 11,95 of zelfs 50% van die prijs als je nog een andere DVD koopt.quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
fijn hoor een eigen huis![]()
hoe ga je die kelder eigenlijk leegkrijgen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter een goede buur dan een verre vriend.![]()
Ik hoorde gisteren ook weer hoe sommige mensen met elkaar omgaan.
Zelfs bij het plakken van tegels in de keuken stond zijn buurman al op de voordeur te rammelen dat er ondraagbare geluidsoverlast is. De ene gooit de deur dicht voor de neus van de ander, waarna de ander via de keuken het huis probeert binnen te dringen. En die mensen wonen zelfs 2 onder 1 kap... gezellig.
Klinkt heftigquote:Op maandag 13 maart 2006 01:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
kan niet slapen![]()
en hier is ook al geen fuck te beleven![]()
, hoeveel koffie heb je al op vandaag?
![]()
Of ben je vrij?![]()
Weet nu pas wat er bij een ongeluk met mijn Jawa gebeurde in 1993.quote:To begin with, a highside starts when you use so much rear brake pressure that you lock your rear wheel. If you are in a curve, (or if you have also applied your front brake while going in a straight line, or if there is substantial road camber, or severely unbalanced loading of the motorcycle), this starts the rear end sliding/skewing away from the direction the bike had been moving because traction is diminished on the rear tire (it has become 'sliding friction' - about 80% of what it was just prior to the skid) and that tire has begun to MOVE FASTER (in the direction of bike movement) than the front tire (centrifugal force, among others, is having its way.) The automatic, and correct, driver response to this situation is to turn the front wheel in the direction of the slide. [Actually, the front wheel will turn in the direction of the slide by itself - your job is merely to let it.] But now he can make a mistake that can cost him his life - he can release the rear brake.
Let's look at what is happening at the instant his rear brake locks up causing his rear wheel to begin to slide and the instant that he releases pressure on the rear brake. Let's assume a rider is in a gentle turn at the time. (Riding in a straight line is exactly the same as soon as the rear wheel starts to skew to one side or the other of the front wheel track.) The bike is moving in the direction pointed to by the front tire at this instant. Note that the back tire is always 'scuffing' a little as it tries to get into the same direction pointed to by the front tire.
Now at this instant the rear brake locks and the rear wheel loses a significant amount of its traction (at least 20%). It begins to skew outward from the center of the curve.
The driver now allows the front wheel to turn in the direction of the slide. The direction of bike travel has thus changed. Meanwhile, the rear end continues to slide and is still moving FASTER than the front end at this instant. The bike is trying to 'lay down' [because with the rear-wheel no longer spinning you have lost its gyroscopic effect and, thus, attitude stability for about 80% of the bike] and will do so if nothing else happens quickly.
But the rider, realizing that his rear end is sliding completely out of control, decides to release the pressure on the rear brake to try to drive out of the situation. When he does so the rear tire, which is being dragged forward as well as to the side, is suddenly able to start turning again. This allows it to move in the forward direction much more easily than a moment before, and just as suddenly it regains traction (mind you, it lost only about 20% of its traction when it began to slide and it is picking up only that 20% or so of traction at this point.)
Whether the engine is driving the rear tire or not, because the bike is not simply 'dragging/scuffing' the rear tire forward with it (because the tire is now rotating), the bike begins to move faster (actually, is slowing more slowly) in the direction pointed to by the front tire. At the same time, because full traction has been regained, the sliding movement of the rear end of the bike comes to an abrupt end. And what next happens is the highside!
Whether the slide movement of the rear end is abruptly stopped because the rear wheel hits a curb, or because the tire has regained traction, the results are the same: centrifugal force, coupled with inertia, try to keep the center of gravity of the bike moving in the direction it was last traveling. Since the bottom of the rear wheel has stopped sliding, (all stopping forces are at the contact patch), clearly a torque is developed. The result is that the bike is violently twisted in the direction of the earlier slide. The front wheel actually helps this twisting action because it has a bearing in its axle and the bike merely rotates using that bearing as an axis.
Naturally, the driver will be thrown in the same direction as the bike is twisted.
The mistake, of course, was releasing the pressure on the rear brake.
Bron.
Koppuhlquote:Op maandag 13 maart 2006 11:04 schreef Worldbeater het volgende:
Highsider door remmen.![]()
[..]
Weet nu pas wat er bij een ongeluk met mijn Jawa gebeurde in 1993.
Een echte high sider.![]()
![]()
Dacht dat dit voorbehouden was aan krachtige machines met teveel vermogen op het achterwiel.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Koppuhl![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren mooi door bochten heen gedrift![]()
Harde ondergrond met een toplaag zand
Ik dacht dat de XT juist _wel_ meeging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, was wel de bedoeling... Ik had alleen geen rekening gehouden met de kosten die eraan verbonden zijn...quote:Op maandag 13 maart 2006 11:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik dacht dat de XT juist _wel_ meeging?![]()
![]()
Lalalalala...quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
fijn hoor een eigen huis![]()
hoe ga je die kelder eigenlijk leegkrijgen ?De kelder heb ik voor een groot deel met een emmers leeg gegooid samen met een vriend van me. Mijn plan is om een groot gat te graven en deze met beton te omtimmeren, dan ervoor zorgen dat het water in dat gat loopt en vervolgens ga ik daar een dompelpomp in hangen om het indien nodig leeg te pompenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar goed zoals de buren al zeiden dat was voor het eerst sinds jaren dat het zo extreem was…..
Verder is een eigen huis juist ideaal, lekker een stekkie voor/van jezelf dat je precies zo kan maken als je zelf wilt
De buren zijn ook wel relaxed.
Eigenlijk is alles wel relaxed behalve het fucking tering klussen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:04 schreef Worldbeater het volgende:
Highsider door remmen.![]()
[..]
Weet nu pas wat er bij een ongeluk met mijn Jawa gebeurde in 1993.
Een echte high sider.![]()
![]()
Dacht dat dit voorbehouden was aan krachtige machines met teveel vermogen op het achterwiel.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |