ik gebruik meestal hetweer.nl klopt alleen de laatste tijd niet altijd meer geloof ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:59 schreef worldpimber het volgende:
Welke weersites gebruiken jullie??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
he, er is iemand wakkerquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:16 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
he, er is iemand wakkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nieuwe dimensie aan het woord "Kansloos"quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:09 schreef worldpimber het volgende:
Daar kun je geen meets voor plannenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mjah, lees het morgen wel. Die OPM gebruikte laatst vond ik wel goed, maar URL vergetah.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oude topic zat zo vol... en met het nieuwe topic was er ineens niemand meer te bekennen... vond ik een beetje vreemd, maar ja, dat zou idd een verklaring kunnen zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:20 schreef bwt het volgende:
er zijn ook mensen die werken en niet altijd tijd hebben op te FOK!kenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BWT is moe van het openen van weeeeer een topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had toch in 1 van de eerste topics vermeld dat ik dit jaar voor een record aantal OP's ging?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BWT is moe van het openen van weeeeer een topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:20 schreef bwt het volgende:
er zijn ook mensen die werken en niet altijd tijd hebben op te FOK!kenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
You go Girl!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik had toch in 1 van de eerste topics vermeld dat ik dit jaar voor een record aantal OP's ging?
Een rode?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Nog iemand intresse in een motorregenjas ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik heb er nu 1 overJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maat XL en past over een leren motorpakJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pepmetmayonaise is door z'n kadootje mee naar huis genomen waar het kadootje weer door Pep genomen werdquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik werk nie, lig nog in bed, en niet eens thuis. Handig die draadloze laptop.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We gaan nu een fillempie kijken op dit breedbeeld schermpje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik heb ook een fimpje voor jullie..Klik!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Girlquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
You go Girl!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Een rode?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmmm, heb je dan weer goed voor elkaar. Ander bed - niet thuis......quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik werk nie, lig nog in bed, en niet eens thuis. Handig die draadloze laptop.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We gaan nu een fillempie kijken op dit breedbeeld schermpje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik heb ook een fimpje voor jullie..Klik!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmmm, heb je dan weer goed voor elkaar. Ander bed - niet thuis......
en natuurlijk - was te verwachten - een SM filmpjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
Dit weekend wordt het niet veel...
[afbeelding]
ik zit hier 'lekker' in de wiskunde lesquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:26 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop