quote:
Nieuwe dimensie aan het woord "Kansloos"quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:09 schreef worldpimber het volgende:
Daar kun je geen meets voor plannen![]()
Mjah, lees het morgen wel. Die OPM gebruikte laatst vond ik wel goed, maar URL vergetah.
oude topic zat zo vol... en met het nieuwe topic was er ineens niemand meer te bekennen... vond ik een beetje vreemd, maar ja, dat zou idd een verklaring kunnen zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:20 schreef bwt het volgende:
er zijn ook mensen die werken en niet altijd tijd hebben op te FOK!ken
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
BWT is moe van het openen van weeeeer een topic![]()
Ik had toch in 1 van de eerste topics vermeld dat ik dit jaar voor een record aantal OP's ging?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
BWT is moe van het openen van weeeeer een topic![]()
[..]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:20 schreef bwt het volgende:
er zijn ook mensen die werken en niet altijd tijd hebben op te FOK!ken
You go Girl!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik had toch in 1 van de eerste topics vermeld dat ik dit jaar voor een record aantal OP's ging?
Een rode?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Nog iemand intresse in een motorregenjas ?ik heb er nu 1 over
maat XL en past over een leren motorpak
![]()
Pepmetmayonaise is door z'n kadootje mee naar huis genomen waar het kadootje weer door Pep genomen werdquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik werk nie, lig nog in bed, en niet eens thuis. Handig die draadloze laptop.
![]()
We gaan nu een fillempie kijken op dit breedbeeld schermpje.![]()
Maar ik heb ook een fimpje voor jullie..Klik!![]()
Girlquote:
Hmmm, heb je dan weer goed voor elkaar. Ander bed - niet thuis......quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmmm, heb je dan weer goed voor elkaar. Ander bed - niet thuis......
en natuurlijk - was te verwachten - een SM filmpje
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:05 schreef R2-D2 het volgende:
Dit weekend wordt het niet veel...
[afbeelding]
ik zit hier 'lekker' in de wiskunde lesquote:
Ik zit me te vervelen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik zit hier 'lekker' in de wiskunde les![]()
zou ik eigenlijk niet moeten fokken
meedoen met wiskunde?quote:
klinkt uitdagendquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
meedoen met wiskunde?
we hebben net transformaties gehad, doormiddel van homogene coordinaten zodat je een matrixvermenigvuldiging kan gebruiken..... ofzo![]()
Ik vind dat wel erg belangrijk hoor dat je dmv homogene coordinaten een matrixvermenigvuldiging kan gebruikenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
meedoen met wiskunde?
we hebben net transformaties gehad, doormiddel van homogene coordinaten zodat je een matrixvermenigvuldiging kan gebruiken..... ofzo![]()
schandequote:
Als je je anders toch nog verveelt.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel erg belangrijk hoor dat je dmv homogene coordinaten een matrixvermenigvuldiging kan gebruiken
Dat zeg ik ook altijd: "buurvrouw, zorg dat je op tijd je homogene coordinaten een beurt geeft anders kan je geen gebruik maken van matrixvermenigvuldiging"![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef R2-D2 het volgende:
Hier kan je de theorie van "Matrixvermenigvuldiging" in de praktijk brengen![]()
Ja, voor 99% in ieder gevalquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:05 schreef bwt het volgende:
[..]
schande
foei
alle papieren al voor elkaar voor je emigratie?
Ja! Dat vind ik leukquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:07 schreef bwt het volgende:
[..]
Als je je anders toch nog verveelt.
ik krijg komende week - donderdag/vrijdag/zaterdag (ochtend) vrienden uit frankrijk over de vloer.
Kun je iets opzoeken over toeristische dingen die in nijmegen te doen zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawelquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]is er niemand die met jou wil spelen ?
![]()
quote:
Als er geen telefoontjes zijn. idd.quote:
Damn, dan maar voor een historische stads wandeling of zo iets kijken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
@BWT
Er is niks te doen in Nijmegen eo ...
Omdat ik toch in de laatste dagen zit had ik E-J aangeboden om de telefoon te beantwoorden zodat hij zich goed kan voorbereiden etc...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:40 schreef bwt het volgende:
[..]
Als er geen telefoontjes zijn. idd.
maar 't is af en toe met vlagen druk hier......
Stadswandelingenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:42 schreef bwt het volgende:
[..]
Damn, dan maar voor een historische stads wandeling of zo iets kijken.
is alleen zo duur zo'n gids.
vanavond maar eens bij de VVV langs
quote:
Goedquote:
quote:Koop een eend van ongeveer 5 Kg voor 6 personen, twee flessen schotsewhisky, spekreepjes en een fles olijfolie.
De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout.
De oven 10 minuten voorverwarmen op 180 graden.
Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky.
De whisky opdrinken gedurende het voorverwarmen van de oven.
De eend op een muur...vuurvaste schotel leggen en een tweede glas whisky inschenken.
Het tweede glas whisky opdrinken en de eend in de oven zetten.
Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 glaven vubben met whisky.
De glaven opdlinken en de scherven van et eelste glav oplaapen.
Nog en nalff glav insjenke en opdlinke.
Na en nalff uul de hoven opedoen om deend te sjekkn.
Blantwondezalf in de padkamer ganaale en opde povekand van de linkerand toen.
Denove nen sgop geve.
Twee glave wiskiinsjenke en tmiddelste glaf leegdwinke.
De nove opedoen naa dattet eerste glaf leeggis en de sjotel vastpakke.
De blantwondezalf op de binnekand van de regtehantoen en deent oprape.
Deent nogis oprape en met nen nantdoek de bwantwondesalv van deent vege.
Ze hande ontvette me viskey en de tupe ssalf veeroprape.
Tkapotte glazzopvege endeent terug in dehove doen.
Deheent oprape en dove eers opedoen.
De twwwiede fles biski opedoen en overeindzette.
Opstaan van de vloer ent vetssspek ondrde kas vege.
Nogis opstaan van de vloer en tochma blijve zitte.
De bles op de grondzette.
Uide bles drinke wande glave sijn op of kabot.
Denove afzette, deooge sluiten en omvalle.
De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise. De hele rest van de middag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de muren en plafond schoonmaken. De glascherven en lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg paracetamol en maagzout kopen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:09 schreef bwt het volgende:
Als de zenieuwen te veel worden heb ik nog wel een lekker recept voor je om de tijd door te komen.
[..]
quote:Q:
Why are married women heavier than single women?
A:
Single women come home, see what's in the fridge and go to bed.
Married women come home, see what's in bed and go to the fridge.
Ik kende em ook al een paar jaar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:19 schreef Faithy het volgende:
die kende ik al enkele jaren
maar hij is wel grappig
leuk filmpjequote:Op donderdag 9 maart 2006 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb jullie gewaarschuwd...quote:After a two-year long study, The National Science Foundation announced the following results on Corporate America's recreational preferences:
The sport of choice for male unemployed or incarcerated individuals is BASKETBALL.
The sport of choice for male maintenance level employees is BOWLING.
The sport of choice for male front-line workers is FOOTBALL.
The sport of choice for male supervisors is BASEBALL.
The sport of choice for male middle management is TENNIS.
The sport of choice for male corporate officers is GOLF.
Conclusion: The higher you are in the corporate structure, the smaller your balls become...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:38 schreef R2-D2 het volgende:
Voor de mannelijke studenten:
[..]
Ik heb jullie gewaarschuwd...
Voor de vertaling, klik hier
dankzij dit filmpje heb ik door wat ik fout doe in de bochtenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
leuk filmpjeeindelijk tijd gehad om hem ff te kijken
![]()
quote:THE DIETER'S GUIDE TO WEIGHT LOSS DURING SEX
------------------------------------------------------------ ------------------
ACTIVITY CALORIES BURNED
------------------------------------------------------------ ------------------
REMOVING CLOTHES:
With partner's consent..........12
Without partner's consent......187
Orchestra swelled.................6
UNHOOKING BRA:
Using two calm hands.............7
Using one trembling hand........36
Earth moved......................30
Lifting partner.................15
Dragging partner along floor....16
Using skateboard.................3
ACHIEVING ERECTIONS:
For normal healthy man...........2.5
Losing erection.................14
Searching for it...............115
PUTTING ON CONDOM:
With erection....................1.5
Without erection...............300
INSERTING DIAPHRAGM:
If the woman who does it is
Experienced.....................6
Inexperienced..................73
If a man does it...............680
Add (5) calories for retreiving it
from accross the room.
POSITIONS ACCORDING TO NATIONALITY:
Italian- Man on top, woman in kitchen.........................26
Russian- Woman on bottom, Man getting permission..........55
American- Both on top...........60
POSSIBLE SIDE EFFECTS OF INTERCOURSE:
Bouncing.........................7
Sliding around...................9
Serious skidding................12
Whiplash........................27
Thanking partner quickly...........2
ORGASM:
Real............................27
Faked..........................160
ORGASMIC INTENSITY SCALE:
Shoes flew off...................35
Expression didn't change.........1/2
Birds sang
Large birds......................7
Small birds......................3
PULLING OUT:
After orgasm......................1/2
A few moments before orgasm......500
PENIS ENVY:
For woman..........................3
For men...........................72
GUILT:
Despite no formal training, orgasm comes easily, naturally............53
You're enjoying sex, despite the fact that other people are starving...........................2
Sex on your lunch hour.............3
Putting it on expense account....20
AGGRAVATION:
Partner keeps showing plants.......5
Partner insists on cuddling the dog during foreplay...................14
Partner just visited bathroom for 7th time..........................10
Partner is taking phone calls......7
Partner is making phone calls.....40
GETTING CAUGHT:
By partner's spouse...............60
By your spouse...................100
Trying to explain.................55
Trying to remain calm............100
Leaping out of bed................75
Getting dressed in one motion....500
Very nice avatar, weet nu waar die vandaan komt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:33 schreef Faithy het volgende:
ik heb zelf een een foto met die lepel
als ik thuis ben zal ik 'm ff opzoeken![]()
quote:Een man loopt door 't park in Brussel..
Plotseling ziet hij een klein meisje dat wordt aangevallen door een pitbull.![]()
De man rent naar het meisje en begint te vechten met de pitbull.
Uiteindelijk slaagde de man erin de hond te doden.(edit redactie/WB:
)
De man heeft het leven gered van het meisje.![]()
Een journalist zag dit op een afstandje allemaal gebeuren.
Hij gaat naar de man en zegt, "Meneer, u bent een ware held!![]()
Morgen zal je in de kranten het volgende lezen : "Heldhaftige Brusselaar redt leven van meisje".
De man zegt: Maar meneer.... ik ben geen Brusselaar !![]()
"Oh, dan zal het volgende staan in de kranten : "Heldhaftige Belg redt leven van meisje" -antwoordt de journalist.
"Maar ik ben geen Belg!" - zegt de man.![]()
"Oh, wat ben je dan?"![]()
De man zegt: - "Ik ben een Marokkaan!"![]()
De volgende dag stond er in de krant:
"Moslim extremist vermoordt Belgische hond"
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:58 schreef Worldbeater het volgende:
Net bijna een mail gestuurd naar Pimpber, maar ik dacht kan hem ook wel hier posten.![]()
[..]
![]()
FX, jij bent nogal slim he. Heb je een antwoord op m'n volgende vraag?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
En weer thuis![]()
Weer flink inkopen gedaan bij de Lidl..![]()
Niet normaal hoeveel ik alweer gekocht heb in het voorjaar![]()
Vandaag gehaald: Rugprotector, tanktas, motorsokken, motorhoes en staalkabel slot. Ik ga met ingang van volgende maand misschien op kamers, en dan komen die laatste 2 dingen goed van pas![]()
Mocht ik de kamer niet krijgen, kan ik ze altijd nog ruilen.. maand de tijd voor geloof ik![]()
Ik ben niet slimquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
FX, jij bent nogal slim he. Heb je een antwoord op m'n volgende vraag?
Als je sneller bent dan het licht... wat gebeurd er dan als je de koplampen aan zet?![]()
En iedereen Feli met de boodschappen bij de LIDL![]()
Volgens mij kan je je eigen licht niet inhalen omdat de lichtbron bevestigd is aan het voertuig. Dwz. dat je de snelheid van het licht moet optellen bij de snelheid van het voertuig wat dus maakt dat de lichtbundel 2x de snelheid van het licht zou hebben ...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ben niet slim![]()
Maarre, ik denk dat de koplamp wel brandt.. maar de lichtstralen komen dan in ieder geval niet voor je. Zou denken dat de lichtstralen dan achter je belanden, al lijkt me dat ook wel weer ontzettend vaag![]()
Jij bent slimquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je je eigen licht niet inhalen omdat de lichtbron bevestigd is aan het voertuig. Dwz. dat je de snelheid van het licht moet optellen bij de snelheid van het voertuig wat dus maakt dat de lichtbundel 2x de snelheid van het licht zou hebben ...![]()
Je zou echter wel met een curve je eigen lichtbundel tegemoet kunnen rijden![]()
Ik heb het druuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkk![]()
quote:
dan heb je ook geen antwoord op je vraag meer nodigquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gewoon niets te doen...![]()
Of beter gezegd:
Ik toon geen initiatief meer, het is een aflopende zaak, de deksel kan erop, we kunnen het licht uitdoen, we blazen de vlam uit de kaars, de tap is gesloten, ik heb geen lucht meer in m'n banden...![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dan heb je ook geen antwoord op je vraag meer nodig![]()
ben weer thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Het was eigenlijk meer iets wat in je brein ontstaat op het moment dat je je niet meer kan concentrerenWij weten toch wel waar het licht naartoe gaat als je het uitdoet
nou... volgens een filmpje wat ik van de week zag gaat het naar een andere demencieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou... volgens een filmpje wat ik van de week zag gaat het naar een andere demencie
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
ik hoop dat het morgen ff droog is... ga ik denk ik ff een rondje 'nieuwe motorzaken' doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou wil ik mijn pak toch wel binnenkort terug zeg.. wordt er dagelijks chagrijniger van![]()
Wil mijn nieuwe laarzen, handschoenen, rugprotector en tanktas gebruiken/testen... en nog proberen of mijn motor wel door het steegje past bij mijn aanstaande kamer. Dat wordt nog erg krap, want er is niet veel ruimte tussen het hoekpunt van het huis en de schutting:
[afbeelding]
Aanstaande kamer?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou wil ik mijn pak toch wel binnenkort terug zeg.. wordt er dagelijks chagrijniger van![]()
Wil mijn nieuwe laarzen, handschoenen, rugprotector en tanktas gebruiken/testen... en nog proberen of mijn motor wel door het steegje past bij mijn aanstaande kamer. Dat wordt nog erg krap, want er is niet veel ruimte tussen het hoekpunt van het huis en de schutting:
[afbeelding]
Nee hoor, blijf fijn in Fryslânquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Aanstaande kamer?
Fulcrum goes sabbatical
Toch niet buiten Friesland heH
Mooie tekening maar je moet wel eventjes meten denk ik...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:58 schreef Worldbeater het volgende:
Net bijna een mail gestuurd naar Pimpber, maar ik dacht kan hem ook wel hier posten.![]()
[..]![]()
Die kans is heel klein ben ik bang...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik hoop dat het morgen ff droog is... ga ik denk ik ff een rondje 'nieuwe motorzaken' doen![]()
Ja inderdaad..quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mooie tekening maar je moet wel eventjes meten denk ik...
hmm, 70% kans op 4mm regen.... doe maar 's ochtends... dan slaap ik tochquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die kans is heel klein ben ik bang...
[afbeelding]
Voor de 2e keer het plaatje van midden-nederland
't is alweer een beetje te rustig gewordenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:goed bezig R2-D2
je vermaakt je wel zie ik
Hmm gaaf filmpje trouwensquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik ook naar huusquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:18 schreef bwt het volgende:
Ja, einde werk tijd
ga dus nu richting huis
o nee, eerst nog ff bij de VVV langs vor andere opties
en ook eens bij de brillen winkel. merk dat de kleine lettertjes af en toe wel erg klein worden
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:08 schreef worldpimber het volgende:
Bij gebrek aan posts.
[afbeelding]
Met zo eentje had ik bijna gesprint afgelopen dinsdag.Hij reed telkens achter me bij het stoplicht en joeg me een beetje op. Hoorde elkens bwaoaaaaap achter me. Bij het 3de stopplicht kwam ie me voorbij en bij het vierde stoplicht vroeg ik of ie wilde sprinten.
Denk wel dat ik hem zo pwnen.Maar hij wilde niet sprinten toen ik zei dat me motor nog wel een beetje koud was (was net vertrokken) Hij had wel een 900 CC maar die heeft ie gecrashed, dit was zijn pekelfiets en daarna werd het groen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Pimber heeft ook de Lidl bezocht lees ik ..![]()
Artoe niks leuks gezien?![]()
Ooit ook een keer met een Fireblade gesprintquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:08 schreef worldpimber het volgende:
Bij gebrek aan posts.
[afbeelding]
Met zo eentje had ik bijna gesprint afgelopen dinsdag.Hij reed telkens achter me bij het stoplicht en joeg me een beetje op. Hoorde elkens bwaoaaaaap achter me. Bij het 3de stopplicht kwam ie me voorbij en bij het vierde stoplicht vroeg ik of ie wilde sprinten.
Denk wel dat ik hem zo pwnen.Maar hij wilde niet sprinten toen ik zei dat me motor nog wel een beetje koud was (was net vertrokken) Hij had wel een 900 CC maar die heeft ie gecrashed, dit was zijn pekelfiets en daarna werd het groen.
Busas zijn gay, en busas met wouten zijn flink gayquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:48 schreef _The-Master_ het volgende:
Heb zelf een gigantische hekel aan dingen op 2 wielen, maar wil jullie dit niet onthouden![]()
http://alltrac.net/phpBB2/viewtopic.php?t=12824
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:40 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb een hele tijd voor de RR gestaanEn toen het groen werd was ie gelijk weg
![]()
Rugprotector, 2 paar sokken, regenoverall, motorpatta's, communiciatiesetje, kettingslot...quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Pimber heeft ook de Lidl bezocht lees ik ..![]()
Artoe niks leuks gezien?![]()
Te laat in de winkelquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Filiaal buiten de stad? Ligt nog genoeg denk ik..![]()
Wat een paupers daar..quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Busas zijn gay, en busas met wouten zijn flink gay
Wel leuk om tegen die wouten op een dijk tegen te komen, rij je ze finaal zoek![]()
Toch niet alles terug?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rugprotector, 2 paar sokken, regenoverall, motorpatta's, communiciatiesetje, kettingslot...
Dezer dagen testen en daarna weer terug.Regenoverall doet me veranderen in michellin poppetje dus die moet een maatje groter sowieso.
Ikkuh niet begrijpuhquote:
quote:
Wil je erover pratenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:48 schreef _The-Master_ het volgende:
Heb zelf een gigantische hekel aan dingen op 2 wielen, maar wil jullie dit niet onthouden![]()
't is Feestquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rugprotector, 2 paar sokken, regenoverall, motorpatta's, communiciatiesetje, kettingslot...
Dezer dagen testen en daarna weer terug.Regenoverall doet me veranderen in michellin poppetje dus die moet een maatje groter sowieso.
Eej knuffel turk, comme estasquote:
Zwaai terugquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wil je erover praten![]()
[..]
't is Feest![]()
*Zwaai* @ Makster
Ik mis een motorpakquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Nog even mijn aankopen in 2006 tot dusverre![]()
Mijn intercedent heeft me ontslagenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:08 schreef Makster het volgende:
Eej knuffel turk, comme estas
Iemand een pooier SM kopenWil wel een monster geloof ik....
Nou nee, maar ik doe het graag veiligquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jezus zeg, wat een spulBen je bang te crashen ofzo.
![]()
Is mijn huidige Spyke combi niet mooi genoeg dan?quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
btw, is dat een zwart satijnen dekbedovertrek![]()
![]()
Ontslagen kan je pas worden als je daadwerkelijk aan het werk zou zijn gegaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mijn intercedent heeft me ontslagen![]()
En doe ff normaal, weer een SM wegOnze nieuwe Popijn?
Ik wil die SM wel, maar over een jaar. Eigenlijk nu al, maar dat gaat even niet ivm thuiswonen en sparen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Wout of niet, dat ding ziet er wel mooi uitquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:48 schreef _The-Master_ het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ja ik lag vandaag wel te slapen op mijn werk.Dit was de eerste keer dat ik bijna van de stoel viel omdat ik begon in te dommelen.
Die vreselijk lange vergaderingen.
![]()
![]()
Lidlquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:19 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Leuk al die Lidl shoppers.Wij hadden in de eerste ronde al het een en ander gehaald, dus nu voor de tweede ronde.
Alleen die niergordel mag toch weer terug, wat zit zo'n ding ruk.
![]()
Bij het verhaal van bwt moest ik denken aan mijn nieuwe lenzen. Ik heb nu zachte lenzen.Maandlenzen ook nog, dus dat is ook veel fijner. Ik ben benieuwd of dat met motorrijden ook veel fijner zit.
![]()
Oh ja ik lag vandaag wel te slapen op mijn werk.Dit was de eerste keer dat ik bijna van de stoel viel omdat ik begon in te dommelen.
![]()
![]()
Een zwart satijnen dekbedovertrek, dat is wel porn.quote:
Jullie mogen wel langskomen, kunnen jullie even voelen enzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:27 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Een zwart satijnen dekbedovertrek, dat is wel porn.Leren pak erbij.
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Lidl
Je koop toch geen merkloze pauper rommel als je je leven lieft bent
Good all times
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik durf er ook alleen voor uit te komen nu ik die link naar MF had gezien, daar stonden hele goede testresultaten voor de rugprotector in.![]()
![]()
Voor zijn bonnenboekje fagquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:17 schreef hicham het volgende:
Wout of niet, dat ding ziet er wel mooi uit
Waarom moet die mongool er weer een fag tasje bij doen op de buddyseat
Zachte lenzen zijn echt stukken beterquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Bij het verhaal van bwt moest ik denken aan mijn nieuwe lenzen. Ik heb nu zachte lenzen.Maandlenzen ook nog, dus dat is ook veel fijner. Ik ben benieuwd of dat met motorrijden ook veel fijner zit.
![]()
Schitterend verteltquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ooit ook een keer met een Fireblade gesprint![]()
XT vs 900RR![]()
Ik heb een hele tijd voor de RR gestaanEn toen het groen werd was ie gelijk weg
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:17 schreef Roderick2085 het volgende:nog eentje die de plaatselijke lidl heeft geplunderd
![]()
Heb ook zachte lenzenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor zijn bonnenboekje fag
[..]
Zachte lenzen zijn echt stukken beter![]()
En dat indommelen heb ik echt 1 keer op een avondles gehad, extreem gewoon. Zat maar te knikkebollen en met moeite mijn ogen open te houden. Maarjah, kon niet weg gaan, want mijn verzuimdagen had ik er al op zitten![]()
(je moet 80% aanwezig zijn, en al calculerend had ik de vrije dagen al opgenomen
)
Intercom setje heb ik niets aan, is alleen voor duo's - met draad.En mijn Burka gaat later niet mee achterop.
Wat kost zo een porn SM nou trouwens Mark?en hoe staat ie ervoor
![]()
is toch phat probbigquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
Regenoverall doet me veranderen in michellin poppetje dus die moet een maatje groter sowieso.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Ey Nicoquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:40 schreef Makster het volgende:
Heb ook zachte lenzenRijdt prima maar wind in je ogen is een no go maar dat is volgens mij ook zonder lenzen kut
dat begreep ik ook niet echtquote:KLX 650R tegen een porno ZXR400 geruild(Maarja heb ik iets in mijn hoofd dan MOET het gebeuren)
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:19 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Leuk al die Lidl shoppers.Wij hadden in de eerste ronde al het een en ander gehaald, dus nu voor de tweede ronde.
Alleen die niergordel mag toch weer terug, wat zit zo'n ding ruk.
![]()
![]()
![]()
![]()
Even je mooie donker (nep-)eiken ombouw wegwerkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jullie mogen wel langskomen, kunnen jullie even voelen enzo![]()
![]()
Opereren is geen optiequote:Op donderdag 9 maart 2006 20:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Intercom setje heb ik niets aan, is alleen voor duo's - met draad.En mijn Burka gaat later niet mee achterop.
Niergordel zit juist wel lekker met koud weer vind ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en de niergordel gaat ook terugding is niks
![]()
Eej OPMquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ey Nicogaat ut goed met de verbouwing?
vind het anders goed gaan met brilkan geloof ik tot 90-100 km/h ofzo met vizier open rijden met goed weer, is toch wel lekker in de warme maanden
[..]
dat begreep ik ook niet echtnet nadat je hem helemaal gepimpt
![]()
had
![]()
Tot nu toe zitten de lenzen veel beter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor zijn bonnenboekje fag
[..]
En dat indommelen heb ik echt 1 keer op een avondles gehad, extreem gewoon. Zat maar te knikkebollen en met moeite mijn ogen open te houden, terwijl de les zo een 3 uur nog te gaan had.. Maarjah, kon niet weg gaan, want mijn verzuimdagen had ik er al op zitten
![]()
(je moet 80% aanwezig zijn, en al calculerend had ik de vrije dagen al opgenomen
)
Intercom setje heb ik niets aan, is alleen voor duo's - met draad.En mijn Burka gaat later niet mee achterop.
Wat kost zo een porn SM nou trouwens Mark?en hoe staat ie ervoor
![]()
Nee, laat ze maar lekker ver weg blijven met scherpe messen bij mijn ogen. Tenzij ze mij 100% goed zicht kunnen garanderen en geen complicaties. Maar dat kunnen ze nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:48 schreef R2-D2 het volgende:
Opereren is geen optie![]()
Als je lid bent van de KNMV krijg je korting kan ik me herinneren![]()
* R2-D2 heeft geen bril of lenzen dus weet niets over opereren, harde lenzen/ zachte lenzen![]()
goed bezig dusquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:50 schreef Makster het volgende:
Eej OPM
Verbouwing gaat wel ok, woon nu wel tijdelijk bij de broer van Kim omdat de katten nog niet kunnen wonen in het huis. Moest VEEEL meer verbouwen dan gedacht maar het is nu wel helemaal naar ons zinAlleen ja als je ook al de elektra moet vervangen gaat het net iets langer duren
Morgen een begin maken met het zetten van de keuken en dan zijn we alweer een stukje verder bij het eind
tijd om die knutselfietsen met alle respectquote:JA die ZXR was wel mooi jaAch ja, al die verbouwingen houden je van de straat heh
![]()
XXXLquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ga er morgen ook een terug brengen
was me toch net een maatje te klein
heb nu de XXXL versie
![]()
en de niergordel gaat ook terugding is niks
![]()
bij lenzen plaatsen in je oog is de kans op compli's veel minder toch, als niet nulquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:55 schreef worldpimber het volgende:
Nee, laat ze maar lekker ver weg blijven met scherpe messen bij mijn ogen. Tenzij ze mij 100% goed zicht kunnen garanderen en geen complicaties. Maar dat kunnen ze niet
heb 1 keer gehad dat ik met open vizier een wesp tegen mijn bril kreegquote:En met mooi zomerweer gaat mijn klep ook omhoog, kreeg gisteren alleen een of ander vage grote steen ofzo tegen mijn vizier op de snelweg. Gaf echt een keiharde klap, blij dat ik hem half dicht had gedaan.
quote:
Die elektra is nu ook wel porn. Heb gelijk 8 groepen aangelegtquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
goed bezig duselektra is wel een hoop werk maar dat wil je niet verrot hebben liggen
![]()
[..]
tijd om die knutselfietsen met alle respecteruit te doen en een ubergeile
pr0n
bike te kopen
![]()
zoals mercy postte...alleen dan geen rood![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, laat ze maar lekker ver weg blijven met scherpe messen bij mijn ogen. Tenzij ze mij 100% goed zicht kunnen garanderen en geen complicaties. Maar dat kunnen ze niet
En met mooi zomerweer gaat mijn klep ook omhoog, kreeg gisteren alleen een of ander vage grote steen ofzo tegen mijn vizier op de snelweg. Gaf echt een keiharde klap, blij dat ik hem half dicht had gedaan.
Ken je de FZ1 Midnight Black al?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Qua motoren heb je gelijk en misschien doe ik dat ook wel. Alles eruit en een porn monster 750 of 900 erin. Vind naked wel ok. Of een Z1000![]()
![]()
Zwijg sletquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat plaatje is slechts 2300 pixels breed, heb je een groter plaatje?
Ja, ik ben een zeikerd [afbeelding]
Die eerste methode was ik vergeten, maarjah. Operatie zou ik alleen doen als dat nuttig zou zijn voor de rest van mijn loopbaan. Maarjah, ik verkoos motorrijden, werken, internetten, slapen, dönner kebab halen tijdens de wiskundeles etc. boven mijn schoolcarrière, dus piloot zal ik wel niet meer wordenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bij lenzen plaatsen in je oog is de kans op compli's veel minder toch, als niet nullaseren is veel duurder, moet je ook 2 jaar stabiel zijn met je sterkte en kan alleen met min (of alleen met plus
) inhangen van lenzen lijkt mij wel een goede optie
quote:heb 1 keer gehad dat ik met open vizier een wesp tegen mijn bril kreegop dat moment blij dat ik slechte ogen heb
Damn.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Ken je de FZ1 Midnight Black al?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maarjah, ik verkoos motorrijden, werken, internetten, slapen, dönner kebab halen tijdens de wiskundeles etc. boven mijn schoolcarrière, dus piloot zal ik wel niet meer worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |