Gewoon ff een jaartje ff doorbijtenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:43 schreef Faithy het volgende:
ik lijk zo intelligent, welbespraakt, lief, aardig en behulpzaam..
op 't eerste gezicht![]()
Echt wel!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:57 schreef R2-D2 het volgende:
Je gaat op gesprek bij een makelaarskantoor toch?
Daar liegen ze toch allemaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Echt wel!Maar de aanhouder wint.
![]()
volgens mij dachten ze destijds dat ik de huur niet zou betalen, daarvoor hadden ze namelijk een jonge wanbetaler gehad en daardoor deden ze steeds net alsof het al min of meer was verhuurd en zo - maar ik wilde persé een woning, dus ik heb ze iedere dag gebeld en uiteindelijk overgehaald.![]()
quote:volgens mij dachten ze destijds dat ik de huur niet zou betalen, daarvoor hadden ze namelijk een jonge wanbetaler gehad
Een potje ochtendurinequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb net dit besteld bij motozoom
![]()
Als het bij Louis en Motozoom wordt verkocht zal er wel een grote markt voor zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is voor al die zeikerds die Honda niet kunnen waarderen
![]()
Ja hij was dan ook in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Als het bij Louis en Motozoom wordt verkocht zal er wel een grote markt voor zijn
Gezien op de website:quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Als het bij Louis en Motozoom wordt verkocht zal er wel een grote markt voor zijn
Dat is al iets van 3 jaar ofzo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef bwt het volgende:
Gezien op de website:
Louis Postordering heet voortaan motoZoom!
Ik heb al testmateriaal.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is al iets van 3 jaar ofzo.![]()
Martie, dat remvloeistofpompje is geen musthave, maar wel handig, kom je even mijn hydraulische koppelingsvloeistof ermee vervangen? Kan je testen.![]()
Kan je na gaan hoeveel ik online bij die zaken kijk voor materiaalquote:
Maakt ook niet uit, duurt megalang voordat ingedutte gebruiken echt eruit zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:27 schreef bwt het volgende:
Kan je na gaan hoeveel ik online bij die zaken kijk voor materiaal.
ik heb hem zelf nog niet in de praktijk kunnen testen, maar wel al een goede indruk van het systeem kunnen krijgen op de werkvloer hierquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:19 schreef bwt het volgende:
Hey Mercy, hoe zit het eigelijk met de TomTom Rider?
heb je al eens iets kunnen testen?
(heb op de motozoom aanbieding voor 599 zien staan)
Mooi mooi mooi. Heb ff op de tomtom site gekeken - maar voor racers is de bevestiging ietsie lastigers dan voor alle andere "normale" motoren. Je moet er een dubbelzijdige plak sticker voor op je balhoofdsplaat plakken. De bevestiging voor een normaal ronde stuurbuis kent een clip-on niet. En een bevestiging aan bijv. behuizing van knipperlichtschakelaar kan niet omdat dan dat apparaat tegen de tank aan gaat slaan bij grotere stuur bewegingen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb hem zelf nog niet in de praktijk kunnen testen, maar wel al een goede indruk van het systeem kunnen krijgen op de werkvloer hierze zijn heel degelijk gemaakt
volgens sommige iets te degelijk,
wat me als 1e opviel is dat de bediening van de aan/uit knop zwaar gaat ( is dus niet met handschoenen aan te doen ) verder is de bediening wel goed, met handschoenen aan is ie heel goed te bedienen,
ik heb er een van een aardige hoogte laten vallenterwijl ie aanstond
en dat heeft ie gewoon zonder problemen overleefd
dus hufterproof is ie zeker
ze hebben er hier 1 getest in een emmer water en hij is (nog) niet 100% waterdicht, maar dat word op dit moment al veranderd, kinderziektes zijn er niet omdat hte MB van een bestaand model komt die al helemaal geoptimaliseerd is.
mijn 2 centjes![]()
Duh, oud nieuws. Maar ben spuit 11 zie ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef bwt het volgende:
[..]
Gezien op de website:
Louis Postordering heet voortaan motoZoom!
Als iedereen 100 euro overmaakt zullen ze vast wel te berijken zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:05 schreef bwt het volgende:
Ben ik de enigste die last heeft dat fok met regelmaat niet te berijken is?
We zijn Nederlandersquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als iedereen 100 euro overmaakt zullen ze vast wel te berijken zijn
vind het ook wel grappig hoe die gast op z'n R1 aan dat stuur zit te trekken, zo deed ik dat vroeger altijd op de fietsquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
Noob met spijkerbroek verneukt zijn R1
I want to ride my..
Lekker bochtje![]()
Precies dat dus.......quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:13 schreef worldpimber het volgende:
Hier ook niet, maar:
FP, forum, weblog. etc steeds onbereikbaar
Ah ok, ik dacht al dat ik de enige wasquote:
ik heb ook nergens last van...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:05 schreef bwt het volgende:
Ben ik de enigste die last heeft dat fok met regelmaat niet te berijken is?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik heb ook nergens last van...
weer geen huiswerk gemaakt
![]()
volgende keer maar weer proberen... wat ik tot nu toe heb gehad is denk ik nog wel in te halen![]()
maar goed... time for bed![]()
WTF @ MSN gesprekquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:09 schreef worldpimber het volgende:
Daar kun je geen meets voor plannen
[afbeelding]![]()
Mjah, lees het morgen wel. Die OPM gebruikte laatst vond ik wel goed, maar URL vergetah.
Ze snappen je grap nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als iedereen 100 euro overmaakt zullen ze vast wel te berijken zijn
:^ With stupidquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
vind het ook wel grappig hoe die gast op z'n R1 aan dat stuur zit te trekken, zo deed ik dat vroeger altijd op de fiets![]()
Waar heb je dat nou weer vandaan, inbreuk op mijn prajvisie!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:09 schreef worldpimber het volgende:
Daar kun je geen meets voor plannen
[afbeelding]![]()
Mjah, lees het morgen wel. Die OPM gebruikte laatst vond ik wel goed, maar URL vergetah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |