quote:Op zondag 12 maart 2006 07:40 schreef worldpimber het volgende:Teringlijers, ik lag te pitten, zaterdag is altijd een te lange dag voor mij
4 uur op en tot 18.00 + uur werken
Geen
idols
voor mij (valt me op trouwens dat de Telegraaf hie altijd heel fanatiek in is
Krijgen ze daar betaald voor ofzo. )
Viel mee hoorquote:En het is echt KUUUUUUUUUTTTTTTT vandaag. Nog nooit zoveel pijn geleden door de kou.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 08:23 schreef worldpimber het volgende:
Motor te water.Genaaid en doorgereden
Aardig wat vermogen trouwens, wist geen eens dat een Speed Triple 1000cc wasquote:Op zondag 19 februari 2006 21:39 schreef triumphvinnie het volgende:
Ben vorige week naar Den Bosch geweest en daar stond geen één Triple*O*
Dat is dus een voordeel voor iedereen die er al één heeft.
Weet je zeker dat t een klein beetje apart blijft.
Nou voor de laatste keer: EEN WITTE TRIPLE ZIET ER NIET UIT!!!!!!!!!!!!!!!
Kun je nog zo mooi lullen t blijft een wijvenkleur, of koop je ook een auto t lieftst in het wit.
Het zit gewoon zo; er was geen andere meer dus neem je maar genoegen met een witte, en dan ook nog zo'n kuthelm erbij en je kan meerijden in de Gay-parade.
Heb je dan ook nog de naam K3 nou dan neemt niemand je meer serieus.
Als dit alles wat hard overkomt dan komt dit omdat ik net uit de kroeg kom en dan neem ik het niet meer zo nauw met wat ik schrijf.
En je weet 't; alleen zatte mensen en kinderen spreken de waarheid.
De groeten uit het bezopen Hellmond
Koppollllquote:Power: 130.00 HP (94.9 kW)) @ 9100 RPM
Torque: 105.00 Nm (10.7 kgf-m or 77.4 ft.lbs) @ 5100 RPM
Natuuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal heus wel een rondje, misschien wel twee bij jullie blijven.quote:Dream on dude, grote praatjes maar weet nu al dat het niks wordt![]()
Via derden heb ik namelijk gehoord dat je rustig moet beginnen op de ring.
Ze brengen de Smart Roadster opnieuw uit met iets ander bodywerk.quote:
Mijn complete multiple quote posting weg.quote:![]()
![]()
Heeerlijk filmpjequote:Op zondag 12 maart 2006 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zin in de zomer
[[url=http://static10.youtube.com/vi/FaWJxsdSyUM/2.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 12 maart 2006 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zin in de zomer
*zwijmel*quote:Op zondag 12 maart 2006 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zin in de zomer
quote:
Blijf maar praten joh, hoe hoger je klimt des te harder je valtquote:Op zondag 12 maart 2006 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zal heus wel een rondje, misschien wel twee bij jullie blijven.![]()
Via derden heb ik namelijk gehoord dat je rustig moet beginnen op de ring.![]()
Idd, voor je het weet krijg je zoiets: clicketyclick (save as)quote:Op zondag 12 maart 2006 12:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
*zwijmel*
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=ffgassen1.MPG
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=deel1.MPG
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=pietdijk.MPG
Lekker scherp beeld ook, alleen moet die achterste even leren wat meer afstand te houden.
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:08 schreef hicham het volgende:
Idd, voor je het weet krijg je zoiets: clicketyclick
datfilmpje maakt weer erg duidelijk dat Baksteen rijden en goede afstand van elkaar houden erg belangrijk isquote:Op zondag 12 maart 2006 13:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoop dat er wat leuks tussen zit, binnenkort even uitpluizen die zooiDe meeste routes die door anderen als 'mooi' gezien worden op het wereldwijde web bleken vooralsnog te weinig bochtjes en interactie te bevatten
[..]
Blijf maar praten joh, hoe hoger je klimt des te harder je valt
Ik hoef maar 1 woord te zeggen; karten
[..]
Idd, voor je het weet krijg je zoiets: clicketyclick (save as)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dank Ondeugend, sijn we samen eventjes even jong
![]()
![]()
En natuurlijk de rest van FokMC voor de felicitatieflapstaarten
*I'll do what I want, cuz I can*
Ikke ook willen rijdenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:33 schreef Roderick2085 het volgende:net ff lekker gaan rijden, wat voelt dat weer goed
alleen volgende keer als ik een tijdje niet heb gereden eerst ff in de tank kijken voor ik besluit te tanken.... er ging maar net 3 liter in
jawel... die stond op 145, moest dus denk ik 45 zijn ofzoquote:Op zondag 12 maart 2006 15:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ikke ook willen rijden![]()
Btw, gebruik je de dagteller niet?
Ojaquote:Op zondag 12 maart 2006 15:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jawel... die stond op 145, moest dus denk ik 45 zijn ofzozal wel een keer per ongeluk een tikje hebben gehad
![]()
En wat is jouw conclusie ?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:52 schreef RB het volgende:
S`avonds
Heb net fok eens doorgespit![]()
Wanneer eigenlijk het eerste topic van de Fok Mc is ontstaanen wie het geopend heeft.
Na een paar uurzoeken alles van de Fok Mc bijelkaar gekregen.
Sommigen waren toen al ........![]()
Dat het er al drie jaar isquote:Op zondag 12 maart 2006 18:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En wat is jouw conclusie ?ben wel benieuwd hoor
![]()
Lars is ook niet veel meer dan een wormvormig aanhangselquote:Op zondag 12 maart 2006 20:44 schreef RB het volgende:
Dat het er al drie jaar isen er niet meer veel zijn van het eerste uur behalve opm en hollander
![]()
klikquote:Op zondag 12 maart 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
Wel grappig ja, is daar nog wat uitgekomen met die eerste meets?
Ja, dat lees ik net tochquote:
Weet ik niet heb alle topics wel maar ga ze tochecht niet lezenquote:Op zondag 12 maart 2006 20:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik net toch![]()
Maar zijn ze daar nog een beetje blijven hangen of was het eens maar nooit weer. Ga toch niet dat hele topic lezen, Pepijn zat er toen wel al.
Pfff ..quote:Op zondag 12 maart 2006 20:58 schreef RB het volgende:
Weet ik niet heb alle topics wel maar ga ze tochecht niet lezen![]()
Je mag ze hebbenquote:
leuk om te lezen die oude topicsquote:
En dan te bedenken dat we in bijna 3 jaar over de 400 topics hebbenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
leuk om te lezen die oude topics![]()
quote:daaruit blijkt toch duidelijk dat
niet degene was die het opgericht heeft
![]()
Hij is gewoon veel te duur, een gsx-r 750 uit 98 voor 6300 pleuroquote:Op zondag 12 maart 2006 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
vanmiddag even hier wezen kijken![]()
De RSV1000 mile Factory is echt eenmachine zeg
alleen die prijs
![]()
ook nog even de nieuwe ZX10R op mijn gemak kunnen bekijkenen wat me opviel is dat de afwerking toch wel een stukje beter is dan bijvoorbeeld de Z1000
verder vind ik die uitlaten in de kont erg lelijk
![]()
het geluid van de Mille is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij is gewoon veel te duur, een gsx-r 750 uit 98 voor 6300 pleuro![]()
'Proefrijden mogelijk op meerdere modellen', heb je dat nog gedaan of niet?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
vanmiddag even hier wezen kijken![]()
De RSV1000 mile Factory is echt eenmachine zeg
alleen die prijs
![]()
ook nog even de nieuwe ZX10R op mijn gemak kunnen bekijkenen wat me opviel is dat de afwerking toch wel een stukje beter is dan bijvoorbeeld de Z1000
verder vind ik die uitlaten in de kont erg lelijk
![]()
het geluid van de Mille is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk het niet, toen hij nog in het oude pand zat was hij al asociaal duur.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]hij heeft nu een nieuwe dure zaak te onderhouden he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |