Ja, ik heb er een hekel om een nieuw topic te openen. Maar voor jou bij dezequote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:40 schreef bwt het volgende:
Net te laat met de laatste
Ja dus?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:42 schreef bwt het volgende:
topic 16 en 17 missen in je lijstje
Hij is toch correct?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:43 schreef bwt het volgende:
wil je niet een correcte OP hebben?????
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zondag![]()
de komende weekenden
![]()
--> studieee
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij is toch correct? [afbeelding]
Ik mis hier de laatste 2 topicsquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:53 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
Ik mis hier de laatste 2 topics
![]()
Hmmm, snel bijgewerkt hè
quote:
Over 3 weken tentamensquote:Maareeuh, ja.. deze zondag kan ik toch niet zei ik. Dus je kan alvast vooruit werken voor volgende zondag en dan ghummmeeee![]()
Whtvr, studie, je heb teveel zelfdicipline.
Ik hjeb nog geen tijd gehad om te kijkenquote:
Geen tijd gehad, whahahahahaaaaaaaaahah!!!!!!!11212:Dquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik hjeb nog geen tijd gehad om te kijken![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:wil zelf ook wel een setje halen
Jees, nog ff en ik moet nieuwe rijmaatjes zoeken.quote:Over 3 weken tentamensben bijna 30
tijd om een studie af te ronden
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:01 schreef hicham het volgende:
Geen tijd gehad, whahahahahaaaaaaaaahah!!!!!!!11212:D!!! ~!LS:DDWiDie's goed
:D:D D
_O
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]Vergeet niet de kosten van onderhoud in te calculeren, vorig week heb ik mijn moeder de oortjes nog laten verstevigen omdat er 1tje dreigde weg te vallen.
Calculeer dit dus in bij de keuze van geschikte oortjes, je verkijkt je er snel op!!
Oh, en vergeet niet dat er merken zijn die zich al jarenlang hebben bewezen, el cheapo ass merken zou ik niet doen, dit zijn echt niet dingen waar je op moet besparen![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Geen tijd gehad, whahahahahaaaaaaaaahah!!!!!!!11212:D!!! ~!LS:DDWiDie's goed
:D:D D
_O _
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
ff pauze
heb de CBR van Rausje uit elkaar liggen![]()
quote:
Jees, doe je nu eigenlijk ook nog wat voor de kostquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
ff pauze
rietvaerder:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
worldbeater: niet besparen op olie
worldpimber: niet besparen op oortjes
Mag ze bijna weer rijdenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
ff pauze
[serieus]quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
rietvaerder:
niet besparen op je rugprotector.
wel een dwarslaesie.
[/vrijdagmiddag]
Een sportbeha.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[serieus]
Heb ik een rugprotector of niergordel nodig?
[/serieus]
![]()
Ben niet bekend met de oortjes merkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:02 schreef worldpimber het volgende:Vergeet niet de kosten van onderhoud in te calculeren, vorig week heb ik mijn moeder de oortjes nog laten verstevigen omdat er 1tje dreigde weg te vallen.
Calculeer dit dus in bij de keuze van geschikte oortjes, je verkijkt je er snel op!!
Oh, en vergeet niet dat er merken zijn die zich al jarenlang hebben bewezen, el cheapo ass merken zou ik niet doen, dit zijn echt niet dingen waar je op moet besparen![]()
quote:Jees, nog ff en ik moet nieuwe rijmaatjes zoeken.![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een sportbeha.Wat bedoel je? Een niergordel vind ik persoonlijk niks... heb weleens gehad dat ik echt dagenlang een paar uur lang op de brommer zat en een zweverig gevoel bij mijn nieren kreeg (dat is echt continu klappen vangen
) op de motor eigenlijk nooit. Maar wat jij nodig hebt ...
zonnebrandcreme
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]dat was zeker de bedoeling
ze wil volgende week woensdag rijden![]()
Laat dat serieus maar weg danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een sportbeha.Wat bedoel je? Een niergordel vind ik persoonlijk niks... heb weleens gehad dat ik echt dagenlang een paar uur lang op de brommer zat en een zweverig gevoel bij mijn nieren kreeg (dat is echt continu klappen vangen
) op de motor eigenlijk nooit. Maar wat jij nodig hebt ...
zonnebrandcreme
![]()
nope, niet bij Safe iig. Bestel wel bij Motozoom. Geen zin meer om Goedhart te bellenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
In het vorige topic iets gelezen over remschijven... Heb je ze nou?
quote:
Doe ik net moeite om me een beetje in te lezen en je tips & advies te geven...quote:Als je een sportbeha past, spring of loop dan even rond om te voelen of je borsten wel stevig zitten. Hef je armen boven je hoofd om te controleren of de elastische onderrand niet naar boven schuift.
Hondenoortje Bruin V.1.2.1.1.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ben niet bekend met de oortjes merkenadvise me
Remschijf of remschijven? Heb je ze dan zo verneukt?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:44 schreef stinkie het volgende:
nope, niet bij Safe iig. Bestel wel bij Motozoom. Geen zin meer om Goedhart te bellen
Roze honden bestaan niet eensquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:49 schreef AndreB. het volgende:
Ah, dan had ik t goed:p Oortjes zijn stoer, roze hondenoortjes!!11!!!!111!!!1!
Als je trouwens die oortjes op je helm hebt zitten, sta je dan ook nog ergens voor of ben je dan gewoon vet stoer???![]()
![]()
![]()
![]()
Roze bestond nog niet eens tot die verrekte homo's kwamen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:55 schreef AndreB. het volgende:
Goed in de zin van veel vrienden en aandacht van de vrouwen? Waar haal je die dingen eigenlijk... Maare roze honden bestonden in een tijd dat roze nog geen roze was
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef worldpimber het volgende:
Klinkt allemaal wel leuk, maar of het haalbaar is...Misschien gewoon 1tje met heel FokMC kopen
En dan om de twee weken even raggen, vallen = beurt overslaan
Was weer ff gezellig, nou weer nuttig doen![]()
Schijf. Enkelvoud. Die Alp heeft er maar 1. Achter zit een trommelremquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Remschijf of remschijven? Heb je ze dan zo verneukt?
Niet zo goed bijgelezen..![]()
Breng jij em overal heen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef worldpimber het volgende:
Klinkt allemaal wel leuk, maar of het haalbaar is...Misschien gewoon 1tje met heel FokMC kopen
En dan om de twee weken even raggen, vallen = beurt overslaan
Was weer ff gezellig, nou weer nuttig doen![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Roze bestond nog niet eens tot die verrekte homo's kwamen.![]()
Ik heb ze bij een brommerwinkel gehaald, maar zie net dat ik het merk had ingescanned.Quality shit man OPM
![]()
[afbeelding]
dat is precies dezelfde waar we mee aan sleutelen zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:03 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Die van gisteren was mooier![]()
Deze heeft minder kilometers en er zitten onderdelen bij![]()
Spuitbusje *Matzwart* erover en klaar is de Raggert![]()
Ohja Vraagprijs 800 Euro, hoogste bieding tot nu toe is 600 euro. Hiero
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
En weer terug na een sollicitatie monoloog van 3,5 uur.. aardig gek avontuur weer.![]()
Nu eerst maar eten maken, ik kijk helemaal scheel van de wijn aan het einde. [afbeelding]
Zit ik ook al weken te poetsenquote:
4 zuiger remklauwenquote:
Pfff, vrouwen die sollicitatiegesprekken afnemen. Dat komt er nou vanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
En weer terug na een sollicitatie monoloog van 3,5 uur.. aardig gek avontuur weer.![]()
Nu eerst maar eten maken, ik kijk helemaal scheel van de wijn aan het einde. [afbeelding]
Monoloog van 3,5 uurquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is precies dezelfde waar we mee aan sleutelen zijn![]()
ik vind persoonlijk de monoshock uitvoering mooieren kijk dus alleen naar die uitvoering
![]()
Hij heeft veel wijn gedronken dus weinig gepraatquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Monoloog van 3,5 uur![]()
Wie was aan het praten![]()
![]()
Recept van BWT geweest waarschijnlijk. Alleen de 2 flessen whisky vervangen door x-flessen wijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hij heeft veel wijn gedronken dus weinig gepraat![]()
er staat er een op pagina 3 van het vorige topicquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Monoloog van 3,5 uur![]()
Wie was aan het praten![]()
![]()
[..]
Die ken ik nietmaar als ik er 1-tje zie zal ik gelijk aan jou denken
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er staat er een op pagina 3 van het vorige topic![]()
Die ene waar een zekere Martie131 een bod op heeft gedaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er staat er een op pagina 3 van het vorige topic![]()
Ik naar pagina 3 zoekenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
R2D2 heeft 151 posts per pagina in gesteld
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die ene waar een zekere Martie131 een bod op heeft gedaan![]()
[..]
Ik naar pagina 3 zoeken![]()
![]()
vind dat minderquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:03 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Die van gisteren was mooier![]()
Deze heeft minder kilometers en er zitten onderdelen bij![]()
Spuitbusje *Matzwart* erover en klaar is de Raggert![]()
Ohja Vraagprijs 800 Euro, hoogste bieding tot nu toe is 600 euro. Hiero
quote:
Betrouwbare gast..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vind dat minderdan liever zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Worldbeater op 10-03-2006 23:37:26 ]
Die zou te zwaar zijn voor mij om mee te raggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vind dat minderdan liever zoiets
Geen olieverbruik volgens de vorige eigenaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:41 schreef R2-D2 het volgende:
Die zou te zwaar zijn voor mij om mee te raggen![]()
Al zou ik 'm denk ik wel kopen als ik m'n streetfighter zou gaan bouwen![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:34 schreef Worldbeater het volgende:
Betrouwbare gast..![]()
Vriend van Makster..(
)
Doe wat aan je smileygebruik, hoe moeten we dit nu weer interpreterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ding lijkt wel op de McDrek winterstaller @ Hoogvliet ofzo![]()
Dat snap jij vast wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:54 schreef worldpimber het volgende:
Doe wat aan je smileygebruik, hoe moeten we dit nu weer interpreteren
U heeft goed opgelet.quote:En dat ding lijkt wel op de McDrek winterstaller @ Hoogvliet ofzo
Aparte gesprekken are the roxor/ftwquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat moet maandag nog blijken, maar het was een ..eh erg apart gesprek.
Nadere mededelingen hou ik even voor me.
Staat jou mooierquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:04 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Hej, dat jasje... wat doe je![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Staat jou mooier![]()
![]()
*Zwaai* @ FX
Helemaal kaal & Glad?![]()
Ze crashen niet eensquote:
Fullcumquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:33 schreef Gawaine het volgende:
Net 2 teams aangemeld op Gpinsider![]()
Doen er nog meer mensen mee ?
Ja ik met 5 teamsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:33 schreef Gawaine het volgende:
Net 2 teams aangemeld op Gpinsider![]()
Doen er nog meer mensen mee ?
Kut amerikanen met hun rotzooiquote:
Dat is het betere werk. Bochten zijn voor echte mannen/manvrouwenquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://my.break.com/Search.aspx?SearchString=maze&SearchType=Main
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://my.break.com/Search.aspx?SearchString=maze&SearchType=Main
quote:
ik ken er nog een die morgen vroeg op moetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Naar bed naar bed zei duimelot, want ik moet morgen weer vroeg op![]()
![]()
Kan wel, is nog in het grote motorfilmpjes topic langsgeweest op MF hoe dat kan met streaming video. Ging over hetzelfde filmpjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat is het betere werk. Bochten zijn voor echte mannen/manvrouwen![]()
Amerikanen zijn sissy's![]()
Edit: dat gaat echt asociaal hard![]()
![]()
Wat een gevechten![]()
Jammer dat je hem niet kunt downloaden![]()
Mooie remschijven voor weinig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:44 schreef stinkie het volgende:
nope, niet bij Safe iig. Bestel wel bij Motozoom. Geen zin meer om Goedhart te bellen
quote:hallo pepijn,
voor transalp kan ik hele mooie Wave schijven leveren.
Welke diameter heb je nodig?
Bij een normale schijf van ongeveer 240 mm zit je op 95 euro per stuk.
mvg tim nijhuis
En gisteren zag ik een huilie topic op MF van iemand die onderweg naar school met zijn fiets onderuit was gegaan. Volgens hem omdat er teveel gepekeld was.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:17 schreef hicham het volgende:
Hey Pepijn, wanneer mag Nick zich registreren op MF?Kom net een topic tegen, meisje van 9 jaar
Is nu wel 11 volgens mij, aangezien topic van 2004 is. Kwam ook al een destijds 14-jarige streetfighter bouwer tegen op MF
quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Roze bestond nog niet eens tot die verrekte homo's kwamen.![]()
Ik heb ze bij een brommerwinkel gehaald, maar zie net dat ik het merk had ingescanned.Quality shit man OPM
![]()
[afbeelding]
Is het bij jullie dan echt zo vreselijk met sneeuw????quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:12 schreef worldpimber het volgende:
Helemaal gestoord.* met bonkend hart op werk aangekomen
![]()
![]()
Nee, is gelukkig opgehouden en lekker droog.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:32 schreef bwt het volgende:
Is het bij jullie dan echt zo vreselijk met sneeuw????
't is hier helemaal droog
alleen wat frisjes
Hier ook droog, heb nog heel even wat fladdersneeuw gezien een paar minuutjes.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:32 schreef bwt het volgende:
alleen wat frisjes
Vale-gek jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En gisteren zag ik een huilie topic op MF van iemand die onderweg naar school met zijn fiets onderuit was gegaan. Volgens hem omdat er teveel gepekeld was.![]()
Alweer de poes wassenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is net iets te koud om ff lekker te gaan rijden![]()
en nu moet ik iets anders gaan verzinnenga maar een poes in bad doen of zo
![]()
De hele dag heb ik al wat sneeuwvlokjes gezien, maar het zet niet door. Zojuist is er voor het eerst een beetje sneeuw op de daken blijven liggen. Ik dacht dat het mooie weer zou worden, maar dat is nog afwachten dan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:32 schreef bwt het volgende:
[..]
alleen wat frisjes
Utrecht??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:28 schreef BazzieK het volgende:
Net naar een opendag hoge school geweest, was geen kloot aan maar wel leuke dames
Pokemon overtrek is veeeeel stoerder dan dat ranzige Feyenoord dingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
Hoogslaper omgebouwd tot laagslaper.. buurjongetje blijft logeren.![]()
[afbeelding]
Gelukkig spelen ze nu al in bed, zijn de meeste grappen vanavond tenminste geweest.
Anders blijven ze dan weer uren wakker.![]()
Is anders een zeer informatieve en zeker geen nutteloze informatie post ten opzichte van de voorgaande postsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef dribbel79 het volgende:
Vamorgen begonnen aan de motorberging, was te freakin' koud om cement te storten...frame voor schuur gelast...lassen is best lachen nog...
Vanmiddag druppellader gehaald bij Motofit, stond de Savage van 't vrouwtje uit mekaar, nwe. cilinder was nog niet binnen
Daarna op helmjacht, niks gevonden, kutzooi...
Nu bier en straks Jan Jaap vd Wal
* dribbel79 mopmpelt iets over nutteloze informatie-belofte...
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef dribbel79 het volgende:
straks Jan Jaap vd Wal
* dribbel79 mopmpelt iets over nutteloze informatie-belofte...
Nick hoe gaat dat liedje over Ajax?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:32 schreef hicham het volgende:
Pokemon overtrek is veeeeel stoerder dan dat ranzige Feyenoord ding![]()
quote:Goede tijden, slechte tijdens Ajax in de wasmachien.
10 keer draaien, naar de haaien, we zullen Ajax nooit meer zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen is er wel alvast F1. Schumacher op pole, nog leuker Felippe Massa op de tweede plaats.![]()
Raikkonen helaas van de baan gevlogen wegens een gebroken achterwielophanging en laatste.![]()
Sorry als Fullie de samenvatting nog moest zien,, nu heb ik het allemaal verklapt.![]()
Sommigen zullen weer een ander soort braakneiging krijgen na dit rapport.![]()
En die..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef hicham het volgende:
http://www.break.com/movies/verycutebabies.html![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
26 maart is de seizoenstart van de eerste MotoGP wedstrijd.![]()
We kunnen in de loop van het seizoen wel bij R2D2 op visite als de GP van Zuid Afrika is.
Heb de kwalificatie mooi kunnen zien in de middagpauzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen is er wel alvast F1. Schumacher op pole, nog leuker Felippe Massa op de tweede plaats.![]()
Raikkonen helaas van de baan gevlogen wegens een gebroken achterwielophanging en laatste.![]()
Sorry als Fullie de samenvatting nog moest zien,, nu heb ik het allemaal verklapt.![]()
Sommigen zullen weer een ander soort braakneiging krijgen na dit rapport.![]()
Behalve de laatste minuut, toen stond de winkel vol met klantjes![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef hicham het volgende:
http://www.break.com/movies/verycutebabies.html![]()
Moet je in ieder geval niet met kokend water doen, goed voor je lak enzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Was vanochtend wel even minder, ik kreeg de deuren van de auto niet open![]()
Ging 2 keer bijna op mijn bek door ijzelige ondergrond. Vervolgens de waterkoker met kokend water opgehaald om over het slot te gieten.. daar ging ik ook bijna mee onderuit![]()
Had goed verkeerd af kunnen lopen![]()
Welke versie van IE / WM player heb jequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand een idee waarom dit soort streaming filmpjes bij mij niet werken.![]()
![]()
[..]
En die..
Okee.. nouja kon toch nog instappen via passagierskant, dus baas had niks te klagen in ieder gevalquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet je in ieder geval niet met kokend water doen, goed voor je lak enzo.
Een zoon van een automonteur had er al lang voor gezorgd dat de auto dik in de siliconenspray stond..rubbers èn slot.Make me proud.
Laatste minuut.![]()
DivX codecs geinstalleerd?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zit toch helemaal niet in Windows 3.11?
Ik bekijk Fok! ook text only.![]()
![]()
[afbeelding]
Klote voor je, dan kan je ook niet verder helpen. Had inderdaad gehoopt dat je nog met Windows 3.11 zat te werken, dan had ik je tenminste een tip kunnen gevenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zit toch helemaal niet in Windows 3.11?
Ik bekijk Fok! ook text only.![]()
![]()
[afbeelding]
Wat leren jullie tegenwoordig op school? U guys supposed to be whiz kids.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef hicham het volgende:
Klote voor je, dan kan je ook niet verder helpen. Had inderdaad gehoopt dat je nog met Windows 3.11 zat te werken, dan had ik je tenminste een tip kunnen geven
Je lijkt mijn mams wel, dat ik achter een PC zit betekent nog niet dat ik alle PC gerelateerde problemen kan oplossen. Er zijn verschillende vakgebieden you knowquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat leren jullie tegenwoordig op school? U guys supposed to be whiz kids.![]()
idd leuk stukje uit de film The sweetest thingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
DivX codecs geinstalleerd?![]()
Geile Deutsche sjoppeurgast![]()
Hmmm.. in de vakgebieden die ik beoefende wist ik altijd alles. Maar ja can't have it all blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:59 schreef hicham het volgende:
Je lijkt mijn mams wel, dat ik achter een PC zit betekent nog niet dat ik alle PC gerelateerde problemen kan oplossen. Er zijn verschillende vakgebieden you knowEn dat betekent dus niet dat elke IT'er alles waar een stekker met snoer aan verbonden is kan repareren of de problemen daarmee kan oplossen
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Je lijkt mijn mams wel, dat ik achter een PC zit betekent nog niet dat ik alle PC gerelateerde problemen kan oplossen. Er zijn verschillende vakgebieden you knowEn dat betekent dus niet dat elke IT'er alles waar een stekker met snoer aan verbonden is kan repareren of de problemen daarmee kan oplossen
Check de datum eens, vrijdag was gisterenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm.. in de vakgebieden die ik beoefende wist ik altijd alles. Maar ja can't have it all blijkbaar.![]()
Jij maakt niet veel meer indruk met je studie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:07 schreef hicham het volgende:
Check de datum eens, vrijdag was gisterenEn ja, als putjesschepper is het idd makkelijk om alles over je vakgebied te weten
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
Hoogslaper omgebouwd tot laagslaper.. buurjongetje blijft logeren.![]()
[afbeelding]
Gelukkig spelen ze nu al in bed, zijn de meeste grappen vanavond tenminste geweest.
Anders blijven ze dan weer uren wakker.![]()
Daar waren ze zelf ook al achter.. wordt je hard van.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:15 schreef worldpimber het volgende:Leuk..
... mijn vader had me alleen nooit onder dat bureautje laten slapen, veuls te gevaarlijk 's nachts.
Ik hoef geen indruk te maken met mijn studie, ik wil alleen een baan waar ik plezier in heb en geld mee verdien. Gelukkig staan de bedrijven momenteel te springen om afgestudeerde TI'ers, wat Roderick en ik dus doenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij maakt niet veel meer indruk met je studie.![]()
Alleen mis ik dat plezier gedeelte somsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik hoef geen indruk te maken met mijn studie, ik wil alleen een baan waar ik plezier in heb en geld mee verdien. Gelukkig staan de bedrijven momenteel te springen om afgestudeerde TI'ers, wat Roderick en ik dus doen
Altijd welkom een paar vers afgestudeerden voor een paar euros per uur.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:16 schreef hicham het volgende:
Ik hoef geen indruk te maken met mijn studie, ik wil alleen een baan waar ik plezier in heb en geld mee verdien. Gelukkig staan de bedrijven momenteel te springen om afgestudeerde TI'ers, wat Roderick en ik dus doen
Ach ja, had je nou maar iets anders gekozen. Op een dag weet je het..quote:
Dat moet je aan de enkelvoudige naamdrager vragen. Ligt buiten mijn vakgebied.quote:Zijn dat trouwens Fulcrums op het behang van Nick?
Tijdens mijn stage had ik het idee opgevat om gewoon bouwvakker of schilder te wordenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, had je nou maar iets anders gekozen. Op een dag weet je het..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:24 schreef hicham het volgende:
Wij: binnen in een veel te warm kantoor achter een schermpie, hun: buiten in de sneeuw rillen
Mijn oude werk had voor simpele onderhoudsklusjes altijd dezelfde aannemer, 3 gasten, en alle drie reden ze een Hyundai Santa Fe en hadden een eigen huis in Spanje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:24 schreef hicham het volgende:
Tijdens mijn stage had ik het idee opgevat om gewoon bouwvakker of schilder te worden
Wij: binnen in een veel te warm kantoor achter een schermpie, hun: buiten in het zonnetje chillen
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:24 schreef hicham het volgende:
Tijdens mijn stage had ik het idee opgevat om gewoon bouwvakker of schilder te worden
doe mij maar een kantoorbaantjequote:Wij: binnen in een veel te lekker warm in de winter/koel (AC) in de zomer kantoor achter een schermpie, hun: buiten in het zonnetje/regen chillen van de kou
Subtielquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:25 schreef Phatzak het volgende:
[...]
Haha
Boeiend dat imago van motorrijders, lekker raggen en bleren![]()
Sneeuw = vrij tochquote:
Gammaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn oude werk had voor simpele onderhoudsklusjes altijd dezelfde aannemer, 3 gasten, en alle drie reden ze een Hyundai Santa Fe en hadden een eigen huis in Spanje.
Geen stress en dillema's iedere dag.. lekker schilderen en timmeren.![]()
[afbeelding]
Zie bovenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doe mij maar een kantoorbaantje![]()
Weer een plaatje met troubles bij de Kawaquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plaatje van vorig jaar mei
[afbeelding]
2 easyquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:33 schreef hicham het volgende:
Weer een plaatje met troubles bij de Kawa
Ik zou het niet weten broerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:32 schreef hicham het volgende:
Sneeuw = vrij tochMaar verder heb je wel gelijk, alleen heb ik geen trauma's overgehouden aan bouwvakkers die in de regen aan het werk waren. Gapend en half slapend achter je scherm zitten op een warm kantoor wel. Negatieve dingen blijven langer hangen toch?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten broerIk weet 1 ding zeker: Standkachel en met de vlam in de pijp.
![]()
![]()
quote:Kantoorbaantje sux, maar wat anders he... even goed zoeken.
Hyundai Santa Fequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn oude werk had voor simpele onderhoudsklusjes altijd dezelfde aannemer, 3 gasten, en alle drie reden ze een Hyundai Santa Fe en hadden een eigen huis in Spanje.
Geen stress en dillema's iedere dag.. lekker schilderen en timmeren.![]()
[afbeelding]
Goud metallic.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hyundai Santa Feen dan beweren dat ze geen stress hebben? How about stress elke dag of dat ding het nog wel doet
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik had natuurlijk ook zo 1 kunnen doen
[afbeelding]
HeeeeH, was Rietje er ook bij?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plaatje van vorig jaar mei
[afbeelding]
Nein, F4 Phantomsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Alleen mis ik dat plezier gedeelte soms
Zijn dat trouwens Fulcrums op het behang van Nick?
Welnee, is een hartstikke mooie auto.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:40 schreef stinkie het volgende:
Hyundai Santa Feen dan beweren dat ze geen stress hebben? How about stress elke dag of dat ding het nog wel doet
Beter een nieuwe Hyundai dan een oude whatever bak met een boom boom box achterin. Poser.quote:
quote:
Mooie remschijven voor weinig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:44 schreef stinkie het volgende:
Ik ga nog eens even wat sla in kleine mondjes stoppen.quote:hallo pepijn,
voor transalp kan ik hele mooie Wave schijven leveren.
Welke diameter heb je nodig?
Bij een normale schijf van ongeveer 240 mm zit je op 95 euro per stuk.
mvg tim nijhuis
ow, en jij wilt een Sorento vergelijken met een Santa Fequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welnee, is een hartstikke mooie auto.![]()
Ik had zelf een Kia Sorento gewild als lease bakkie.![]()
[..]
duhquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:51 schreef Worldbeater het volgende:
Beter een nieuwe Hyundai dan een oude whatever bak met een boom boom box achterin. Poser.![]()
gelijkenis met die striping/kleurstellingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:20 schreef R2-D2 het volgende:
Oud autootje![]()
En een Ducati Monster![]()
[afbeelding]
Vrouw hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gelijkenis met die striping/kleurstellingmooie voertuigen
![]()
Je geheugen laat je in de steekquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
We hebben nog een verjaardag vandaag: Rebbel!
How could I forget.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
How could I forget.
![]()
![]()
HeeeeH, daar post ze wel.quote:
Ja, aangezien Gawaine en ik uitgenodigd zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:12 schreef R2-D2 het volgende:
How Could You Forget
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:00 schreef R2-D2 het volgende:
Okee, okee, omdat jullie er zo om vragen [afbeelding]:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, aangezien Gawaine en ik uitgenodigd zijn.
Nog ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Wanneer verander jij je ondertitel nou eens?quote:
Veranderd voor u, eigenlijk nooit zo op gelet, net zoals ik niet gezien heb dat jij "stadig rij"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wanneer verander jij je ondertitel nou eens?
Ik wordt er zo onrustig van.![]()
Dat groepsmailtje zag ik trouwens pas na een kleine week anders had ik die wel beantwoord.![]()
Is dat een uitlaatkap of is die pijp zo dikquote:
Pijpen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is dat een uitlaatkap of is die pijp zo dik![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef R2-D2 het volgende:
Veranderd voor u, eigenlijk nooit zo op gelet, net zoals ik niet gezien heb dat jij "stadig rij"
Zowaar. Wat moet het verder voorstellen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef hicham het volgende:
Goed dat ik dan een foto post van een motor waar het wel goed bij staat
Idd te dikquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is dat een uitlaatkap of is die pijp zo dik![]()
Triumph Speed Triplequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zowaar. Wat moet het verder voorstellen?![]()
Dat laatstequote:En hebben we Pimber Fok!vrij gegeven vanavondof zit'ie heel stiekempjes Idols te kijken?
![]()
De tandarts zei laatst nog dat ik een klein mondje hadquote:
Ja, incontinentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Mijn ondertitel is van een ander 'incontinent'.![]()
Dat dacht ik ook al jahquote:[..]
Zowaar. Wat moet het verder voorstellen?![]()
En hebben we Pimber Fok!vrij gegeven vanavondof zit'ie heel stiekempjes Idols te kijken?
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De tandarts zei laatst nog dat ik een klein mondje had![]()
quote:
Over geile gave pijpen gesproken, ken je de Gatlin uitlaat al?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
Idd te dikCompensatie voor de lengte denk ik
Moeten iig vervangende onder
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Over geile gave pijpen gesproken, ken je de Gatlin uitlaat al?![]()
[afbeelding]
Roterend uiteinde zoals de machinegeweerlopen van een Gatlin gun op een helicopter.![]()
De rotatie snelheid is uiteraard toerental afhankelijk.![]()
Er zijn maar een paar motorzaken daar:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef hicham het volgende:
Stop met dromen, de wegen daar zijn toch niet echt geschikt voor een Monster?
Wou net zeggenquote:
Met al dat bling bling op je Bandit heb je toch ook al een halve chopper.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef hicham het volgende:
Laatst een onduidelijk filmpje van gezien ja, ben er alleen nog niet over uit of ik het gaaf vind
Meer iets voor onder een Harley Davidson denk ik (Roderick, this is where you come in)
Ik zeg Triumph Scrambler.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef hicham het volgende:
Stop met dromen, de wegen daar zijn toch niet echt geschikt voor een Monster?
Da's toevallig, net nog naar gekekenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Wou net zeggen![]()
Dacht dat ik je had gekwetst met mijn post
Maar zou je dan niet kijken naar een KTM Duke II ofzo
Een SM? Heb je daar asfalt dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's toevallig, net nog naar gekeken![]()
[afbeelding]
Wat jij ervan vindt boeit me niet, maar wel lullig dat je over een paar maanden tegen je vrienden moet zeggen dat je gepwned bent door een chopper op de Ringquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met al dat bling bling op je Bandit heb je toch ook al een halve chopper.
Zeker met dat radiatorscherm.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wereldkampioen zelfs.![]()
![]()
Nog iets leesbaars..als je geen Anita heet..![]()
Industrie, wolkenkrabbers.. etc .. sowieso een stuk geavanceerder dan veel delen uit Friesland.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:40 schreef hicham het volgende:
Wat jij ervan vindt boeit me niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas voor jou rijden we daar op minimaal 50% van het circuit een stuk harder dan 170 km/u.quote:, maar wel lullig dat je over een paar maanden tegen je vrienden moet zeggen dat je gepwned bent door een chopper op de RingOmgezet voordat ik terugkwam..just in time..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:43 schreef R2-D2 het volgende:
Pep, denkje aan je opname van Idols voor je zoontje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]Posticon van mij gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dream on dude, grote praatjes maar weet nu al dat het niks wordtquote:[..]
Helaas voor jou rijden we daar op minimaal 50% van het circuit een stuk harder dan 170 km/u. [afbeelding]![]()
[..]
Industrie, wolkenkrabbers.. etc .. sowieso een stuk geavanceerder dan veel delen uit Friesland.![]()
quote:[..]
Omgezet voordat ik terugkwam..just in time..![]()
Ah, vandaar al dat lawaai hiernaastquote:
............kijk jij ook?quote:omdat Raphaella heeft gewonnen?
uh...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah, vandaar al dat lawaai hiernaast
[..]
............kijk jij ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Al gezien nuquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:59 schreef BazzieK het volgende:
Welke van de 2 is Raphaella?
Floortje is een typische naam voor een getinte dame. Snap je?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:59 schreef BazzieK het volgende:
Welke van de 2 is Raphaella?
Kan alleen geen plaatjes vindenquote:KTM and Audi Roadster
Audi is rumoured to be working on a "puristic roadster" in partnership with Austrian motorcycle company KTM. The project is said to not be strictly official, but to "have the sympathy" of Audi boss Dr Winterkorn, according to Austrian newspaper Kleine Zeitung; a decision as to whether it will go ahead will be made in two or three months, and it could go into production in 2007. The paper quotes a senior Audi official as saying that the company was in discussion with "working groups at development level".
This two-seater roadster, said to have been inspired by the Lotus Seven, is thought to have a 250bhp, four-cylinder VW Group engine, and to weigh just 700kg. Its KTM-developed structure may be classified as a motorcycle rather than a car, demanding that occupants wear a helmet. However, unlike the Volkswagen GX3 prototype seen at the Los Angeles Auto Show last week, it will have four, rather than three, wheels.
The report suggests that the roadster could be revealed at the Bologna Motor Show at the end of the year, probably under the KTM brand. It would be made by in Austria by either KTM or Magna Steyr, and a starting price is estimated at around 35,000euro.
[..]
Industrie, wolkenkrabbers.. etc .. sowieso een stuk geavanceerder dan veel delen uit Friesland.![]()
gefelciteerdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
How could I forget.
![]()
![]()
ik mis alleen nog de witte velgenquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Laatst een onduidelijk filmpje van gezien ja, ben er alleen nog niet over uit of ik het gaaf vind
Meer iets voor onder een Harley Davidson denk ik (Roderick, this is where you come in)
Vind em zwart wel te doenquote:Op zondag 12 maart 2006 02:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die hele motor is geen porem![]()
Ik vind het een schitterende fietsquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
HeeeeH, daar post ze wel.![]()
[..]
Ja, aangezien Gawaine en ik uitgenodigd zijn.
Het was bere gezeilig he ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 07:40 schreef worldpimber het volgende:Teringlijers, ik lag te pitten, zaterdag is altijd een te lange dag voor mij
4 uur op en tot 18.00 + uur werken
Geen
idols
voor mij (valt me op trouwens dat de Telegraaf hie altijd heel fanatiek in is
Krijgen ze daar betaald voor ofzo. )
Viel mee hoorquote:En het is echt KUUUUUUUUUTTTTTTT vandaag. Nog nooit zoveel pijn geleden door de kou.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 08:23 schreef worldpimber het volgende:
Motor te water.Genaaid en doorgereden
Aardig wat vermogen trouwens, wist geen eens dat een Speed Triple 1000cc wasquote:Op zondag 19 februari 2006 21:39 schreef triumphvinnie het volgende:
Ben vorige week naar Den Bosch geweest en daar stond geen één Triple*O*
Dat is dus een voordeel voor iedereen die er al één heeft.
Weet je zeker dat t een klein beetje apart blijft.
Nou voor de laatste keer: EEN WITTE TRIPLE ZIET ER NIET UIT!!!!!!!!!!!!!!!
Kun je nog zo mooi lullen t blijft een wijvenkleur, of koop je ook een auto t lieftst in het wit.
Het zit gewoon zo; er was geen andere meer dus neem je maar genoegen met een witte, en dan ook nog zo'n kuthelm erbij en je kan meerijden in de Gay-parade.
Heb je dan ook nog de naam K3 nou dan neemt niemand je meer serieus.
Als dit alles wat hard overkomt dan komt dit omdat ik net uit de kroeg kom en dan neem ik het niet meer zo nauw met wat ik schrijf.
En je weet 't; alleen zatte mensen en kinderen spreken de waarheid.
De groeten uit het bezopen Hellmond
Koppollllquote:Power: 130.00 HP (94.9 kW)) @ 9100 RPM
Torque: 105.00 Nm (10.7 kgf-m or 77.4 ft.lbs) @ 5100 RPM
Natuuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal heus wel een rondje, misschien wel twee bij jullie blijven.quote:Dream on dude, grote praatjes maar weet nu al dat het niks wordt![]()
Via derden heb ik namelijk gehoord dat je rustig moet beginnen op de ring.
Ze brengen de Smart Roadster opnieuw uit met iets ander bodywerk.quote:
Mijn complete multiple quote posting weg.quote:![]()
![]()
Heeerlijk filmpjequote:Op zondag 12 maart 2006 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zin in de zomer
[[url=http://static10.youtube.com/vi/FaWJxsdSyUM/2.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 12 maart 2006 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zin in de zomer
*zwijmel*quote:Op zondag 12 maart 2006 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zin in de zomer
quote:
Blijf maar praten joh, hoe hoger je klimt des te harder je valtquote:Op zondag 12 maart 2006 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zal heus wel een rondje, misschien wel twee bij jullie blijven.![]()
Via derden heb ik namelijk gehoord dat je rustig moet beginnen op de ring.![]()
Idd, voor je het weet krijg je zoiets: clicketyclick (save as)quote:Op zondag 12 maart 2006 12:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
*zwijmel*
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=ffgassen1.MPG
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=deel1.MPG
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=pietdijk.MPG
Lekker scherp beeld ook, alleen moet die achterste even leren wat meer afstand te houden.
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:08 schreef hicham het volgende:
Idd, voor je het weet krijg je zoiets: clicketyclick
datfilmpje maakt weer erg duidelijk dat Baksteen rijden en goede afstand van elkaar houden erg belangrijk isquote:Op zondag 12 maart 2006 13:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoop dat er wat leuks tussen zit, binnenkort even uitpluizen die zooiDe meeste routes die door anderen als 'mooi' gezien worden op het wereldwijde web bleken vooralsnog te weinig bochtjes en interactie te bevatten
[..]
Blijf maar praten joh, hoe hoger je klimt des te harder je valt
Ik hoef maar 1 woord te zeggen; karten
[..]
Idd, voor je het weet krijg je zoiets: clicketyclick (save as)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dank Ondeugend, sijn we samen eventjes even jong
![]()
![]()
En natuurlijk de rest van FokMC voor de felicitatieflapstaarten
*I'll do what I want, cuz I can*
Ikke ook willen rijdenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:33 schreef Roderick2085 het volgende:net ff lekker gaan rijden, wat voelt dat weer goed
alleen volgende keer als ik een tijdje niet heb gereden eerst ff in de tank kijken voor ik besluit te tanken.... er ging maar net 3 liter in
jawel... die stond op 145, moest dus denk ik 45 zijn ofzoquote:Op zondag 12 maart 2006 15:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ikke ook willen rijden![]()
Btw, gebruik je de dagteller niet?
Ojaquote:Op zondag 12 maart 2006 15:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jawel... die stond op 145, moest dus denk ik 45 zijn ofzozal wel een keer per ongeluk een tikje hebben gehad
![]()
En wat is jouw conclusie ?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:52 schreef RB het volgende:
S`avonds
Heb net fok eens doorgespit![]()
Wanneer eigenlijk het eerste topic van de Fok Mc is ontstaanen wie het geopend heeft.
Na een paar uurzoeken alles van de Fok Mc bijelkaar gekregen.
Sommigen waren toen al ........![]()
Dat het er al drie jaar isquote:Op zondag 12 maart 2006 18:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En wat is jouw conclusie ?ben wel benieuwd hoor
![]()
Lars is ook niet veel meer dan een wormvormig aanhangselquote:Op zondag 12 maart 2006 20:44 schreef RB het volgende:
Dat het er al drie jaar isen er niet meer veel zijn van het eerste uur behalve opm en hollander
![]()
klikquote:Op zondag 12 maart 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
Wel grappig ja, is daar nog wat uitgekomen met die eerste meets?
Ja, dat lees ik net tochquote:
Weet ik niet heb alle topics wel maar ga ze tochecht niet lezenquote:Op zondag 12 maart 2006 20:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik net toch![]()
Maar zijn ze daar nog een beetje blijven hangen of was het eens maar nooit weer. Ga toch niet dat hele topic lezen, Pepijn zat er toen wel al.
Pfff ..quote:Op zondag 12 maart 2006 20:58 schreef RB het volgende:
Weet ik niet heb alle topics wel maar ga ze tochecht niet lezen![]()
Je mag ze hebbenquote:
leuk om te lezen die oude topicsquote:
En dan te bedenken dat we in bijna 3 jaar over de 400 topics hebbenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
leuk om te lezen die oude topics![]()
quote:daaruit blijkt toch duidelijk dat
niet degene was die het opgericht heeft
![]()
Hij is gewoon veel te duur, een gsx-r 750 uit 98 voor 6300 pleuroquote:Op zondag 12 maart 2006 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
vanmiddag even hier wezen kijken![]()
De RSV1000 mile Factory is echt eenmachine zeg
alleen die prijs
![]()
ook nog even de nieuwe ZX10R op mijn gemak kunnen bekijkenen wat me opviel is dat de afwerking toch wel een stukje beter is dan bijvoorbeeld de Z1000
verder vind ik die uitlaten in de kont erg lelijk
![]()
het geluid van de Mille is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij is gewoon veel te duur, een gsx-r 750 uit 98 voor 6300 pleuro![]()
'Proefrijden mogelijk op meerdere modellen', heb je dat nog gedaan of niet?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
vanmiddag even hier wezen kijken![]()
De RSV1000 mile Factory is echt eenmachine zeg
alleen die prijs
![]()
ook nog even de nieuwe ZX10R op mijn gemak kunnen bekijkenen wat me opviel is dat de afwerking toch wel een stukje beter is dan bijvoorbeeld de Z1000
verder vind ik die uitlaten in de kont erg lelijk
![]()
het geluid van de Mille is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk het niet, toen hij nog in het oude pand zat was hij al asociaal duur.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]hij heeft nu een nieuwe dure zaak te onderhouden he
![]()
Trustenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
'Proefrijden mogelijk op meerdere modellen', heb je dat nog gedaan of niet?
Hoi Ralf
Kut Fok! server knipperlichtrelatie
Doei pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |