quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef worldpimber het volgende:
Klinkt allemaal wel leuk, maar of het haalbaar is...Misschien gewoon 1tje met heel FokMC kopen
En dan om de twee weken even raggen, vallen = beurt overslaan
Was weer ff gezellig, nou weer nuttig doen![]()
Schijf. Enkelvoud. Die Alp heeft er maar 1. Achter zit een trommelremquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Remschijf of remschijven? Heb je ze dan zo verneukt?
Niet zo goed bijgelezen..![]()
Breng jij em overal heen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef worldpimber het volgende:
Klinkt allemaal wel leuk, maar of het haalbaar is...Misschien gewoon 1tje met heel FokMC kopen
En dan om de twee weken even raggen, vallen = beurt overslaan
Was weer ff gezellig, nou weer nuttig doen![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Roze bestond nog niet eens tot die verrekte homo's kwamen.![]()
Ik heb ze bij een brommerwinkel gehaald, maar zie net dat ik het merk had ingescanned.Quality shit man OPM
![]()
[afbeelding]
dat is precies dezelfde waar we mee aan sleutelen zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:03 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Die van gisteren was mooier![]()
Deze heeft minder kilometers en er zitten onderdelen bij![]()
Spuitbusje *Matzwart* erover en klaar is de Raggert![]()
Ohja Vraagprijs 800 Euro, hoogste bieding tot nu toe is 600 euro. Hiero
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
En weer terug na een sollicitatie monoloog van 3,5 uur.. aardig gek avontuur weer.![]()
Nu eerst maar eten maken, ik kijk helemaal scheel van de wijn aan het einde. [afbeelding]
Zit ik ook al weken te poetsenquote:
4 zuiger remklauwenquote:
Pfff, vrouwen die sollicitatiegesprekken afnemen. Dat komt er nou vanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
En weer terug na een sollicitatie monoloog van 3,5 uur.. aardig gek avontuur weer.![]()
Nu eerst maar eten maken, ik kijk helemaal scheel van de wijn aan het einde. [afbeelding]
Monoloog van 3,5 uurquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is precies dezelfde waar we mee aan sleutelen zijn![]()
ik vind persoonlijk de monoshock uitvoering mooieren kijk dus alleen naar die uitvoering
![]()
Hij heeft veel wijn gedronken dus weinig gepraatquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Monoloog van 3,5 uur![]()
Wie was aan het praten![]()
![]()
Recept van BWT geweest waarschijnlijk. Alleen de 2 flessen whisky vervangen door x-flessen wijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hij heeft veel wijn gedronken dus weinig gepraat![]()
er staat er een op pagina 3 van het vorige topicquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Monoloog van 3,5 uur![]()
Wie was aan het praten![]()
![]()
[..]
Die ken ik nietmaar als ik er 1-tje zie zal ik gelijk aan jou denken
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er staat er een op pagina 3 van het vorige topic![]()
Die ene waar een zekere Martie131 een bod op heeft gedaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er staat er een op pagina 3 van het vorige topic![]()
Ik naar pagina 3 zoekenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
R2D2 heeft 151 posts per pagina in gesteld
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die ene waar een zekere Martie131 een bod op heeft gedaan![]()
[..]
Ik naar pagina 3 zoeken![]()
![]()
vind dat minderquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:03 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Die van gisteren was mooier![]()
Deze heeft minder kilometers en er zitten onderdelen bij![]()
Spuitbusje *Matzwart* erover en klaar is de Raggert![]()
Ohja Vraagprijs 800 Euro, hoogste bieding tot nu toe is 600 euro. Hiero
quote:
Betrouwbare gast..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vind dat minderdan liever zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Worldbeater op 10-03-2006 23:37:26 ]
Die zou te zwaar zijn voor mij om mee te raggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vind dat minderdan liever zoiets
Geen olieverbruik volgens de vorige eigenaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:41 schreef R2-D2 het volgende:
Die zou te zwaar zijn voor mij om mee te raggen![]()
Al zou ik 'm denk ik wel kopen als ik m'n streetfighter zou gaan bouwen![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:34 schreef Worldbeater het volgende:
Betrouwbare gast..![]()
Vriend van Makster..(
)
Doe wat aan je smileygebruik, hoe moeten we dit nu weer interpreterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ding lijkt wel op de McDrek winterstaller @ Hoogvliet ofzo![]()
Dat snap jij vast wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:54 schreef worldpimber het volgende:
Doe wat aan je smileygebruik, hoe moeten we dit nu weer interpreteren
U heeft goed opgelet.quote:En dat ding lijkt wel op de McDrek winterstaller @ Hoogvliet ofzo
Aparte gesprekken are the roxor/ftwquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat moet maandag nog blijken, maar het was een ..eh erg apart gesprek.
Nadere mededelingen hou ik even voor me.
Staat jou mooierquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:04 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Hej, dat jasje... wat doe je![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Staat jou mooier![]()
![]()
*Zwaai* @ FX
Helemaal kaal & Glad?![]()
Ze crashen niet eensquote:
Fullcumquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:33 schreef Gawaine het volgende:
Net 2 teams aangemeld op Gpinsider![]()
Doen er nog meer mensen mee ?
Ja ik met 5 teamsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:33 schreef Gawaine het volgende:
Net 2 teams aangemeld op Gpinsider![]()
Doen er nog meer mensen mee ?
Kut amerikanen met hun rotzooiquote:
Dat is het betere werk. Bochten zijn voor echte mannen/manvrouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |